PDA

Volledige versie bekijken : Krina (Roemeense) ex-LR

Pistol Pete
16 mei 2010, 20:25
Haarkleur/-lengte : zwart / half lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : grote B, mss net C-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC / NMC / TZ / GFE
Voordelen: relatief jong in het vak, service is goed te noemen
Nadelen:gee
Tijdsduur : 30 varing
Prijs : 50 euro

Tot mijn verbazing zag ik dat er nog geen draadje is van deze dame die al sinds maart in VV rondloopt. Daarvoor geen andere clubervaring opgedaan.
Dame heeft een 'coole' hard to get blik maar heeft bij nadere kennismaking echter heel zacht en lief karakter. Bij mijn laatste bezoek een dag of 10 geleden aan VV heb ik deze dame die al langere tijd op mijn bewonderingslijstje stond naar de kamer gevraagd. Sessie was goed maar herhaling zal er mogelijk niet direct inzitten. Ik verwacht niet direct dat onze click die er zeker was verder zal groeien. En er is nogal wat concurrentie in VV aanwezig voor Krina.

paulus boskabouter
17 mei 2010, 10:07
Kan ik mij mij aansluiten....op de kamer ontdooit ze; bovendien erg mooi lijf, maar moet nog wel t nodige aan vaardigheden leren....

Lazerus
19 mei 2010, 03:14
hallo zusammen habe krina heute im living-room. war wohl ihr zweiter tag dort und wie es schein gefällt ihr es dort besser als in der villa vertigo....

in der letzten zeit scheine viele frauen aus der villa zum living-room rüber wandern....................

Boy69
27 mei 2010, 11:10
Gisteren voor het eerst met deze meid naar de kamer geweest.
Ze viel meteen op door haar prachtige uiterlijk.

Op de kamer overtrof ze mijn verwachtingen en leverde een super-service.

Herhalingsgevaar: 100% gegarandeerd

Costana
25 juli 2010, 18:34
Zit er nog steeds.
Lieve meid als ze haar dag heeft anders kan ze nogal wat boos voor zich uitkijken...

Pistol Pete
25 juli 2010, 18:37
Sinds ze terug is uit Roemenie zie ik haar vel meer glimlachen en beroet ze me altijd hartelijk als ze me ziet. Ze is (nog) wat slanker geworden en een hernieuwde kamersessie komt zeker dichterbij met deze dame meteen geile hard-to-get blik in dr ogen..

Costana
25 juli 2010, 23:08
Sinds ze terug is uit Roemenie zie ik haar vel meer glimlachen en beroet ze me altijd hartelijk als ze me ziet. Ze is (nog) wat slanker geworden en een hernieuwde kamersessie komt zeker dichterbij met deze dame meteen geile hard-to-get blik in dr ogen..

Begroeten ja als je zelf begint is ze ook wel altijd vriendelijk

vrijdag rondhuppelend veulen met de grote glimlach, lekker dansen.
zaterdag: zit en shut up, mijn zin was onmiddellijk over

MichelJ
26 juli 2010, 00:50
Krina, heel mooi meisje, stond vandaag op het 'menu'. Bij binnenkomst zag ik haar een paar minuten, de rest van de avond helaas niet meer gezien. Ik heb weer iets om naar uit te kijken voor de volgende keer :)

Jansen
26 juli 2010, 23:01
Krina, heel mooi meisje, stond vandaag op het 'menu'. Bij binnenkomst zag ik haar een paar minuten, de rest van de avond helaas niet meer gezien. Ik heb weer iets om naar uit te kijken voor de volgende keer :)

Haha dat heb jij wel vaker, ik ben bang dat ze zich verstoppen als ze jou zien.
Bij mij gaan ze gewoon achter de bar werken,en bij NB vluchten ze zelfs het land uit.:biggrin:

MichelJ
27 juli 2010, 02:03
...Bij mij gaan ze gewoon achter de bar werken,en bij NB vluchten ze zelfs het land uit.:biggrin:

