PDA

Volledige versie bekijken : Amalia (Roemeense) ex-DV/Babylon/LR

SFL
13 mei 2010, 01:03
Haarkleur/-lengte : Lang stijl zwart
Lengte dame : 1m60 zonder killerheels
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / beetje Engels, beetje Duits
Leeftijd : 21 of 22
Tatoeages/Piercings : nope
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Vrij lief voor een Roemeense, kan haar kont atletisch bewegen
Nadelen: weinig dialoog en na neuken meteen de kamer af (Romanian style)
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 + wat fooi

Deze dame werd eerder op de dag op mijn schoot geworpen door kameraad Ace2. Toen had ik nog blonde prioriteiten... Achteraf zag ik haar opnieuw. Toen was ze aan het kontjeschudden op opzweepende muziek en rond de paal aan het slingeren. Ik gebood haar opnieuw bij mij te komen... Want hoewel ze klein en fijn was, kon ze me toch bekoren met dat schattige snoetje en die warme blik. Ze had veel weg van een Griekse.

Ze was dan wel roemeens, maar ik had duidelijk zin in haar. Laat ons een eerbetoon brengen aan wijlen Zakkeleger, dacht ik. In de hoop dat ZL van in het hiernamaals toekeek, zou ik in zijn naam mijn laatste kikkervisjes aan haar overdragen.

De donkerharige schone ving aan met een zachte blowjob en tussendoor wat gekus en geknuffel. Daarna ging ik op haar liggen en vervolgens gingen we over in doggy-position. Dit moest niet lang duren in de kamer en meteen wou ik de conditie van dit kettingrokend wijfje uittesten. En conditie had ze!

Zeker een kwartier heeft gehurkt op een neer gegaan op mijn pik. Haar tietjes dansten vrolijk op en neer. Toen ze met haar rug naar mij zat kwam ik tot een luleruptie van jewelste. Ze rolde van me af en kon 2min niets meer zeggen... Ze voelde haar benen niet meer en nadien kreeg ik een klop tegen mijn kop en zei ze me dat ik haar lamgeneukt had.

Diegene die na mij gekomen is, zal niet veel plezier meer aan haar beleefd hebben.

Voor een Roemeense was ze wel degelijk. Pijpen OK en neuken zelfs heel goed. Mooi meisje ook, dus herhaling is best mogelijk in een verre toekomst.

ZL, cheers mate!

Jorah Mormont
17 mei 2010, 23:44
Amalia de sfeermaakster.........

Nicolae Gute - Baterie Baterie Foc Foc (http://www.youtube.com/watch?v=GD_LzHqTpBs)

wipneus
27 mei 2010, 10:23
Ik heb vernomen dat ze momenteel voor onbepaalde tijd in Zwitserland zit. Er is een kans dat ze over een tijdje weer in de LR te bewonderen is.

Boy69
31 mei 2010, 01:34
Er is een kans dat ze over een tijdje weer in de LR te bewonderen is.

Ze was zondagavond weer aanwezig.

Omstreeks 22:00 uur kwam ze weer even vrolijk als altijd LR binnen.
Ze bracht direct meer party-sfeer in de tent.

Ze is van plan voorlopig te blijven

wipneus
31 mei 2010, 12:07
goeie zaak!

Boy69
22 juli 2010, 07:24
Na een korte vakantie is Amalia sinds gisteren weer in LR aanwezig

MichelJ
23 juli 2010, 14:48
Na een korte vakantie is Amalia sinds gisteren weer in LR aanwezig

En hoe! Wat een energie heeft deze meid! Ik heb haar geen minuut stil zien zitten gisteren :eek:.

Lazerus
23 juli 2010, 15:23
En hoe! Wat een energie heeft deze meid! Ik heb haar geen minuut stil zien zitten gisteren :eek:.

ja, energie hat sie, aber die energie in der bar beim tanzen soll größer sein, als die energie die sie auf dem zimmer haben soll.........

