PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Hongaarse) ex-Babylon

Wagons-Lits
27 mei 2010, 18:40
Naam : Laura

Nationaliteit / taal : Hongaarse / Hongaars (heel goed), Duits (niet zo goed)

Leeftijd : 25 jaar volgens de website - maar tel daar maar iets bij op ...

Haarkleur/lengte : halflang donker haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage / Piercing : geloof het niet

Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Extra :
__________________________________________________ ______________

Laura is een nieuwe Hongaarse dame in het Rheinland-se. Een klein (op de bank zie je dat niet zo, maar toen ze naast W-L stond merkte hij het hoogteverschil wel ;-) maar fijne dame. Duits beheerst ze bijna totaal niet (onderwijs in Hongarije lijkt er slechter op te zijn geworden, vroeger leerden ze daar wel een woordje Duits) maar met behulp van een mede door een zekere Thekedame ingevuld aantekenboekje komt ze er wel uit met de klanten. En ze is van goede wil, dat telt al.

Met haar eerst in de whirlpool geweest, maar daar die een miezerige 33 graden was, daar heeeel snel weer uitgehold richting sauna. Dat was beter ... Ons humeur bleef goed en al snel hadden we weer goede zin om op kamer te gaan. Zonder in details te treden: de dame is een zoeteke, ziet er schattig uit, beetje meisjesachtig, doet wat ze moet doen en doet dat goed en enthousiast. Een aanwinst voor het team.

Van harte aangeraden - persoonlijk herhalingsgevaar : 101%

W-L

Goedemorgenallemaal
5 juni 2010, 20:15
Naam : Laura

Laura is een nieuwe Hongaarse dame in het Rheinland-se. Een klein (op de bank zie je dat niet zo, maar toen ze naast W-L stond merkte hij het hoogteverschil wel ;-) maar fijne dame. Duits beheerst ze bijna totaal niet (onderwijs in Hongarije lijkt er slechter op te zijn geworden, vroeger leerden ze daar wel een woordje Duits) maar met behulp van een mede door een zekere Thekedame ingevuld aantekenboekje komt ze er wel uit met de klanten. En ze is van goede wil, dat telt al.

Nou het ging best goed vandaag:

Met haar eerst in de whirlpool geweest, maar daar die een miezerige 33 graden was, daar heeeel snel weer uitgehold richting sauna. Dat was beter ... Ons humeur bleef goed en al snel hadden we weer goede zin om op kamer te gaan. Zonder in details te treden: de dame is een zoeteke, ziet er schattig uit, beetje meisjesachtig, doet wat ze moet doen en doet dat goed en enthousiast. Een aanwinst voor het team.

Ik was de naam vergeten maar toen ik met haar bezig was schoot bovenstaande recensie me te binnen. nu even gecheckt en het klopt helemaal....

Van harte aangeraden - persoonlijk herhalingsgevaar : 101%

W-L

Dat klopt niet, het moet minstens 101% zijn.

Laura, daar rijd je VV GT en YY voor voorbij. (zoals ik vandaag deed)

wips7
19 juni 2010, 11:00
Vorige week kwam ik in Babylon binnen omdat ik door bovenstaande berichten het idee had dat Laura wel een goede keuze zou zijn. Ze stond net achter de bar wat te drinken in te schenken voor zichzelf toen ik haar aansprak. Dat was nauwelijks moglijk omdat ze geen woord duits spreekt (noch een andere taal). Deze hongaarse dame is echt petite, heel slank klein, heel kleine tietjes. Maar vreemd genoeg heeft ze echt een sterke uitstraling, zoals ze beweegt en loopt komt ze niet over als een klein, mager grietje. Eenmaal bezig blijkt dat ook in andere zin: ze vreet je op. Als je hebt aangegeven dat je geen zin hebt in even snel pijpen, neuken en klaar,maar in lekker lang sexen, gaat ze tot het gaatje. De tijd ging eigenlijk pas in toen we eenmaal op het grote bed in de Kino beland waren. Na een half uur was werkelijk alles uit de kast gehaald en waren we druipnat van inspanning. Laura doet alles voor je. Daarna hield het niet op: we bleven -uitrustend- wat zoenen, strelen, beetje lachten, bijna niks zeggen, want we konden elkaar niet verstaan, en na zo'n 10 minuten weer langzaam op gang tot een nog heftiger eindpunt. Ik was kapot.
Daarom: vrijdag om 2 uur stond ik weer voor deur om het nog eens dunnetjes over te doen. Laura is er een om niet snel te vergeten.

Jetliner
24 juni 2010, 22:02
Laura met de kersentietjes :)
Zegt 27 te zijn, maar schat haar ongeveer 31.
Spreekt tóch behoorlijk Duits hoor! Onze gesprekken voor en na de kamer verliepen vlot.
Aftersales ŕ volonté. Ze verdiende een dikke fooi bij het afrekenen.

Wagons-Lits
25 juni 2010, 17:38
Haar Duits is inderdaad behoorlijk verbeterd in een maand. Ze heeft nu een boek waaruit ze het leert, en kijkt t.v. Ook heeft ze waarschijnlijk met Anita overlegd hoe ze het snelste Duits kan leren.

Aan haar service valt vooralsnog niets te verbeteren, zoals ik afgelopen woensdag mocht ervaren. Heerlijke meid.

W-L

Befke
26 juni 2010, 01:18
Naar het zich laat aanzien gaat Meneer Befke in de nabije toekomst vaker naar Babylon. De spraakverwarring ten spijt was het samenzijn met Laura dusdanig geslaagd dat ... Nou ja - aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen. Uitgesproken leuke, lieve topvrouw.

