PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, April 2009



BSesamstraat
3 april 2009, 00:20
:love2:b

BSesamstraat
3 april 2009, 00:23
weet iemand of er al wat geschreven is over mira?? Een duitse van 19 met een tatto van een kruis op haar bovenrug?? Laat maar weten. Groetjes bbertb

bootyfan
3 april 2009, 07:54
weet iemand of er al wat geschreven is over mira?? Een duitse van 19 met een tatto van een kruis op haar bovenrug?? Laat maar weten. Groetjes bbertb

Tot m'n grote verwondering ben ik dit zelf vergeten bbertb !
Misschien kunnen je deze verwijzingen wel een beetje op weg helpen...

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=110749&postcount=166

en

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115439&postcount=55

Ik kan ze je maar aanbevelen.

Ze doet TZ (spits tongetje !!), PZC, FT, NMC...
Ondertussen is ze wel 20 j en een superstrak lijfje.

Have fun...
Bootyfan :cool:

bootyfan
3 april 2009, 08:18
:love2:b

Hey, maatje,.... Mira kwam ons toch voorbij gelopen toen wij samen aan de bar stonden te zeveren!
Zij heeft mij, samen met Stella (kleinde duitse brunette met lang haar prille 20j jong) ontgroend op vlak van trio's...
Hmmmm, de herinnering hieraan alleen al.
Kwijl, kwijl :cool:

Johnny99
5 april 2009, 12:34
Zaterdag avond YY.

Bij binnenkomst om ongeveer 18.30 uur was het goed vol. Naarmate de avond vorderde werd het stam vol. Ook de dames waren weer goed vertegenwoordigd, ik schat dat de 50 wel gehaald werd.
Terug na een pauze van een half jaar Eliza.

Veel bekende gasten aanwezig, het was party time. Dit was een ouderwets geweldig gezellige avond YY.

BSesamstraat
5 april 2009, 12:47
Hey, maatje,.... Mira kwam ons toch voorbij gelopen toen wij samen aan de bar stonden te zeveren!
Zij heeft mij, samen met Stella (kleinde duitse brunette met lang haar prille 20j jong) ontgroend op vlak van trio's...
Hmmmm, de herinnering hieraan alleen al.
Kwijl, kwijl :cool: ja dat was mmirra wat een lekkere stoot. Ze zij zelf nog 2 weekjes en zou ze 20 worden. Ze lijkt wat bitch maar dat is ze niet. Mmm als ik er aan denk dan begin het al weer terommelen. Gr bbertb

libero
5 april 2009, 14:39
Zaterdag veel nieuwe gezichten gezien.

Eentje die me opviel was een leuk donkerblond meisje met een kort schots schoolrokje.

Daarnaast waren wat jonge beertjes die heel pretting met katrina hadden gekamerd. zou het kunne dat deze dame haar service niveau opgekrikt (no pun intended) heeft?

bootyfan
5 april 2009, 14:43
Zaterdag veel nieuwe gezichten gezien.

Eentje die me opviel was een leuk donkerblond meisje met een kort schots schoolrokje

Kinga !!!!! :eek: maak de borst maar nat, als je deze mee naar de kamer neemt ! Supergoed !

Stiffmaster
5 april 2009, 15:14
Zaterdag veel nieuwe gezichten gezien.

Eentje die me opviel was een leuk donkerblond meisje met een kort schots schoolrokje.

Daarnaast waren wat jonge beertjes die heel pretting met katrina hadden gekamerd. zou het kunne dat deze dame haar service niveau opgekrikt (no pun intended) heeft?

Of die jonge beertjes moeten nog veel leren en zijn snel tevreden :eek:

BSesamstraat
5 april 2009, 17:30
ja ik denk dat het aan de jonge beertjes ligt... Maar KINGA.. 1woord LEKKER. Gr bbertb

zeppos58
5 april 2009, 17:48
ja ik denk dat het aan de jonge beertjes ligt... Maar KINGA.. 1woord LEKKER. Gr bbertb
Toen ik mijn eerste stappen in saunaclub land zette vond ik bijna elke sessie lekker, nu na enkele jaren ondervinding is dat heel anders geworden. Wat toen lekker was laat ik nu vaak links liggen. Mijn eisen liggen nu veel hoger, gelukkig maar.

BSesamstraat
5 april 2009, 19:08
zo ben ik ook hoor. De beren die mij kennen die weten dat ik niet overal intrap en wel kieskeurig ben. Gr bbertb

seksenfun
5 april 2009, 20:28
Vorige zondag weer eens in Yin Yang vertoefd. Dat was weeral een hele tijd geleden, naar mijn normen.

Nadat ik mijn normale kledij ingeruild had voor een groene badjas trof ik op weg om mijn sleffers te gaan halen toch wel Nipa aan zeker. Dat is de tweede keer op rij dat ik ze op een zondag tegen het lijf loop, zij die normaal nooit werkt op zondag, naar eigen zeggen. Nu voor mij is dat erg leuk, ik heb haar graag en beleef er steeds meer dan een hele goeie sessie mee.
Toch had ik nog een heel scala van dames geprikt op mijn to do-lijstje. Het leek wel of alle toppers hadden afgesproken om gezamenlijk de mannen te verrassen in Yin Yang. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Kinga, Daina, Alexandra....
Bij het brunchen lachtte Dupke er nog mee toen ik zei dat ik dan misschien deze keer toch niet met Nipa zou gaan. Hij wou er nog 50 euro op inzetten. Een vrij lage risicobelegging voor hem, een eens zo grote risicobelegging voor mij. Dus toch maar geen weddenschap aangegaan. Gelukkig maar, zou later blijken.

Weer beneden in de bar gekomen charmeerde Nipa mij. Ze ging wat gokken op één van de automaten. Ik bleef wat bij haar staan. Ik moedigde haar aan en op slag won ze. Mijn procentje kon ik echter vergeten ;). Wat later kwam ze bij me in een sofa zitten. Diegene die Nipa een beetje kennen zullen wel begrijpen wat gestoei met haar in de sofa betekent. Een kamertje... nee, nu nog niet. Het was me nog een beetje te vroeg. Een oude traditie weer even opgerakeld.
Omstreeks vier uur ging ik dan toch met haar naar de kamer. Zonder dat dit een verrassing voor me was, was het weer een sublieme kamersessie van ruim 3 uur. De tijd vloog gewoon om. Deze sessie stak toch boven alle andere sessies met haar uit. Tot twee keer toe vroeg ze of ik geen massage wenste. Hoewel die massages van haar super zijn, had ik enkel maar zin in seks, vandaag, wat ze zelf ook merkte. Een man kan dat moeilijk verbergen hè :smile:.

Na de sessie nog eerst even een saunabeurtje gedaan vooraleer ik mijn avondmaal zou verorberen.

Na het heerlijke avondmaal ook de HPW maar eens gaan verkennen.

