Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Mei 2009
sofaking
7 mei 2009, 21:08
Vandaag van 11 to 19 uur nog eens in Yin Yang verbleven. 't was al meer dan een jaar geleden.
Het was erg rustig vandaag. Ik schat dat er om 11 uur al zo'n 15 tot 20 dames waren, maar slechts een ijsbeer of 10-15. In de namiddag was het aantal dames flink gestegen, zeker meer dan 30. De ijsberen bleven ook dan fel in de minderheid. Toen ik wegging om 19 uur stonden er naar mijn idee nog geen 50 auto's op de parking.
In zekere zin vond ik dat wel fijn. Geen gedrum aan de bar, veel plaats op het terras...
Voor de dames was dat wat minder natuurlijk. Er werd dan ook redelijk fel gejaagd had ik de indruk. (Kom er niet genoeg om met andere dagen te kunnen vergelijken, maar al de ijsberen werden toch heel regelmatig aangevallen. Ikzelf wel een keer of 5.)
(Ik ben ook 5 keer op kamer geweest, zij het niet met al die jagertjes natuurlijk, maar toch wel met een paar. Ik ben nu éénmaal een onschuldig slachtlammetje. Maar dat vind ik nu juist de grote aantrekkingspool van zo'n club. :redface: Recensies zullen nog wel volgen)
Ik vond dat er heel veel bijzonder mooie dames waren vandaag. De vorige keer dat ik er was waren er ook wel enkele héééle knappe tussen, maar de meerderheid toen sprak me echt niet aan. Maar nu, amaaai. Ik wist niet waar eerst te gaan. :inlove:
Pistol Pete
7 mei 2009, 21:37
(Ik ben ook 5 keer op kamer geweest, zij het niet met al die jagertjes natuurlijk, maar toch wel met een paar. Ik ben nu éénmaal een onschuldig slachtlammetje. Maar dat vind ik nu juist de grote aantrekkingspool van zo'n club. :redface: Recensies zullen nog wel volgen)
Ik vond dat er heel veel bijzonder mooie dames waren vandaag. De vorige keer dat ik er was waren er ook wel enkele héééle knappe tussen, maar de meerderheid toen sprak me echt niet aan.
Belofte maakt schuld sofaking, ik zie je recensies graag tegemoet. Kan voor mij weer een aanleidng zijn weer eens naar YY af te zakken:rolleyes:. Ben dr te lang niet geweest.:smile::smile:
sofaking
8 mei 2009, 12:28
Belofte maakt schuld sofaking, ik zie je recensies graag tegemoet. Kan voor mij weer een aanleidng zijn weer eens naar YY af te zakken:rolleyes:. Ben dr te lang niet geweest.:smile::smile:
Opdracht volbracht. Je had er gisteren moeten zijn, JJ. Men waande zich echt in één of andere videoclip. Omgeven door zo'n massa supermooie babes. Bangelijk.
Nog vergeten te zeggen : ondanks de weinige ijsberen merkte ik verschillende keren dat al de kamers van de benedenverdieping bezet waren. M.a.w. we hebben allemaal solidair ons beste "beentje" voorgezet om de dames van dienst te zijn. :freu:
seksenfun
8 mei 2009, 23:56
Ook valt het mij al geruime tijd op dat er in YY verhoudingsgewijs meer gekamerd wordt dan in andere saunaclubs.
Zoals ik al vaststelde...
Het is weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, dus doe vandaag mijn posts.
Afgelopen Dinsdag avond eens besloten om na een dag te werken wat te gaan relaxen, en eenmaal aangekomen bij YY zag ik dat het aardig druk was op parkeerplaats. Eenmaal binnen, eerst wat gedronken aan de bar, daarna wat ontspannen in sauna en jacuzzi,
Weer terug bij de bar, vond ik het weer jammer dat de muziek weer overdreven hard stond. Maar denk niet dat dat ooit zal gaan veranderen.
Na een tijdje zitten kwam er een meiske naar me toe, genoemd Sara. Normale lengte zwarte steile haren, mooie D-cup en goed figuur, Na wat praten bij de jacuzzi besloten om kamer 11 te pakken maar helaas was die 5 min geleden bezet, dan maar de normale kamer gepakt, eerst werd ik lekker verwend over het hele lichaam, daarna de nodige pijpbeurt, dit was zeer aangenaam... Aangezien ze weet wat ze doet. Ondertussen haar wat vingeren en bevrediging, werd er in de tussentijd condoompje omgedaan.. De Vrij partij was geweldig,, Vol passie haha. Na afloop wat aan bar gezeten en toen weer richting huis. ( aangezien ik pas om 23u binnen kwam wandelen, werd het al snel sluitingstijd). Ik was zo onder de indruk van deze Sara dat ik Vrijdag maar weer eens een bezoekje heb gebracht.. Deze keer weer hetzelfde verhaal. Moet opppassen dat ik niet bij elk bezoek steeds deze Sara neem op de kamer voor 2 uur lang... Moet ook ervaring op doen bij de andere dames.. :) Voor zover mijn post,
seksenfun
11 mei 2009, 21:41
Afgelopen weekend werd er uiteindelijk beslist om het weekend door te brengen op de terreinen van YY.
Om met het einde te beginnen, het was een schitterend weekend. Niet enkel het weer dat zondag zonodig nog zomerser aanvoelde dan zaterdag maar ook op alle andere vlakken. Afgelopen weekend waren er (zoals gewoontegetrouw de laatste maanden) vele vrouwen aanwezig (zondag iets minder dan zaterdag) én wat nog het allerbelangrijkste is: nieuwe vrouwen, zeer mooie vrouwen en de “crème de la crème-vrouwen” wat de service betreft en alle mogelijke mengelmoezen. Om een paar namen te noemen: Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7192), Kinga (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11167), Ramona (Dupke, draadje?), Alexandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2923), Daina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78929&postcount=10) en haar vriendin Patricia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15931), Sylvia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3551), (terug van weggeweest en van Sans Soucis:) Sarah (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9761&highlight=sans+soucis) (mag dus uit de doos gekieperd worden) en 2 nieuwe Roemeense meiden Andrea (pas deze week toegekomen) en Monica (hier toch al enkele maanden). Ook Flo (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13973) was van de partij. Bootyfan voor het eerst gezien in YY (uiteraard samen met Flo). Eindelijk! Zaterdag was er een andere vaste klant van Flo. Blijkbaar hadden zij zich leuk geamuseerd op de kamer. Flo had op het voorhoofd van die man Flo geschreven met zwarte viltstift, net als dat ze zijn gezicht vol zwarte sproeten had getoverd en zwarte lipstift.
