PDA

Volledige versie bekijken : Mariana (Roemeense) ex-Yolanda ACA

Dalton
16 mei 2010, 04:17
Haarkleur/-lengte : BLOND GEVERFD
Lengte dame : 155 CM
Postuur/Cupmaat : A-B CUP
Nationaliteit/Taal : ROEMEENS ENGELS EEN BEETJE DUITS
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : NIET OPGELET
Service: ZEER GOED
Voordelen: ALLEMAAL
Nadelen: GEEN
Tijdsduur : 1 UUR
Prijs : STANDAARD TARIEF

Deze dame werkt sinds 2 maanden in ACAPULCO en is 175 cm lang met haar schoenen aan waar ze bijna niet op vooruit komt.
Heerlijke blaas-sessie en neukt voortreffelijk een klein pittig ding dat zich echt uitsloof om je een heerlijke beurt te geven:freu:

Megaboob
20 mei 2010, 23:51
Megaboob moet onze Acapulco expert Dalton helemaal gelijk geven, Yolanda is een leuke mooie Roemeense met een hele goede inzet!

Ik was voor het eerst sinds een tijdje weer in Acapulco, en zag dat de bezetting wat veranderd was, veel nieuwe dames, ook wat oud gedienden.

De mooie Yolanda zat op de bank, en aangezien ik in de buurt zat dus maar eens nader kennis gemaakt!

Mooi, strak lenig lichaam, heerlijk kontje, en goede in proportie B cup (vol).

Knuffelen, strelen, zoenen, goede sex, heerlijk pijpen, deze dame kan het allemaal!

Ze heeft een heerlijk zachte huid, ziet er zelfs nog wat jonger uit dan haar 24 naar mijn idee, en ook zeer fraaie tepels!

Ook heeft ze een heerlijk strak poesje, iets wat toch wel fijn is!

:freu:

Herhalingsgevaar:

zeker aanwezig!

Dalton
21 mei 2010, 15:37
Megaboob moet onze Acapulco expert Dalton helemaal gelijk geven, Yolanda is een leuke mooie Roemeense met een hele goede inzet!

Ik was voor het eerst sinds een tijdje weer in Acapulco, en zag dat de bezetting wat veranderd was, veel nieuwe dames, ook wat oud gedienden.

De mooie Yolanda zat op de bank, en aangezien ik in de buurt zat dus maar eens nader kennis gemaakt!

Mooi, strak lenig lichaam, heerlijk kontje, en goede in proportie B cup (vol).

Knuffelen, strelen, zoenen, goede sex, heerlijk pijpen, deze dame kan het allemaal!

Ze heeft een heerlijk zachte huid, ziet er zelfs nog wat jonger uit dan haar 24 naar mijn idee, en ook zeer fraaie tepels!

Ook heeft ze een heerlijk strak poesje, iets wat toch wel fijn is!

:freu:

Herhalingsgevaar:

zeker aanwezig!

Hier heb je een foutje getikt je tikt zeer fraaie tepels maar moet zijn tepel of is dat je niet opgevallen:teuflisch:

Dalton
21 mei 2010, 16:16
Deze dame kan je vergelijken met LAZARINA uit HAPPY-GARDEN bulgaarse, deze had ook maar een tepel en net als YOLANDA alleen de rechter.:hammer:

Big30
21 mei 2010, 16:19
Deze dame kan je vergelijken met LAZARINA uit HAPPY-GARDEN bulgaarse, deze had ook maar een tepel en net als YOLANDA alleen de rechter.:hammer:

Das lang geleden Dalton Lazarina uit PHG! Heeft Yolanda ook een Jezus tattoo :biggrin:?

Big30

Dalton
21 mei 2010, 16:24
Das lang geleden Dalton Lazarina uit PHG! Heeft Yolanda ook een Jezus tattoo :biggrin:?

Big30

Nee YOLANDA heeft geen kop van jezus op haar bovenarm en ze drinkt ook geen bier op de kamer big zoals lazarina.
De laatste keer dat ik met haar op de kamer was in happy was ze flink afgevallen en heb haar daarna nooit meer gezien in happy.