Bij mij sprong ze (jansens theke nr1) gewoon over de bar vanavond :freu::freu::biggrin::biggrin:

erik301969
6 augustus 2010, 16:52
De eerste sessie van de dag was met deze mooie meid. Na een kennismaking op de bank stelde ze voor een sleutel te halen, prima, want uiteindelijk kom ik daarvoor in een saunaclub.
Zoals altijd ga ik voor de gfe experience. Maar op de kamer was die klik er niet. Ze deed goed haar best maar de pzc en tz was voor mij net te lafjes.
Dus geen herhalingsgevaar.

Costana
4 september 2010, 15:09
Zou terugkomen vanaf 20 september.

MichelJ
25 september 2010, 02:02
Zou terugkomen vanaf 20 september.

Nog niet terug gezien... :frown:

Costana
30 september 2010, 10:43
Nog niet terug gezien... :frown:

Gisteren 29/09 teruggezien zou er al 3d zijn.

paulus boskabouter
17 januari 2011, 14:13
Is deze dame recentelijk nog gespot?

Paulus

Jorah Mormont
17 januari 2011, 15:07
Is deze dame recentelijk nog gespot?

Paulus

Vorige week was ze weer in LR te vinden. Momenteel is ze par-blond!.Met Krina heb ik reeds 2x gekamerd. 1 x solo en een keer in een trio met Roemeense Carla.
Haar service kan ik goed noemen. Geen hoogvlieger, maar ze biedt waar voor je geld.

Nami
17 januari 2011, 15:36
Ken haar nog uit VV, toen was ze in het begin iets schuchter, ontdooide wel meer na een paar sessies, maar een wilde zal het nooit worden :biggrin:
Service: geen FT :wand:

Boy69
11 maart 2011, 02:08
Krina is na een kort verblijf in Roemenie weer terug in Kaarst.

dupke
14 maart 2011, 16:44
Krina is na een kort verblijf in Roemenie weer terug in Kaarst.

deze keer met een supersexy rood jurkje en lange blonde haren.

Ze zag er smoking hot uit.

Rheinschwimmer
14 maart 2011, 16:56
deze keer met een supersexy rood jurkje en lange blonde haren.

Ze zag er smoking hot uit.

ja, ich kann das nur bestätigen. habe sie da gestern auch gesehen und sie sah hammer-gut aus......

Rob44
2 september 2011, 15:53
Was er gisteren mee op de kamer niet verkeerd, had er zin in geloof ik ,ging flink te keer ,dus was een goede avond ,voor harhaling vatbaar

Rheinschwimmer
4 september 2011, 10:35
ja, ich habe krina am freitag auch im livingroom gesehen. sie sah gut erholt aus und man konnte sehen, das sie die gute küche von mama in der heimat genossen hat..... 3-4 kg ihr ihr er urlaub gebracht ;-) was sich aber nicht nachteilig auf ihre figur auswirkt.... ich denke, die kg´s wird sie schnell hier wieder verliehren...

MichelJ
4 september 2011, 15:49
Ik vind Krina er met de week mooier op worden. Zoals RS al aangeeft is ze, sinds dat ze weer terug is, een paar kilo'tjes voller geworden, maar dat staat haar prima. Tot gisteren nog nooit met haar op kamer geweest, aangezien ze veel concurrentie heeft van de zwartharigen, maar gisteren moest het er toch maar eens van komen. Om 2 uur haar gevraagd de sleutel te halen, om half 3 op kamer 2 terechtgekomen, waar het gelukkig al flink afgekoeld was. Anderhalf uur plezier gehad met dit mooie, zachte meisje. Herhalingsgevaar; zeker!