The Saint
25 juli 2010, 13:58

Kan ik bevestigen. Gisteren had ze zich buiten op mijn schoot genesteld toen we met 4 ijsberen aan het ouwehoeren waren.... Volgens vriend en doorwinterde ijsbeer dupke is haar service goed tot heel goed als ze je leuk vindt.... Nadat Amalia een halve minuut op mijn schoot wiebelde, zei dupke deze zin tegen mij en het klopte als een bus. Na een half uur mijn pik bereden te hebben op het terras, ging ze met mij naar kamer 5: Vol zoenen, lekkere en afwisselende blowjob en stevig met haar doorgeneukt.

Costana
25 juli 2010, 18:31
echt een leuke meid en kan enkel hetgeen hierboven staat bevestigen :) actieve bij zowel in de bar als op de kamer

SFL
29 juli 2010, 11:30
Her en der merk hier enige ontevredenheid over deze jongedame. Voor mij nog steeds een aanrader en een Roemeense topper. Ze is niet alleen adembenemend mooi, ze heeft een uitputtelijke energie en kan dansen en slingeren rond de paal zoals niemand haar dat in LR ooit heeft voorgedaan. Haar kontjeschudden brengt ieder man naar hogere sferen, zoniet? dan heeft die man geen bloed door zijn aderen stromen.

Toen ik haar zag, kreeg ik al meteen zin en wou ik absoluut weer met haar gaan klipperen. Maar het was KinkyBull zijn verjaardag en zoals ik hem al beloofd had, stelde ik haar aan hem voor... Wat dit is volledig zijn type. Kinky was over haar even tevreden als ikzelf en onze lofbetuigingen zijn eindeloos. Hij is 2 keer voor een langere periode met haar meegeweest en heeft meerdere malen zijn melkzak in haar leeggespoten!

KinkyBull is me eeuwig dankbaar...
... En ik heb spijt dat ik haar deze keer niet kunnen spiezen heb!

MichelJ
8 augustus 2010, 12:37
Gisteren zaten we met wat ijsberen buiten te eten, toen er een Roemeense in de deuropening stond. Ik dacht dat het Amalia was, maar moest nog eens goed kijken, ze kwam me gedag zeggen en het bleek inderdaad Amalia te zijn, nu een look-a-like van Cleopatra. Ondanks dat ze haar uiterlijk wat veranderd heeft is het nog steeds de sfeermaakster van LR, heerlijke, mooie meid die de hele dag gek doet. Uiteindelijk ook met haar op de kamer belandt, was benieuwd of deze ADHD-patient ook rustig handje vast kan houden :biggrin:. Op de kamer is ze een stuk rustiger dan in de Woonkamer, goed half uurtje met haar gehad. Herhalingsgevaar: ja, maar er zijn nog enkele wachtenden voor haar :).

Costana
30 augustus 2010, 19:11
Ondertussen 3x mee gekamerd, waarvan 1 goede, 1 middelmatige, 1 zeer slechte.

Wisselvalige dame die nogal hectisch overkomt zowel in de bar als op de kamer.
haar kont begint wel aardig bij te komen...

herhaling is niet voor de eerste maanden...

timjava
12 september 2010, 10:26
Amalia is de gangmaker in LR. Echter heb ik nooit echt een klik met haar gehad.
Gisteren ben ik mijn pik achterna gelopen en Amalia gevraagd om de sleutel te halen. Daar liep het al fout. Klagen over de lange wachttijden, vragen of ik een kamer wil delen met een ander stel, vragen of ik het niet in de kino wil doen. Eigenlijk had ik meteen al moeten afhaken, want dat er geen enkele klik was bleek toen al. Maar goed zoals ik al zei. Ik liep mijn pik achterna.
De energie en passie die ze in de bar heeft, die was op de kamer helemaal weg. Klagen dat het zo warm was op de kamer en dat ze moe was. Ze had er totaal geen zin in en de kamer sessie werd dan ook door haar afgewerkt. En dan ook nog klagen dat ik pas haar 3e klant van de dag was. Ja, moet je zo je klanten afwerken, dan zul je nooit een vaste klantenkring krijgen. Herhalingsgevaar: Ach ik loop toch altijd mijn pik achterna.

