PDA

Volledige versie bekijken : Jackie (Duits)



libero
17 mei 2010, 20:55
Naam : Jackie

Haarkleur/-lengte : blond (nep)

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : heel slank, a-Cup

Nationaliteit/Taal : duits/ engels

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : geen

Service: tongen, nmc, pzc, vingeren, beffen, lekker opgeilen , indringende opgeilende blik, deepthroat, kan heel veel vertellen over Jackie Chan films (de echte goede zoals Drunken Master en meer uit die tijd)

Zaterdag kennis mogen maken met Jackie (zoals ze zelf zegt Jackie zoals Jackie Chan.)
Heel erg jong ogend en heel lolita-achtige uitstraling. ze was met de shift van 15.00 begonnen mar was begrijpelijkerwijs non stop bezet. Gelukkig hielp ome Louis mij een handje door de beren een prachtige wedstrijd te bieden zodat ik 6 minuutjes voor het einde van de wedstrijd oog in oog stond met dit meisje.

Even lachen en toen liep ik door op zoek naar een ander jong meisje met donker haar wayt ik in dem iddag had gezien, ik dacht dat ze ee nbete een probleemgeval zou zijn: zo en mooi jong slank meisje: het bekende optik fick probleem: mooi uitzien en ruk ik bed. Uiteindelijk toch maar een pratje gemaakt en toen ik naast haar zat merkte ik pas hoe betoverend ze is.

in bed was het een wild beest wat van pijpen en beffen houdt. Ze heeft me wild bereden en heeft alle verwachtingen overtroffen.

Als je haar ziet denk je leuk jong optik-fik meisje maar zoals gezegd een wilde nymfomane. nog een reden om snel terug te gaan.