Boy69
4 september 2011, 16:16
Ik had de eer om aan het eind van de middag met Krina op kamer 11 te mogen belanden.
Het was weliswaar bloedjeheet in de kamer, maar Krina's kwaliteiten kwamen desondanks goed tot hun recht.

kortom: uitstekende looks en prima service

wil2
6 september 2011, 17:30
Ja ik was er ook mee op de kamer en ze was echt goed moet ik zeggen zeer goede meid doet haar werk zeer goed. Dus ze is goed.

Ftotal
12 december 2011, 21:09
Hallo,

vor 2 Wochen war ich schon einmal mit ihr auf dem Zimmer, der Bericht im Forum ist hier leider verloren gegangen.
Daher jetzt der Bericht vom letzen Donnerstag.

Nach der eher sehr schlechten Nummer heute Abend mit Veronika wollte ich
etwas GF-Sex und erinnerte mich an den Sex mit Krina vor 2 Wochen.

Heute war es aufgrund der Weihnachtsfeier zu Wartezeiten auf die Schlüssel gekommen.
Wir mussten von 20.30 - 21.30 warten.
Wir unterhielten uns, es wurde getanzt, Spass gemacht......

Dann ging es endlich aufs Zimmer.

Ich muss jetzt bezweifeln, dass es bei meinem Vorredner hier um die gleiche Krina geht, aber es ist sie wohl.
Es gab eine tolle Schmuserei, nicht enden wollende ZK, Blickkontakt, ein gefühlvolles Französisch bei mir und ich bei ihr (69er).
Dies dauerte bestimmt allein 10 Minuten.
Dann nahm ich sie doggy, wo sie gut mitmacht.
Gerne hätte ich ihr noch die 25 Euro Obulus für Aufnahme spendiert, dies macht sie aber leider nicht.
Nach dem Sex redeten wir noch und streichelten uns, aber für eine Verlängerung war ich heute nicht mehr fit genug.
Nach etwas über 30 Minuten verliessen wir das Zimmer und ich war sehr zufrieden.

:annieengel:

vrije jongen
12 december 2011, 21:12
Deze dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21680-Krina-Roemeens

Alexander de Grote
16 januari 2012, 03:45
iemand deze dame nog gezien?

MichelJ
16 januari 2012, 07:05
Krina is met vakantie en komt ws. voorlopig nog niet terug.

Alexander de Grote
16 januari 2012, 15:46
Maar ze komt dus wel trug? zo lang op vakantie of ergens anders aant werk?

Boy69
16 januari 2012, 16:06
Maar ze komt dus wel trug? zo lang op vakantie of ergens anders aant werk?

Dat zul je toch echt aan Krina moeten vragen.
Niets is zo onvoorspelbaar als een Roemeentje !!!

Alexander de Grote
16 januari 2012, 16:46
leuk boy daar heb je gelijk in. maar jij als mister lr weet alles van die schatjes daar. dus geen kontakt met haar. dus dit lekertje met der duotoon haar moeten we nog missen.

MichelJ
16 januari 2012, 18:08
Ja, ze komt terug. Ja, ze is zo lang op vakantie. Nee, ze werkt niet ergens anders.

Maar....in het leven van een DVP is niks zeker.

Overigens is ze in het weekend vaak lang bezet door een "crêpe" ;).

billclinton
16 januari 2012, 20:04
Is het echt waar ! ik zal meteen de pannekoek op de hoogste stellen van haar terugkeer :freu:

La_Crêpe
16 januari 2012, 23:13
Ik heb vanavond met haar gesproken maar ik weet niets over haar terugkeer…

;)

Alexander de Grote
17 januari 2012, 09:31
die zien we nooit meer teeerug. :nee:

MichelJ
17 januari 2012, 17:40
Is het echt waar ! ik zal meteen de pannekoek op de hoogste stellen van haar terugkeer :freu:

Ze is nog niet terug, maar ze zal ongetwijfeld terugkomen en die crêpe zal ongetwijfeld één van de eerste zijn die het weet :cool:

die zien we nooit meer teeerug. :nee:

:sleep: :wink2:

woods25
22 februari 2012, 20:48
Ich meine heute abend name Krina aus Rumänien gehört zu haben, Tolle frau und blonde lange Haaren;)
Gruß
woods25

Big30
22 februari 2012, 21:05
@woods25,

Diese Krina ist gemeint oder eine neue Krina?