Verder zowel zaterdag als zondag overheerlijke BBQ. Samen met nog andere beren waren we het er vrij over eens dat de BBQ in PHG tot een baanrestaurant degradeerde. Een compliment aan de chef-kok (wat ik dan ook ter plaatse zondag deed). Net als zaterdag en zondag is het de bedoeling bij YY om steeds te BBQ-en bij mooi weer.
Verder is de tuin één en al pracht en praal, met andere woorden, prachtig heraangelegd. De geruchten doen dat er 1 of 2 HWP’s buiten komen. De waarheid hierover is al een heel stuk minder zeker. De gegraven put in de tweede zonneweide wordt een groot fontein. Ook de verlichting van de tuin ’s avonds is heel erg mooi (en romantisch).
Na het omkleden en na een lekkere brunch genoten te hebben (samen met mede-beren en Leyla/Layla en Daina) begaf ik mij naar beneden. Een vriend-beer met een minder hongerige maag dan ik zelf was al eens poolshoogte gaan nemen in de tuin, op het terras, aan het zwembad, in het natte gedeelte en in de bar (een grondige inspectie dus) van de aanwezige dames. Omdat Nipa de hele week niet gespot was in YY was het voor mij een prettig bericht om van hem te vernemen dat ze er was. Ik was dan ook door hem al meteen aangekondigd. Ook voor Nipa was dit een surprise omdat ik de laatste tijd YY ’s zaterdags links laat liggen.
De verrassing werd nog groter toen ik daadwerkelijk beneden Nipa tegenkwam. Ze wilde vandaag speciaal voor mij reserveren. Ik vroeg daar niet om of beloofde haar geen fortuinen dus des te dankbaarder was ik haar voor haar fantastische geste. Zondag zou zelfs blijken dat ze ook dan niemand anders wilde dan ik. Daadwerkelijk maakte ze zondag twee keer telkens een andere man een beetje nerveus. Deze mannen kwamen vragen of ze niet naar kamer wou met hen, waarop Nipa antwoordde dat ze vandaag met mij alleen gaat. Eén van die mannen vroeg daarop nog of ze zot was en dan niet wat meer wou verdienen.
Bijgevolg beleefde ik een weekend in YY met Nipa bijna de hele tijd in mijn bijzijn. Op kamer deelden we dit weekend ongeveer samen 6,5 uur. De seks was van zeer bijzonder niveau, zeker onze “laatste” keer zondag. Voor de rest liet zij mij op tijd en stond alleen en ik haar maar we hebben ook lang en veel (erotisch) gedanst op de zeer goede dansdeuntjes van heden in de bar en op het terras buiten. Als ik dan al eens neerzat kwam Nipa zo nu en dan op mijn schoot erbij zitten. Kenners van Nipa weten dan wel heel goed wat die dan allemaal uitspookt. Ook mocht ik nog genieten van wat private-danskes van haar.
Zaterdag kwam ik er zelfs niet toe om mijn baantjes te trekken in het zwembad na de sauna omdat ik pas om middernacht in de sauna kroop en het zwembad al afgedekt was. Ook het koudedompelbad was al leeggelopen. Ach, na deze dag kon ik een koude douche eigenlijk wel meer dan gebruiken. Ik zat toen samen met andere beren en een dame in de sauna. Eén van die andere beren vroeg aan iemand van het personeel om nog wat water te gaan halen om de sauna te bevochtigen. Ik was voor één keer op de warmste plek in de sauna gekropen maar toen er een halve emmer water met geur op de stenen werd gekieperd moest ik het daar toch écht wel aftrappen en op een andere plek gaan zitten. Ik kan veel verdragen maar dit wat té veel van het goede, zelfs voor mij. De dame kapte er wat later nog de andere helft van de emmer op.
In de HWP ben ik zaterdag al helemaal niet geraakt. Ook zondag was het pas net voor vertrek dat ik daar nog wat in gebrubbeld heb. Na een innig afscheid van Nipa, die om 22.00 uur huiswaarts ging. Ze komt normaal gesproken enkel nog donderdag, vrijdag en zaterdag deze week. Daarna zullen we ze naar de oude doos kunnen verplaatsen. Na wat moeilijkheden start ze nu toch in België haar eigen zaak op. Hopelijk wordt het een succesverhaal.
Zondagavond na de HWP werd ik nog uitgenodigd door die twee Roemeense meiden aan een tafeltje buiten op het terras. Van Monica kreeg ik op verleidelijke manier wat partjes appelsien toegestopt. Ook Dupke werd er later bijgeroepen. Voor de rest was dit natuurlijk het grandioze verkeerde moment om mij te trachten te verleiden. De Roemeense meiden gaan eerstdaags wel weer even naar huis in Nederland, met de trein. Kan je je dat voorstellen, zonder dat je het weet zit je met 2DVP’s in de trein?
Zondag overdag het grootste gedeelte genoten van de stralende zon en de warme temperaturen. Het was vandaag heel best te doen om wat baantjes te trekken in het openluchtzwembad. Ook zonder eerst in de sauna geweest te zijn. Ik was warempel niet de enige die dat vond, wel de persoon die er het langst in bleef. Nadien wat zonnen. Een mede-beer had Nipa gezegd dat ik haar in het zwembad wou gooien. Na een paar keer roepen en na wat getwijfel van haar kant kwam Nipa dan toch naar mij aan het zwembad en kwam ze erbij liggen en nadien hebben we ons avondeten daar achterovergeslagen.
Het is natuurlijk niet omdat ik mijn afscheidweekendje met Nipa in YY doorbracht met haar dat ik de andere vrouwen niet zag staan. Helemaal niet jaloers kon ik dus lekker flaneren met Kinga, Alexandra, Daina, Ramona en andere schoonheden. Ook de “twee zusjes” kwamen mij verleiden maar die hadden rap door dat ik hun service niet erg hoog inschatte.
Enigszins wel een beetje een apart weekend aan de zijde van Nipa en in het gezelschap van mede-beertjes maar tegelijk ook weeral een superweekend mogen beleven.