Na de HWP de avond opgevuld in de bar. Ambiance genoeg daar. Aandacht voor de meiden ook al, niet in het minst van Kinga maar deze beer was even écht hélemaal voldaan. Zelf ook nog genoten van de drie dames die sensueel dansten voor de open haard.
Later nog aan de babbel geraakt met een vriend-ijsbeer totdat Nipa eraan kwam en met mij in een sofa wou duiken. Ik excuseerde me even bij de beer en vlijde mij neer bij Nipa.
Na wat gekroel en gestoei kwam Dupke mij optrommelen om naar huis te gaan. Hij gunde me nog een halfuurtje met Nipa. Hij gunde zichzelf ook wat want hij kwam aan de andere kant naast Nipa zitten. Nu zat Nipa meteen erg goed, tussen twee beren :smile:.

Weeral een heel amusante dag meegemaakt in Yin Yang.

Big30
8 april 2009, 23:07
Van de verslaggever ter plaatse kreeg ik het bericht door dat er van een geslaagde woensdagavond in YY gesproken kon worden. Veel nieuwe en mooie Hongaarse dames. Helaas geen Michelle, Kinga of Franzeska.

Jansen zal wel met een berichtje komen over zijn nieuwe Hongaarse aanwinst :p, P1 schijnt het in YY ook prima naar zijn zin te hebben.

:wink::wink:

Jansen
9 april 2009, 22:51
Van de verslaggever ter plaatse kreeg ik het bericht door dat er van een geslaagde woensdagavond in YY gesproken kon worden. Veel nieuwe en mooie Hongaarse dames. Helaas geen Michelle, Kinga of Franzeska.

Jansen zal wel met een berichtje komen over zijn nieuwe Hongaarse aanwinst :p, P1 schijnt het in YY ook prima naar zijn zin te hebben.

:wink::wink:

Ja Big30 bedankt voor het snelle verhaal

Ik hoorde dat Franceska/Veronica Migelle/Nicolle en Kinga vaak op de woensdag en donderdag aanwezig zijn,en omdat ik een beetje genoeg had om ieder week naar dezelfde club te gaan leek mij Yin Yang weer een goede keuze.

Na mijn binnenkomst binnen gelaten door een zeer vriendelijke gastheer die net als ik problemen heeft met de ogen (om mee te lezen dus niet tijdens de sex) eerst gezellig bijgepraat om daarna de kleedruimte te gaan bezoeken.
Na een douche kwam ik Picasso1 tegen die er al een halve dag op had zitten en met O benen mij kwam vergezellen bij het avondeten.

Het eten was super Ja super

Uiensoep,championsaus,Stoofvlees diverse aardappelen,aardappel puree met wok groenten en koude salade produkten.

Als echte kenner zeg ik dan dat het eten beter was als in de meeste clubs op dit moment.

Maar ik kom hier niet voor het eten maar voor de plinten :D

Omdat we diverse dames zagen rondlopen hebben we de keuken weer verlaten om aan de bar de dames te gaan bewonderen.
Er waren denk ik rond de 30 dames aanwezig en daaronder waren wel enkele Jansen meisjes.
Ik ben dan ook met Kirsten meegegaan uit Hongarije die aan mijn verwachting dan ook voldeed.
Daarna even een sauna gepakt met Picasso1 en wat gekletst en gedronken.
het was een geslaagde avond.

Picasso 1
10 april 2009, 00:05
Ik ben dan ook met Kirsten meegegaan uit Hongarije die aan mijn verwachting dan ook voldeed.


Later werd me duidelijk dat Kirsten hoeriger en sletteriger uit de kamer is gekomen dan dat ze er in ging :D.

Ben zelf met Naomi en Nora geweest. Naomi blijkt een echte nymphomane in de kamer en Nora, hoewel ze normaliter haar beperkingen heeft, ging deze keer erg ver met me, zeer zeer geile sessie.

Hollandmale
12 april 2009, 10:49
Zonder de medebeertjes te laten weten, eergisteren sneaky naar YY gegaan :green_smi.

Problematische aanreis vanwege de paasuittocht, half uur vertraging onderweg. Toch nog om 13.30 binnen, op tijd voor het 35,- kortingstarief, lekker ontbeten met de fameuze zelfgebakken reuzenuitsmijter. Daarna 2 uurtjes liggen zonnen op 'n stretcher bij het zwembad, er waren zowaar enkele dames en beren die het koude water trotseerden (!). Erg rustige middag, weinig beertjes, hooguit
20 dames, pas na etenstijd liet het aantal op. 's-Avonds zo'n 35 dames aanwezig, ook meer beertjes, werd het toch nog gezellig :smile:.

Al 3 maanden niet meer in YY geweest, geen opsomming van alle damesnamen, alleen degenen die HM herkende:

- Suzanne (Hon), Suzanne (NL), Victoria (Pol), Tanja (Slo), Natasa (Joe, ex-veel clubs), Nipa (Tha), Anja (Rus), Carmen (Roe), Sylvia (Pol), Erika (Hon), Esmee (NL), Jessie (Tje), Melina (Dui), Vanina (Bul), Nora (Dui), Alex (Dui), Jacqueline (Arab), Aisha (Dui/Tur), Tia (Hon). Verder nog 2 jonge slanke grotere blondines van het type waar veel beertjes op vallen, dus die hadden het redelijk druk :smile2:.

Enkele voor HM nieuwe zaken: 'n paar bomen gekortwiekt, daardoor meer zon rond het zwembad. Naast het zwembad is iets
in aanbouw: 'n jacuzzi, buitensauna, buitendoches ? Nieuwe wandelpaden en grasperkjes ingezaaid, voor extra tuinhuisjes ?

Mezelf beperkt tot 1 flinke sessie, begin van de avond met Sylvia, heerlijk zoenwonder, top-GFE :luvlove:.
Even in de verleiding van NL-Suzanne gekomen, ben benieuwd wat die KLM-service inhoudt :rolleyes:.

Het avondeten smaakte best: chili con carne, veel vlees en verse groenten.
Ook nog beschermengel Tia bedankt die me voor groot onheil behoedde :eek:.

Mooi op tijd rondom de klok van tienen tevreden huiswaarts gekeerd :wink:.

BSesamstraat
12 april 2009, 14:36
[QUOTE=Hollandmale;117152]
Even in de verleiding van NL-Suzanne gekomen, ben benieuwd wat die KLM-service inhoudt :rolleyes:.
QUOTE]

HAHA dat is lekkerrrr:freu::freu: met suzanne blijft het altijd feest.
Afgelopen donderdag samen in kamer 11 geweest ohhh wat was ik kapot daarna. Maar gelukkig was het sluitingstijd dus mocht ik gelijk vertrekken en hoefde ik niet meer aan de bak.:smile2: echt een toppertje. Sta stipt op 1 bij mij groetjes bbertb

zeppos58
12 april 2009, 17:41
Hoe laat is YY morgen (Paasmaandag) open 11uur of 13uur

RAUL7
12 april 2009, 17:56
Hoe laat is YY morgen (Paasmaandag) open 11uur of 13uur


Zaterdag, zon- en feestdagen om 13 uur.

http://yinyang.nl/

Jansen
12 april 2009, 20:30
Hollandmale schreef dat Victoria Pools er is ! (carmen PHG)


Kan iemand dat bevestigen ??