Stiffmaster
12 september 2010, 12:04
Amalia is de gangmaker in LR. Echter heb ik nooit echt een klik met haar gehad.
Gisteren ben ik mijn pik achterna gelopen en Amalia gevraagd om de sleutel te halen. Daar liep het al fout. Klagen over de lange wachttijden, vragen of ik een kamer wil delen met een ander stel, vragen of ik het niet in de kino wil doen. Eigenlijk had ik meteen al moeten afhaken, want dat er geen enkele klik was bleek toen al. Maar goed zoals ik al zei. Ik liep mijn pik achterna.
De energie en passie die ze in de bar heeft, die was op de kamer helemaal weg. Klagen dat het zo warm was op de kamer en dat ze moe was. Ze had er totaal geen zin in en de kamer sessie werd dan ook door haar afgewerkt. En dan ook nog klagen dat ik pas haar 3e klant van de dag was. Ja, moet je zo je klanten afwerken, dan zul je nooit een vaste klantenkring krijgen. Herhalingsgevaar: Ach ik loop toch altijd mijn pik achterna.

Wordt toch tijd om eens wat verder te kijken TJ :gruebel:

timjava
12 september 2010, 12:06
Wordt toch tijd om eens wat verder te kijken TJ :gruebel:

Klopt stiff. In LR heb ik de keuze uit meer dan 50 dames. En daar zitten een behoorlijk aantal toppertjes bij.

Yahoe
15 september 2010, 02:20
She's damn hot! Heerlijk teasend zoenen & het betere zuigwerk. Een geile donder en erg aardig. Ze vraagt mij hoe ik t vond... Super. Herhalingsgevaar zeer groot!

MichelJ
28 september 2010, 14:49
Schijnt (voorlopig?) niet meer in LR te zijn...

Pistol Pete
28 september 2010, 14:56
Schijnt (voorlopig?) niet meer in LR te zijn...

Ik heb haar al een week niet meer gezien. Zou zonde zijn als deze dame weg is uit Living Room. Zij is een van de gangmaaksters de afgelopen zomer :liebe2::liebe2::annieengel::annieengel:

Boy69
11 maart 2011, 02:18
Feestbeest Amalia is weer terug in Kaarst.
Ze is niets veranderd, de hele avond dansen, springen en lekker gek doen :freu:

SFL
23 maart 2011, 10:19
Loof de Heer hiervoor !!!

Bosco
8 mei 2011, 09:30
Eindelijk, eindelijk was het dan zover. Haar vleermuisje stond al heel lang bovenaan het to-do lijstje, laatste keer dat ik in LR was ( YBF party ) was zij er niet. :frown: De dame die iedere ijsbeer het hoofd gek maakt met haar heup bewegingen, ongelooflijk wat kan die meid dansen, wat een energie. :eek: En dan haar uitstraling, prachtig, ze is gewoon supermooi, als ze een ruimte betreed geeft ze licht, kan mijn ogen er niet vanaf houden. :redface:

In de juiste kamer, 22, raam en deur wagenwijd open, het was er enigzins koel. Ik had denk ik nog veel meer geluk, ze had er zin in, erg veel zin. In een woord WAUW. Heerlijk TZ en pijpen waarbij de eiëren niet werden vergeten. Neuken, netzo hyperactief als dat ze danst. En dan heb ik het nog niet over der perfecte vleermuis die ik een grondige schoonmaak beurt heb gegeven. ( niet dat het nodig was ) :tongue: Ik wilde niet klaarkomen, want dan zou het afgelopen zijn. Na 'n dik half uur sloeg toch de hitte in, we hadden allebei 'n droge bek. Snel haalde ze een grote cola met 2 rietjes die we samen naakt leegsleurpten voor de open deur. We hadden nog bekijks van iemand die op straat liep. :biggrin: De cola was op en we gingen weer verder waar we gebleven waren. Weer 'n dik half uur later was het afgelopen. Nogmaals WAUW

Wat een kanjer, wat een lichaam, wat een energie, ze loopt nu rond met een hele dikke vette Bosco stempel. :cool:

egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 09:38
@Bosco
oha, nicht in Happy ??

greetz Egon

Boy69
19 augustus 2011, 01:51
Na enkele maanden afwezigheid is Amalia weer neergestreken in LR.
Volgens mij zaten er nieuwe batterijen in Amalia, want ze heeft geen moment stilgezeten.
Uiteraard ging ze voorop toen enkele meiden op de bar dansten.