BSesamstraat
12 mei 2009, 01:37
Wie weet of er al een draadje is van Hanny. Ze is een duitse van 22 met thais bloed en dat zie je terug in dr ogen. Ze heb dv tattoes op dr rug en buik. Ook dv piercings bv klit,navel, en tong. ze heb ook al in YY gewerkt een jaar geleden en daarna in berlijn in artimus ofzo. Laa maar weten als er al een draadje is. Great bbertb
Steven_69
12 mei 2009, 08:07
Wat ik mij al een tijd afvroeg, was of seks in de bar eigenlijk toegelaten was. Ik heb dit eens nagevraagd bij een dame en die zei dat dat zeker en vast kon maar dat niemand dat eigenlijk deed. Zijn er al ijsberen die hier ervaring mee hebben of dit al hebben zien gebeuren ? En met seks bedoel ik geen "hand-en spandiensten" maar wel degelijk neuken ;)
HornyDevil
12 mei 2009, 10:42
Wat ik mij al een tijd afvroeg, was of seks in de bar eigenlijk toegelaten was. Ik heb dit eens nagevraagd bij een dame en die zei dat dat zeker en vast kon maar dat niemand dat eigenlijk deed. Zijn er al ijsberen die hier ervaring mee hebben of dit al hebben zien gebeuren ? En met seks bedoel ik geen "hand-en spandiensten" maar wel degelijk neuken ;)
de bar lijkt me niet een geschikte plek, zelfs niet voor de "hand en spandiensten" .... kan wel voorvallen in de kino
H.D
zeppos58
12 mei 2009, 16:55
Hongaarse Suzy durfde al wel eens kort pijpen in de bar als ze je kende, maar verder nog niets gezien of mee gemaakt.
BTW is Suzy (en ook Dorothy) van de aardbol verdwenen. Na SS nietmeer gezien.
volgens sheila is suzy gestopt
Steven_69
12 mei 2009, 17:48
de bar lijkt me niet een geschikte plek, zelfs niet voor de "hand en spandiensten" .... kan wel voorvallen in de kino
H.D
Dat in de kino gepijpt en geneukt wordt, wist ik wel inmiddels maar mss is in de bar idd niet echt een geschikte plek om goed te neuken.
sofaking
12 mei 2009, 18:24
Dat in de kino gepijpt en geneukt wordt, wist ik wel inmiddels maar mss is in de bar idd niet echt een geschikte plek om goed te neuken.
Ja want zo'n gebruikt condoom effe in een asbak deponeren zal de standing van het café niet ten goede komen. :kotz:
Steven_69
12 mei 2009, 20:30
Ja want zo'n gebruikt condoom effe in een asbak deponeren zal de standing van het café niet ten goede komen. :kotz:
Ik bedoelde eigenlijk eerder dat er niet echt een plaats in de bar is waar je goed kan neuken in de zin van een bed of een grotere (en comfortabelere) sofa ;)
seksenfun
12 mei 2009, 21:33
Misschien moet jij het maar eens proberen in de ruimte gelegen net na de doorsteek van de publieke douches naar de HWP's, rechts. Daar heb ik lang geleden eens een triootje gedaan met 2 dames. Dat was super en extra opwindend. Toch zijn er geen toeschouwers komen kijken.
zeppos58
12 mei 2009, 22:50
Misschien moet jij het maar eens proberen in de ruimte gelegen net na de doorsteek van de publieke douches naar de HWP's, rechts. Daar heb ik lang geleden eens een triootje gedaan met 2 dames. Dat was super en extra opwindend. Toch zijn er geen toeschouwers komen kijken.
Harder kreunen dan S&F, zodat we het horen:thefinger
Steven_69
13 mei 2009, 17:54
Daar heeft Sonja al eens op mij gezeten ;)
BSesamstraat
13 mei 2009, 18:56
ja en daar heb aisha kleine bbertb leeg gezogen en afgelikt als een softijsje die nog na druppelt............
Deze week nog eens in YY geweest, het was pas de tweede keer dit jaar. Er waren beduidend meer dames dan heren. Het bouwwerk bij de pool komt met het werktempo van die bouwvakkers waarschijnlijk nooit klaar.
Recent ben ik in enkele clubs geweest VV, Acapulco en PHG . De line-up van YY komt op mij gelijkwaardig over, alleen "mijn" GT bied meer.
Er was een grote Poolse kolonie (13 stuks) en met een van deze Dames heb ik een zeer aangename middag gehad. :inlove:
Ook een roemeense in Acapulco was top, maar mijn ervaringen in PHG en vooral VV waren alleen standaard .
Haar naam ben ik vergeten ,maar misschien kan iemand me helpen; Pools ,blond ,26 jaar ,166cm , geen plakplaatjes of piercings , en voorheen alleen in het Colosseum gewerkt.
Een club die ik voor enkele jaren eenmalig heb bezocht en die toen een indrukwekkende bezetting had. Maar blijkbaar door de Bayrische overheid vakkundig de nek wordt omgedraaid.:mad:
Pistol Pete
15 mei 2009, 12:50
Hongaarse Suzy durfde al wel eens kort pijpen in de bar als ze je kende, maar verder nog niets gezien of mee gemaakt.
BTW is Suzy (en ook Dorothy) van de aardbol verdwenen. Na SS nietmeer gezien.
Suzy is nog steeds op de aardbol en wel ter plekke van de saunaclub Ying Yang. Ik heb eergesteren een heel aardige sessie met haar mogen doormaken. Ze is er nog 1 1/2 week, daarna is ze voor 2 weken even terug.
doe er je voordeel mee;);).
triootjes in yin yang, iemand leuke ervaringen???
Vivienne en nichtje(?) jagen deze dagen om samen lekker uit te pakken ...?
Iemand ervaring met deze 2 zwartharige dames?
Steven_69
18 mei 2009, 07:37
triootjes in yin yang, iemand leuke ervaringen???
Vivienne en nichtje(?) jagen deze dagen om samen lekker uit te pakken ...?
Iemand ervaring met deze 2 zwartharige dames?
Die Vivienne en haar nicht passen dezelfde tactiek toe : Zoveel mogelijk jagen en altijd hetzelfde (geile) taaltje afratelen in je oor. Maar zoals vaak bij dergelijke dames is het eens op de kamer maar heel gemiddeld (hoewel die Vivienne wel weet heeft hoe ze een pik deep throat moet pijpen). Voor mij persoonlijk veel te gekunsteld.
Picasso 1
20 mei 2009, 19:09
Jansen is onderweg naar YinYang. Hij is een beetje pissig omdat hij de receptie belde om te vragen of Veronica er is en daar wordt geen antwoord op gegeven :thefinger.