GFE-lover
12 april 2009, 23:36
Hollandmale schreef dat Victoria Pools er is ! (carmen PHG)
Kan iemand dat bevestigen ??

Nou, niet afgelopen (goede) vrijdag, anders had 't voor mij een een hele goeie vrijdag geworden. ;)

Mzzl GFE-lvr.

BSesamstraat
13 april 2009, 08:53
En GFE Lover nog genoten van de KLM Service???:freu:
Ik wel en ben nu nog onder de indruk ;)

Ik Was werkelijk helemaal kapot na 1,5 uur.

greets Bbertb

zeppos58
13 april 2009, 19:52
YY was vandaag, Paasmaandag dus wel degelijk om 11uur open. En dat zou altijd zo moeten zijn op feestdagen. Op het antwoordapparaat staat het ook zo, op de site staat het fout, aldus YY

Picasso 1
13 april 2009, 20:32
YY was vandaag, Paasmaandag dus wel degelijk om 11uur open. En dat zou altijd zo moeten zijn op feestdagen. Op het antwoordapparaat staat het ook zo, op de site staat het fout, aldus YY

en veel vrouwen aanwezig? :rolleyes:

zeppos58
13 april 2009, 21:12
Voldoende volgens het aantal aanwezige ijsberen. een 20tal moet er zijn geweest, er werd ook druk gekamerd. Al was ik om 11 uur aanwezig toch duurde het tot 16u50 eer ik de binnenkant van een kamer zag. Poolse Sylvia had de eer, ook al probeerde Dupke heel even ze nog af te snoepen. Nu ja Sylvia ken ik al een hele tijd, ze is gewoon een lieve meid met een top service, en het feit dat ze de Nederlandse taal machtig is maakt het zoveel prettiger.:D Moet ik nu toch naar de Duitse les of wat.:green_smi

seksenfun
15 april 2009, 20:42
Met Pasen werkt niemand, dus nam ook ik een dagje vrijaf. Maandag, tweede paasdag stond ik toch weeral in YY. Ik twijfelde om naar een club te gaan. Het zou toch overal heel erg kalm zijn.

Bij het binnenkomen meteen door Leyla hartelijk welkom geheten op een grappige en spontane manier en meteen alle drie getrakteerd op een paaseitje door haar en wat gefrutsel aan haar kontje en zo. Dupke was er ook, samen met mij en toen wij om 5 over 11 de parking opreden stond Zeppos ons al op te wachten.

Vooraleer we met ons drietjes naar het restaurant teenden, verkenden we eerst even de zaak. Al bij al waren er veel meer dames aanwezig dan verwacht. De eerste uren deed ik onderweg een gok: een twaalftal meiden. Het waren er bijna het dubbel.
In de loop van de dag zouden er nog een tiental bijkomen. Dat is toch een meevaller voor een tweede paasdag. Echt verwonderlijk was het misschien niet. YY was de enige club tussen Kerstmis en Nieuwjaar waar volle ambiance was en waar de keet steeds vol zat. Rond een uur of 6 – 7, als iedereen zijn avondeten binnen had, waren er wel in verhouding tot de aanwezige mannen wat te weinig vrouwen.

We hebben samen uitgebreid ge-ontbijt. Fruitsapjes, koffietjes, pistolets allerlei, spek en eieren, taart, fruit…. We zaten op een strategische plek zodat we al het vrouwelijk schoon welkom konden heten. Wat we dan ook deden, als het de moeite was.

Na het eten gingen we terug naar beneden, naar de bar. Ik wou echter eerst mijn vriend-beren een pleziertje doen. Een vriend-beer had me de dag voordien laten weten om hem te verwittigen als Adora aanwezig zou zijn. Het kleine probleempje was dat ik niet zo direct wist wie dat was. Hij had ze wel ongeveer beschreven, maar als je zegt dat ze zwart haar heeft en ze blijkt dan ineens bruin haar te hebben, wordt het al een stukje moeilijker. Aan de ingang naar de bar aan de speelautomaten zag ik een dame staan die het wel eens zou kunnen zijn. Ik sprak haar naam hardop uit tegen Zeppos maar ze reageerde niet zoals je op je naam zou reageren. Ik vroeg dan maar aan Leyla of zij soms wist of Adora er was. Ze antwoordde positief. Ik ging dan maar een terug op weg naar het restaurant. Waren we mekaar dan al eerder gepasseerd, Adora en ik. Blijkbaar wel. Op weg naar het restaurant kom ik twee dames tegen. Die ene zou wel eens Adora kunnen zijn, dacht ik. Ik vroeg het dus maar op de vrouw af. Verbaast knikte ze van ja. Voor de rest kon ze niet zo direct vermoeden waarom ik dat vroeg. Later op de dag zou het haar wel duidelijk worden als mijn beruchte vriend-ijsbeer zou toekomen en met haar gaan kameren.
Ik botste op mijn zoektocht ook op Mira. Eerst een dikke kus gegeven en wat gelachen (ze noemt mij haar schatje – maar dat zegt ze tegen iedereen-) en daarna gsmst naar Patrick dat Mira er was. Hij had me zaterdag nog laten weten dat hij al verschillende malen was geweest, speciaal voor haar en dat hij telkens er in geslaagd was om te komen op de dagen dat zij er niet was. Ook Patrick stond enige uren later dus in YY. Hierdoor was tegen de vroege avond weer een deel van de Belgische kliek paraat.

Na het volbrengen van mijn missies gingen we samen wat ouwehoeren in de HWP. Daarna wat verder ouwehoeren aan de bar en later in de sofa’s in de bar. Niet zo erg veel later kwam Jackeline (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=101159&postcount=4) (Tunesisch – Duitse en van tijd tot tijd in YY) bij me zitten. Lief doen en stout doen tegelijk. Ik maakte haar echter vrij snel duidelijk dat ik nog niet zo direct zin had om te gaan kameren. Hierop stak ze nog een tandje bij. Nog wat liever doen, nog wat stouter zijn tegelijkertijd. Haar voorstel om eerst effe wat te gaan flikflooien in de kino heb ik wijselijk afgeslagen. Als ik dat doe ben ik verkocht. Ken jezelf een beetje. Bovendien, maar dat zeg je natuurlijk niet, had ik zoiets van: vandaag eens niet met haar. Er liepen genoeg andere nieuwe dames rond naar mijn bijzondere smaak. Drie mooie slanke blonde dametjes, bijvoorbeeld. Ook twee donkerdere typetjes (precies twee zusjes). De combinatie deed me al wegdromen. Maar ondermeer omdat er twee koppels in YY waren, met grote fantasieën, lukte me een triootje met deze twee dames niet. De twee koppels kwamen juist aan deze twee dames voorstellen om mee te gaan kameren. Eén van de twee wou niet, maar de koppels vonden een alternatief. Wat later moet er ergens in één van de kamers van YY een orgie hebben plaatsgevonden.

