PDA

Volledige versie bekijken : Annabel(le) (Duitse)

Dennis
29 november 2009, 22:30
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/ schouderlang

Lengte dame : 1.70 mt

Postuur/Cupmaat : Slank (normaal)/ B (echt)

Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits (en Engels zei ze)

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : Schorpion op rechter lies/ geen piercings

Service: Prima en omvat PZC, NMC, tongzoenen, beffen. Géén anaal en FT (zo werd mij ongevraagd meegedeeld)

Voordelen: Leuke, mooie meid waarmee ook nog te spreken valt

Nadelen: Dat ze rookt zou je mogelijk een minpunt kunnen vinden

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : € 40

Extra’s bij het bezoek: De line-up in Acapulco was prima met tal van hotties (waaronder enkele teenies). Gekozen voor Annabel, die met stip binnenkomt in Dennis' top 5 van memorabele FKK-bezoekjes. Zonder twijfel de mooiste (en ook wel leukste) meid die ik in Acapulco ben tegenkomen. Ze werkte er nog maar 3 dagen, daarvoor in een club elders (Club Harem??), maar daarover was ze ontevreden. Acapulco beviel haar goed. Na een gesprek op de bank naar de kamer gegaan voor een uitstekende ervaringen. Om in "vaktermen" te blijven; een echte PSE!! En zo heb ik ze graag! Herhalingsgevaar 200%! Annabel was in gezelschap van een iets slankere vriendin met lang zwart haar. Ze zitten vaak samen en lopen ook samen door de club.

Freddy_K
29 november 2009, 22:46
ik heb ook vanavond van Annabel mogen proeven. Heerlijk meisje echt een lekker ding. Ze lijkt een halfbloedje te zijn met haar zijde zachte donker bruine lange sluike haar, bruine ogen iets getint lijkende huid, oogt ze of ze wat Indisch bloed heeft maar zelf zegt ze 100% Duits. Zeer vriendelijk, super service en een heerlijk kontje :tongue:

Jünther
10 januari 2010, 10:36
Eine richtige Hannoverin! Maar ogenschijnlijk idd een (mooie) halfbloed.
En wat voor één, elegant, mooi meisje, verfijnd, yummie.

Jünther
30 januari 2010, 18:05
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.........

Hans de booij was zijn tijd VER vooruit, zeer VER (http://www.youtube.com/watch?v=c1_iKdRqXI4)

De nieuwe nummer 1 van AC. Meer zeg ik niet.

rolo
13 mei 2010, 09:42
Sinds een paar weken is Annabel uit Duitsland door de week in YY. Zij is begin 20, ong 170cm, maatje 36 met toch een vol figuur. Er is iets zuiderlijks aan haar met lang donker haar en bruine ogen met een dromerige uitstraling. Meestal is ze in de hoek van de speelautomaten te vinden. :wink2:

De eerste keer met haar was ik al enthousiast geworden, gewoon een op en top droomvrouw die je met plezier en overgaven weet te verwennen. echter de keren daarop wist ze me mijn fantasien te ontfutselen en speelde daar zonder schaamte op in. Niet vaak tref ik een vrouw die zelf wilt dat je je laat gaan en die zo perfect mijn ritme probeert te volgen. ook wat betreft kleding en dergelijke kan ze ter plaatsen heel wat regelen om je te verrassen. :eek:
Denk niet dat ze dit probeert om tijd te rekken of extra´s te vragen maar ze heeft er gewoon zelf plezier aan, als je maar respectvol ben dan merk je dat dit beantwoord wordt.

