PDA

Volledige versie bekijken : Cora (Duitse) ex-Cassandra LR

zizicroissantje
9 juni 2009, 19:34
Tot mijn verbazing lees ik hier niets over deze beeldschone Duitse met haar lange perfecte "Sammy" lichaam en haar zwarte paardestaartje. Ze heet Cora (?) en gaat als een nymphomaan sexbeest tekeer. Heb ik haar naam misschien verkeerd begrepen?

timjava
9 juni 2009, 19:36
Tot mijn verbazing lees ik hier niets over deze beeldschone Duitse met haar lange perfecte "Sammy" lichaam en haar zwarte paardestaartje. Ze heet Cora (?) en gaat als een nymphomaan sexbeest tekeer. Heb ik haar naam misschien verkeerd begrepen?

Ben benieuwd naar het paspoortje en je recensie;)

CLUBSPORT
9 juni 2009, 20:58
cora??? van mora ??:D

Jack42
10 juni 2009, 12:31

Zou het kunnen dat Cora een 4 á 5 jaar geleden in PHG heeft gewerkt?
Ze komt me zo bekend voor.

Naam : Cora

Nationaliteit/Taal : Duitse/ Duits

Leeftijd : eind twintig schat ik

Haarkleur/-lengte : blond/ lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : slank/ B

Tatoeages/Piercings :

Service:

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur :

Prijs :

Extra’s bij het bezoek:

Ik ben (nog) nooit met haar geweest, de rest van het formulier mag iemand invullen die wel een ervaring met haar heeft gehad.

Bredero
10 juni 2009, 16:25

Nationaliteit/Taal : Duitse/ Duits

Leeftijd : eind twintig schat ik

Haarkleur/-lengte : zwart/ lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : slank/ B

Tatoeages/Piercings :

Service:

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur :

Prijs :

Extra’s bij het bezoek:

Ik ben (nog) nooit met haar geweest, de rest van het formulier mag iemand invullen die wel een ervaring met haar heeft gehad.

Er daagt iets ...

Zus van Giovanna en aldus ook half Italiaans.

Ik ben er zeker mee wezen kameren en heb er ook beslist een recentie over geschreven maar kan die niet tevoorschijn toveren. Of was dat nog op een ander forum???? Ik herinner me dat ze toen net begon. Nadien nooit nog wat van gehoord. Iets voor de hausmeister?

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=437

Jack42
19 juni 2009, 01:13

Er daagt iets ...

Zus van Giovanna en aldus ook half Italiaans.

Mijn vermoeden is juist.

Cupido
19 juni 2009, 05:45
en ze zag er heerlijk uit. Wow, jammer dat ik haar 's avonds niet meer gezien heb.

Bredero
19 juni 2009, 08:01
Ze heet Cora (?) en gaat als een nymphomaan sexbeest tekeer.

Dat was in haar beginperiode zeker niet het geval, het was toen allemaal zeer terughoudend. Het kan verkeren ;)

gille52
19 juni 2009, 21:56
Je hebt haar naam goed begrepen. Ik heb deze prachtige vrouw ook reeds 2x gehad. Ze is ongelooflijk knap, heeft ellenlange benen, prachtig zwart haar, borsten die een beetje bijgewerkt zijn met siliconen, maar zeker niet te groot.
Ze is inderdaad een echt sexbeest. Ze pijpt heelijk en het neuken laat niets te wensen over. Ze laat je alle hoeken van de kamer zien. In een woord, voor herhaling vatbaar.

