Volledige versie bekijken : Asian Mistress Nina
seksenfun
15 mei 2010, 21:33
Ach, als je op het net tussen alle sekslinks verzeild geraakt... kom je zowat overal.
Toch ben ik even blijven hangen en vooral de beeldjes bekeken. Het mooi plaatje zelf dan vooral: Nina. Pas bij een tweede "look" vielen mij vooral de attributen op in de glazen kast. Om bang van te krijgen. Maar ook daar zijn liefhebbers voor, ook op dit forum. Vandaar dus ook dit bijzondere topic.
De Mistress zélf vind ik om op te eten. Een prachtig figuurtje, een lekker strak kontje, mooie lange haren. Enkel het gezichtje (afhankelijk van foto tot foto) krijgt een klein minnetje.
Ze doet ook sessies met haar vriendinnetje. Ook al zo aantrekkelijk. Ware het niet dat ze de heren zo'n pijn gaan doen en ze zou rondhuppelen in een saunaclub... ik zou ze meteen "te bed" vragen, zonder een voorgesprekje.
http://www.mistress-nina.com/page72.php
(het vriendinnetje Donna) Donna Beaumann (http://www.donna-beaumann.com/)
beffer69
16 mei 2010, 10:00
Liever een boterhammeke met choco in de Living Room of PSR zenne rrrrrrrrrr
Redbull
21 mei 2010, 23:21
Godverdomme, ik dacht juist te schrijven, waarom gaat s&f nu ineens schaamteloze reklame beginnen maken.. en toen klikte ik op die 2 links :-)
voor mijn part mag je blijven reklame maken, hoe meer hoe liever ;-)
ik beging alvast te sparen....
seksenfun
23 juli 2010, 22:28
Even de linkjes hierboven openen bij mijn openingspost.
Wat een schoonheden, zal je ontdekken :eek:.
Dit haalde me over! Mijn kinky wensen via mail uitgebreid kenbaar gemaakt aan hen.
Ik dacht mooie afspraken gemaakt te hebben.
Tot ik vastgebonden was en geen kant meer uitkon.
Ik had hen verteld welke precies mijn fatasieën op dit vlak waren, ik had hen precies verteld welke fantasie als een rode draad doorheen het spel mocht lopen.
Zulke knappe meiden... je denkt ter plekke (heel even)... die zouden alles mogen doen. Maar dat meen ik dan natuurlijk niet (terwijl ik dit denk).
Zij dachten er echter anders over. Ik had hen eveneens heel precies verteld wat ik absoluut niet wou. Waar ik op af zou knappen. Ja zij dachten het anders, zij dachten (en meenden wel) dat ze alles zo maar met me mochten doen.
Resultaat --> mijn rode draad kwam zeer oppervlakkig aan bod, wat ik absoluut niet wilde, kwam uitgebreid aan bod.
Ik beleefde dus maar matig plezier aan de sessie (en bij momenten vond ik dat het uur met hen twee verschrikkelijk lang duurde, nog nooit telde ik bij een sessie - waar dan ook, bij wie dan ook - af).
Na de sessie (en nu nog, als ik de foto's nog eens bekijk) kwam ik zelfs tot de constatatie dat ik zélfs van hun schoonheid niet heb genoten (of niet voor 100% - misschien 35%).
Dit vind ik dus een waarschuwing op zijn plaats. Het lijkt me volkomen normaal dat als je bij een sm-meesters gaat dat vooraf gemaakte afspraken worden nagekomen. Je geeft je tenslotte over aan een onbekende. Je moet dus kunnen vertrouwen op de sm-meesteres.
Zelden geef ik dit mee maar nu kan ik niet anders dan te zeggen: laat ze voor wat ze zijn. Hou het bij genieten van hun vele foto's op het net.
Eerlijkheidshalve dien ik er wel bij te zeggen dat het vooral Donna was die er alles aan deed om wat ik niet wilde toch te doen. Ik denk meerbepaald aan één ding. Ik vroeg haar tijdens de sessie nog eens uitdrukkelijk om er mee te stoppen maar ze had er geen oren naar. Die opmerking zou trouwens uit den boze moeten geweest zijn daar de afspraken vooraf duidelijk gemaakt waren.
Nina vond het (zo leek het wel) ook niet hélemaal kunnen wat er gebeurde. Toch geen pardon voor Nina. Ze had haar vriendin dan maar terecht moeten wijzen.
Wie weet was het een verkeerde indruk die ik over Nina had. In elk geval is haar publiciteit ook naar de boem. Ik weet één ding pertinent zeker in mijn leven: daar zet ik geen voet meer binnen.
Nu ja, weeral een ervaring rijker, zal ik maar zeggen :smoke:.