Als mensen mij nu vragen of ik wel eens bij fantasialand [keulen] ben geweest kan ik volmondig antwoorden dat ik al vaker IN fantasialand ben geweest. :roll3:

duivenmelker
25 juni 2010, 00:43
Vandaag was Annabel er weer, een zeer mooie babe ,super figuur met mooie grote donkere ogen een mooie gebruinde huid geboren in Duitsland en een heel lieve dame.
Bij het binnenkomen haar al direct opgemerkt en haar al innig begroet .
Even later bij de ontbijtruimte buiten mijn Jamila opgemerkt samen met haar ontbijt genomen even bij praten en haar gevraagd of ze het niet zag zitten om samen met Annabel op kamer te gaan daar was ze volmondig mee akkoord.
Even later kon ik deze 2 beeldschone grote slanke dames volgen naar de kamer we hebben er weer een supersessie van gemaakt na het uitvoerige tongzoenen beide dames klaargelikt bij Annabel koste dit iets meer moeite maar tenslotte kwam ze toch schuddend en kreunend klaar ze was er eventjes bijna groggy van. Bij Jamila lukt me dit al iets vlugger mijn beffen vindt ze super.Het pijpen is bij beide dames vol overgave diep en met de nodige tongbewegingen en het nodige speeksel .De tijd hadden we niet afgesproken alleen zo lang mogelijk maar bij het eerste NMC met Annabel kon ik me niet meer inhouden
Daarna me laten masseren door beide dames 4 handjes op je rug met de nodige olie is een leuk gevoel daarna alles nog eens doorgenomen pijpen beffen zoenen neuken in diverse standjes en tenslotte bij Jamila afgemaakt. Wederom een superervaring met deze 2 dames.

duivenmelker
22 juli 2010, 21:36
Deze Annabel is reeds een hele tijd werkzaam in YY en is daar een absolute topper samen met haar vriendin Denise

duivenmelker
22 juli 2010, 22:02
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/ schouderlang

Lengte dame : 1.70 mt

Postuur/Cupmaat : Slank (normaal)/ B (echt)

Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits (en Engels zei ze)

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : Schorpion op rechter lies/ geen piercings

Service: Prima en omvat PZC, NMC, tongzoenen, beffen. Géén anaal en FT

Voordelen: Leuke, mooie meid waarmee ook nog te spreken valt

Nadelen: Dat ze rookt zou je mogelijk een minpunt kunnen vinden

Vandaag met Annabel en Jamila op kamer een super trio met deze twee toppertjes van YY ,we hadden gekozen voor kamer 11 met bubbelbad .
Wat kan deze Annabel lekker zoenen met volle mond en tong ik kon er niet genoeg van krijgen en ze pijpt als de beste lekker diep en met volle overgave en als je haar beft met volle overgave dan kan ze zalig klaarkomen en haar neuken is het opperste genot .
Met Jamila en Annabel samen op kamer dat is werken en afzien deze twee dames verwennen en je laten verwennen, wat ze allemaal met je aanvangen het was een hoogtepunt van begin tot einde en dat voor meer dan 2 uren.

duivenmelker
17 september 2010, 15:48
Gisteren na veel geduld ,het was er heel druk voor de dames met haar op kamer kunnen gaan. Het was een gelukkig terugzien, het was meer dan een maand dat we nog samen op kamer geweest waren .
Ze kan heel lekker zoenen met volle mond en tong en dan die mooie grote ogen van haar , ze heeft een mooi lichaam , pijpen doet ze zeer goed met volle overgave veel speeksel en diep en ze is zeer lief en ze weet nog altijd wat ik graag heb en het is een dame die ik ook zeer graag klaar lik ze laat zich zeer goed beffen en ze kan ook zo zalig klaar komen en ze heeft een heel mooi poesje en een clitoris die je zo goed voelt opzwellen bij het likken en beffen. Ze laat zich neuken in alle standjes en in missie kijkt ze je doordringend aan met haar grote ogen, uiteindelijk in missie bij haar klaargekomen en ik voelde het schudden tot in mijn tenen wat een doordringend heerlijk gevoel.
Ze heeft het voor mij en ze deed me Jamila vergeten we hebben beloofd om elkaar regelmatig in YY terug te zien . Na anderhalf uur samen de kamer verlaten en vlug naar huis ik was al te laat maar met deze dame vergeet je de tijd.
Het is een echte topper in YY.