Jackeline wimpelde ik uiteindelijk af met de reden dat ik een saunarondje wou beginnen. Wat ik dus ook deed. Na de sauna wat baantjes gezwommen in het zwembad dat merkelijk warmer was dan het water van het zwembad in PHG. Dit zal wel zijn omdat ze in YY het zwembad ’s nachts afdekken. Na nog wat in de zon gelegen en gesjouweld te hebben ben ik nog maar wat lekkers gaan eten in het restaurant. Anders zou ik het niet meer volgehouden hebben tot een uur of zes.

Terug in de bar probeerde Jackeline toen ze tussen een mede-beer en mij in een sofa zat in de bar een tweede keer om mij nu wel te overtuigen. Helaas voor haar, het lukte niet. Ook niet bij mijn mede-beer.

Eigenlijk had ik nu best wel zin om te neuken en stond ik best wel geil. Toch met mijn maat-beren nog wat in de zon gaan liggen aan het zwembad. In Nederland – België moet je er van profiteren als ze schijnt, nietwaar. Aan het zwembad deed het verhaal dat enige tijd ervoor Leyla al had geprobeerd met een paar andere meiden om de Belgische beren met badjas en al in het water te duwen. Het is niet gelukt. Leyla zelf viel er zelfs bijna zelf in. De gegraven kuil voor een anders was (gelukkig voor haar) niet diep genoeg.

Terug in de bar, wanneer de zon nog maar een avondwaterzonnetje was en er een fris windje opstak, hield een dame me plots tegen. Een blonde dame. Laura (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=88536&postcount=1). Laura? Ik moest een twee keer kijken en toen herinnerde ik me haar, qua uiterlijk. Hoewel ze enkele kilo’s is afgevallen. Ik wist dat ik met haar al gekamerd had maar kon me onmogelijk voor de geest halen hoe die sessie geweest was. Het was dan ook al van vorig jaar juni geleden (volgens haar). Ja, die dames, straffe gasten (lees: vrouwen). Dat die zulke dingen nog allemaal weten. Ik hield het bij een gezellig weerzien en wat small talk. De kamervraag nadien ontweek ik. Nu had ik als reden weer die sauna. Ik wou echter niet in de sauna dus zette me maar wat uit het zicht bij wat mede-beren buiten op het terras. Het feit dat ik me niets meer kon herinneren van de sessie deed mij vermoeden dat het niet veel bijzonders zal geweest zijn, voor mij. Slechte ervaringen onthoud ik wel, de betere uiteraard ook. Wat blijkt als ik mijn recensie er nu op nalees: ik schreef het al: geen herhalingsgevaar, geen slechte sessie maar ook niet speciaal. Een middenmoter met wat haperinkjes. Ik nam in de club dus terecht het zekere voor het onzekere. Ik wist dat er iets moest geschort hebben, omdat ik niets meer herinnerde. Als je de recensie erbij haalt merk je dat Laura en niet zo gek ver naast zat. Het was niet in juni maar in augustus, maar toch, ik zou het gegot niet meer geweten hebben, ook niet op twee maanden na.

Na deze kennismaking en na nog een terrasje zijn we met de Belgische ploeg gaan bikken. Ook nu was het eten weer een lekkernij. Een toetje was er niet. Daar gingen we met z’n allen dan maar voor naar beneden. Eens rondkijken wat we uit de YY-snoepdoos konden pikken voor lekkers. Ik had een viertal dames in mijn hoofd, waarvan drie blondjes (ietwat ongewoon voor seksenfun). Er waren echter op dit moment heel weinig dames in de bar en al zeker mijn types niet. Alle kamers waren wel druk bezet, er waren kleine wachttijden.
Na enige tijd waagde deze inmiddels bijna-op-ontploffen-staande-van-geiligheid-beer nog maar eens een ronde door de bar. In de hoop dat er nu wat meer lekkers in de bomen hing. Maar nee hoor. Inmiddels was het wel al bijna acht uur geworden. Morgen maandag een gewone werkdag. Seksenfun geraakte al een beetje in paniek want als er iets is dat ik niet graag doe dan is het wel om krab of redelijk krab bij tijd nog snel een dame te moeten uitzoeken (en verkennen als ze nieuw is).

Zo was het eerder op de dag al. Dupke was met een knappe blonde dame gaan kameren. Het summum, zei hij. Ze zou wel vertrekken om vijf uur. Het was toen ongeveer vier uur. Nee, daar begin ik dan niet nog snel aan.

Wat een geluk voor mij dat Zazen in de loop van de vroegere avond zijn deuren sloot omdat er geen beren langskwamen daar, op deze tweede paasdag. Ik stond net met een vriend-beer wat onnozel te doen aan de inkomdeur van de bar aan de automaten en aan de ingang van het gedeelte van de dames, waar ze zich opmaken, omkleden…. Komt daar ineens, vanuit Zazen Nipa toch niet binnen zeker. Een hartelijk, superhartelijk en intens welkom was mijn deel. Niet veel later vlijden we ons neer in een sofa en na de nodige vrolijke, speelse en geile opwarming van Nipa liepen we richting kamer met twee wijntjes in ons hand.
Kwart voor negen was het toen. Na een vijftal minuutjes wachten op kamer (nu ja, wachten is niet gewoon wachten bij Nipa natuurlijk, noem het een soort voorspel). Iets eerder kwam er al een andere zeer ruime kamer vrij. Die waar vroeger op de dag allicht de orgie moet gehouden geweest zijn. Nee, dat leek ons maar niets. Niet omwille van de eventuele vele sappen van de orgie die er nog zouden kunnen resten maar omdat dat de enige kamer is zonder sanitaire voorzieningen. Mijn Adora-vriend-beer kon er maar goed mee zijn. Hij mocht voorsteken.

Mijn bedoeling was om zeker niet langer dan tot elf uur op de kamer te blijven zodat gaan slapen, net voor een werkendag, nog op een deftig uur zou kunnen. Hoe het nu ook weeral allemaal gekomen is, ik weet het niet meer, maar om twintig over twaalf verlieten we pas de kamer. Toen we al aan het afronden waren ging ineens mijn gsm af. Ik wist wel wie me wilde wakker maken. Nou ja… wakker maken. Als er één ding is dat ik niet gedaan heb, is het wel geslapen bij Nipa. Hoewel ook dat in me opkwam toen we het laatste kwartiertje in mekaar gekronkeld rustig wat tot rust aan het komen waren van de vermoeide sessie met alles er op en er aan zoals we dat van Nipa gewend zijn.

Het was dus een schitterende tweede paasdag in YY, in alle opzichten en een wel erg korte nacht.