Big30

Bosco
22 februari 2012, 21:11
@woods25,

Big30

Zelfde Krina, ze is wieder da!!

Costana
22 februari 2012, 21:30
@woods25,

Big30

Slechte mod !
Mods moeten alles lezen en dan had je ook gezien dat Krina al in het aanwezigheidslijstje van MichelJ stond.... en die kan het weten wie Krina is !

MichelJ
22 februari 2012, 21:45
Krina :luvlove: is inderdaad begin vorige week teruggekomen en ze ziet er nog mooier uit dan toen ze wegging :betrunken:

vrije jongen
22 februari 2012, 22:01
Krina :luvlove: is inderdaad begin vorige week teruggekomen en ze ziet er nog mooier uit dan toen ze wegging :betrunken:

Misschien toch maar proberen op je verjaardagsfeestje te komen, of moeten alle forumberen dan van de MJ meisjes afblijven:biggrin:?

MichelJ
22 februari 2012, 22:32
of moeten alle forumberen dan van de MJ meisjes afblijven:biggrin:?

Ik had beter me verjaardag niet kunnen aankondigen :angryfire:.

Yahoe
9 mei 2013, 06:24
Vandaag kwam t er dan van... Kameren met Krina, nadat ze spontaan bij me op de bank plofte. Normaliter houd ik van wat meer rond en vlezig, maar op de 1 of andere manier trekt Krina telkens als ik in LR ben wel mijn aandacht. Alleen was t er simpelweg nog nooit van gekomen. Wat trouwens ook weer te maken heeft met de wijze waarop zij haar wenkbrauwen epileert. Wat is dat toch met sommige vrouwen? ik zie t steeds vaker, en vind t doodzonde... het heeft zo waar iets buitenaards, zou ik haast denken. Neemt niet weg dat ook met getekende wenkbrauwen, Krisa een optisch genot is! Toen zij vanavond ineens het initiatief nam, en ze haar truckendoos van verleiding opende, resulteerde dit in een hitsig wordende dialoog, en ik mijn letterlijk groeiende nieuwsgierigheid niet meer kon verbergen, wat Krisa natuurlijk niet onopgemerkt was gebleven. Terwijl ze me geil in fluisterde dat ze m in haar mond wilde, beet ze zachtjes in m'n linkeroor. Niet veel later rollebolden we het bed in waarbij de uitvoering van haar geile voorstellen in de praktijk tot in de puntjes werd uitgevoerd. Krisa is nog een jong meiske, maar blinkt uit in ervaring door een GFE ++ neer te zetten, heeft haar snorkeldiploma met cum laude behaald, een tongzoenende bedrijvigheid van tederheid tot wild tongen; een heerlijke, naar meer smakende pruim die goed nat wordt waarbij ze genietend enkele vingers erin laat glijden! Het bestijgen voelt vertrouwd en het berijden wordt in diverse standen en gangen ten uitvoer gebracht: van stapvoets naar draf naar galop... (Onwillekeurig) Wat een heerlijk wijf! Herhalingsgevaar? Jazeker!

kempie
4 november 2013, 20:20
Bij binnenkomst viel me toch vooral 1 dame op. Dit was Krina. Ik weet niet wat er in me was gevaren maar ik zal er al zo vaak hebben gezien maar niet eerder was ze me opgevallen. Dit keer kon ik haar juist niet weerstaan. Uiteindelijk een goede sessie met haar gehad die voor herhaling vatbaar was.

MichelJ
11 juli 2015, 10:47
Terug van vakantie, nu met zwart haar...