Cupido
24 augustus 2009, 22:10
Afgelopen vrijdag ben ik voor de 2e keer met haar naar de kamer geweest. En ik merk dat ik van de vorige keer geen recensie heb geschreven. Foei foei. Het is in ieder geval een hele mooie vrouw met stijl. Heerlijk tongzoenen, geweldig pijpen, en bovendien zeer goed neuken met goed uithoudingsvermogen!!! Ja alles er op en er aan. Zeer mooie meid bovendien, met weliswaar toch syliconenborsten maar gemaakt van een zeer hoge kwaliteit.Ik kon het haast niet zien en zelfs haast niet voelen. Zeer geslaagde operatie dus.... Zgmps je had gelijk, maar goed dat we niet gewed hebben!!!:smile: Niet te grote maar zeer mooie borsten. Ok daar scoor ik geen punten mee bij megaboob, maar ik moet het toch even kwijt, je moet ze eigenlijk gewoon eens proberen megaboob!!

gille52
7 september 2009, 22:10
Ik ben de afgelopen maandag voor de derde keer met Cora op kamer geweest. Het heeft me wel wat moeite gekost, want ze blijft soms zeer lang staan praten met een of andere ijbeer in de tuin. En dan moet je maar geduld hebben. Maar uiteindelijk lukte het me toch. Deze dame wordt iedere keer beter. Zizicroissantje noemt haar een nymfomaan sexbeest, en gelijk heeft ie. Dat is mijn ervaring ook. Je zou het haar niet geven als je ze zo ziet staan in de tuin, met haar mooi zwart paardestaartje. Maar eens in de kamer verandert ze en gaat ze wild tekeer. Ik heb een dikke halfuur goed van haar genoten, en dit is weer voor herhaling vatbaar. En wat een prachtig lijf heeft deze vrouw. Superslank, 1m80, zeer lange benen, een lekker gladgeschoren kutje en mooie (weliswaar siliconen) borsten.

Cupido
22 oktober 2009, 00:08
Inmiddels heeft ze haar haarkleur gewijzigd van zwart in blond. Zag er desondanks goed uit.

gille52
9 januari 2010, 19:05
Heeft iemand haar sinds oktober 2009 nog gezien in GT?
Ik alleszins niet meer, al weet ik dat ze steeds vroeg weg is (rond 16.00 uur)

Cupido
10 januari 2010, 08:29
Ik heb haar inderdaad al een tijd niet meer gezien.

gille52
10 maart 2010, 21:00
Ik ben vandaag nog eens in GT geweest. Ik vroeg achter Cora. De dame aan de receptie vertelde mij dat Cora niet meer werkt in GT, en ook niet in een andere club. Ze is uit het beroep gestapt wegens privé redenen. Heel jammer, want ik vond haar een klasse girl.

Samstagabendgast
10 maart 2010, 21:06
Ik ben vandaag nog eens in GT geweest. Ik vroeg achter Cora. De dame aan de receptie vertelde mij dat Cora niet meer werkt in GT, en ook niet in een andere club. Ze is uit het beroep gestapt wegens privé redenen. Heel jammer, want ik vond haar een klasse girl.

OK.
Ik heb haar vorige week volgens mij in Living Room gezien.

gille52
11 maart 2010, 20:07
Werkt ze in de Living Room ook onder de naam Cora? Bij de dames van Living Room vindt je hier bij Ijsberenforum ook een Cora, maar er staat bij dat het gaat om een meisje van 1.60 m, dus dat kan ze niet zijn want de Cora van GT was bijna 1.80 m

Tiga
24 mei 2010, 07:52

Nationaliteit/Taal : Duits, Duits

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : Zwart, tot in de nek

Lengte dame : 175 cm

Postuur/Cupmaat : normaal tot ietsje meer, D (silicone)

Tatoeages/Piercings : nek, vinger, binnenkant bovenarm / tong- en neuspiercing

Service: goed tot zeer goed, pzc, tz, intiem

Voordelen: tiga-meisje :biggrin:

Nadelen: andere prijzen gewend...

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 (let op; vraagt 50 per half uur)

Deze dame zaterdag gespot in de tuin van GT, in haar azuurblauwe bikini die haar gebruinde lichaam op sommige plekjes bedekte, zat ze op de houten vlonder. Felblauwe ogen met een enigszins dominante blik...een Tiga meisje dus.

