PDA

Volledige versie bekijken : Kisha (Tsjechische)



Pistol Pete
14 mei 2010, 07:59
Haarkleur/-lengte : lang zwart haar met enkele blonde extensions
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / kleine stevige a-cups, hummieeee
Nationaliteit/Taal : half duits en half turks maar aan haar danskwaliteiten te zien overheerst de turkse helft....
Leeftijd : ca. 22 jaar
Tatoeages/Piercings : diverse tattoos, oa op arm en flank. ik ben piercings tegengekomen op diverse intieme plekjes :eek:.
Service: aan de paal een van de beste danseressen die ik heb gezien en op de kamer dan ook prima sex...
TZ (diep en intens) / PZC (idem) / NZC / GFE +
Voordelen: knappe zeer slanke maar niet magere dame.
Nadelen:geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 80 kneuris



Erpee en ik waren begeisterd van deze dame toen ze rond half 3 ten tonele verscheen, het danspodium klaarmaakte en in de paal klom. Wat we zagen was bijzonder, zoals deze meid danst zijn er maar weinig in de clubscene. Ze heeft dan ook enkele jaren profi ervaring vertelde ze me later. Ze speelde met ons vanaf haar podium en het kon dan ook niet lang duren voordat ze me op de kamer had.

Het was omdat erpee even twijfel zaaide: kon iemand die zo goed buiten de kamer was dat waarmaken op de kamer? Er was een tweede danssessie van Kisha voor nodig om die twijfel bij mij weg te nemen, en bovendien had ik net de kamersessie met de even lekkere Ramona afgerond.

Maar na de tweede sessie liet ik er geen gras over groeien, voordat erpee op haar af zou stuiven en schlussel zou roepen zonder nadere kennismaking :biggrin::biggrin:. Ja ze had volop tijd voor mij, even opfrissen en een sigaretje roken. Dat laatste deden we samen onder het genot van een colaatje. Daarna naar de kamer. Wat een heerlijke meid, 1 1 woord: FABELHAFT, o nee, super. Wat een body, wat een sex. Sex zoals sex bedoeld is. At tijdens het orale voorspel moest ik op de noodrem staan. Ik had een sessie van een uurtje in gedachten en wou niet te snel mijn potentiele nazaten in de rondte slingeren. Superlatieven schieten te kort maar 1 ding is duidelijk: herhaling bij onze eerstvolgende treffen is verzekerd.

Ook Acapulco zit als club behoorlijk in de lift. Qua (geile) sfeer is het geen living room en qua luxe geen Villa Vertigo. Doordat er 1 grote ruimte is met zitbanken waar alles gebeurd is het wat unheimisch maar door de drukte viel dat behoorlijk mee. Qua dames was het prima, er liepen er minsten 7 a 10 rond waar ik moeiteloos mee naar de kamer zou kunnen. Slechts mijn libido is waarschijnlijk een belemmerende factor :huch:.

To be short: het was weer prima vertoeven in Acapulco en ik zal daar zeker op korte termijn weer komen.

Big30
14 mei 2010, 09:57
@PP,

Is het wellicht deze Kisha die op FC als Tsjechische wordt omschreven?

http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=1357

Big30

Jünther
14 mei 2010, 10:01
Yep, that's Kisha.

Zij heeft een zeer smalle Poppo (ganse lichaam is tenger); wel een redelijke lichaamslengte.
Al een kleine jaar actief in AC, maar mijn blikken kan ze moeilijk vangen, daar deze dame buiten mijn smaakpalletteke valt.
Niet genoeg Poppo voor Jünther.

Inderdaad: de meest geoefende danseres in AC; althans degene die dat het meest openbaart op het centrale podium.
Ze klimt als een getruukt aapje.

Big30
14 mei 2010, 10:03
Yep, that's Kisha.

Zij heeft een zeer smalle Poppo (ganse lichaam is tenger).
Ze heeft wel een redelijke lengte.



En dat is ook de Kisha van PP neem ik aan?

Jünther
14 mei 2010, 10:24
En dat is ook de Kisha van PP neem ik aan?

Jazeker, 100%.

Pistol Pete
14 mei 2010, 10:29
Ik zei toch dat ze mooi en lekker was....:) :)

Dank voor het linkje...

Ik zie dat ik de lengte van de dame heb overdreven...ze is max 165 cm dus ff aanpassen...

seksenfun
14 mei 2010, 14:16
zoals deze meid danst zijn er maar weinig in de clubscene. Ze heeft dan ook enkele jaren profi ervaring vertelde ze me later. Ze speelde met ons vanaf haar podium en het kon dan ook niet lang duren voordat ze me op de kamer had.



Was jouw kusje op haar slipje dan jouw visitekaartje voor haar :smoke:.