Dus als YY meeleest op verzoek van Jansen gaarne hier nu antwoorden :D.
Jetliner
20 mei 2009, 19:36
Dus als YY meeleest op verzoek van Jansen gaarne hier nu antwoorden :D.
Nienke, is Veronica vanavond aanwezig?
Na twee maal gebeld te hebben wordt je gewoon afgezeken met de opmerking dat ze dat niet weten.
Na nogmaals uitgelegd te hebben dat de dames zelf het advies geven om YY te bellen over hun aanwezigheid blijkt dat YY daar echt niet aan mee wil werken.
Sjagarijnig wijf aan de telefoon wat gewoon van je af wil.
Wanneer zij een presentie lijst hebben bij de info en telefoonbalie dan is het geen probleem.
Zij hebben dit wel maar willen echt niet mee werken.
Dus ben na aankomst bij YY weer omgedraaid omdat er een onvriendelijk gesprek had plaats gevonden.
Dit is nu al de zoveelste ker dat men je onvriendelijk te woord staat.
Conclusie: Het is een XXXX
Gooi dat XXXX
Sorry Veronica dat ze niet vertellen of je er bent, ik ga geen entree betalen voor een stelletje tweederangs dames die daar wel aanwezig zijn.
Ben daarna naar GT gereden en heb een heerlijke trio achter de rug met Sarah en Magda.
GFE-lover
21 mei 2009, 09:39
Jansen,
Je slaat de spijker op zijn kop. Wat zijn de gastvrouwen achteruit gegaan(het was goed een jaar geleden). In ons geliefde Duitsland zouden de YY-gastvrouwen binnen 3 sec. op straat staan, je bent klant en zo wil je ook ontvangen worden. En als je een keer een vraag hebt wil je die stellen, maar bij YY lijkt het soms of je bij het gemeente bad een kaartje moet kopen, betalen, doorlopen en niet zeuren. Ook de "nieuwe regels" omtrent tassen is hilarisch, je mag geen tas mee naar binnen nemen. Okay een opmerking als er een vaag typje met 'n bigshopper voor de deur staat Ala. Maar jongens als je pot doeme met je slippers en wat persoonlijke verzorgingsproducten aan komt(die staan er namelijk niet zoals in duitsland) in een tasje wordt je verzocht deze achter te laten bij de bar??????:angryfire En een lompheid waarmee alles gebracht wordt. Als een kleine jongen wordt je terecht gewezen; "er zitten alleen maar slippers in die tas?" Nee er zit ook een kopieermachine en fax in...... Wat denken jullie nou?
Ga liever het toilet schoonmaken. Bij de pot in de bar ziet het er schoner uit....niet dat het er frisser is maar omdat er een nu lampje van -20 watt schijnt op het toilet. Je ziet gewoon niet meer of het schoon is. :moon: Laat men zich daar maar druk om maken ipv allemaal mooie bouwplannen (die ook weer schoongemaakt moeten worden) Het staat mij de laatste tijd steeds meer tegen om naar YY te gaan. Qua vrouwen is het soms best goed maar dan moet de rest ook kloppen. En met alleen investeren in stenen kom je er niet, er moet ook goed, vriendelijk en behulpzaam personeel zijn die normale regels moeten handhaven. Zo dat ei is eruit.
Mzzl GFE-lover.
BSesamstraat
21 mei 2009, 10:12
Nauw nauw!!!
Dat is er zeker uit.. vergeet die mooie damens daar niet he.. haha
Maar jullie hebben wel gelijk ik bel ook wel eens of er een bepaalde dame is en sinds kort is het..nee weet ik net en mag ik nie zegge. oh sorry hoor ik wist niet dat je kwaad werd nienke!!!
Maar dan heb ik gelukkig nog damens in mn bestand zitten die zelf effe bellen haha :freu::freu: en die is lekkerrrrr
Jansen,
Je slaat de spijker op zijn kop. Wat zijn de gastvrouwen achteruit gegaan(het was goed een jaar geleden). In ons geliefde Duitsland zouden de YY-gastvrouwen binnen 3 sec. op straat staan, je bent klant en zo wil je ook ontvangen worden. En als je een keer een vraag hebt wil je die stellen, maar bij YY lijkt het soms of je bij het gemeente bad een kaartje moet kopen, betalen, doorlopen en niet zeuren. Ook de "nieuwe regels" omtrent tassen is hilarisch, je mag geen tas mee naar binnen nemen. Okay een opmerking als er een vaag typje met 'n bigshopper voor de deur staat Ala. Maar jongens als je pot doeme met je slippers en wat persoonlijke verzorgingsproducten aan komt(die staan er namelijk niet zoals in duitsland) in een tasje wordt je verzocht deze achter te laten bij de bar??????:angryfire En een lompheid waarmee alles gebracht wordt. Als een kleine jongen wordt je terecht gewezen; "er zitten alleen maar slippers in die tas?" Nee er zit ook een kopieermachine en fax in...... Wat denken jullie nou?
Ga liever het toilet schoonmaken. Bij de pot in de bar ziet het er schoner uit....niet dat het er frisser is maar omdat er een nu lampje van -20 watt schijnt op het toilet. Je ziet gewoon niet meer of het schoon is. :moon: Laat men zich daar maar druk om maken ipv allemaal mooie bouwplannen (die ook weer schoongemaakt moeten worden) Het staat mij de laatste tijd steeds meer tegen om naar YY te gaan. Qua vrouwen is het soms best goed maar dan moet de rest ook kloppen. En met alleen investeren in stenen kom je er niet, er moet ook goed, vriendelijk en behulpzaam personeel zijn die normale regels moeten handhaven. Zo dat ei is eruit.
Mzzl GFE-lover.
mjgl_39
21 mei 2009, 12:40
In 2008 was ik regelmatig in Yin Yang te vinden en ik heb zelf ook een tweetal keren gebeld om te informeren of mijn favoriete dame aanwezig was. Beide keren werd ik te woord gestaan en werd mij een ja of nee medegedeeld (beide keren door Nienke, toch wel een van de mooiste gastvrouwen ooit:D). De keer dat het 'ja' was, ben ik meteen mijn auto ingestapt en naar Yin Yang gereden. Daar aangekomen echter, bleek de dame - die net dus nog aanwezig was - alweer vertrokken te zijn. Nienke verontschuldigde zich hierop.