The Joker
16 april 2009, 20:08
Gisteren een dagje besloten van de zon te genieten in Roermond.
Door het lekkere weer weinig aandacht gehad voor de vrouwen aangezien al mijn 'to do list' wensen niet aanwezig waren.
Wel lekker gegeten aangezien het speciaal menu avond was.
Verder gezellig geouwehoerd met Raul7, Dupke en nog wat minder beruchte forumberen.
Voor de nerds onder ons heeft YY inmiddels ook de sleutel van het wifi netwerk bij de ingang gezet, zodat je het nuttige met het aangemane kunt mixen.
Al met al een geslaagd dagje Roermond, ondanks dat er niet gekamerd werd door mezelf.

SFL
16 april 2009, 23:45
Rijn-Roer 5-daagse van Smokingfetishlover alias de Master Bull
(van 5/4 tot 9/4): :lostit:
-Zondag een tamelijk lekker sfeertje in GT
-Maandag enorme kutdag door de vergissing te maken van naar Partytreff Wildenrath te gaan
-Dinsdag was de absolute topdag voor Master-Bull in LR
-Woensdag een geslaagde dag in Partytreff Willich, waar mijn verwachtingen voldaan werden
-Donderdag matige afsluiter wegens de kramp in mijn ballen en mijn pik die er bijna afviel.

...................

Donderdag:
Gisteren na de partytreff platte rust moeten ondergaan, want al dat rondgeneuk kruipt in je kleren. Te weinig slaap, te veel seks en lichtjes ondervoed van de voorbije week, maar gelukkig geen tekenen van uitdroging. Na wat uitslapen en een pover ontbijt stond Ukrainian-Bull al voor de deur. Nu was hij de driver van dienst, want zondag had ik gereden. In de Bull-mobil staken we onze kop en horens samen om te overleggen waarheen de reis zou gaan. VV en PHG waren de favorieten, maar wegens de vermoeidheid koos ik voor de underdog YY. Het is met maar een uurtje rijden het kortst bij huis en bovendien vond ik de sfeer daar enkele weken geleden fel verbeterd t.o.v. een half jaar terug. Misschien was de laatste keer YY zelfs beter dan de laatste keer PHG… En dat wil toch al wat zeggen. Ja hoor, zoals het die laatste keer was, zo was het ook deze dag weer: veel vrouwen (naar de normen van YY toch wel 35-40) en redelijk veel ijsberen wat de gezelligheid dan weer ten goede kwam. Hoewel ik al twee dagen onder invloed van doping prachtprestaties neergezet heb, besloot ik vandaag maar een keertje van dat toverspul over te slaan… Puur natuur moet ook wel lukken en bovendien stond mijn paal nog halfstok van de dag ervoor. Doch niet meer in frisse positie, want hij voelt aan als het gereedschap van een 70-jarige. Niet dat ik weet hoe een 70-jarige zijn pik aanvoelt, maar laat ons het erbij houden dat het was alsof hij er bijna af ging vallen en bij elke beweging zou kraken. Dat is toch wat ik me erbij voorstel. Met zenuwen en vlinders in de buik wat rondgedoold in YY, me tegoed gedaan in jacuzzi en sauna en meteen mijn grote opwachting met veel toeters en bellen gemaakt bij de Roemeense Carmen (zwart lang haar, donkerbruine hondenogen, 1m60, onder de 50kg, klein rond kontje, mokkakleurig velletje, luidruchtig stemmetje en rookt 3 pakjes per dag). Carmen is iemand die ik al herinner van mijn allereerste keer in YY, nu bijna 2 jaar geleden, en volgens mij is ze de enigste nog aanwezige van die tijd. Niet verwonderlijk dat ik haar voorheen al 3 keer in de zimmer gehad heb. Bij haar voelt het aan als thuiskomen en na altijd een aangenaam gesprek voorafgaand aan de grote beurt, ben ik weer op mijn gemak en zijn de vlinders uit mijn buik verdwenen als het ware ik een scheet liet en de gevleugelde diertjes heenvlogen. Zoals steeds stelde Carmen mij niet teleur en sprong ze zachtjes om met mijn bezeerde piemel. In vorige sessies pijpte en trok ze nog al vurig en passioneel aan mijn lid en constant spuwde ze erop, wat ik megageil vond. Het spuwen deed ze vandaag ook, maar tot mijn ergernis merkte ik op dat ze aan het pijpen was met condoom en ik zo het optimale genot niet kon ondervinden. In tegenstelling tot de vorige keren, nam ik mezelf dan ook voor om haar dit keer al geen fooi te geven. Misschien gebruikte ze dit keer een condoom omdat mijn eikel er met die paarse kleur niet meer zo smakelijk uitzag. Afijn, neuken is sowieso met regenjas en zoals ik al eerder vermelde, zette ze zoals steeds haar beste beentje weer voor en zat mijn lul heel diep en lekker in haar kleine, fijne kutje. Missionaris- en hondjesstand volgden en bij wijze van finale heb ik haar lekker gebeukt op een oude massagetafel die in de kamer aanwezig was. Ze ziet er zo fragiel en breekbaar uit omdat ze zo klein en lichtgebouwd is, maar toch zit er in deze kleine dame bijzonder veel pit. Ze heeft toch wel wat kracht en kan tegen een stootje. Bijgevolg heeft ze er totaal niets op tegen dat ik haar wild neem. En geloof me: ik als stier van 1m85, 95kg en temperamentvol karakter, kan wild, ruw en hard tekeer gaan. Het is al voorgevallen dat ik tijdens sessies dames in 2 of 3 stukken beukte, spierscheuren veroorzaakte en dat er achteraf in hospitaal opnieuw ledematen moesten aangehecht worden. Vaak krijg ik van de fijndergebouwde DVP’s te horen dat ik mezelf wat in toom moest houden, wanneer ik op m’n best bezig was… Maar Carmen hier, laat me mooi begaan en ondergaat de slagen van mijn zweep met opgeheven hoofd. Na nog wat geknuffel en haar zeemzoete standaardzin “I love You”, zijn we een uurtje later in de kleedkamer gaan afrekenen. Normaal voor een uur 75, maar toch kon ik het niet laten van die fooi toe te kennen en het bedrag zo af te ronden op 100. Ze is niet voor niets mijn favoriete lucky-fuck in YY en levert uiteindelijk altijd degelijkheid en superservice. Na een uur met haar, enkele biertjes en wat geflirt met de vele potentiële prooien, kreeg ik de spreekwoordelijke klap van de hamer toebedeeld. Een zware inzinking die gepaard ging met de gedachte dat ik niet had mogen uitgaan terwijl ik heel dagen me met DVP’s bezighoudt, dat ik minder had moeten drinken en dat ik de voorbije week beter mijn krachten had moeten doseren. Waarom moest ik eergisteren zo gulzig met 6stuks van bil gaan? 4 was toch ook mooi geweest? Nee, de hebzucht en seksverslaving hebben me de das omgedaan. Ik zou natuurlijk de Bull niet zijn als ik na 1 maal wippen meteen de handdoek in de ring zou werpen en alleen met Carmen genoegen zou nemen voor vandaag. Toen een Duitse blondine zich ineens op mijn schoot worp, werd ik meteen uit mijn postnatale seksuele roes geflikkerd en was ik opnieuw een beetje alerter. Zo een natuurlijke schoonheid die zich op een schoteltje aan de opperstier aanbied, dat mag niet genegeerd worden. De dame in kwestie (Lang blond haar, dikke tieten, geile kont, zandloperfiguur, lichtgebruind, blauwe ogen, halfweg in de 20, sproeten op haar snuit en een verzameling tatoeages en peercings) nam rustig haar tijd om me wat op te geilen en me aan haar verleidingsspel te onderwerpen. Ik vervloek mezelf omdat ik haar naam weeral kwijt ben en zij echt wel een blijvertje is. Ik zat ermee verveeld dat mijn soldaat niet meer wou salueren en onverschillig reageerde op haar gemoedelijke zorgen. Ik kon mezelf tegen de kop slaan dat ik zo ondoordacht handelde en mijn toverspul niet meer ingenomen had. Een topwijf, uitermate lekker, de perfecte moves en de ideale zin voor initiatief (tikkeltje dominant), met haar kont op je gezicht, en zij lurkend aan je pik… En dan nog geen leven in de brouwerij krijgen. Je zou voor minder spastische hartkloppingen krijgen. Ik ben meteen na de verwoede pogingen met haar de Ukrainian-Bull gaan opzoeken, die constant in het natte gedeelte van YY het naar zijn zin heeft en tot op dat moment weer geen enkel katje geknepen heeft. Ik bederfde de pret van zijn leven toen ik vroeg om terug naar huis te gaan. Hij kon het niet geloven en dacht even dat ik grapte… Maar ik meende het wel. Ik was doodop en mijn zelfvertrouwen had nu een zware deuk gekregen. Na 5 dagen van seksuele uitspattingen, was mijn honger gestild en was alle hitsigheid uit mijn lichaam geboembst. :mad:
Conclusie: YY voldeed aan de verwachtingen, maar de vijfde dag op rij was er voor mij te veel aan. Ik kon de laatste dag niet optimaal meer beleven en voelde diezelfde avond eveneens een verkoudheid opdoemen. Alle vitamientjes waren eruit gekegeld en ik leek geen weerstand meer te hebben. De laatste dag en het afsluiten van weer een fijne tijd is dus in mineur geëindigd. Die avond kroop ik vroeg onder de wol en de volgende ochtend was ik weer veel beter en zo fris als een vogeltje dat elke ochtend zijn liedjes fluit. Niet verwonderlijk dat ik terug gevoel in mijn lul kreeg en al weer begon te denken aan het volgende saunabezoek, wat verderop deze maand en ook voor begin mei ben ik nog een datum aan het uitzoeken om te gaan stengelen met de lekkere poezen.
Stand: Ukrainian-Bull vs Master-Bull 0 – 1.5 :freu:

De complete les die ik geleerd heb uit de afgelopen 5-daagse:
1) maak er in’t vervolg een 4-daagse van i.p.v. een 5-daagse, dat is al zwaar genoeg! :rofl:
2) PT Willich is leuker dan verwacht en bij plotse honger en beperkte tijd, een heuse aanrader :smile2:
3) GT is altijd wel leuk, maar na veel bezoekjes komt er sleet op, meer afwisseling is gewenst en vandaar dat ik in de toekomst eens wat meer voor LR zal kiezen. LR = mijn ultieme favoriet. :lostit:
4) YY is aan een comeback bezig en indien het zo verder gaat, zal ik het terug een degelijke club vinden die de concurrentie met de Duitse saunaclubs probleemloos aankan.
5) Bij twijfel, vermoeidheid en/of gebrek aan zelfvertrouwen: mezelf toch altijd iets erectieverstevigend toedienen voor de zekerheid. :baeh:
6) vermijdt PT wildenrath :nee:

Ciao :wink:




Note W2 : gehele bericht http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16512

seksenfun
17 april 2009, 21:18
Verder gezellig geouwehoerd met Raul7, Dupke.

Weer die Raul7 en weer Dupke die ook deze avond niet voor de buis hing :D ;).

wimp
18 april 2009, 01:29
hoe is deze club in vergelijk tot duitse clubs

Big30
18 april 2009, 01:49
hoe is deze club in vergelijk tot duitse clubs

Lees het topic door en je kunt concluderen dat YY het enige alternatief is in NL voor de bekende Duitse Sauna clubs in NRW.

Er zijn zelfs IJsbeertjes die YY preferen boven de bekende clubs in NRW. Maar goed de een verklaart GT heilig en de ander komt alleen maar in VV of PHG.

Over smaak valt kortom te twisten!

:wink::wink:

SFL
18 april 2009, 10:50
hoe is deze club in vergelijk tot duitse clubs

IDD het enige alternatief voor de Duitse clubs, al waan je jezelf soms in Duitsland vermits er meer Duits gesproken wordt onder de DVP's dan Nederlands. Het concept is hetzelfde!

Hangt allemaal een beetje van je smaak en voorkeur af. Door het volledige aparte natte gedeelte dat zich in een subtropisch decor nestelt, is YY vooral een aanrader voor ijsberen die graag relaxen in sauna en jacuzzi of de zonnebank meepikken.

In aantal zijn er doorgaans minder vrouwen dan in de Duitse clubs. Maar daarom ook niet weinig. Tussen 20 en 30 is wel een eerlijk gemiddelde, denk ik. De laatste tijd is er weer meer aanbod. Tot een half jaar geleden zat YY naar mijn dunken in een diep dal, maar is nu een geslaagde comeback aan het maken. Een bijkomend voordeel is dat als je voor 15u binnen bent, je maar 40euro moet betalen. IK weet niet vanwaar jij komt, maar voor mij is die 10 euro profijt de vervoerskost van de heenrit toch al.

De sfeer is ook vrij los en het eten tamelijk goed. Alleen de pilsjes zijn er klein en niet te zuipen. In de bar speelt er hoofdzakelijk R&B muziek, wat na een tijd op storend werkt. Muziek in Duitse clubs is naar mijn mening beter (vooral in PHG). Voor de rest is het wel aangenaam toeven daar. Dames bieden zich wel aan, maar dringen zich niet overdreven op (op enkelingen na). Met een beetje geluk krijg je in de vooravond nog een paaldansact op het ritme van de lambada cadeau (tenminste als de exotische dame in kwestie er zin in heeft).

Indien je moeilijk kan kiezen uit te veel dames en graag veel tijd doorbrengt in sauna en jacuzzi? Opteer dan voor YY.
Ben je een tooghanger, genietend van dancemuziek en met constant veel DVP's die rond jou komen hangen? Kies dan HG of LR!
Ga je graag met een bende vrienden wat lol maken zoals op café, gelijkgestemde zieltjes tegen het lijf lopen en dat in een decor met vele mooie dames? Zou ik zeggen GT.
Wil je het rustig aandoen, lekker ontspannen in een stijlvolle omgeving en een meute zeer mooie, maar toch gereserveerde DVP's binnen handbereik? Dan is VV ideaal.