vrije jongen
2 mei 2011, 18:59
Mijn tweede bezoek deze zaterdag was met een van de weinige lolitas die er vandaag waren, de mooie 22 jarige brunette Anabel. Ik dacht van te voren zeker te weten dat ze uit het Oostblok kwam en ze leek me wat onwennig dus ik dacht dat ze relatief nieuw in het vak was. Ik bleek haar dus helemaal verkeerd te hebben ingeschat, want na de introductie bleek ze Duitse te zijn en al een tijdje te werken. We begonnen met een korte onderhandeling of we met haar slechte Engels zouden doorgaan of met mijn slechte Duits en uiteindelijk ben ik maar de gentleman geweest door het bij het Duits te houden. Het werd ook snel duidelijk dat ze comfortabel was met haar werk, iets wat helaas niet altijd gezegd kan worden en de kans op een goed kamerbezoek behoorlijk vergroot.
Gelukkig had ze geen problemen met zoenen en al snel waren we op weg naar de kamer. Hier bleek er dus al een aantal wachtende voor ons te zijn, dus zijn we samen op een van de ‘wachtruimte’ stoelen gekropen en hebben we lekker zitten knuffelen tot we aan de beurt waren. Ik was hier eigenlijk wel blij mee omdat het in het horeca gedeelte veel te druk was om met zijn tweeën op de bank te gaan en we dus meteen van de bar richting kamer waren gegaan. Tijdens het wachten nog een paar leuke voorvallen. Naast ons zat kennelijk een goede vriendin van haar dus terwijl beide dames mij en een andere ijsbeer een soort van lapdance gaven (terwijl wij onder de handdoek met de borstjes speelden) zaten de dames wat te roddelen over eerdere klanten en collegas (niet op een vervelende manier), het was een soort FKK boulevard. Nadat onze buren eindelijk een kamer hadden gekregen kwam er het volgende stelletje al aanlopen (wederom een goede vriendin) waarvan de ijsbeer mij een hand kwam geven – die dus onder de handdoek vandaan moest komen – omdat ik het mooiste meisje uit de club had gekozen (alsof ik dat niet wist :() waarna Anabel hem er op wees dat het niet zo handig is om dit te zeggen als je op het punt staat om met een andere dame de kamer op te gaan. Er werd wat gelachen en toen kwam er eindelijk een kamer vrij.
De seks was zoals gewenst, met lekker zoenen pzc etc., alleen toen ik mij vingers wat dieper in haar prachtige poes wilde stoppen – en prachtig is ie zeker - maakte ze met het schudden van haar kont duidelijk dat ze dit liever niet had. Ik was ook erg verbaasd over hoe strak ze was, zelfs met wat glijmiddel kreeg ze hem er nauwelijks in. Ik heb haar lekker lang bovenop gelaten met wat gezoen en zo en daarna in missionaris afgemaakt. Daarna lekker nagekletst terwijl ze een paar sigaretjes weg rookte (voor we begonnen trouwens uitgebreid mondwater gebruikt zodat er weinig van haar roken te merken was). Op een gegeven reageerde ik op iets Nederlandstalig dat uit de boxen kwam, waarna ze zei dat ze Nederlandstalig best vond zolang de ijsberen maar niet het passende Hans de Booij nummer voor haar zingen :D Ik zei haar dat ik eigenlijk ook meteen aan dat nummer had gedacht toen ze zich had voorgesteld, waarop ik een welverdiende eyeroll van er kreeg. Al met al een toptijd gehad.