Ronald35
30 mei 2010, 11:04
errug lekker geil jong klein ding, pijpt als een zebra, heerlijk in kamer 15 kan je zo op de rand vh bed zitten, zij op haar knieetjes en dan look into the eyes und spritzen............

Stiffmaster
30 mei 2010, 19:59
errug lekker geil jong klein ding, pijpt als een zebra, heerlijk in kamer 15 kan je zo op de rand vh bed zitten, zij op haar knieetjes en dan look into the eyes und spritzen............

Hè R35 is dat een nieuwe hobby van je :cool: gepijpt worden door een zebra :biggrin::biggrin:, ik kan me er niks bij voorstellen zo`n zebrabekkie :gruebel:

bad pritt
25 juni 2010, 15:48
mooi meisje, best wel aardig, maar erg slechte service van gehad.

pijpen slecht, raspte met haar tanden hard langs mn paal, pijnlijk, had ze niet door omdat ze niet keek voor feedback.
beffen houdt ze niet van.
ze raffelede alles af in een razend tempo.
neuken dan maar ook niks, het gat in de muur, de opblaaspop etcetc

snel afgebroken na 10 minuten, ik voel me nog te goed voor mechanische sex.

Jammer ze ziet er leuk uit maar service : waardeloos.
Had eigenlijk moeten klagen maar dara houd ik niet van, maar voor mij is het een TMM.

Dalton
27 juni 2010, 18:37
:Xrated:Gisteren-avond was YOLANDA het eerste meisje waar ik de kamer mee opging.
SHERRY was nog aan het kameren dus wachten:teuflisch:
Wat een lekker ding is het toch die YOLANDA heerlijk figuur met zalige tieten die nog lekker hard zijn en een sappig grotje welke zo lekker bewerkt kan worden.:betrunken:
Het begint met kussen en strelen dan gaat ze langzaam naar beneden totdat ze pielemans in haar mondje heeft:Xrated:
Welke ze op vakkundige wijze verwend,hieraan kan je merken dat ze haar vak goed verstaat,lekker langzaam met haar lippen langs mijn gevoelige eikel en de tong die heerlijk langs het randje huppelt.
Omdat dit het eerste meisje van de dag was heb ik lekker liggen genieten van het blasen van JOLANDA gewoonweg geweldig.:liebe2:
Totdat het begon te kloppen in pielemans en het langverwachte scheutje lauwe zeik eruit kwam en de koude rillengen over mijn rug liepen.
Alles netjes schoongemaakt en de rekening voldaan met een fooi erbij voor haar buitengewone kwaliteiten waarmee ze me altijd weer het heelal instuurt:engel:
Dit is een van de dvp's waar pielemans graag met vakantie naar toe gaat:exactly[1]::flatto-bye:

Megaboob
9 juli 2010, 22:21
Megaboob was donderdag voor het erst in maanden weer eens in zijn vertrouwde cluppie Acapulco, en liep Yolanda tegen het lijf tijdens het eten. En toen gebeurde het, een bliksemflits, herkenning aan beide kanten, een glimlach, en... de wens om weer met deze schoonheid te gaan kameren. Dus na het eten gelijk "geboekt"

Yolanda had er duidelijk zin in, want ik was om ca 20.00 pas de tweede klant van de dag zij ze. Onvoorstelbaar dat deze schoonheid slechts 2x per dag kamert... maar goed, smaken verschillen.

Yolanda ging vol in de aanval met heerlijke tongzoenen, verleidelijk tepel likken, en daarna langzaam maar zeker afzakkend nar megaboob jr. die daar ook gelijk vrolijk van werd!

Een heerlijke pijp sessie, zeer goed afwisselend door Yolanda, en intussen heerlijk haar zachte huid en borsten gestreeld.

Daarna een intensieve cowgirl sessie met haar, waarbij het zweet aardig liep, vanwege de warmte, maar de zinnen waren zeer geprikkeld aan beide kanten en dat liep dus goed af! Resultaat: een heerlijk orgasme aan beide kanten (in ieder geval zeer goed gefaked van haar kant indien het niet zo was!)

Yolanda gaf ook zeer goede naservice, kwam regelmatig een praatje maken, en probeerde me zowaar te verleiden tot een tweede sessie voor die dag later in de avond. dat toch maar niet gedaan, maar voor een volgende keer staat ze wel weer op mijn to do lijstje!