Hopelijk heb je er wat aan
Ciao

RAUL7
18 april 2009, 10:53
Een bijkomend voordeel is dat als je voor 15u binnen bent, je maar 40euro moet betalen.

Voor 14 uur = 35€ :cool:

Stiffmaster
18 april 2009, 15:16
IDD het enige alternatief voor de Duitse clubs, al waan je jezelf soms in Duitsland vermits er meer Duits gesproken wordt onder de DVP's dan Nederlands. Het concept is hetzelfde!

Dat er meer Duits gesproken wordt dan een andere taal is eigenlijk meer dan logisch, de meeste dames hebben al wat avonturen in Duitsland meegemaakt en/of wonen er, vandaar dat Duits :cool::cool:

BSesamstraat
18 april 2009, 16:37
hoe is deze club in vergelijk tot duitse clubs

Helemaal oke, anders zou ik er niet elke week zijn.
Overal lopen er toppers, en hier in combi met goed eten.
En ook de rest is helemaal goed bv sauna wirlpool enz.

Groeten bbertb

En kom maar op Donderdag dan tip ik je wel voor de aanwezige damens

bootyfan
21 april 2009, 10:22
Ik mag wel zeggen, dat ik de laatste maanden een meer dan actieve bezoeker was van dit oord des verderfs... :green_smi, maar tussen al dat groene geweld dat aanwezig was tijdens deze dagen, voel ik me als schrijver maar erg alleen :confused:
Het kan toch niet zijn, dat al deze beren hun bevindingen voor zich willen houden. Gelukkig kan ik mij al op enkele mede-YBF-leden beroepen om hier en daar eens wat meer te weten te komen over een voor mij onbekende DVP, maar toch...
Laat dit een oproep zijn aan alle YY-bezoekers om eens iets te posten.
Was het goed, viel het tegen, moeten we daar of daar voor opletten ...
Kruip na je bezoek eens twee minuten in je pen (allez ja, je toetstenbord) en leg het even vast, als het nog vers in het geheugen zit.
Je doet er iedere lezer een plezier mee en voorkomt zo ook wel eens een ontgoocheling...
Alvast bedankt, ik kijk ernaar uit.
Bootyfan :cool:

snellejapie
21 april 2009, 11:43
Dat er meer Duits gesproken wordt dan een andere taal is eigenlijk meer dan logisch, de meeste dames hebben al wat avonturen in Duitsland meegemaakt en/of wonen er, vandaar dat Duits :cool::cool:avonduren is met een d... ;)

Stiffmaster
21 april 2009, 12:26
avonduren is met een d... ;)

Snellejapie is te snel, avon-turen is wat anders dan avond-uren :teuflisch:teuflisch

Silvester
21 april 2009, 12:46
Snellejapie is te snel, avon-turen is wat anders dan avond-uren :teuflisch:teuflisch

Vroeger hadden we Willem met zijn befaamde tf'jes voor deze overtredingen...

Maar sinds hij al die vrijkaartjes uit moet delen en daarbij druk bezig is met zijn grote liefde, schiet het er bij in...

Good old times.....

Willem2
21 april 2009, 12:57
Vroeger hadden we Willem met zijn befaamde tf'jes voor deze overtredingen...

Maar sinds hij al die vrijkaartjes uit moet delen en daarbij druk bezig is met zijn grote liefde, schiet het er bij in...

Good old times.....

Hmmm ik zal nog eens even trekken en donderdag zie ik haar weer in Living Room ;)

:wink:

JANGAS
23 april 2009, 10:15
Ik heb reeds dikwijls op dit forum rondgeneusd en vind het nu tijd om ook eens een berichtje te sturen. Ik ben nog nooit ontgoocheld teruggekomen uit mijn favoriete club YY in Roermond. Verschillende meisjes ( Nipa, Layla, Nicole, Tina, Simona en nog verschillende andere ) hebben mij reeds mooie uren bezorgd. Vorige dinsdag mag ik daar nog een allerliefst meisje aan toevoegen: Mercedes. Wanneer je deze dames met respect behandelt krijg je wel veel terug. Een bedankje langs deze weg voor deze lievertjes is dan ook op zijn plaats.

Stiffmaster
23 april 2009, 11:32
Ik heb reeds dikwijls op dit forum rondgeneusd en vind het nu tijd om ook eens een berichtje te sturen. Ik ben nog nooit ontgoocheld teruggekomen uit mijn favoriete club YY in Roermond. Verschillende meisjes ( Nipa, Layla, Nicole, Tina, Simona en nog verschillende andere ) hebben mij reeds mooie uren bezorgd. Vorige dinsdag mag ik daar nog een allerliefst meisje aan toevoegen: Mercedes. Wanneer je deze dames met respect behandelt krijg je wel veel terug. Een bedankje langs deze weg voor deze lievertjes is dan ook op zijn plaats.

Wel JanGas, na het lezen is het nu schrijven geworden :welcome2: op dit mooie forum en dat we maar veel over jouw fantastische dames en avonturen mogen lezen.

thesickboy
23 april 2009, 12:01
. Een bedankje langs deze weg voor deze lievertjes is dan ook op zijn plaats.

Bedankjes zijn hier zeker op zijn plaats, net als recensies....;)
We hopen er nog veel van jou te mogen lezen!

Welkom op het forum,

TSB
:wink:

hen
24 april 2009, 22:40
waar zijn al die hongaarse dames gebleven 1 dame uit duitsland zei dat ze nu allemaal in zwitserland werken is datwaar???????? jonapot

longdivision
25 april 2009, 12:04
Afgelopen zondag waren er nog veel Hongaarse dames, ik denk niet dat ze in een paar dagen tijd allemaal richting Zwitserland vertrokken zijn.

seksenfun
26 april 2009, 10:20
Vandaag nog eens naar YY, eens kijken wat ze twee weken geleden aan het bouwen waren aan het zwembad. Binnenkort ook een binnenzwembad daar maar ergens hoop ik dat ze bij YY het geweldige idee hebben, bij de vernieuwingen, om uit te pakken met een brubbelbad buiten. Heerlijk toch!! Geweldig gewoon. Bijvoorbeeld in de winter tussen de hete broebels en het stomende water zitten (met een paar meiden ;)).

longdivision
27 april 2009, 13:40
Buiten bij het zwembad komt een sauna, het natte gedeelte word compleett vernieuwd qua interieur en waar nu de huisjes zijn (beneden) komt inederdaad een zwembad.

HornyDevil
27 april 2009, 13:47
Buiten bij het zwembad komt een sauna, het natte gedeelte word compleett vernieuwd qua interieur en waar nu de huisjes zijn (beneden) komt inederdaad een zwembad.