Wellicht dat dit soort misverstanden ervoor hebben gezorgd dat de leiding van Yin Yang niet meer wil dat gasten iets wordt meegedeeld. Om te zorgen dat klanten niet voor niets komen. Overigens ging Nienke er ook vanuit dat vaste klanten altijd het 06-nummer van de betreffende dame hebben. In mijn geval bleek dat echter niet het geval te zijn, dus vandaar dat ik van te voren had gebeld.
Jammer dat deze service nu niet meer wordt gegeven, maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk.
Picasso 1
21 mei 2009, 14:14
In 2008 was ik regelmatig in Yin Yang te vinden en ik heb zelf ook een tweetal keren gebeld om te informeren of mijn favoriete dame aanwezig was. Beide keren werd ik te woord gestaan en werd mij een ja of nee medegedeeld (beide keren door Nienke, toch wel een van de mooiste gastvrouwen ooit:D). De keer dat het 'ja' was, ben ik meteen mijn auto ingestapt en naar Yin Yang gereden. Daar aangekomen echter, bleek de dame - die net dus nog aanwezig was - alweer vertrokken te zijn. Nienke verontschuldigde zich hierop.
Wellicht dat dit soort misverstanden ervoor hebben gezorgd dat de leiding van Yin Yang niet meer wil dat gasten iets wordt meegedeeld. Om te zorgen dat klanten niet voor niets komen. Overigens ging Nienke er ook vanuit dat vaste klanten altijd het 06-nummer van de betreffende dame hebben. In mijn geval bleek dat echter niet het geval te zijn, dus vandaar dat ik van te voren had gebeld.
Jammer dat deze service nu niet meer wordt gegeven, maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk.
Jansen stond persoonlijk aan de balie en zelfs dan krijgt hij geen antwoord op de vraag of een specifieke dame aanwezig is. Dat is gewoon zeer klantonvriendelijk.
mjgl_39
21 mei 2009, 14:51
Dat ben ik helemaal met je eens. Zeer klantonvriendelijk.
Steven_69
21 mei 2009, 19:23
Ik begrijp niet dat je naar de Yin Yang gaat voor een bepaalde dame. Je gaat naar daar om je te ontspannen, te eten, te drinken & te neuken. Ikzelf zou nooit informeren wie er allemaal aanwezig is. Toppers en floppers zullen er altijd zijn. Voor hetzelfde probeer je een nieuwe dame uit die die "ooh zo geprezen dame" compleet de vernieling inpijpt en -neukt.
Picasso 1
21 mei 2009, 19:57
Ik begrijp niet dat je naar de Yin Yang gaat voor een bepaalde dame. Je gaat naar daar om je te ontspannen, te eten, te drinken & te neuken. Ikzelf zou nooit informeren wie er allemaal aanwezig is. Toppers en floppers zullen er altijd zijn. Voor hetzelfde probeer je een nieuwe dame uit die die "ooh zo geprezen dame" compleet de vernieling inpijpt en -neukt.
Ik denk dat YY het met jou eens is :rofl:.
Als de dame die je gesproken hebt toch zegt bel voor de zekerheid of ik er ben ?dan ga ik er vanuit dat je dan ook kan bellen.Maar als een of andere XXX dan zegt niet te weten of er een Veronica werkt en je mag dan terug bellen na 20 minuten om dan weer afgezeken te worden en bij aankomst te doen of ze niks weten dan valt deze Jansen even uit en de uitsmijter kan zich zelf verstoppen in een groene badjas de kutzakken en gaat jansen weer weg met een verbogen hek.
Val toch XXX maak er maar een XXXXX!
Forum laat dit maar staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
seksenfun
21 mei 2009, 21:42
Wat zijn de gastvrouwen achteruit gegaan
Hier kan ik je geen gelijk in geven. Alles hangt natuurlijk ook wat af van hoe je zelf bent. Wil je dat de mevrouw achter de bar bij het neerzetten van een pint blijft a.u.b. zeggen als de heer in kwestie zelf doet alsof ze maar een eenvoudige werkkracht is :confused:. (hier verwijs ik niet naar jou gfe-lover) Ook Nienke is aan het onthaal niet onvriendelijk maar veel te stijf en confirmeer om over een eerste gastvrije indruk te kunnen spreken. Als ik een vraag heb, staan ze mij steeds bereidwillig toe. Ook complimentjes worden hartelijk ontvangen.
Als je een keer een vraag hebt wil je die stellen, maar bij YY lijkt het soms of je bij het gemeente bad een kaartje moet kopen, betalen, doorlopen en niet zeuren.
Ook de "nieuwe regels" omtrent tassen is hilarisch, je mag geen tas mee naar binnen nemen.
Tja, regels van het huis, daar moet je mee leren leven. Die zijn overal anders.
Ga liever het toilet schoonmaken.
Een flacon desinfectiespray zou veel verhelpen.
Overigens kan je van andere clubs ook zaken opnoemen die beter kunnen, ook op gebied van klantvriendelijkheid. Ik zou per club een lijstje kunnen opstellen maar vind dat niet relevant ;).
Ook de "nieuwe regels" omtrent tassen is hilarisch, je mag geen tas mee naar binnen nemen. Okay een opmerking als er een vaag typje met 'n bigshopper voor de deur staat Ala. Maar jongens als je pot doeme met je slippers en wat persoonlijke verzorgingsproducten aan komt(die staan er namelijk niet zoals in duitsland) in een tasje wordt je verzocht deze achter te laten bij de bar??????:angryfire En een lompheid waarmee alles gebracht wordt. Als een kleine jongen wordt je terecht gewezen; "er zitten alleen maar slippers in die tas?" Nee er zit ook een kopieermachine en fax in...... Wat denken jullie nou?
Mzzl GFE-lover.
Dit is inderdaad echt te dom :moon: :wand:. Is mij ook al een paar keer overkomen dat ik met tas (heb ik altijd bij me) naar YY binnenga en dan gesommeerd wordt om alles in de auto te leggen of achter de balie. Neem altijd idd wat zaken als slippers, zonnebril+creme etc mee die mijn clubtijd veraangenamen en dusook verlengen.