Costana
19 augustus 2011, 18:59
Na enkele maanden afwezigheid is Amalia weer neergestreken in LR.
Volgens mij zaten er nieuwe batterijen in Amalia, want ze heeft geen moment stilgezeten.
Uiteraard ging ze voorop toen enkele meiden op de bar dansten.

Heeft ze ooit stil gezeten in LR ? :)
In de bar altijd hyperactief, op de kamer zoals het Belgisch weer.

zorro
25 september 2011, 01:52
De naam van een princes en dat is ze eigenlijk ook deze mooie 23 jarige schoonheid uit Roemenie. Toen ik binnenkwam stond ze achter de bar en we hadden direct oogcontact. Binnen enkele seconden lagen we zoendend op de bank en een paar minuten later boven in de Kino. Wat een heerlijke meid. Zoenen, pijpen ( was ze niet heel erg goed in..) en gepassioneerd neuken. Heerlijk. Zo lekker dat ik haar na een half uurtje pauze weer mee naar boven genomen heb. Echte GFE dus. Een aanradertje deze mooie Amalia.

stano
25 september 2011, 10:19
Amalia is sedert 3 weken in Babylon en is van plan daar nog een tijdje te werken.
Haar batterijen zijn nog altijd vol geladen. Ze danst voordurend in de bar.

stano
25 september 2011, 10:30
Mod : het gaat hier over deze dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21629-Amalia-%28Roemeense%29) die tot enkele weken in Livingroom was.
Haar discussie zou hier moeten verplaatst worden.

Dolfie
25 september 2011, 21:48
Deze Roemeense knotsgekke leuke Deerne dewelke anderhalf jaar in LR en alsook zeer korte tijd in GT heeft gewerkt heeft hier in deze club haar weg gevonden:biggrin:
Na wat dollen aan de bar waar ze met mijn handdoek aan de haal ging in de Kino beland waar ze me onderwierp aan heerlijk diep TZ en daarna trakteerde op een echt geile PZC.
Toen kleine Dolfie op volle oorlogssterkte werd gepijpt een rubbertje er om heen en vroeg ze welk standje ik graag wou:wink:
Wat een service!!
Ik vroeg haar een reverse cowboy dat ze met hoge onderscheiding volbracht en daarna,ja sorry ik val in herhaling:betrunken:,mijn favo standje in doggy style waarbij ze zelf krachtig mee het ritme bepaalde wat resulteerde in een eerste explosie.:tongue:
Deze dame is knettergek en een echte dancefreak maar ook enorm leuk.
Een hele tijd na deze sessie kwam ze op een bepaald moment voor me zitten op de terrastafel waarbij ik haar borsten moest likken en ook haar poesje moest ik uitlebberen.:eek:
Normaal heb je dan sowieso in andere clubs 50 € aan je rekker,echter in deze club en zeker met Amalia hoort dit gewoon bij het klassieke entertainen tussen de betalende sessies door.
Ja,Amalia nog zo jong en toch al zo een klassebak.
Herhalingsgevaar: Zij regelt dit wel:lostit:

Grtz,Dolfie

lustman
26 september 2011, 01:14
Men eerste kennismaking met deze zotte doos zal ik niet snel meer vergeten. Ze trok me met geweld de dansvloer op en beroofde me van men handdoek. Even later stonden we poedelnaakt in de barruimte , vol met kijklustigen de Lambada te dansen. :eek: Na wat voorspel op de bank men handdoek over men stijve gehangen en de kamer opgezocht. :tongue:

We bevonden ons op de kamer die in twee verdeeld is door een muurtje. Boven en naast het muurtje is er vrije ruimte , wat als resultaat heeft dat je alles kan horen wat er aan de andere kant gebeurt. Blijkbaar was er zo te horen volle actie aan de gang aan de overzijde. Aan de taal en geluiden kon Amalia opmaken dat Nicoletta in het bed lag. Na wat Roemeense woordenwisseling tussen beiden bleek ook nog dat Dolfie van de partijwas. :biggrin:

Een sessie met alles op en aan : gewoonweg super.

