PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Hongaarse) ex-VV/ACA



Nami
13 mei 2010, 17:24
Naam : Aina

Nationaliteit/taal : Hongaars, zegt ze (volgens collega's ROE) / Engels

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : Blond (geverfd) / Halflang stijl

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank (gespierd) / C-cup (puur natuur)

Tatoeage /Piercing : 3 kleine chinese tekens boven haar vachtje

Service : PZC, NMC, beffen, Pijpen (geen FT:mad:), Zoenen, niet vingeren :rolleyes:

Voordeel: Mooie, verzorgde dame, heeft turnen gedaan en is goed gespierd.

Nadeel: tikkie profi

Prijs: € 75,00 uur

Gister de dag begonnen met deze dame, prima uurtje, mooi lichaam, lekkere kop, kan heerlijk pijpen en NMC is ook goed. Weer eens een DVP met een 'getrimt' vachtje. Was ook weer een tijd geleden :klatsch::Xrated:

Aina geniet zelf ook mee en kijkt vooral ook graag naar zichzelf in de spiegel. Ook zichzelf een handje helpen doet ze graag...
Naar eigen zeggen zou ze 29 dagen blijven (visum) en ik denk dat ze nu ongeveer op de helft zit..

Aina heeft een mooie, geile uitstraling en is een aanwinst voor VV!

falco2010
14 mei 2010, 14:56
is een roemeeense hongarij heeft geen visum plicht

uurtje
14 juni 2011, 20:15
Inderdaad...ze komt uit Roemenie en voor de rest onderschrijf ik het meeste wel. Het enige dat ik wil opmerken is dat die cup wellicht ook een B cup kan zijn. Vachtje is weer weg...

muchdutch
14 juli 2011, 21:15
ik heb twee keer gekamerd met deze kundige dame. idd geen FT maar t scheelde niet veel haha... wat heeft deze meid ongekend goede mondelinge vaardigheden...
het is al even geleden maar als ik volgend weekend weer eens langs ga in de VV hoop ik dat ze er nog is want ik vindt haar top. erg verzorgd, idd profi maar wel lekker en als ze in de mood is enorm geil.

capello
13 oktober 2012, 16:24
Gisteren gekamerd met deze enorme knappe verschijning. Wat een lekker lijf en wat een uitstraling heeft deze dame! Damn, ik zou haar zo mee naar huis nemen. Komt volgens haarzelf uit Moldavië en is inderdaad een profi. Eerst even wat met haar gekletst (leuke dame om een gesprekje mee te voeren) en daarna naar de kamer. Ze is zeer lenig en kijkt graag naar haarzelf in de spiegel. Zou ik ook doen als ik zo lekker was. Ze staat met meerdere foto's op de site van VV. Echt een aanrader!

egon, Dr. Rammler
27 oktober 2012, 18:45
Gisteren gekamerd met deze enorme knappe verschijning. Wat een lekker lijf en wat een uitstraling heeft deze dame! Damn, ik zou haar zo mee naar huis nemen. Komt volgens haarzelf uit Moldavië en is inderdaad een profi. Eerst even wat met haar gekletst (leuke dame om een gesprekje mee te voeren) en daarna naar de kamer. Ze is zeer lenig en kijkt graag naar haarzelf in de spiegel. Zou ik ook doen als ik zo lekker was. Ze staat met meerdere foto's op de site van VV. Echt een aanrader!
wenn sie aus Moldawien kommt braucht sie allerdings ein Visum, wie Kollege Nami gepostet hatte

superwescoast
9 april 2013, 19:19
==> Acapulco (with the same name)

bocariver
16 juni 2013, 18:46
She is in World with a new pseudo Lisa.