PDA

Volledige versie bekijken : Jacky (Duitse) (ook GT)

JackD
5 oktober 2007, 19:40
Naam : Jacky?

Haarkleur/-lengte : Zwart/donkerbruin / Half lang, vaak in een staartje

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat: Slank / B-Cup met tepelpiercings

Nationaliteit/Taal : Duitse? / Duits

Leeftijd : 20 jaar?

Tatoeages/Piercings : "Arschgewei" / Tepelpiercings

Service : ?

Extra : Prachtig jong meisje!

Nadelen : ?

Opende de deur; een prachtig meisje, maar komt niet enthousiast over (zacht uitgedrukt); leek ook een beetje ziek.
Ik zag haar later in "burgerkleding" op weg naar de uitgang; sportschoenen, spijkerbroek, hemdje, ..... een plaatje!!!Bij ieder bezoek valt dit meisje mij op; m.i. toch een van de mooiste meisjes in Freude 39. En dan ga ik mezelf dus bijna automatisch afvragen hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat zij hier nog niet beschreven is. Laten wij ons allemaal afschrikken door haar houding?
Is zij tevreden met een vaste kern "stamgasten" en heeft zij verder geen behoefte aan nieuwe aanwas?

Vragen genoeg, maar voelt iemand zich geroepen deze te beantwoorden?

Boobies
6 oktober 2007, 11:25
Voor de geinteresseerden onder u hier wat ik weet over Jacky

Ze is al een tijd (ik denk op en af 2 jaar) werkzaam in freude. Ze heeft ook een tijd in Grimbergsauna gewerkt maar is na de verandering van eigenaar weer terug in Freude gaan werken.
Service is onder het gemiddelde freude niveau niet zo enthousiast, pijpen matig, zoenen zeer terughoudend, geen FT mogelijk. Voornamelijk geboekt door stamgasten die blijkbaar wel tevreden zijn over haar service.

Voor mij geen herhalingsgevaar (al was mijn laatste ervaring met haar 6 maanden terug)
Voor de liefhebbers wel enkele piercings aanwezig (tepels en clitoris)
Op de een of andere manier geeft ze altijd de indruk niet graag in het vak te zitten maar aan de andere kant al lang werkzaam en toch redelijk veel vaste klanten? Wellicht toch sterk afhankelijk van chemie..

Weet iemand meer dan vul maar aan...

thesickboy
6 oktober 2007, 13:18
....Service is onder het gemiddelde freude niveau niet zo enthousiast, pijpen matig, zoenen zeer terughoudend, geen FT mogelijk. ...

Of hoe vermoedens werkelijkheid blijken te zijn...

I hate it when I'm right...:huch:

:wink:

Everhard
8 oktober 2007, 19:42
Age 23. Both lips pierced. I agree in so far that her technique and skill are average. Either negative or positive. On the plus side, she looks like a supermodel. Too me, she was friendly and really put in an effort to please me, even though I'm just an occasional guest at F39. As matter of fact, I see that in my notes (yepp:o) I've noted "multorgasmic?". You never know about these things, but she made an effort and that I like.

goldene.zunge
28 oktober 2007, 16:37
Het blijft dus voorlopig nog even wachten op de eerste recensie van deze dame.

... op voorwaarde dat hij deze van 30/04/2007 buiten beschouwing laat.

GZ :p

thesickboy
28 oktober 2007, 16:47
...
Wilde wel, maar durfde niet vreemd te gaan met bijvoorbeeld Alexandra of Jacky. Hopen maar dat Nicky er de volgende keer niet is. :cool:

Het blijft dus voorlopig nog even wachten op de eerste recensie van deze dame. Sickboy laat deze hete kastanje graag door iemand anders uit het vuur halen...:smile2:

:wink:

xman
8 december 2007, 09:28
Nou ik ben dan een van de vaste klanten en ze heeft inderdaad een nogal sterke chemie nodig om los te gaan. Heb nog nooit iemand zo goed voelen pijpen als zij.
Is inderdaad op vaste klanten, zoent liever niet en als je dat wel wil moet je niet bij haar zijn. Is niet zo dol op de poolse dames die "alles" doen.
Er is wat met haar, ergens is er behoorlijk leed bij haar, maar ze zit er zeker uit vrije wil

thesickboy
8 december 2007, 13:24
...Er is wat met haar, ergens is er behoorlijk leed bij haar, ...

Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen...:huch:

Eagledriver
31 december 2007, 14:40
Jacky was gisteren in Freude aanwezig, en na een paar sessies met andere dames, kwam Jacky naar mij toe, met een ongebruikelijke vraag, n.l. of ik even aan haar piercing door haar tepel kon zitten. :eek: Er moest een kogeltje tussen 2 andere gedrukt worden, en enkele collega's van haar was dat niet gelukt. Nu ben ik een liefhebber van vrouwen met wat kleinere borsten en bij Jacky was ik alleen nog maar gekomen tot het bewonderen van haar kleine maar trotse borstjes en nu kon ik deze zomaar ook even aanraken. :freu: Nadat de "missie" geslaagd was, kreeg ik ook nog een dikke knuffel van haar (wat kan het leven toch mooi zijn) :luvlove: :luvlove:

Tot verdere actie is het niet gekomen, maar ik zal een volgende keer zeker even voor de nodige "After Sales" zorgen, en controleren of alles nog op de juiste plaats zit, en zonodig herstellen.

Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

snellejapie
10 april 2009, 23:23
Nou ik ben dan een van de vaste klanten en ze heeft inderdaad een nogal sterke chemie nodig om los te gaan. Heb nog nooit iemand zo goed voelen pijpen als zij.
Is inderdaad op vaste klanten, zoent liever niet en als je dat wel wil moet je niet bij haar zijn. Is niet zo dol op de poolse dames die "alles" doen.
Er is wat met haar, ergens is er behoorlijk leed bij haar, maar ze zit er zeker uit vrije wil

Ik denk inderdaad dat deze dame heel erg afhankelijk van de chemie is. Afgelopen week was ik in Freude en omdat Jessica onbereikbaar bleef die dag ben ik bij deze schoonheid op de bank gaan zitten. na een kort maar prettig gesprekje afgedwaald naar achteren voor een van de nieuwe kamers. De sessie aldaar begon wat 'technisch', maar toen de orale rollen werden omgedraaid kwam ze helemaal los en werd het wat mij betreft een mooie GFE. Ook de aftersales waren daarna meer dan prima. Wel heb ik de indruk dat het ook anders had kunnen lopen als ik haar gewoon bezig had laten gaan... Ik ben benieuwd hoe ze bij een volgende trip naar freude op mij reageert...

blauwebeer
11 april 2009, 07:13
De sessie aldaar begon wat 'technisch', maar toen de orale rollen werden omgedraaid kwam ze helemaal los en werd het wat mij betreft een mooie GFE.

Uit een onderzoek in diverse saunaclubs in België, Nederland en Duitsland is gebleken dat slechts 10% van de ijsberen een vrouw oraal deftig weet te verwennen, terwijl 90% van de vrouwen hiernaar smacht. :baeh:

Bb :wink:

thesickboy
11 april 2009, 08:27
Uit een onderzoek in diverse saunaclubs in België, Nederland en Duitsland is gebleken dat ...

Empirisch onderzoek of proefondervindelijk?

BB = Beruchte beffer?

:D:D:D

blauwebeer
11 april 2009, 08:34
Empirisch onderzoek of proefondervindelijk?

BB = Beruchte beffer?

:D:D:D

Beide.

