PDA

Volledige versie bekijken : Loreen (Roemeense)

Megaboob
21 mei 2010, 00:03
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1.60 m
Postuur/Cupmaat :normaal / A
Nationaliteit/Taal : Roemeens / beetje Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: zoenen / vingeren / PZC / NMC / FT
Voordelen: jong en onervaren, komt zeer lief over.
Nadelen: jong en onervaren... sinds 13 dagen in Duitsland
Tijdsduur : 1/2 uur
Prijs : 65 euro (FT)

Megaboob was aan het uitpuffen an de saunagang, waarbij een overijverige ijsbeer uit Rusland zich met aufguss had beziggehouden, en het nodig vond de extra hitte per handdoek naar mij toe te wapperen...::mad_6:

Een beetje te dus....:wand:

Loreen kwam naast me liggen, en begon met heel lief te strelen. Hoewel ze qua uiterlijk niet helemaal mijn "cup off tea is) (kleine borstjes :nee:!), was het zo lief en onschuldig, en wilde ze zo graag met me op de kamer (tja, dat willen alle dames Megaboob, wanneer leer je dat nu eens...:betrunken:), dat ik de vraag toch maar stelde. Het was redelijk rustig in Acapulco, dus ik vermoed dat ze nog niet veel verdiend had afgelopen woensdag.

Op de kamer heerlijk gezoend en geknuffeld, waarna ze afzakte voor een PZC. Dat werd met veel inzet en liefde gedaan, maar helaas was de onervarenheid toch te groot, waardoor ze niet mijn ritme te pakken kreeg.

Aangezien ik nog erg verhit was van onze Russische saunabeer :angst:, gekozen voor een het betere handwerk, waarbij zij erop stond dat ik in haar mond zou komen. Aldus geschiedde alsnog, en dat was dan wel plezant zoals onze Vlaamse medeberen zeker zouden zeggen!

Daarna wilde ze me nog wat masseren en knuffelen, en maakte ze keurig het half uurtje vol, positieve instelling dus!

Herhalingsgevaar: niet zo groot, was leuk voor een keer, maar optisch niet helemaal mijn dame. hoewel ze er zeker niet slecht uit ziet. Voor liefhebbers van jong, onervaren, onschuldig en Roemeens zeker een uitdaging. Voor de liefhebber van GFE (sexenfun?): zeker potentieel!

Aldus Megaboob!

;)