Haar in de bar aangesproken waar ze vertelde dat ze pas enkele dagen in GT verbleef samen met vriendin Melissa, een mooi blonde Duitse met ik dacht Chinese tekens over haar ruggengraat getatoeëerd. Ze heeft eerst in Zuid-Duitsland gewerkt en was andere prijzen gewend. Haar gerustgesteld dat ze hier ook wel haar pegels zou verdienen als ze goede service verleende en zoals MJ dat kan haar handje even vastgehouden terwijl ik dat zei.

Je kunt een leuk gesprekje met haar aanknopen maar daarvoor zijn we natuurlijk niet op de kamer. Haar eerste zoenen waren puur lipcontact, pijpen was prima evenals het intieme gedeelte. Ze maakte een enigszins profi indruk maar het optische genot deed me dat makkelijk verdringen.

En tja, als je haar dan de hele avond voorbij ziet lopen en nog steeds onder de indruk bent, dan bestaat eens in de zoveel tijd het risico op een tweede sessie. Die profi indruk bleef toch in mijn achterhoofd zweven dus na een kort praatje vroeg ze of ik nog een keer wilde. Als doorgewinterde ijsbeer gaf ik niet meteen toe en zei ik dat ik eigenlijk naar huis wilde...not. Aaaah bitte, smeekte ze me bijna waarbij ze me zacht in mijn nek begon te zoenen. Ik zeg als je dit voortzet op de kamer dan wil ik wel een uitzondering maken. Ik opende mijn ogen maar zag niemand... Ze was blijkbaar de sleutel al halen. Wat volgde was een veel betere GFE sessie dan de eerste, heerlijk zacht zoenen, strelen, alles erop en eraan. Ik was blij dat ik haar nog een kans had gegeven. Wat een moordwijf... :annieengel:

Elgar
24 mei 2010, 08:37
Bofkont!
Ik zal vanmiddag mijn ogen de kost geven :-)

Manni1A
28 mei 2010, 22:12
Voordelen: tiga-meisje :biggrin:

Und Manni-Meisje :freu::annieengel:

Wir haben wirklich immer den gleichen Geschmack ;) ich hab an einem Tag gleich zwei Runden mit Cora gedreht :annieengel:

gille52
16 augustus 2010, 18:45
Naam : Cassandra

Nationaliteit/taal : Duitse / duits

Leeftijd : 23-26jr

Haarkleur/lengte : Donkere lange haren (staartje)

Lengte : 1.78m

Postuur/Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage/Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen,

Extra : zeer onregelmatig aanwezig

Ik heb ooit een Cassandra ontmoet in Living Room. Ze is Duitse, vrij slank, 1m80 en heeft zwart haar, meestal in een paardestaartje. Ik ben verwonderd dat er geen discussieforum over haar bestaat, en ik vraag me af of andere mensen haar ooit ontmoet hebben.

Stiffmaster
17 augustus 2010, 08:30
Ik heb ooit een Cassandra ontmoet in Living Room. Ze is Duitse, vrij slank, 1m80 en heeft zwart haar, meestal in een paardestaartje. Ik ben verwonderd dat er geen discussieforum over haar bestaat, en ik vraag me af of andere mensen haar ooit ontmoet hebben.
Nee de enige Cassandra die ik er ooit heb ontmoet is een Russische kanjer met lang blond haar voor vele "oude" beren een goede bekende uit GT, helaas maar kort in LR te bewonderen geweest.

Rudi_NL
20 oktober 2010, 20:59

Ja, deze Cassandra heb ik tweemaal ontmoet in de tweede helft van 2010. Super mooi, slank, lang en zwart haar. Ze is niet erg vaak in Living Room. Wat opvalt is dat ze bijzonder aardig is en zeer spraakzaam (Duits). Heb wel een uur lang gezellig met haar zitten te vertellen. Ze zei dat ze voorheen in Goldentime gewerkt had en dat sex zo'n beetje een hobby voor haar was. Vreemd genoeg bedelde ze totaal niet voor een sleutel. We zijn dan ook niet op de kamer geweest omdat het ondertussen 03:00 uur was. Zou wel graag met deze dame de kamer opgaan (lijkt me namelijk een topper), maar een vast werkpatroon heeft ze helaas niet.