BB = Bekend Beffer, Behoorlijk Beffer, Bijzonder Beffer, Begenadigd Beffer, Bejubeld Beffer, Bekroond Beffer ... :loud:

Henk71
12 april 2009, 11:22
Uit een onderzoek in diverse saunaclubs in België, Nederland en Duitsland is gebleken dat slechts 10% van de ijsberen een vrouw oraal deftig weet te verwennen, terwijl 90% van de vrouwen hiernaar smacht. :baeh:

Ze smachten eigenlijk nergens naar op sexueel gebied alleen maar naar poen .
Een enkeling echter uitgezonded. Wat kun je anders verwachten ; ze worden 5 a 10 keer per dag zogenaamd bevredigd.

Henk71
12 april 2009, 11:35
Ik denk inderdaad dat deze dame heel erg afhankelijk van de chemie is. Afgelopen week was ik in Freude en omdat Jessica onbereikbaar bleef die dag ben ik bij deze schoonheid op de bank gaan zitten. na een kort maar prettig gesprekje afgedwaald naar achteren voor een van de nieuwe kamers. De sessie aldaar begon wat 'technisch', maar toen de orale rollen werden omgedraaid kwam ze helemaal los en werd het wat mij betreft een mooie GFE. Ook de aftersales waren daarna meer dan prima. Wel heb ik de indruk dat het ook anders had kunnen lopen als ik haar gewoon bezig had laten gaan... Ik ben benieuwd hoe ze bij een volgende trip naar freude op mij reageert...

Inderdaad een supermooie meid , maar ze zit er duidelijk niet voor haar plezier. Mijn eerste 'kennismaking" met haar was op een morgen toen we ze werd afgezet door haar pooiertje in een cabriolet. Daarna mijzelf moeten overwinnen om enige tijd (lees weken )later haar te benaderen . Zoenen wilde ze niet en ter compensatie zich te laten rimmen ook niet , al heeft ze werkelijk een juweel van een reet.

Die Poolse , maar vooral in het algemeen Russische dames geven veel meer waar voor ons geld . gelukkig maar .

blauwebeer
12 april 2009, 11:41
Ze smachten eigenlijk nergens naar op sexueel gebied alleen maar naar poen .

Probeer eens een andere meid, of misschien nog beter, een andere club. Eentje zonder pooier zou ook al helpen.

Henk71
12 april 2009, 11:47
Probeer eens een andere meid, of misschien nog beter, een andere club.

De wereld wil bedrogen worden . Wees gelukkig met je visie .

snellejapie
14 april 2009, 06:59

Tja, het was goed genoeg om de sfeer van de sessie een heel stuk prettiger te maken, of Jacky er plezier aan had weet ik niet (twijfel ik overigens vaker aan, maar dat is een andere discussie), maar ze was daarna een stuk losser en daar gaat het toch om?

Everhard
19 juli 2009, 23:44
She was at GT some days ago. Do not know if the change of location is temporary or not.

blijemotorrijder
18 september 2009, 23:00
Gisteren (Donderdag) zag ik Jacky in GT. Wij keken elkaar aan en toen zei zij " Wir kennen uns doch" (of woorden van soortgelijke strekking) en ik kon dat niet ontkennen.
Ik ging naast haar zitten, kreeg bijna meteen een stijve en vroeg of zij tegenwoordig ook zoende. (Vroeger deed zij dat niet) Zij antwoordde daar positief op.
Maar ja, ik kwam bijna net van een vorige sessie terug, dus ik wilde niet meteen de kamer op. En daarna zat zij te eten.
Kortom het kwam er niet van, maar volgende keer wil ik toch wel kameren want ik vind het een hele mooie dame, met ook uitstraling.