Stupide dat je daar regels aan vasthangt ivm privacy of veiligheid. Wanneer het management wenst dat haar bezoekers vaak en lang aanwezig zijn dan zou ik dit soort zaken snel faciliteren anders heb je het echt niet begrepen. :hammer:
Klantonvriendelijk :kotz:
GFE-lover
22 mei 2009, 08:13
Overigens kan je van andere clubs ook zaken opnoemen die beter kunnen, ook op gebied van klantvriendelijkheid. Ik zou per club een lijstje kunnen opstellen maar vind dat niet relevant ;).
Klopt, als we een lijstje gaan maken dan kunnen we wel ff doorgaan. Mijn punt is dat de genoemde zaken achteruit gegaan zijn, een jaar geleden was dit niet. En een nieuwe buitensauna of buitenbubblebad gaan dit niet compenseren. Hopelijk doet YY hier iets mee.
hoi
Even geleden dat ik nog geweest was en hier op de forum en ik leest slechte dingen over yy .
Hoe kan dat zijn ze zo veranderd .
Ik wilde vragen als iemand weet als er nog altijd korting is de entree voor 14h00 ik lees er niets van terug op de site .
En weet iemand nog iets over Larissa lekkere milf is ze nog daar te werk .
Bij YY ben ik niet zo bekend.Ben er slechts een keer geweest.Ik vond de meiden en de gastvrouw toen wel vriendelijk.Ben er daarna ook niet meer geweest.Wij gingen in die tijd naar Zazen en Eindhoven.Zazen vind ik jammer dat het weg is.Maar daar kwamen toch ook de meisjes uit YY.Hoe kan dit dan zo snel veranderen ?Nieuwe bazen ofzo.De beheerder van zazen was een vriendelijke man ,en de meisjes ook altijd even vriendelijk.Zijn deze meiden nu nog bij YY? Hun schuld is het vast en zeker niet.
grt edward
zeppos58
22 mei 2009, 16:11
Zolang ik YY ken heb ik het steeds weten op en af gaan, veel ups en downs dus.
Er worden vaak beslissingen genomen die later weer herroepen worden. Neem nu dat geval met die tasjes of zakjes. Eerst wel dan weer niet en dan mocht het weer wel en nu blijkbaar weer niet meer.
Ik heb die regel eens ferm belachelijk gemaakt trouwens. Als ik naar YY ga heb ik meestal wat muntjes, een flesje Deo een flesje aftershave vaak een tube gel en soms ook een doosje pralines bij.
Ik mocht mijn tas niet mee binnen nemen maakte het dus leeg aan de balie en stopte alles in mijn jaszakken, dat mocht dan weer wel, gewoon belachelijk, of denken ze daar in YY dat we een badjas of zo gaan stelen misschien.
bootyfan
22 mei 2009, 22:54
hoi
...slechte dingen over yy ...
Ach, het kan nooit goed zijn voor iedereen, dunkt me. Ben er vandaag geweest en het was zeer goed
nog altijd korting is de entree voor 14h00 ik lees er niets van terug op de site .
Yep, nog steeds korting voor 14u. 35 euro ipv 50 euro entrée.
Larissa ken ik spijtig genoeg niet, dus kan je hiermee niet helpen.
Groetjes,
Bootyfan :cool:
seksenfun
22 mei 2009, 23:16
YINYANG TUINPARTY
Op VRIJDAG 26 JUNI 2009 wordt Saunaclub Yin Yang omgetoverd tot een bruisend feest. Overheerlijk eten, versbereide BBQ en entertainment van hoog niveau m.m.v. internationale topartiesten (www.poppnacht.de).
Naast het enerverend feest kan men ook genieten van de rust in de nieuwe, grote en paradijselijk verlichte wandeltuin, de buitensauna om even van de wereld te zijn en het zwembad voor een verkoelende duik.
Entree slechts 65 Euro!!
Komt allen om te zweten, relaxen en genieten
zeppos58
22 mei 2009, 23:17
YINYANG TUINPARTY
Op VRIJDAG 26 JUNI 2009 wordt Saunaclub Yin Yang omgetoverd tot een bruisend feest. Overheerlijk eten, versbereide BBQ en entertainment van hoog niveau m.m.v. internationale topartiesten (www.poppnacht.de).
Naast het enerverend feest kan men ook genieten van de rust in de nieuwe, grote en paradijselijk verlichte wandeltuin, de buitensauna om even van de wereld te zijn en het zwembad voor een verkoelende duik.
Entree slechts 65 Euro!!
Komt allen om te zweten, relaxen en genieten
Volgens mij zijn YY feestjes hun meerprijs niet waard:green_smi
Mooi niet de vorige party's waren ook maar een gore porno show met afgelebberde vrouwen die met pensioen kunnen.
Het enige positieve van deze club is ?? het eten ja dat is goed maar de rest is KXT
ik kwam daar alleen nog voor een enkele dame maar niet voor de grote groep Hongaren die met condoom pijpen en op de kamer ook snel afwerken.
Verder komen daar te veel verkeerde gasten.
Dus SeksenFun doe ze de groeten van me en als je Veronica ziet dat zeg maar dat ze maar naar GT moet komen of PHG
stalingrad69
23 mei 2009, 00:00
Nu, Ik ben er nog maar 5 keer geweest en ik heb dinsdag toch wel het gevoel gekregen dat het minder was. Ik heb de indruk dat wanneer de dames hun diensten hebben aangepast als ze al wat geld binnen hebben: geen TZ, alles met condoom, zelfs aanraken (hoorde ik van iemand anders) was al een probleem.
Maar ik kon er vrij weinig dus ik kan er niet echt over oordelen. Een persoonlijk nadeel vind ik dan wel, wie is wie en wie doet wat. Ze lopen daar niet met naamkaartjes he :-)
bootyfan
23 mei 2009, 00:11
...alleen nog voor een enkele dame ... en als je Veronica ziet ...
Als je alleen voor Veronica bij YY kwam, had je haar ook beter tijdens één van je bezoekjes om haar GSM nummer gevraagd, dan had je al dit gedoe niet gehad.
Je hebt bij mij behoorlijk wat van je pluimen verloren met je ge'xxxx'.
Ik had eerst de indruk met een 'super ervaren' ijsbeer te doen te hebben. Nu blijkt alleen, dat je blijkbaar een gewone 'ongelikte' (ijs)beer met weinig takt bent, wiens uitspraken me voortaan nog uitermate weinig boeien !
Bootyfan :sleep:
Groetjes,
thx Bootyfan voor de info van de prijs inkom.