Herhalingsgevaar : zeker !

Bosco
29 september 2011, 21:00
1836
Amalia ;)

Wagons-Lits
30 september 2011, 10:37
Het is een absolute schat...

... maar dan wel als ze niet een nacht doorgedraaid heeft in de disco.

Ik heb twee sessies met Amalia gehad in 'Babylon'. Nou ja, eigenlijk een... De eerste was op het perfecte af: heerlijk gestoei met een supermeid. De tweede vond uiteindelijk nooit plaats: na tot 4 uur rondhangen in de disco lag ze met hoofdpijn in de 'Kino'. Of ze heel even nog mocht rusten - nee, niet slapen hoor, alleen even rusten. Ik, goedzak, vond dat prima, maar nadat ze dik een half uur wel degelijk had geslapen heb ik me toch maar met meer wakkere dames beziggehouden. Later op de avond bleek ze me nog wel dankbaar dat ik haar niet had gestoord, dus wordt het misschien nog wat tussen ons.

W-L

lustman
18 oktober 2011, 20:51
Deze zotte doos liep ik ook weer tegen het lijf. Zij blij ik ook blij. Ik had al een voorgevoel wat me te wachten stond toen ze naar de cd-speler liep. Wat later hoorde we Kaoma met : Dancando Lambada (http://www.youtube.com/watch?v=-Q3aBnycJ_o). Amalia vroeg me ten dans en dat kon ik echter niet weigeren. Ze nam men handdoek beet gooide hem weg en riep : FKK. Daar stonden we weer naakt tegen elkaar aan te dansen. Ze kennen me ondertussen al in Babylon en de baas heeft niets liever dan deze toestanden. Het nummer stopte en nu nam ze men snikkel beet en riep : fikken ! Op de kamer liep het weer gesmeerd en vuurwerk vloog in het rond. Gewoonweg top deze zotte doos.

Herhalingsgevaar : zeer zeker !

Boy69
19 oktober 2011, 02:29
Sinds dinsdag weer terug in LR !

woods25
19 oktober 2011, 09:36
Was ich gehört habe ist diese Amalia eine Disko-Queen und hat am nächsten Tag häufig Kopfschmerzen:mad:
Gruß
woods25

Boy69
19 oktober 2011, 10:59
Was ich gehört habe ist diese Amalia eine Disko-Queen und hat am nächsten Tag häufig Kopfschmerzen:mad:
Gruß
woods25

Disko-Queen: Ja, Ihr Arsch bewegt staendig
Kopfschmerzen: Blodsin

woods25
19 oktober 2011, 12:37
Als Ich vor 10 Tagen im Babylon war hat Amalia von Chef 2 Aspirin geben lassen:confused:
Gruß
woods25

Admin
19 oktober 2011, 15:30
heren, aub, bitte!

of een dame misschien wel eens een aspirine inneemt en koppijn heeft lijkt me toch geen thema om hier te bespreken ;)!

Admin

Costana
19 oktober 2011, 20:27
Leuk om te lezen dat dit feestbeestje terug is.

SFL
21 oktober 2011, 11:45
Leuk om deze gekkerd nog eens aan het werk te zien.
Ben niet met haar naar de kamer geweest (door omstandigheden) en daar heb ik nu spijt van.
Mooie meid die ik meer dan een jaar na ons onderonsje nog wel eens opnieuw op mijn zwaard wil prikken.

Zal voor de volgende keer zijn als ze deze keer in LR blijft!

Bosco
13 november 2011, 09:30
Gisteren met amalia op herhaling geweest. de wauw-factor was weer aanwezig. Wat een super lekkeh wijfie is het toch! :tongue:

MichelJ
26 februari 2012, 17:44
Het vrolijkste meisje uit Roemenie liet me zojuist weten dat ze 9 maart weer terug zal zijn in de LR!

Twinangel
26 februari 2012, 22:34
Dat is pas goed nieuws!

Rheinschwimmer
2 maart 2012, 20:57
das wieder zurück kommen in den livingroom von amalia wird sich sicher um 2-3 wochen nach hinten verschieben, was mir gerade ein vögelchen gezwitschert hat :wink2: aber sie wird auf jeden fall zurück kommen, aber leider nicht am 09.03.