woods25
21 oktober 2010, 17:19
Diese Cassandra ist sicherlich ein Topper,mein Freund war mit Ihr.Das problem Sie ist unregelmäßig da.
vorher in GT.
Gruß
woods25

"de souza"
26 november 2010, 18:52
Cora is weer in GT. Afgelopen woensdag zelf ondervonden:tongue:

gille52
26 november 2010, 21:00
Cora werkte wel degelijk in Living Room. Ik ben haar daar eenmaal tegengekomen in de eerste helft van 2010. Ze vertelde mij dat ze wegens privé redenen niet kon terugkomen naar GT. Ze werkte trouwens onder een andere naam in Living Room. Ik heb haar privacy gerespecteerd en al die tijd niets meer over haar geschreven. Maar als zij er nu zelf voor gekozen heeft om terug te komen naar GT, en daar te opereren onder de naam Cora dan kan ik dat alleen maar toejuichen en moet ik zo snel mogelijk eens terug komen zien in GT.

Cupido
26 november 2010, 22:54
hoop dat ze er weer langere tijd is. Altijd geweldig genoten van haar.

envert
31 januari 2011, 21:07
heeft iemand dIt jaar Cora gezien in GT ? Weet iemand ofze ergens anders werkt .Okt.vorig jaar leuke sessie mee gedad in GT. 100% herh.vatb.
/

gille52
7 februari 2011, 20:58
Cora zou eind november 2010 nog enkele malen opgedoken zijn in GT. Dat is hier op het forum bevestigd, en dat is mij ook bevestigd door enkele meisjes die ik daarover aangesproken heb. Ik ben zelf sinds november verschillende keren in GT geweest, maar ik ben haar niet tegen gekomen. Zeer spijtig, want ik ben een grote fan van haar. Ik hoop echt dat ze niet wegblijft en dat we binnenkort weer van haar kunnen genieten.

Cupido
7 februari 2011, 21:29
Ik heb haar daarna nog enkele keren in LR gezien, maar de laatste 2 keer daar ook niet meer.

envert
7 februari 2011, 22:22
Beste ijsberen,Cora vertelde mij okt.vorig jaar dat ze misschien van plan was om dit jaar in Amsterdam te gaan vestigen cq werken.

Jack42
7 februari 2011, 22:27
Vorige week woensdag was Cora in LR

Rudi_NL
11 februari 2011, 20:25
Ja, deze Cassandra heb ik tweemaal ontmoet in de tweede helft van 2010. Super mooi, slank, lang en zwart haar. Ze is niet erg vaak in Living Room. Wat opvalt is dat ze bijzonder aardig is en zeer spraakzaam (Duits). Heb wel een uur lang gezellig met haar zitten te vertellen. Ze zei dat ze voorheen in Goldentime gewerkt had en dat sex zo'n beetje een hobby voor haar was. Vreemd genoeg bedelde ze totaal niet voor een sleutel. We zijn dan ook niet op de kamer geweest omdat het ondertussen 03:00 uur was. Zou wel graag met deze dame de kamer opgaan (lijkt me namelijk een topper), maar een vast werkpatroon heeft ze helaas niet.

Gelukkig is Cassandra nog steeds aanwezig in LR (februari 2011). Toen ik haar zag gingen we meteen weer gezellig bij elkaar zitten, maar nu (op mijn verzoek) meteen die kamer op. Ze stond namelijk hoog op mijn prioriteitenlijst. :betrunken:

De sessie was kortom geweldig. Alles erop en eraan. Alles was mogelijk (althans bijna alles wat redelijk normaal is; en ja wat is normaal?). :bibber_2:

Herhalingsgevaar: volle 100%. Morgen gaat het regenen, dus wie weet is LR een goede optie. Nu maar hopen dat ze er weer is. :luvlove:

bitchhunter
16 februari 2011, 20:42
Ich war vor einigen Wochen auch mit Ihr in der Kammer. Ihr Service ist gut. Früher hätte ich gesagt: Guter Clubstandard.