Yolanda is een van de mooiere dames momenteel in acapulco naar mijn smaak. Ook haar service is gewoon goed, en dat is een prima combinatie. Nu die siliconen H cup nog

:biggrin:

megaboob

Megaboob
16 juli 2010, 00:53
Vandaag Yolanda maar w eer eens opgezocht, of beter gezegt, zij zag mij wel zitten, en deed heerlijk heupwiegend een geslaagde poging mij te verleiden tot een kamersessie.

Op de kamer aangekomen, kamer 6, met de spiegels, ging ze goed los, en werd megaboob jr. zeer vlijtig PZC gegeven. Dit kan ze goed, en dat mooie kleine lijfje, en lange blonde haar maakt het een fraai gezicht.

Maar we wilde toch ook wat sex hebben, dus zij bovenop. Ik heb toen aangegeven dat ik liever wil dat ze gewoon op me gaat liggen, zodat ik wat werk kon verrichten, en dat vind ze goed, waardoor ik in het voor mij optimale tempo heerlijk naar een hoogtepunt ging. Yolanda zelf vond het ook wel ok, hoewel ze wel eerlijk aangaf nog niet te zijn klaargekomen. Maar goed, wellicht voor een volgende keer!

Yolanda komt wat los, en wordt steeds leuker!

Herhalings gevaar: groot!

Megaboob
25 september 2010, 21:31
Yolanda was afgelopen donderdag ook in Acapulco, en ik spotte haar tijdens het overigens vandaag verdacht lekkere eten, dat is de laatste tijd wel eens anders geweest. wellicht was het mijn smaak, maar toch! Galant als ik ben liet ik Yolanda voor in de rij, en dat maakte een fijne glimlach vrij bij haar.

Later op de avond kwam ze me opzoeken terwijl ik even aan het zwembad lag uit te puffen van een sauna gang. Daar verleidde ze me weer op een heerlijke heupwiegende wijze, en haar toch wel lekkere borstjes staken ook weer vrolijk naar voren, dus op voor de tweede sessie van de avond.

Yolanda stelt zeker niet teleur, doet actief mee, en probeert het me inmiddels echt naar mijn zin te maken, met goed en diep PZC, daarna lekkere sex met haar on top, toch mijn favoriet, waarbij we deze keer echt aardig los gingen!

Dat leverde dus een heerlijk orgasme op, en Yolanda was ook best lekker op dreef voor mijn gevoel voor zichzelf. Niet verkeerd. Na de daad even uitgepuft in elkaars armen, en daar gaf ze aan dat ze me een nette en sympathieke ijsbeer vind, iets wat altijd gewaardeerd wordt!

Vanwege de goede prestaties vandaag beloond met 50 euro, waarmee ze blij was.

Aftersales waren ook goed, nog even nagepraat, en later nog wat kussen van haar gekregen bij vertrek uit Acapulco.

Prima dus!

:freu: Megaboob

Pistol Pete
30 september 2010, 10:51
De wonderen zijn de wereld nog neit uit. Pistol Pete met een megaboobmeisje? Nou ja met deze dame doet hij zijn naam niet veel eer aan. Dit is gewoon een boobmeisje en gezien haar andere uiterlijke kenmerken ook (bijna) een pistollady. Heerlijk borsten en een lief gezicht, ondeugend teasend op de kamer en TZ zoals PP graag heeft.

Kortom een mega(non-boob)sessie met deze kanjer. Ik zat nog te twijfelen om de sessie te verlengen maar er liep in de centrale ruimte nog meer fraais rond zo bedacht ik mezelf...

Herhaling? wis en zeker.

Dalton
30 september 2010, 16:20
De wonderen zijn de wereld nog neit uit. Pistol Pete met een megaboobmeisje? Nou ja met deze dame doet hij zijn naam niet veel eer aan. Dit is gewoon een boobmeisje en gezien haar andere uiterlijke kenmerken ook (bijna) een pistollady. Heerlijk borsten en een lief gezicht, ondeugend teasend op de kamer en TZ zoals PP graag heeft.

Kortom een mega(non-boob)sessie met deze kanjer. Ik zat nog te twijfelen om de sessie te verlengen maar er liep in de centrale ruimte nog meer fraais rond zo bedacht ik mezelf...

