Volledige versie bekijken : Roberta (Roemeens)
Weer een groot aantal sessies mogen meemaken waarvan 1 dramatisch slecht. Ook dat gebeurd wel eens in Oase......tsja, mijn eigen basis regel geschonden: niet eerst voorspel in de kino gedaan, en afgegaan op de looks van deze dame, kort praatje, beetje zoenen (dat dan weer wel) maar toen naar de kamer en ....................een zeer matige performance met deze Roemeense Roberta volgde, jammer, want ze zag er heerlijk uit!
Ze vindt zichzelf ook nog heel bijzonder/goed, heeft een attitude, is high-maintenance, etc, etc.......sommige ijsberen zouden er een perfecte GFE in zien! Tsja, met dit soort DVPs heb je geen vriendin meer nodig inderdaad! :biggrin:
Het goede aan Oase is, is dat Roberta niet lang in Oase zal werken. Er waren al meerdere klachten over haar binnen gekomen (op haar 2e dag!) en dat filtert zich dan vanzelf uit. Het overige aanbod is zo goed, dat een dergelijke golddigger het niet lang volhoudt daar.
Cijfer is eigenlijk overbodig, maar "slecht" dekt de lading wel.
========================
Naam: Roberta
Haarkleur/-lengte : zwart (lang)
Lengte dame : 168 cm
Postuur/Cupmaat : slank / heerlijke B-cup (B70)
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 20?
Tatoeages/Piercings : tribal / lip
Service: slecht, wil eigenlijk niets, en dus 1 seconde TZ + PZC
Voordelen: mooie looks!
Nadelen: totaal ongeschikt voor dit werk, golddigger, claim en jaaggedrag, GEEN vorm van wat voor service dan ook
MichelJ
5 september 2010, 11:53
Gisteren kwam ik Roberta tegen in de bar, een typisch MJ-meisje. Even met haar wat gedronken en gekletst in de Kino, vervolgens een kamer opgezocht. De service van Roberta is werkelijk dramatisch, de slechtste sessie ooit die ik meegemaakt heb. Na een minuut of vijf ben ik van kamer gegaan. MiniMe is vaak wel erg kritisch, maar in dit geval heeft hij 100% gelijk ;). Roberta krijgt van mij een 1 op de schaal van MiniMe :frown:. Eens en absoluut nooit meer met Roberta, totaal ongeschikt voor dit vak.
Big30
5 september 2010, 12:05
Roberta krijgt van mij een 1 op de schaal van MiniMe :frown:. Eens en absoluut nooit meer met Roberta, totaal ongeschikt voor dit vak.
Dat is in Duitsland de maximale score ;), maar denk dat je de Nederlandse schaal hebt gebruikt ... .
MichelJ
5 september 2010, 12:09
Dat is in Duitsland de maximale score ;), maar denk dat je de Nederlandse schaal hebt gebruikt ... .
Ja ze heeft de maximale score gehaald.....maar dan wel van het meest dramatisch slechte...
Picasso 1
5 september 2010, 16:58
Gisteren kwam ik Roberta tegen in de bar, een typisch MJ-meisje. Even met haar wat gedronken en gekletst in de Kino, vervolgens een kamer opgezocht. De service van Roberta is werkelijk dramatisch, de slechtste sessie ooit die ik meegemaakt heb. Na een minuut of vijf ben ik van kamer gegaan. MiniMe is vaak wel erg kritisch, maar in dit geval heeft hij 100% gelijk ;). Roberta krijgt van mij een 1 op de schaal van MiniMe :frown:. Eens en absoluut nooit meer met Roberta, totaal ongeschikt voor dit vak.
Heb je wel voor moeten dokken?
The Saint
5 september 2010, 17:00
Weer een groot aantal sessies mogen meemaken waarvan 1 dramatisch slecht.een zeer matige performance met deze Roemeense Roberta volgde, jammer, want ze zag er heerlijk uit!
Het goede aan Oase is, is dat Roberta niet lang in Oase zal werken. Er waren al meerdere klachten over haar binnen gekomen (op haar 2e dag!)
:rofl:
Mss ook een les voor michelj: op voorhand even de draadjes van de dames doornemen als je naar een onbekende club gaat: ik noteer altijd welke dames helemaal te mijden zijn, zodat ik alvast niet in hun val trap. Dat geeft geen garantie op goeie dames maar die paar slechte ontloop je alvast (want meestal zijn deze afwerksters eyecatchers)
Wat ik wel zou doen ivm Roberta -een oproep naar al wie een nieuw paspoort aanmaakt-is zo'n emoticon plaatsen: duim omhoog, omlaag .....
zo kan je al heel vlug zien wie er te mijden is en wie heel goed is. Vooral te mijden is heel belangrijk.
MichelJ
4 november 2011, 13:14
Eens kijken of ik Roberta vanavond nog tref :biggrin:
MichelJ
6 november 2011, 11:29
-> FKK World (als ik het goed onthouden heb heet ze nu Morena).
vrije jongen
6 november 2011, 11:47
Dat is nou niet echt nieuws dat me de volgende keer naar World zal trekken;)
jacky pakutra
6 november 2011, 11:54
dan kan je inderdaad beter jezelf gewoon thuis trekken:smile2:
MichelJ
6 november 2011, 11:54
Ik zal ook zeer zeker niet voor haar naar World gaan, maar wel voor iemand anders :luvlove: :luvlove:
MiniME
6 november 2011, 12:25
Het heeft nog langer geduurd dan ik dacht, zoals aan mijn openingsrecensie is te zien paste ze nl totaal niet in Oase. Beter laat dan nooit dus :cool:
MichelJ
6 november 2011, 12:34
Zo'n meisje hoort in geen enkele club thuis. Een ticket geven, retour sturen naar Roemenië en nooit meer terug laten komen.
Maar goed...door haar jaaggedrag in de bar zal ze ongetwijfeld genoeg, eenmalige, klanten scoren.
vrije jongen
25 januari 2013, 01:06
--> Sharks :eek: