PDA

Volledige versie bekijken : Emmy Pools (Golden Dreams)

melli
19 mei 2010, 18:04
Naam : Emmy

Nationaliteit / taal : Pools / Duits,Pools

Leeftijd : 27 jaar

Haarkleur/lengte :Half lange zwart haar

Lengte : 1.75 m

Postuur / Cupmaat : Slank / A cup

Tatoeage / Piercing : ja een kleine tatoeage / ja

Service : PZC, NMC, zoenen, massage, FT

Rene de Beer
19 september 2010, 15:01
Tijdens mijn 2e bezoek aan Villa Marisol was ik al om elf uur binnen en was ik een tijdje de enige ijsbeer.
In de bioscoop had ik plaatsgenomen op een bank met tegenover me Maria, die me zaterdag twee keer buiten koffie had gebracht en er ook nu weer voor zorgde dat het me aan niets ontbrak. Op de bank haaks op die van mij zat Emmy; een langbenige schoonheid die tot de ontdekking kwam dat een kanten randje op haar ‘nagelneu’ ragdunne lijfje al begon te rafelen. Ze werd er niet blij van en uiteindelijk ging ze naar beneden om wat anders aan te trekken en te proberen wat reparatiewerk te verrichten.

Ik volgde haar naar de kleedruimte waar ze een indrukwekkende koffer te voorschijn haalde om op zoek te gaan naar ‘iets anders’. Het lukte zowaar vrij aardig om met haar te kunnen praten en terwijl er alsmaar meer kleurige nikserigheidjes werden opgegraven, hadden we een gezellig gesprek. Intussen kon ik haar mooie lichaam rustig in me opnemen. Emmy is een tamelijk lange vrouw, met benen waar geen einde aan lijkt te komen. Mooi slank, met lang donker haar en een aantrekkelijk gezicht.
Tegen de tijd dat ze zich had omgekleed, ondertussen honderduit vertellend, had ik besloten dat ze me een leuke sekspartner leek.

Gewapend met een sleutel beklommen we ’s middags de trap naar de eerste etage en ik liet haar hoffelijk voorgaan, aldus genietend van het uitzicht op haar prachtige benen en de stof van het kleine slipje dat tussen die heerlijke dijen verdween.

We vrijden wat, en gewoontegetrouw wilde ik eerst eens een tijdje uitgebreid likken. Emmy ging op haar gemak liggen, spreidde haar dijen en gaf me toegang tot een mooie, warme spleet. Ik bewerkte haar zeer uitgebreid en uiteindelijk begon ze te kreunen en met haar onderlichaam te schokken. Genietend kwam ze klaar.

Toen ze rechtop voor me zat, bedankte ze me. Ze vond het fijn dat ik net zolang was doorgegaan tot ze klaarkwam. Ik schoot in de lach en zei dat ik het niet echt erg had gevonden, waarna ik een warme kus kreeg.

We kropen weer bij elkaar en ze vertelde nog van alles, inclusief dingen waarvan ik denk dat ze daar nou niet bepaald mee te koop zal lopen. Kortom: het klikte goed tussen ons!

Na een tijdje was het haar beurt. Ze nam plaats tussen mijn benen en bracht me likkend, zuigend en masserend (waarbij ze mijn ballen erg lekker verwende) naar een orgasme.

Emmy is een erg lieve vrouw, die heerlijk ontspannen met je bezig is, echt haar best doet en je gewoon een fijne tijd bezorgt. Nederlandse mannen vind ze leuk om mee naar boven te gaan. Die maken echt plezier, vertelde, in tegenstelling tot wat beren van verschillende andere nationaliteiten die hun ding willen doen en weer verdwijnen. Prima natuurlijk, maar dit vindt ze leuker.