Da das Serviceniveau in meinen alten Lieblingsclubs mittlerweile sehr schlecht ist, ist Kassandras Performance heutzutage als "top" zu bewerten.

Gruß
bitchhunter

Condomo
18 februari 2011, 20:28
Cora (half-Italiaans), nu met zwart haar, vertelde me vanavond dat ze gisteren weer is begonnen in GT na een afwezigheid van 4 jaar. Nu definitief:bounce:, omdat ze GT toch de prettigste sfeer vindt hebben. Het kan dus inderdaad kloppen dat Jack42 haar vroeger is tegengekomen. Leuke vrouw, zeker als je van lang houdt.

gille52
19 februari 2011, 15:40
Dit verheugt mij zeer, want voor mij is Cora echt de nummer 1. Zij is echter geen 4 jaar weggeweest. Ik heb nog met haar gekamerd in maart 2010 (weliswaar in LR) en ze is de laatste maanden ook reeds een paar keer gezien in GT. In 2008 en 2009 was ze ook nog af en toe aktief in Golden Time. In die periode heb ik haar leren kennen. Dit is een fantastische vrouw, maar het probleem is dat ze maar sporadisch werkt.

CLUBSPORT
20 februari 2011, 01:23
lange slanke meid met een sympathieke uitstraling .
ik was aan het kletsen met 2 medeberen toen ze erbij kwam staan , informerend naar haar naam zei ze CORA om me direct de wind maar uit de zeilen te nemen zei ze direct erachteraan van MORA , dus met die flauwe grap was ze me voor .
niet mee gekamerd maar dat zou een volgende keer best wel eens kunnen gebeuren :rolleyes:

"de souza"
20 februari 2011, 07:48
Cora, gisteren ook gezien. Helaas had ik al mijn kruid al verschoten:frown:.

Nog wel even een praatje mee gemaakt blijft een leuke meid, komende week maar weer eens op herhaling:teuflisch:

Tiga
22 februari 2011, 18:57
Beste ijsberen,Cora vertelde mij okt.vorig jaar dat ze misschien van plan was om dit jaar in Amsterdam te gaan vestigen cq werken.

Ze vertellen je wel meer. Dit keer waren de plannen heel anders.

Zondag voor het eerst met haar gekamerd. Had haar al vaak gezien in LR maar het was er nog nooit van gekomen. Achteraf erg jammer want Cora is gewoon een topper. Heerlijke service vom feinsten!!

Rudi_NL
27 februari 2011, 21:11
Deze Cassandra uit Livingroom werkt nu naar eigen zeggen weer voor vast als Cora in Goldentime. Voorheen werkte ze ook al in GoldenTime als Cora.

MichelJ
27 februari 2011, 21:19
Deze Cassandra uit Livingroom werkt nu naar eigen zeggen weer voor vast als Cora in Goldentime. Voorheen werkte ze ook al in GoldenTime als Cora.

Deze Cora (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17255&highlight=cora)?

Big30
27 februari 2011, 21:20
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17255&highlight=cora

deze dame waarschijnlijk.

MichelJ
27 februari 2011, 21:20
En hier nog een GT Cora (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21744&highlight=cora), volgens mij allemaal dezelfde...

Rudi_NL
27 februari 2011, 21:22
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17255&highlight=cora

deze dame waarschijnlijk.

Ja, 100%. Zowel in LR als gisteren in GT mee gekamerd. Topper trouwens. :freu:

Big30
27 februari 2011, 21:24
Samengevoegd. @MJ zeker dat het ook die andere Cora is?

MichelJ
27 februari 2011, 21:27
Nee, maar dat kan Tiga je vast wel vertellen...

Rudi_NL
27 februari 2011, 21:37
Nee, maar dat kan Tiga je vast wel vertellen...

Vraag Tiga maar even voor de zekerheid. Het antwoord is: ja dat is dezelfde Cora. Daar durf ik dit keer zelfs mijn ... voor in het vuur te steken. :angst:

MichelJ
27 februari 2011, 22:02
Big, het was dezelfde Cora als deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17255&highlight=cora&page=2), of het ook dezelfde is als 'tiga's'-cora ben ik niet helemaal zeker....

