PDA

Volledige versie bekijken : Gent, Vanderdonkctdoorgang 5, Tessa



the-shootist
11 mei 2006, 12:48
Haarkleur/-lengte : lichtbruin
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : zeer slank
Nationaliteit/Taal : Nederlands (Vlaams)
Leeftijd : rond de 25
Tatoeages/Piercings :
Service: pmc , nmc
Voordelen: zeer knap
Nadelen:
Tijdsduur : 20 '
Prijs : 50 euro

Gisteren rond de middag in Gent gewandeld . Mijn oog viel dadelijk op een mooie dame die nu in de Vanderdoncktdoorgang 7 zat, maar normaal in nr. 5 werkt (zo zei ze me achteraf toch ) .
Wat een knappe verschijning en die ogen ... .
Even nog verder gewandeld in het kwartier maar mijn keuze was al gemaakt . Toen ik terug ging bleek ze bezig te zijn . Kwartiertje later terug gepasseerd en toen ik ze daar zag niet meer getwijfeld . Ik vroeg haar wat kon en ze antwoordde me: voor 50 euro pmc, nmc met 3 standjes ; voor 100 een uurtje met een massage en beffen erbij .
Ik had jammer genoeg niet zo veel tijd en nam een half uurtje.
Ik heb het me niet beklaagd . Een mooie lieve dame die Tessa .Afkomstig uit Antwerpen aan haar taal te horen . Achteraf nog een klein babbeltje kunnen slaan en dan met een goed gevoel terug het gewone leven in.
Die ziet mij nog terug, onze Tessa .

Befke
30 juli 2007, 10:26
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

Lovecraft
2 augustus 2007, 09:55
Nog nooit gezien of van gehoord, maar dat zegt natuurlijk niets....
Wel tof dat er eindelijk nog eens iets leeft op het forum gedeelte van Gent, soms lijkt het hier wel of er niemand meer rondloopt, terwijl de realiteit toch anders is...:teuflisch

Kan je alleen overdag, of ook 's avonds?
Voor 's avonds heb ik anders nog wel twee aanraders, naar wie je hier voorlopig niet hebt geïnformeerd....;)
Dus laat maar weten of je dat ook interesseert?

L.

Anvers
22 juli 2009, 01:48
Tessa werkt niet meer in Gent en kan derhalve naar het archief ! ;)