Boy69
22 mei 2016, 18:32
Allej, Krina misses you.

billclinton
23 mei 2016, 09:12
Niet dat ik weet. Maar ik vergis me misschien . Ah, een opmerking, Alej spel je met een j en niet twee .

rokkenjager
20 juli 2016, 19:46
Weet iemand of Krina er morgen is?

molaar
20 juli 2016, 20:58
Weet iemand of Krina er morgen is?
Denk het niet

Boy69
21 juli 2016, 20:29
vandaag aanwezig

swimmbux
3 augustus 2016, 22:49
Weet iemand of Alina (sus von Krina) er morgen is?

guusje
15 november 2016, 22:46
Die beiden Schwester letzter Woche leider nicht gesehen..... Sind die süße Schwester verschwunden? Hilfe

deket
5 december 2016, 00:20
De 2 zusjes zijn al een aantal weken terug in LR werkzaam

Jack42
20 mei 2017, 09:28
Donderdag Krina opgezocht in PHG. Was weer een tijdje geleden dat ik in Happy geweest was.
Ik arriveerde om 14.00 en Krina vergezelde me even later op het terras. Alles wat er gebeurd was in LR nog eens doorgenomen en haar groot gelijk gegeven om te verkassen naar een andere club. Er waren al verschillende vaste klanten van haar naar PHG gekomen.
Ook was er een iets minder leuke mededeling voor mij maar des te beter voor haar en dat is dat vandaag of zondag haar laatste werkdag is ipv 3 juni (wat ik wel wist) en ze in de loop van komende week voorgoed terug gaat naar Roemenië.
Ik ben daarom maar 2 keer met Krina naar de kamer geweest en 2 keer van een perfecte service genoten. Verder samen op het terras gezeten en de bbq hebben we ons goed laten smaken.
Later kwam ook Eugenia bij ons zitten en heb ik Flipper na misschien wel 6 of 7 jaar weer eens de hand geschud.
Rond 23.30 uur afscheid genomen van een hele mooie, lieve meid die mij altijd goede service verleende en ook nog eens zeer correct was.
Respect and all the best in the future! I know you will read this. ;)

swimmbux
15 juli 2017, 16:54
Is krina vandaag aanwezig ?

gignnl
15 juli 2017, 17:13
Krina is vandaag wel aanwezig maar niet in de PHG,en morgen ook niet

delaplace1
27 april 2018, 11:56
I think Krina doesn't work anymore nor in Happy Garden, neither in Living Room, for one year ! :frown:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38018-Is-Krina-er-vanavond
She has probably left Germany, and she is gone back at home in Romania. :confused:
Her sister Alina too. :frown:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29060-Alina-(Roemeense)

satanic surfer
22 november 2018, 18:59
==> YY

Das
23 november 2018, 16:24
Gisteren was ze in YY.
Haar naam begint met een C zegt ze, Crina...
Zeer mooi en vlotte Dvp met goede service.
Ze doet geen enkele extra (met mij?)

John mc Snek
23 november 2018, 17:55
Ze doet geen enkele extra (met mij?)

Op welke extra’s doel je?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gignnl
23 november 2018, 18:25
In het geval van DAS cashdrops:gruebel:

Das
24 november 2018, 13:03
Op welke extra’s doel je?

welke extra's heb je.
ze doet geen enkele...

WA
24 november 2018, 13:17
Even afwachten of het hier inderdaad om de Krina gaat die vanuit LR naar PhG verhuisde en er daarna ca anderhalf jaar tussen uit is geweest of nog steeds is. Om snel uitsluitsel te krijgen voor de fans er maar even wat uiterlijke kenmerken in. Al kan er natuurlijk wat veranderd zijn na een tijdje.