Tiga
27 februari 2011, 22:23
Ik zal het morgen even nader onderzoeken. Zeker is dat er in de zomer van 2010 nog een andere Cora was met korte haren en siliconeborsten, iets voller dus als deze cora die er nu is.

MichelJ
27 februari 2011, 22:29
Ik zal het morgen even nader onderzoeken. Zeker is dat er in de zomer van 2010 nog een andere Cora was met korte haren en siliconeborsten, iets voller dus als deze cora die er nu is.

Dat is dan inderdaad een andere Cora dan die nu van LR terug naar GT gegaan is. Cassandra heeft voorheen als Cora in GT gewerkt. Pffff die namen....het wordt tijd voor barcodes :biggrin:

gille52
27 februari 2011, 22:38
Cassandra van LR en Cora van GT zijn wel degelijk één en dezelfde persoon. Ik wist het al langer want ik heb ze gehad in LR, en ik heb ze verschillende keren gehad in GT.

madiwodovr
28 februari 2011, 23:40
Dat is dan inderdaad een andere Cora dan die nu van LR terug naar GT gegaan is. Cassandra heeft voorheen als Cora in GT gewerkt. Pffff die namen....het wordt tijd voor barcodes :biggrin:

:biggrin: Helemaal mee eens! Gewoon labelen en een transferwaarde bepalen! :biggrin: Net als bij profvoetballers...:smile2:

gille52
25 maart 2011, 21:39
Vandaag heb ik Cora terug ontmoet. Nadat ik van Sylvia en Nicole een spetterende beurt had gekregen, stond ik om het punt om naar huis te gaan. Toen kwam ik, rond 17.00 uur, Cora tegen op het terras buiten. Het was geleden van maart 2010 in Living Room. Maar ik kon deze kans niet laten liggen. Alhoewel al mijn kruid zo goed als verschoten was, vroeg ik Cora om mee naar de kamer te gaan en daar heb ik geen spijt van gekregen. Amaai wat een geil en nymfomaan mens. Ik heb nog een dik half uur met haar genoten, en zij wist mij tot een hoogtepunt te brengen.

Elgar
17 mei 2011, 21:14
Cora (van Mora) is een ware verschijning. Volgens Cupido wat aan de magere kant maar ik viel vrijdagmiddag gelijk voor haar door die ontzettend lange benen!
Cora zou die dag diegene worden waar ik het eerste mee zou gaan kameren. Samen met Cupido en 2bat4you hadden we ons in het zonnetje op de stretchers in de tuin geinstalleerd. Een aantal bakken koffie en een paar broodjes zaten er inmiddels in.

2bat4you en ik hadden de avond daarvoor al LR aangedaan, waarvan ik nog zat na te genieten van een heerlijke vrijpartij met Annika.
Anyway, om een uurtje of 15.00 uur was mijn buks weer volgeladen en sommeerde ik Cora dat ik wel met haar in een wat meer private omgeving wilde stoeien.

Deze dame, die een Nederlandse moeder heeft en een Italiaanse vader is een heerlijke verschijning. Ze pijpt geweldig en het neuken is een waar genot. Met het krappe kutje komt ze op haar hurken op je zitten. Daarna nog even op zijn hondjes om op zijn Elgars te eindigen. Missionaris met die ontzettend lange benen in haar nek dwars door de muur heen duwen!!!

Ik heb zelden zulke lange benen weg moeten duwen...dus heren die op lange benen geilen dan is Cora een dame voor jou!

Herhalingsgevaar!
En...Cupido (onze ware encyclopedie in GT), bedankt voor de tip!!

Cupido
17 mei 2011, 21:34
Ja ze is nog wat afgevallen tov een jaartje geleden, maar daardoor is ze er niet minder lekker op geworden hoor!! Ik raadde je haar niet voor niets aan!! Niet te danken Elgar!!