HW1
18 augustus 2011, 23:24
Mijn tweede bezoek deze zaterdag was met een van de weinige lolitas die er vandaag waren, de mooie 22 jarige brunette Anabel. Ik dacht van te voren zeker te weten dat ze uit het Oostblok kwam en ze leek me wat onwennig dus ik dacht dat ze relatief nieuw in het vak was. Ik bleek haar dus helemaal verkeerd te hebben ingeschat, want na de introductie bleek ze Duitse te zijn en al een tijdje te werken. We begonnen met een korte onderhandeling of we met haar slechte Engels zouden doorgaan of met mijn slechte Duits en uiteindelijk ben ik maar de gentleman geweest door het bij het Duits te houden. Het werd ook snel duidelijk dat ze comfortabel was met haar werk, iets wat helaas niet altijd gezegd kan worden en de kans op een goed kamerbezoek behoorlijk vergroot.
Gelukkig had ze geen problemen met zoenen en al snel waren we op weg naar de kamer. Hier bleek er dus al een aantal wachtende voor ons te zijn, dus zijn we samen op een van de ‘wachtruimte’ stoelen gekropen en hebben we lekker zitten knuffelen tot we aan de beurt waren. Ik was hier eigenlijk wel blij mee omdat het in het horeca gedeelte veel te druk was om met zijn tweeën op de bank te gaan en we dus meteen van de bar richting kamer waren gegaan. Tijdens het wachten nog een paar leuke voorvallen. Naast ons zat kennelijk een goede vriendin van haar dus terwijl beide dames mij en een andere ijsbeer een soort van lapdance gaven (terwijl wij onder de handdoek met de borstjes speelden) zaten de dames wat te roddelen over eerdere klanten en collegas (niet op een vervelende manier), het was een soort FKK boulevard. Nadat onze buren eindelijk een kamer hadden gekregen kwam er het volgende stelletje al aanlopen (wederom een goede vriendin) waarvan de ijsbeer mij een hand kwam geven – die dus onder de handdoek vandaan moest komen – omdat ik het mooiste meisje uit de club had gekozen (alsof ik dat niet wist :() waarna Anabel hem er op wees dat het niet zo handig is om dit te zeggen als je op het punt staat om met een andere dame de kamer op te gaan. Er werd wat gelachen en toen kwam er eindelijk een kamer vrij.
De seks was zoals gewenst, met lekker zoenen pzc etc., alleen toen ik mij vingers wat dieper in haar prachtige poes wilde stoppen – en prachtig is ie zeker - maakte ze met het schudden van haar kont duidelijk dat ze dit liever niet had. Ik was ook erg verbaasd over hoe strak ze was, zelfs met wat glijmiddel kreeg ze hem er nauwelijks in. Ik heb haar lekker lang bovenop gelaten met wat gezoen en zo en daarna in missionaris afgemaakt. Daarna lekker nagekletst terwijl ze een paar sigaretjes weg rookte (voor we begonnen trouwens uitgebreid mondwater gebruikt zodat er weinig van haar roken te merken was). Op een gegeven reageerde ik op iets Nederlandstalig dat uit de boxen kwam, waarna ze zei dat ze Nederlandstalig best vond zolang de ijsberen maar niet het passende Hans de Booij nummer voor haar zingen :D Ik zei haar dat ik eigenlijk ook meteen aan dat nummer had gedacht toen ze zich had voorgesteld, waarop ik een welverdiende eyeroll van er kreeg. Al met al een toptijd gehad.

Annabel is inderdaad een van de YY toppertjes. Ik weet niet hoe ik haar zo vaak heb kunnen overslaan. Maar twee weken terug is dat meer dan bijgelegd! Tot ziens Annabel! Op aanraden van een bekende medewandelaar haar aangesproken, en zonder ook maar het minste spijt. Kleine noot: voor diegene die langer naar de kamer willen: Annabel rekend €50 per half uur, dus €100 per uur, maar is dat voor mij zeker waard.

bospoeper
26 augustus 2011, 10:44
Zeker aan te raden is het Annabel/Denise combo.

Beide dames zijn ook heel goede vriendinnen. Bij het lesbische trio spat dit er ook van af:)

beer67
7 juli 2012, 11:43
hoi ik ken die twee meiden ook allebei bloedmooi kan je me wat meer vertellen over die denise

HW1
30 juni 2013, 23:20
Is bijna een jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag. Heeft iemand haar nog gezien?

beer67
28 augustus 2013, 09:38
heb denise en annabel al heel lang niet gezien weet iemand of ze nog werken?