BSesamstraat
4 maart 2012, 15:30
he he niet voor je beurt...ik eerst ;)
Dat is pas goed nieuws!

MichelJ
28 maart 2012, 20:55
he he niet voor je beurt...ik eerst ;)

Helaas Bert....ze komt (voorlopig) niet naar Duitsland volgens de laatste berichten.

Rheinschwimmer
7 april 2012, 12:23
Helaas Bert....ze komt (voorlopig) niet naar Duitsland volgens de laatste berichten.

da hast du wohl recht michelj, zur zeit macht sie urlaub in der schweiz... in einem sauna-club-hotel.... :biggrin: es wird sicher noch einige zeit dauern, bis ihre fans sie wieder im livingroom begrüßen können.....

MichelJ
3 juni 2012, 14:24
Mag naar de Oude Doos.

Cupido
7 juni 2012, 09:55
Ja in ieder geval zal ze er lange tijd niet meer zijn.

Gr. Cupido

Pistol Pete
7 juni 2012, 13:26
Klopt maar ze heeft al aangekondigd over enige tijd terug te komen.

Maar ok, dan kan ze weer uit de oude doos gehaald worden. :)

MichelJ
7 juni 2012, 22:09
Klopt maar ze heeft al aangekondigd over enige tijd terug te komen.

Misschien wel naar Duitsland, maar geen terugkeer in de pay-sex.

Bosco
5 maart 2013, 20:43
Net gesproken op de sjet...vanaf morguh weer aanwezig in de LR. :wink:

MichelJ
5 maart 2013, 22:13
Net gesproken op de sjet...vanaf morguh weer aanwezig in de LR. :wink:

Waarschijnlijk voor een hele korte periode, maar je weet het nooit he met die meiden.

Dus Amalia-fans....allemaal naar LR komende dagen ;)

BSesamstraat
8 maart 2013, 08:52
Misschien wel naar Duitsland, maar geen terugkeer in de pay-sex.

Zo zie je maar weer;)vorige week zei ze tegen mij: nee ik werk niet meer (terwijl ze op dat moment in zwitserland in een club was) en idd had ook al van haar gehoort dat se weer in LR was. Gewoon gaan genieten en hope dat ze blijft.

BSesamstraat
13 maart 2013, 02:28
Is wel aardig voller geworden en moet weer aardig sporten wil ze dr oude figuur terug krijgen.;)
Vandaag was ze aardig in dr klaag modus. Maar toch aardige tijd met dr gehad in de bar. Had haar duidelijk gemaakt dat het vanavond niks werd omdat ik echt kapot was van Katty. Later hoorde ik van katty dat het niet in dank werd genomen dat Katty mij gesloopt had hahah heerlijk... Dat ze om je vechten of om mn geld voelt wel leuk haha

MichelJ
22 maart 2013, 21:30
Weer terug naar Roemenië.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Rheinschwimmer
3 augustus 2013, 17:53
Amalia, Beatrice und Anka haben den Livingroom verlassen und sind in einer neuen Location tätig. Aufgrund von Meinungsverschiedenheiten mit dem rum. Oberputzmann P. mussten die 3 den Livingroom verlassen und verstärkennun das Team im Magnum........ Schade......

Jaeger-Lecoultre
15 augustus 2013, 14:37
She started last week

MrFreeze
8 oktober 2013, 17:58
Aus meinem Bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=336021#post336021) im Sammelthema:

Ich entdeckte ein leckeres "Häppchen", dachte mir noch, die kenn ich doch, da kam sie auch schon grinsend auf mich zu. Na klar, es war Amalia, die ab 2010 lange Zeit im LR war. Mittlerweile verbringt sie die meiste Zeit zuhause in Rumänien und ist nur noch ab und zu für wenige Wochen im Club. Wir haben uns eine Weile unterhalten und ich habe ihr für später den Zimmergang versprochen. Amalia hatte an diesem Tag sehr gut zu tun, sie ist schließlich nicht nur außerordentlich hübsch, sondern hat auch auf dem Zimmer beste Qualitäten. So kam es, daß wir erst spät in der Nacht wieder zusammentrafen.