Klinkt interessant. En is daar een planning van gekend?
H.D

longdivision
27 april 2009, 14:14
Klinkt interessant. En is daar een planning van gekend?
H.D

Dit zou binnen een maand of 2 gerealiseerd moeten zijn (als ik het goed herinner), ik gok dat de sauna buiten al eerder klaar zal zijn :D

kater
27 april 2009, 16:58
Buiten bij het zwembad komt een sauna, het natte gedeelte word compleett vernieuwd qua interieur en waar nu de huisjes zijn (beneden) komt inederdaad een zwembad.



Dan ben ik benieuwd waar de "tuinman" zn grasmaaier en hark dan kwijt kan .


:D:D:D

bootyfan
27 april 2009, 18:49
langs het zwembad buiten, zouden twee bubbelbaden komen (bron: Flo).

seksenfun
27 april 2009, 20:16
De sauna binnen zou naar alle waarschijnlijkheid ook blijven. De werken aan het natte gedeelte binnen zouden van de zomer beginnen, in elk geval nadat de buitensauna aan het zwembad af is. Wanneer het weer donker en kil wordt buiten, in de herfst, zullen we dus toch nog pret kunnen beleven in YY in het vernieuwde natte gedeelte en in de broebels buiten ;). Ik hoop maar dat Flo een goede bron is, anders is het "dream on" :smile:.

seksenfun
28 april 2009, 20:53
Gisteren in PHG afgesproken met Dupke en Foots om vandaag af te zakken naar YY.

Omstreeks half twee waren we voltallig, samen met Rudy, nog een Belgische vriend-ijsbeer. Ik heb Rudy echter alleen maar aan tafel bij de brunch gezien, voor de rest? Verdwenen. Hoe, wie, wat, waar, wanneer :confused: (of was ik altijd uit het zicht verdwenen :o).

Na het omkleden maar meteen de boel eens verkend. Ook vandaag alles zoals het de laatste maanden is: veel dames en ook veel beren. Enkel in YY is het blijkbaar geen crisis, maar dat begrijp ik wel hoor; die Nederlanders hè, altijd zuinig geweest, die kunnen nu gewoon door doen :roll:. Ook valt het mij al geruime tijd op dat er in YY verhoudingsgewijs meer gekamerd wordt dan in andere saunaclubs.

Na de nodige kennismakingen met de dames toch eerst even naar het restaurant getrokken voor een lekker kopje cappuccino. Ik had (jawel!) (nog) geen honger.

Weer beneden kwam ik in de gang naar de douches Nipa tegen. Intussen was het al half twee voorbij. Dupke was beneden in de bar gebleven. Nipa wist dus dat ik er was maar vond me nergens. Het was natuurlijk weeral een innig en blij weerzien. Alsof het al meer dan een jaar geleden was. Met haar wat in een sofa liggen stoeien en flikflooien :smile:. Ik vertelde haar dat ik zeker nog voor drie uur naar het restaurant moest geraken om tot 's avonds voort te kunnen. Wat later zijn we dan ook samen naar het restaurant getrokken. Ik omdat ik wel wat honger had. Nipa ging proberen om ook al iets te eten. Iets? 3 eieren op de grill klaargemaakt tot een platte pannenkoek met vanalles ertussen en erbij.
Terwijl we aan het eten waren kwam Foots ook binnengewandeld. Ik dacht eerst dat hij ziekjes was. 1 of 2 broodjes, niet meer. Dat was alles wat hij naar binnen speelde. Tijdens de maaltijd deed Nipa haar uiterste best om Foots voor een half uurtje te strikken. Foots had duidelijk geen zin om daar aan toe te geven en dat deed hij dan ook niet. Hoe hard Nipa ook probeerde.

Wanneer ik weer beneden in de bar stond met Nipa zei ik haar dat ik even ging broebelen. Zij zou ondertussen nog eens gaan polsen bij Foots. Ze leek nogal zeker van haar stuk. Foots gaf niet toe. Ik kwam haar dus even later weer tegen en vroeg haar hoe het uitgepakt was met Foots. Ik ben niet gaan broebelen omdat er al te veel beren inzaten. Nog wat gestoeid met Nipa. Wat een uitermate schitterend alternatief was. Ze gaf nog wat sexy dansjes voor me ten berde.
Ineens kwam Jacqueline (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=101159&postcount=4) bij Foots zitten. Net daarvoor had zij Foots al eens aangesproken in de bar, zag ik. Foots antwoordde toen dat hij bij zijn maat ging zitten. Ze kwam dus bij hem op de schoot zitten. Ik had Foots al geïnformeerd over het feit dat zij niet pijpt zonder condoom maar dat ze voor de rest de verleiding zelve is. Ik zou er anders al geen twee keer mee gaan kameren zijn. Ze kon Foots blijkbaar beter verleiden dan Nipa ;).

Tegen een uur of vier trokken ook Nipa en ik naar een kamer. Zoals dat steeds het geval is, was het ook nu weer super. Maar vier uurtjes. Hoewel duidelijk te merken viel dat de vermoeidheid van gisteren nog in mijn elfde vinger zat na die uitmuntende sessie met Nati in PHG. Van Foots had ik al afscheid genomen toen we naar kamer gingen. Hij moest immers om zes uur al terug vertrekken en ik wist dat er al flink iets zou moeten mislopen als ik hem nog zou zien, na mijn sessie met Nipa. Nipa had hem trouwens al eerder gezegd dat als hij met haar naar kamer wou hij het toen moest doen want dat als Nipa met mij vertrekt hij ons niet meer zou terugzien.
Vandaag niet voor de eerste keer ook van een massage van Nipa mogen genieten op de kamer maar wel voor de eerste keer een échte Thaïse massage, zoals het hoort. Een heel harde massage dus maar wel heel goeddoend. Een voorbeeldje: Nipa liep gewoon met haar blote voeten over mijn rug. Toch kan je dat goed hebben (als ze dat op de juiste manier doen).

Na het kameren voor den open haard samen met Nipa nog een paar erotische dansacts gegeven. Zij doet dat geweldig. Ik veel minder. Toch kreeg ik complimentjes van een dame (of was dat om mij een goed gevoel te geven zodat ik misschien nog wel eens met haar zou gaan kameren).

Ongeveer half acht was het nu al geworden. Ik had best honger maar ging toch nog eerst even in de sauna om daarna af te koelen in het zwembad. Na een saunabeurt viel het water erg goed mee qua temperatuur. Ik heb behoorlijk wat baantjes gezwommen.

Alsof we magnetische straling bezitten, botste ik nadien weer op Nipa en wou het lukken dat ze ook nog moest eten, dus een tête à tête. Even later kwam Dupke erbij zitten :hammer: :smile: :smile: (daar ging mijn tëte à tëte).
De avond nog gevuld met wat dansen tussen de meiden en genoten van wat paaldansacts. Op een gegeven moment werd ik al dansend gesandwiched door twee dames. Hoe durven ze.

Tegen elf uur de ambiance-keet verlaten.

Opperbeste dag weeral.