Herhaling? wis en zeker.

Is het werkelijk gelukt met jou en dat kleine lekkere natte grotje PP,ik kan het niet geloven maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.:teuflisch:

Pistol Pete
30 september 2010, 16:28
Is het werkelijk gelukt met jou en dat kleine lekkere natte grotje PP,ik kan het niet geloven maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.:teuflisch:

Hoe lang geleden ben je bij haar geweest @ Dalton???;)

Dat grotje was anders niet zo klein (meer)....:eek:

Wel heerlijk vochtig...:tongue:

Megaboob
30 september 2010, 23:23
Tja Pistol Pete, zo zie je maar weer dat een (mega) boob neisje zo gek nog niet is!

Eerlijk is eerlijk, yolanda valt niet in de siliconen categorie, maar is desondanks niet te versmaden, zoals je zelf gemerkt hebt!

Megaboob houd van alle borsten klein of groot (maar vooral groot!), en die van Yolanda zijn prima in verhouding met haar ranke lichaam!

Mvg Megaboob

Megaboob
10 oktober 2010, 23:32
Afgelopen donderdag was ik weer in acapulco. Yolanda wenkte me, en keek een beetje sip. Ze vertelde dat ze al de hele dag "droog" stond, en gaf natuurlijk aan blij te zijn mij te zien. Tja, dat kon ik natuurlijk met mijn goede inborst niet weerstaan, dus lekker met Yolanda naar de kamer gegaan!

Yolanda deed extra haar best om het me toch maar zo goed mogelijk naar de zin te maken, dus kwamen we na de nodige posities weer tot een dampend orgasme in missionaris deze keer. pff, wat een tempo!

:rolleyes:

Lekker was het wel weer, Yolanda blijft een mooie dame. Binnenkort op vakantie naar Roemenië, en dan wellicht naar YinYang, gaf ze aan, ze wilde Nederland wel eens gaan verkennen.

Een verlies voor acapulco, maar ene winst voor Nederland in dat geval denk ik!

Yolanda blijft een fijne dame, met goede inzet, en een heerlijk rank lijfje!
Helemaal goed!

:freu: Megaboob

Rheinschwimmer
2 maart 2011, 23:54
hab heute mit ihr gekammert. lekker die kleine.......
ich gebs ja nicht gern zu, aber pp hat recht mit seiner aussage, das das acapulco, was frauen angeht sehr gut aufgestellt ist. sicher, sind zur zeit sehr viele pp-girls vor ort und ich kann verstehen, das es ihr dahin zieht. wirklich schade für ihn, das der laden keinen whirlpool hat. der fehlt da wirklich. .........................

Megaboob
22 mei 2011, 09:33
Afgelopen donderdag voor het eerst sinds enkele maanden weer eens naar Acapulco geweest. Omdat ik het hier normaal altijd naar mijn zin heb, vroeg ik mezelf ook af waarom ik toch al een tijdje niet geweest ben. Ik kon eigenlijk niets verzinnen, het is gewoon zo gelopen. Maqra goed, alles voelde weer als vanouds aan, hoewel het parkeerterrein danig verbetered is sinds mijn laatste bezoek.

Binnengekomen was het weer een waar PP en Michelj (jonge lolita roemeense meisjes) paradijs. Zeker 40-50 dames, met voor iedereen wel wat van zijn smaak gelukkig. Ik liep Yolanda gelijk tegen het lijf, en zij verleidde me dan ook weer snel tot een sessie met haar.

Deze keer werd het pmc en geen zoenen,w ant Yolanda had een beetje last van een kortslipje, en dat vonden we allebei een te groot risico. Dus alles extra safe gedaan, wat ook geen straf was. Vervolgend ging Yolanda mij weer zoals vanouds bereiden, en dat doet ze heerlijk, waardoor ik weer heerlijk klaar kwam in dit kleine roemeense opdondertje.

Yolanda ziet er nog steeds zeer goed uit, strak, en mooie borsten. Goede naservice ook, ze kwam nog even nakletsen, en lekker even bij me op de bank liggen later op de avond. Zeker een aanrader!