Name: Amalia
Nationalität: Rumänien
Größe: ca. 165cm
Haare: schwarz, lang, glatt
Statur: schlank
Brüste: B-Cups
Rasur: blank
Sprache: gutes Deutsch + Englisch

Amalia küsst sehr zärtlich mit weichem Zungeneinsatz, dann erstmal gegenseitiges Körperabschlabbern, geleckt werden wollte sie diesmal aber nicht. Danach gab es eine ganze Zeit ein geiles Blaskonzert. Sie bläst nahezu perfekt, schön langsam, ziemlich tief und feucht genug. Anschließend wurde in mehreren Stellungen gefickt, Amalia hielt immer sehr gut dagegen. Ich hätte gerne noch eine weitere Runde gemacht, aber Amalia wollte nicht mehr. Es war mittlerweile schon nach 4 und ihr war die Müdigkeit auch deutlich anzusehen, so daß es bei der etwas überschrittenen halben Stunde blieb.

Fazit Amalia: Amalia bot sehr schönen GF6. Man kennt sich schon lange und ich würde mich sehr freuen, wenn sie bald wieder im LR anzutreffen wäre. Eine erneute Buchung wäre ihr dann sicher, dann aber wieder mind. eine Stunde oder länger.

MeesterMixer
18 oktober 2013, 13:29
Na lange tijd in Babylon en daarna een hele periode in Neby, nu de komende tijd in Haus Panthera te bewonderen! :freu:

Als Anka nu ook nog overstapt, dan zou dat helemaal mooi zijn, maar dat zal helaas niet gebeuren.................:cool:

MichelJ
18 oktober 2013, 13:46
Ik vermoed dat MM een andere Amalia bedoelt, deze Amalia is nu in Romania en zal terugkeren naar Magnum. Zal over een half uurtje eens kijken welke Amalia in HP is...

MeesterMixer
18 oktober 2013, 13:58
Na lange tijd in Babylon en daarna een hele periode in Neby, nu de komende tijd in Haus Panthera te bewonderen! :freu:

Als Anka nu ook nog overstapt, dan zou dat helemaal mooi zijn, maar dat zal helaas niet gebeuren.................:cool:

Ik vermoed dat MM een andere Amalia bedoelt, deze Amalia is nu in Romania en zal terugkeren naar Magnum. Zal over een half uurtje eens kijken welke Amalia in HP is...

Oops, excuus, ik bedoel deze Amalia:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31717-Club-Neby-Amalia-%28Roemeense%29-ex-Babylon&highlight=Amalia

satanic surfer
11 november 2015, 10:59
Al een maandje ofzo in Dolce Vita...

Mr Bluenose
18 januari 2016, 16:54
Tweede kamer in het Apres Ski was met Amalia, die zichzelf had gedrapeerd over mij toen ik zat op de bank en ze leek me leuk. Het was te vroeg voor mij na Kelly, dus ik zei dat ik zou haar vinden in een paar uur. Toen vond ik haar weer was ze goed in de partij geest en had een paar drankjes genomen! Off naar de kamer gingen we en ze verontschuldigde zich voor het niet hebben van die dag geschoren (het was een beetje ruw daar beneden). Enige licht lip kussen, maar een goede Blowjob en 69, gevolgd door het geslacht in 3 standen maakte het nogal een fatsoenlijke kamer. Ik zou waarschijnlijk herhalen, maar er zijn vele anderen om daar eerst te proberen.

Second room at the Apres Ski was with Amalia who had draped herself across me when I was sat on the couch and she seemed like good fun. It was too early for me after Kelly so I said I would find her in a couple of hours. When I found her again she was well into the party spirit and had taken a few drinks! Off to the room we went and she apologised for not having shaved that day (it was a bit rough down there). Only light lip kissing but a good Blowjob and 69, followed by sex in 3 positions made it quite a decent room. I would probably repeat but there are many others to try there first.

satanic surfer
15 december 2016, 15:35
==> LR de nouveau

Flipper
5 maart 2017, 20:07
Was in happy gisteren