Ja , pas op wat je zegt hebt je misschien wel glijk over veronica met haar gsm nummer , maar ik in der tijd dat ik ging ook een paar nummers van de meisjes met ik goed omging of zelfs enkele maanden ben samen geweest :fuck: en nu ze er niet meer :huch:zijn zijn hun nummers niet meer beschikbaar :wand:of ze hebben een andere nummer en dan hebt je pech zoals ikke :rofl::rofl:
Als je alleen voor Veronica bij YY kwam, had je haar ook beter tijdens één van je bezoekjes om haar GSM nummer gevraagd, dan had je al dit gedoe niet gehad.
Je hebt bij mij behoorlijk wat van je pluimen verloren met je ge'xxxx'.
Ik had eerst de indruk met een 'super ervaren' ijsbeer te doen te hebben. Nu blijkt alleen, dat je blijkbaar een gewone 'ongelikte' (ijs)beer met weinig takt bent, wiens uitspraken me voortaan nog uitermate weinig boeien !
Bootyfan :sleep:
Ik weet niet of je gratis entree krijgt van deze ballentent maar de reactie van je is wel zeer matig.
A.Veronica geeft aan niemand haar telefoonnummer vanwege haar prive
relatie wat eigenlijk alle meiden moesten doen.
B. ik zie niet dat omdat ik geen telefoonnummer van haar heb de club dus niet
kan bellen.
C. Picasso heeft een week eerder haar mij laten bellen op zijn mobiel ,waar
mee ze vroeg of ik woensdag de club wou bellen of ze aanwezig zou zijn
Ook vanwege haar 06 nr. niet te willen geven aan klanten dus het ligt niet
aan Veronica,Picasso of aan mij Jansen.
D.Of ik nu pluimen bij je verloren hebt dat boeit me dus helemaal niet,beter
gezegd reageer niet op mij als je niets zinnigs melden hebt of zo tactloos
iets schrijft zonder eerst het verhaal goed gelezen te hebben.
Ik vind het eigenlijk zonde van de tijd om hierop te reageren maar vooruit dan
weet jij meteen ook weer je plaats ( Eerst lezen dan schrijven
En of ik tact vol ben lees eerst nog maar eens ongeveer 2000 berichten terug
mischien dat je van mening verandert anders boeit het me nog steeds niet.
P.S. Ying Yang is een kut tent waar men niet het fatsoen heeft om de klant info te kunnen geven ( waar de dames die daar werken het wel van verwacht).
Dit geld ook voor de dames Victoria,Michelle,Kinga,en Veronica die de klanten naar de club laten bellen.
Jansen voor jouw de ongelikte ijsbeer.:green_smi
hoi
Larissa is er een half jaar geleden mee gestopt.
bootyfan
24 mei 2009, 00:32
...
Zo erg boeit me deze reactie... Om het met jouw woorden te zeggen....
XXXXXXX
BSesamstraat
24 mei 2009, 00:35
He bootyfan ga je nog wel eens vreemd??? hmmm was lekkerrr
bootyfan
24 mei 2009, 00:46
He bootyfan ga je nog wel eens vreemd??? hmmm was lekkerrr
Ik???? Ik ga nooit vreemd ! :green_smi
Larissa is er een half jaar geleden mee gestopt.
thx Raul
Ik vind dat wel spijtig het was toch een van mijn favorieten meisje daar in YY.
zeppos58
24 mei 2009, 10:30
Zolang ik YY ken, zijn er daar serieuze fouten gemaakt, maar toch blijft het een aangename club. Het is geweten dat je beter wegblijft van de “Hongaarse kliek”, maar verder zie je er vaak dezelfde meiden, waarvan geweten is wat ze te bieden hebben.
Dat ze hun infobeleid hebben aangepast is inderdaad jammer, maar ik kom liever in YY dan in VV, bij deze laatste weet je nooit wat je mag verwachten, als je 1 maand niet bent geweest zie je gewoon allemaal andere meiden, en moet je weer het risico lopen om met een tegenvaller te maken te krijgen.
Maar Jansen op 1 punt heb je gelijk, men had je moeten informeren. Maar YY kennende zou ik er niet van verschieten mochten ze binnen de kortste keren terug de gevraagde info gaan geven. Bv in de vorm van “momenteel is ze er, maar we weten niet hoelang ze zal blijven”
Gisteren bij binnenkomen nog niet veel volk , oke maar voor mij het niet uit .Lekkere weertje een beetje buiten gelegen en goed ge eten
Dan 3 sessies gehad ;
Tanja slovaakse een te hoge dunk van haar eigen omdat ze knap is .Ik had een discussie met haar over wat ze allemaal deed voor service , dus PZC deed ze niet en zei JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE ME NAAKT ZIE MIJN LEKKERE LICHAAM EN DAAROP ANTWOORDEN IK TERUG JE MAG BLIJ ZIJN DATJE MIJN LUL IN JE MOND KRIJGT EN ER OOK NOG VOOR BETAALD KRIJGT .EN TOEN WAS ZE STIL .Maar toch de hele dag zo uitdagend kijken naar mij.
Dan was er nog Anna een poolse meid die had ik gewoon genomen omdat ik op dat moment zin in seks had en het was goed meegevallen lol.
En natuurlijk Nederlandse Suzanne ja ja zwart haar ,knap en goed in seks en mijn dag was weer gedaan en tijd om naar huis te gaan .3 maanden wachten was te lang ik ga proberen om vroeger terug te komen .
Voor ik naar huis ging nog de poolse/italiaanse meid Isabella lekkere hot meisje al wat ik nog over had was voor haar lol
Jetliner
24 mei 2009, 12:13
Tanja slovaakse een te hoge dunk van haar eigen omdat ze knap is .Ik had een discussie met haar over wat ze allemaal deed voor service , dus PZC deed ze niet en zei JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE ME NAAKT ZIE MIJN LEKKERE LICHAAM EN DAAROP ANTWOORDEN IK TERUG JE MAG BLIJ ZIJN DATJE MIJN LUL IN JE MOND KRIJGT EN ER OOK NOG VOOR BETAALD KRIJGT .EN TOEN WAS ZE STIL .Maar toch de hele dag zo uitdagend kijken naar mij.
Tanja? Dit lijkt me sterk. We hebben het hier over de mystieke slanke stengel Tanja (Tsjechische, géén Slovaakse), bruin halflang golvend haar?
Die heeft geen capsones. Ze is altijd stil :o
Tanja? Dit lijkt me sterk. We hebben het hier over de mystieke slanke stengel Tanja (Tsjechische, géén Slovaakse), bruin halflang golvend haar?