Krina is (/ was) zeer slank maar niet mager. Gewoon "fijn" gebouwd zeg maar. Daarnaast heeft ze twee piercings in haar gezicht. Eentje onder haar rechter mondhoek en eentje in haar rechter wenkbrauw. Blauwe / groene ogen en als één van de weinigen uit Roemenië heeft ze de verleiding van gevulde lippen altijd kunnen weerstaan. Geen tattoo's bekend voor zo ver ik weet. Verder liep ze er bijna altijd kleurrijk bij. Was het niet een kleurrijk setje, dan wel make-up en nagels in diverse kleuren.

Nu maar hopen op snelle bevestiging zodat er een handvol of meer snel in de auto naar YY kunnen :eek::luvlove:

Das
24 november 2018, 14:00
Even afwachten of het hier inderdaad om de Krina gaat die vanuit LR naar PhG verhuisde en er daarna ca anderhalf jaar tussen uit is geweest of nog steeds is. Om snel uitsluitsel te krijgen voor de fans er maar even wat uiterlijke kenmerken in. Al kan er natuurlijk wat veranderd zijn na een tijdje.

Krina is (/ was) zeer slank maar niet mager. Gewoon "fijn" gebouwd zeg maar. Daarnaast heeft ze twee piercings in haar gezicht. Eentje onder haar rechter mondhoek en eentje in haar rechter wenkbrauw. Blauwe / groene ogen en als één van de weinigen uit Roemenië heeft ze de verleiding van gevulde lippen altijd kunnen weerstaan. Geen tattoo's bekend voor zo ver ik weet. Verder liep ze er bijna altijd kleurrijk bij. Was het niet een kleurrijk setje, dan wel make-up en nagels in diverse kleuren.

Nu maar hopen op snelle bevestiging zodat er een handvol of meer snel in de auto naar YY kunnen :eek::luvlove:

Het is echt 100% de Crina die jij beschrijft!

gignnl
24 november 2018, 17:24
Hopelijk keert haar zus ook terug in haar voetsporen:freu:

Das
24 november 2018, 21:55
Hopelijk keert haar zus ook terug in haar voetsporen:freu:

volgens Crina niet

gignnl
25 november 2018, 02:51
Das jammer

John mc Snek
25 november 2018, 15:27
Confirmed [emoji736] is idd Krina ex LR

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gignnl
25 november 2018, 16:59
Jawel,en nu errrrrrg blond dus J42 haast je:gruebel:

mentholbear
9 januari 2019, 01:41
Ik kijk blijkbaar nog scheel na m'n sessie met deze dame, want ik zag haar naam niet tussen het K lijstje staan. Maakte pardoes een nieuw paspoortje.

Enfin, ouderwets goeie service, en ook met gevoel. Ze voelde precies aan wanneer m'n uhm... aandacht verslapte en wist me bij de les te houden.

Normaal vallen meiden met piercings rond mond, neus en schaamstreken (dat laatste had ze overigens niet) buiten mijn interesse. Maar deze dame had wel iets. En tijdens het kennismakingsbabbeltje ging het best gemoedelijk, dus wilde het er wel op wagen.

Wow, de klik op de kamer verraste me! Ik had genoten van een geweldige sessie met haar. Naar eigen zeggen zit ze hier pas een maandje ofzo. Yin Yang heeft er wat mij betreft weer een toppertje bij :freu:

gignnl
9 januari 2019, 02:47
De LR stamgasten staan in de rij voor haar;ik wacht op d r zus.....

mentholbear
9 januari 2019, 16:35
De LR stamgasten staan in de rij voor haar;ik wacht op d r zus.....

Begrijpelijk, dat wordt de volgende keer in de rij aansluiten voor MB :hammer:
Haar zus ken ik helaas niet met m'n korte ijsberen carrière, maar als die appeltjes niet ver van de boom of uhm elkaar vallen, dan zou ik ook een topper verwachten.

swimmbux
9 december 2019, 12:56
Is Krina back for Work again?

swimmbux
28 oktober 2020, 00:15
Does someone Knows if crina is still on Service in Germany or somewhere Else?