MOD:
Ze werkt nu definitief in GT, dus de thread mag naar GT

BMR

CLUBSPORT
17 mei 2010, 19:56
Naam :JACKY

Nationaliteit/Taal : Duits duits

Leeftijd : onbekend

Haarkleur/-lengte : Brunette lang vaak in staart

Lengte dame : 1.70- 1.75

Postuur/Cupmaat : slank B - C

Tatoeages/Piercings : veel piercings in beide tepels 1 en tong + clit

Service: Zoenen beffen pijpen verschillende standjes

Voordelen: mooie meid en wel lief

Nadelen: te veel metaal naar mijn smaak

Tijdsduur :30 min

Prijs :50

na effe kort met haar gesproken te hebben kwam ik haar een paar uur later opnieuw tegen waarbij ze me staande hield met de vraag: waar ga jij heen .
Eigenlijk was ik eerst niet van plan om met haar naar de kamer te gaan maar ik liet me toch overhalen met de achterliggende gedachte , een gokje kan geen kwaad .
Ik merkte al snel dat de klik er niet echt was tussen ons een spontaan gesprek kwam maar moeizaam op gang .
We gingen maar tot actie over en dat deed ze niet onaardig wel wat profie maar op haar inzet was weinig aan te merken , toch miste ik wat en van dat gevoel kwam ik de hele verdere sessie niet meer af .
uiteindelijk wist ze me toch met wat aanwijzingen van mijn kant tot een hoogtepunt te brengen .

Verder is het een knappe meid met een lief karakter en een stel prachtige kijkers .

flens
17 mei 2010, 20:34
Ist das die Jacky, die viele Jahre in der Freude 39 war ?

Sie ist bekannte Nicht-Küsserin (zumindest was man so liest), ansonsten mag das passen, was Du da schreibst.

Sehr schlank, ich schätze max. B-Cup, kein C.

lullo
18 mei 2010, 12:01
100% de Jacky uit Freude, geloof mij. Heb haar in zowel Freude als GT gehad, vandaar een volmondige JA het is dezelfde.

CLUBSPORT
18 mei 2010, 16:52
Daarmee is de vraag van flens wel beantwoord denk ik .
Achteraf deed ze me een beetje aan Nellie denken een lichterlijk afstandelijke ietswat treurig gevoel leek ze over zich te hebben .

CLUBSPORT
7 augustus 2010, 19:20
Gisteren nog effetjes met haar gesproken maar niet mee gekamerd.
blijkbaar wist ze wel dat er geen klik tussen ons was want de kamervraag kwam niet .

gille52
10 januari 2011, 17:35
Ik had haar al heel dikwijls zien zitten, maar het was er nog nooit van gekomen om haar eens te vragen. Vandaag dus wel, om de eenvoudige reden dat ik haar een hele mooie meid vind. Ze was ook uiterst vriendelijk toen ik haar aansprak en mee op kamer nam. Al bij al viel ze best mee. Al heeft ze ook minpunten. Ik ben niet zo zot van haar tepelpiercings en ook niet van haar clitorispiercings, en ze doet ook geen FT wat ik heel spijtig vond. Maar ze heeft een prachtig lichaam, en vooral een heel mooi kontje. Het neuken met haar was heel lekker, en daarom alleen al ga ik haar toch nog terugvragen.

Twinangel
14 januari 2011, 09:39
Met deze dame gisteren gekamerd. Ze is echt een schoonheid, mooi gezicht, prachtige ogen en lange benen. Dit kon wel eens een topervaring worden, alhoewel, toen ze aangaf Duits te zijn sloeg de twijfel toe. In het verleden te veel slechte ervaringen gehad met zulke schoonheden. Helaas was dit nu ook het geval, ze was wel vriendelijk maar werkte met de handrem opgetrokken. Verder stelde het kussen niet veel voor en draaide ze het reguliere programma af. Ze heeft veel metaalwerk op haar lichaam wat meer hinderde dan dat dit plezierig was. Ze scoorde een kleine voldoende, aangezien het neuken wel geil was. Ze blijft je continu met haar groene ogen aankijken. Voor herhaling vatbaar? Ik denk het niet.

superwescoast
5 juli 2013, 18:06
==> back in Gt

BSesamstraat
6 juli 2013, 01:09
Inderdaad weer terug, helaas nog slanker geworden en dat vind ik jammer;)..

Henk74
22 juli 2013, 18:59
21 juli ik zag haar toch weer in Freude .