Megaboob
27 mei 2011, 21:53
Yolanda kwam donderdag avond ook vissen naar een sessie, en deed dat zo behendig en lief dat ik haar natuurlijk niet komn weerstaan. wat een contrast met Russische Delia, zeg maar de dikke en de dunne, en de lange en de korte, dat beschrijft het verschil, maar zo zie je, een man kan meerdere soorten en maten dam es waarderen!

Yolanda was gelukkig weer helemaal hersteld, en alles was dus weer mogelijk met dit strakke Roemeense dametje. Ze had er zelf ook wel weer zin in volgens mij, en ging voor een zeer goede PZC, en een intensieve cowgirl, waarbij Megaboob zwetend klaarkwam!

Al met al dus weer een prma Yolanda sessie! Ze ziet me zeker weer terug.

Dalton
12 september 2011, 07:24
Zaterdag was YOLANDA de eerste dame waar ik mee de kamer op ging,want het was weer wachten op SHERRY.
Zoals altijd met deze dame een goede sessie lekker blasen en neuken gewoon top.

van lotje gekrikt
17 maart 2012, 15:22
Leuke dame! Ik kende haar nog van vroeger, maar ben ondertussen lang niet meer in Acapulco geweest. Gisteren dus wel, en ben als 2e met Yolanda naar de kamer gegaan.
Haar borsten zijn zeker B cup (geen A/B). Verder eigenlijk gewoon alles in orde.
Kussen, pijpen, beffen, standjes; alles mag.
Ze zei me dat ze de hele vorige dag geen enkele klant had gehad! Kan het me niet voorstellen. Ik vind dit een van de mooiere dames, en met haar goede inzet, vind ik het raar dat ze wienig klanten heeft.
Aan de andere kant was het gisteren ook behoorlijk vol, en dan vooral met dames!

Mijn eerste kamer kan ik niet posten omdat ik nog geen onderwerp kan starten.
Zet ik dus wel in het algemene deel.

redman
1 april 2012, 09:12
Gister tijdens het paasfeest in aca ook een sessie met dit pittig dametje gehad. Ze was al geruime tijd oogcontact aan het zoeken, gekke bekke aan het trekken en stond uitdagend met haar heupen te draaien. Omdat het behoorlijk druk was en ze nergens kon zitten besloot ik het er maar eens op te wagen. Ik gebaarde haar dat ze bij me op de bank mocht komen zitten. Dat liet ze geen tweede keer zeggen en na een kort sprintje nestelde ze zich naast me op de bank. Na wat geklets, gedronken en geknuffeld te hebben heeft ze een kamersleutel gehaald en hebben we het feestgedruis verlaten en ons op een van de kamers terug getrokken. Hier een leuke sessie met haar gehad. Alles is mogelijk bij haar en ze neemt ook de tijd. Na een tijdje stoeien verschoot ik mijn kruit. Hierna nog gezellig wat liggen kletsen en spelen met haar mooie lichaam. Alles bij elkaar een goede sessie met deze lieve Roemeense.

Redman.

Dalton
7 april 2012, 11:52
Het werd voor mij weer eens tijd om het paradijs op deze aarde te gaan bezoeken.
Bij aankomst netjes door MARIETTA ontvangen,vlug omkleden en een latte m.
genomen.
YOLANDA kwam mij even gedag zeggen met een paar kusjes en vragen hoe het met me ging.
Hierna naar boven gelopen om een kop chocolade te halen en kijken of SHERRY misschien aanwezig was.
SHERRY niet gezien maar YOLANDA kwam op haar hakken aanwaggelen en kwam bij me zitten.
Vroeg haar of ze de sleutel bij haar had,nee dus,weer naar beneden om de sleutel op te halen.
Het werd de ORIENT die leuk verlicht was mooi gedaan ACAPULCO.
Na deze ronde netjes betaald naar beneden voor een sauna en wat te eten.
De kipfile en patat was geweldig zoals gewoonlijk.
Rondgekeken naar de dames die talrijk aanwezig waren en nu ook eens naar de ijsberen.
Maar tot mijn spijt heb ik geen enige turk gezien in ACAPULCO.
Dus waar ze hier over tikken dat het vol zit met turken nee,het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze groep mensen 's avonds laat arriveren dat weet ik niet want toen was ik alweer op weg naar huis.
Maar dat verschijnsel zie je in alle clubs waar 's avonds laat deze groep mensen arriveren.
Waaruit je kan concluderen dat die turken toch een net volk is want die willen natuurlijk niet gezien worden wanneer ze naar zo'n saunaclub gaan en wachten tot het buiten goed donker is.
En in DUITSLAND is het 's avonds heel erg donker omdat ze in dat land zeker nog geen lantarenpalen hebben uitgevonden,of het is de spreekwoordelijke zuinigheid van onze oosterburen.
Daarom kosten die bekeuringen bij onze oosterburen niet zo veel als bij ons.
Nu mezelf maar weer eens gaan opknappen voor een volgende ronde in het paradijs op de berg in velbert