Die heeft geen capsones. Ze is altijd stil :o
Neen Neen , waar ik het over hebt is toch de Slovaakse Tanja zie maar de profiel dat Hollandmale had opgemaakt van haar.
Gisteren had ze ook dat orange bikini aan .Ja over haar had ik het de andere Tanja die je mss bedoeld zoals je zegt Tsjechische die kent ik nog niet.
geplaatst door Hollandmale op 10/08/08 Bekijk bericht
- Slowaaks: Tanja (oranje bikini, slank, lichtbruin korter haar, drukbezet)
Jetliner
24 mei 2009, 14:13
De Tsjechische, al dan niet Slovaakse Tanja (soit) zijn wel degelijk één en dezelfde dame.
Expliciete tatoeage, toch gezien? Ze hééft wel pedante trekjes.
Echter, zoals jij haar ervaren hebt lijkt ze waarachtig iemand anders te zijn dan hoe ik haar gekend heb...
Jetliner je zegt het zelf ze zijn degelijk één en allemaal dezelfde dame en ja mensen kunnen veranderen vandaag zo en 2 maanden later weer anders .Er zijn maar weinige die gewoon normaal blijven en altijd dezelfde service blijven geven .
Hallo
na da hat sich ja eine intensive Diskussion um das YY und dessen Quatitätsverlust in der letzten Zeit entwickelt.
Auch ich finde der Laden ist nicht mehr TOP. Denn leider gibt es dort viele neue Dinge die nicht gut sind, die Empfangsdamen sind einfach nur unfreundlich und emfinden den (zahlenden) Gast als Störung. Kein Vergleich zur tollen Gastfrau SYLVI (o.ä.)!
Das am Telefon nicht mehr gesagt wird welche Maid anwesend ist finde ich ebenfalls bescheiden...
Das Büffet war auch schon um Welten besser und so könnte Man(n) die Liste noch um einige Negativpunkte ein ganzes Stück erweitern.
Eigentlich schade, aber es passt ins Bild, am Angang waren die Macher des YY noch hungrig nach Erfolg und Anerkennung, das hat sich leider gewandelt, heute sind sie satt und zufrieden, haben positive Neuerungen nicht mehr nötig. So denken sie jedenfalls, denn das Klientel ändert sich momentan ja auch und das nicht zum Besten.
Wenn ich zu 100% weiß das z.B. Jessy da ist, dann werde sicher mal wieder ins YY reinschauen aber eben NUR wegen ihr und nicht, um den in meinen Augen, mittlerweile recht runtergekommenen Laden zu besuchen.
Ich kann schon sagen die letzten Jahre so was wie ein Stammgast im YY gewesen zu sein, aber ich denke das ist Geschichte.
gruss Friedel
Na 3maand afwezigheid eens een kijkje gaan nemen... en verschrokken. Deze club is erg veranderd in negatieve zin. Ik zou het woord derderangstent willen gebruiken. Zowel bij de dames als de heren lopen er nogal wat zwaar banale types rond. Ik heb het na een half uurtje voor bekeken gehouden. Dat was de laatste keer yin yang voor mij.
bootyfan
30 mei 2009, 11:14
... Dat was de laatste keer yin yang voor mij.
Gelukkig voor alle andere gasten...
Heel gemakkelijk om gal te spuwen, ipv iets constructiefs te vermelden.
Ik was er gisteren weer de hele namiddag, schitterend weer, dus lekker buiten op het terras. Een kleine 'positieve' opsomming: een heel deel nieuwe, mooie en vriendelijke meiden, vriendelijk personeel (ook aan de ingang!), lekkere BBQ, alle kamers zeer proper, en, en, en...
Dus 'get real' ! Volgens mij gaan sommigen naar een club met een op voorhand negatieve instelling. Voor mij onbegrijpelijk, het is toch net het punt, dat je jezelf wil gaan amuseren ginder, of niet??
Ik ben ook al naar andere clubs geweest (GT, PHG), en YY kan de vergelijking echt wel goed doorstaan. Overal zal er wel iets te verbeteren zijn, maar de eerste verbetering zou je persoonlijke instelling mogen zijn...
Bootyfan :thefinger
Johnny99
30 mei 2009, 12:17
Vrijdagavond ook weer eens bij YY geweest.
Het was niet zo druk dan normaal op een vrijdag of een zaterdag. Ook minder "vreemd" volk binnen. Dit kwam de sfeer wel ten goede.
1 Heel erg positief ding om te melden: Voordat ik met een mooie dame de kamer opging, werd ons gevraagd om even te wachten. De kamer werd eerst nog schoon gemaakt.
Blijkbaar wordt er toch naar de kritiek geluisterd. YY langzaam weer op de goede weg? Vooral zo doorgaan, nog even de schouders er onder zetten!!
zeppos58
30 mei 2009, 12:21
Vrijdagavond ook weer eens bij YY geweest.
Het was niet zo druk dan normaal op een vrijdag of een zaterdag. Ook minder "vreemd" volk binnen. Dit kwam de sfeer wel ten goede.
1 Heel erg positief ding om te melden: Voordat ik met een mooie dame de kamer opging, werd ons gevraagd om even te wachten. De kamer werd eerst nog schoon gemaakt.
Blijkbaar wordt er toch naar de kritiek geluisterd. YY langzaam weer op de goede weg? Vooral zo doorgaan, nog even de schouders er onder zetten!!
Ja ze luisteren naar de kritiek maar vergeten snel en vallen vaak terug in "oude en/of slechte" gewoontes, dat is heel jammer. Neem nu het geval het tasje mee binnen nemen wel niet wel niet wel niet om gek te worden, en zo zijn er jammer genoeg tal van voorbeelden.
Heel gemakkelijk om gal te spuwen, ipv iets constructiefs te vermelden.
Waar heb ik dat nog gezien :confused:? :thefinger!
Een slechte ervaring mag ook gemeld worden.
Johnny99
30 mei 2009, 14:13
Ja ze luisteren naar de kritiek maar vergeten snel en vallen vaak terug in "oude en/of slechte" gewoontes, dat is heel jammer. Neem nu het geval het tasje mee binnen nemen wel niet wel niet wel niet om gek te worden, en zo zijn er jammer genoeg tal van voorbeelden.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik hoop dat ze het nu eens echt goed op de rit zetten en dan volhouden.