Megaboob
20 mei 2012, 20:47
Ik was op Hemelvaarstdag ook in Acapulco, vanaf ca 18.30. Het was er goed druk, het sfeertje beviel mij goed, en er was voor mij meer dan voldoende keuze aanweizig qua dames. Ik liep al na binnenkomst gelijk tegen Yolanda aan, maar besloot haar als laatste van de avond op het menu te zetten. Niet omdat ze slecht is, maar egwoon als zekerheid en goede afronding. En zo was het. na een prima pre-sale (iets wat ik normaal niet zo vaak zoe zoals bekend, maar nu wel eens een keer leuk vond), naar de kamer, alwaar ik al goed geil aankwam. Na het ontdoen van het overbodige textiel, heeft Yolande me lekker gezoend, gepijpt, gesext, en deze keer als goede afsluiting een FT ervan gemaakt, altijd lekker, en een kleine extra financiele beloning voor de goede inzet van Yolanda, en de fijne presales-tijd. Yolanda heeft haar pijp-techniek steeds verder verfijnt, en ik kwam nu dus ook zonde rmoeite in dat kleine mondje klaar, en zij kon er ook wel om lachen na het uitspuen van mijn zaad.

Yolanda is een leuke, knappe dame, waar ik veel plezier mee heb, en die een goede service aan mij geeft, Ik ben dan ook een goede terugkerende klant, en dat helpt, maar toch!

Megaboob

bad pritt
18 juni 2013, 17:32
Werkt nu in Haus Panthera.
Als Marianna

hansdordt
6 juli 2013, 07:51
Heb met deze Marianna en leuke tijd gehad. Ze viel me al meteen op door haar mooie figuur met mooie borsten en een leuk blond koppie. Ze lachte me diverse keren verleidelijk toe, daar moest ik mee naar de kamer. Eerst op een bankje buiten gezeten, beetje kletsen en handje vasthouden haha. Toen kwam het voorstel om een sessie in de Kino of op het terras boven te doen. Het werd dus het glazen huisje op het terras boven. Daar was het door de zon lekker warm. Ik ging op een stoel zitten. Ze ging op haar hurken zitten en er volgde een lekkere blowjob. Daarna verder op het matras voor een 69 sessie. Haar poesje is klein en smaakte heerlijk ;) Daarna het condoom erover wat al niet echt soepel ging. Ook het neuken ging stroef want ze is erg nauw, of ik erg dik :confused:
Tijdens de daad ook lekker gezoend, niet heel diep met de tongen maar toch.
Desalniettemin met een goed gevoel de sessie kunnen afsluiten met een heerlijk orgasme. Zeker voor herhaling vatbaar, dan wel met wat glijmiddel er bij.
Later op de avond nog een lapdance van haar gekregen toen ze een paaldans showtje weg gaf. Wat een lekker en spontaan ding! Helemaal mijn type.

Peppino
8 februari 2014, 23:05
Met Mariana ga ik elke keer als ik in HP ben naar de kamer,omdat ze altijd later komt ben ik dan al twee keer
naar de kamer geweest.........
Dan is de "druk"er natuurlijk al wat vanaf..............
Toch zit ik er altijd al op te kijken of ze binnenkomt,ik word ontzettend blij van haar vrolijke uitstraling !
En natuurlijk lekker rond die danspaal met haar,ze heeft een tomeloze energie !
Denk dat ik een volgende keer maar eens op zaterdag ga,dan is ze er denk ik de hele dag,kan ik eindelijk
eens "fris" met haar aan de rol !