Als ik niet twee keer zo oud was, deed ik er een strik omheen en nam ik haar mee op wereldreis.

Goedemorgenallemaal
26 juni 2010, 18:22
Als ik niet twee keer zo oud was, deed ik er een strik omheen en nam ik haar mee op wereldreis.

Slecht excuus, maar ik ben blij, ik zou het je nooit vergeven als je haar meenam

Wagons-Lits
1 juli 2010, 18:28
Naar het zich laat aanzien gaat Meneer Befke in de nabije toekomst vaker naar Babylon. De spraakverwarring ten spijt was het samenzijn met Laura dusdanig geslaagd dat ... Nou ja - aan bovenstaande heb ik niets toe te voegen. Uitgesproken leuke, lieve topvrouw.

Slecht excuus, maar ik ben blij, ik zou het je nooit vergeven als je haar meenam

he, hee, heren beren,

Wie was nou de eerste hier ? Ik heb ook mijn rechten ... :tongue:

een soms bezitterige

W-L

Befke
2 augustus 2010, 16:20
De eersten zullen de laatsten zijn :)

Een meestal bezitterige Befke

* wat is dat nou??? - er is een post van me verwijderd... Mijn 100e post was een paar weken geleden al, toen mijn vrijkaartje voor Babylon werd toegekend... *

Big30
2 augustus 2010, 16:28
* wat is dat nou??? - er is een post van me verwijderd... Mijn 100e post was een paar weken geleden al, toen mijn vrijkaartje voor Babylon werd toegekend... *

Denk dat dat betrekking had op Meeting Point en/of Tombola berichten. Daar wordt wel eens wat opgeschoond ;)!

Goedemorgenallemaal
6 oktober 2010, 17:13
laura prijkt niet meer op het lijstje met "Gottinnen" :heul::heul::heul:

Goedemorgenallemaal
20 oktober 2010, 18:14
Het was, ach, niet te beschrijven. Zie de bovenstaand recensies, verdubbel en dan ben je nog iet halverwege. Wat een meid.
Ik was eigenlijk van pan af te reizen naar Lichtenberg maar ik zag eigenlijk net voordat ik vertrok hier bij de advertentie van Babylon dat ze weet terug was.
Een echte verklaring voor haar lange afwezigheid heet ze niet gegeven en ik heb er ook niet echt naar gehengeld.

Ik houd het er even op, goed opletten Laurafans, dat deze dame voor een week of twee, drie, misschien vier in het Babylonische kasteeltje verblijft om dan een maand of twee weer naar de pusta's (nou ja om eerlijk te zijn, ze zegt van de grote stad te komen) terug te keren. Dus ikke blij dat ik toch maar de afslag Elsdorf genomen had in plaats van door te rijden, het volgende voorziene gat in mijn agenda is aanmerkelijk verder weg dan de tijd die ze nog verwacht te blijven.

MiniME
7 november 2010, 22:01
Vandaag ook aanwezig. Zeer lief meisje, erg dienstverlenend. Vanwege andere sessies niet aan toegekomen, mogelijk een volgende keer.

blauwebeer
7 november 2010, 22:24
Vorige keer tweemaal na elkaar met haar geweest, dit volstaat.

BefBeer
12 november 2010, 21:08
Was me vorige keer Babylon al door de neus geboord (reed net de straat in toen ik een telefoontje kreeg) deze week lukte het beter!

Al snel zag ik deze meid en ik had dit vorige keer wat huiswerk op dit forum gedaan. Dacht dus dat er gemengde berichten over waren en dacht toch maar even een babbeltje slaan. Het viel me gelijk al super mee. Blijkbaar zijn de hersenen niet in staat al die namen te onthouden...

Heerlijk kennisgemaakt en dat werd al snel steeds intiemer.
Het zag er allemaal goed, schoon en lief uit; ik wilde het gewoon proberen met haar en dacht dat die berichten dan niet zouden kloppen.

Op de kamer weer verder en verder en verder.
Het was gewoon super goed met haar. Zelfs nadat het schot gelost was bleef ze de fierblijvende knaap minuten lang met haar geslacht omarmen terwijl de zachte kussen en tongzoenen ook bleven doorgaan. Ongelooflijke doorzetting van haar (ook later beneden nog!).
Het enige puntje is een wat gemaakt gekreun.
Voor de rest is dit vrouwtje een toppertje van de bovenste plank!

Denk dat herhalingsgevaar minstens 102% is!:wink:

BefBeer

Goedemorgenallemaal
7 december 2010, 18:42
Laura heeft mij toevertrouwd de 20e weer terug naar de Poesta's te gaan. Ze verwacht zeker terug te keren (al was het maar vanwege mij natuurlijk), maar het kan ff duren.

BefBeer
7 december 2010, 22:11
Laura heeft mij toevertrouwd de 20e weer terug naar de Poesta's te gaan. Ze verwacht zeker terug te keren (al was het maar vanwege mij natuurlijk), maar het kan ff duren.

Je begrijpt het niet helemaal!
Ze hoop natuurlijk mij weer aan te treffen en daarom komt ze natuurlijk weer terug!!

BefBeer

PS
Geheel gespeend van enige overdrijving!

Goedemorgenallemaal
8 december 2010, 14:57
Geheel gespeend van enige overdrijving!

bij mij natuurlijk ook niet

Wagons-Lits
10 december 2010, 18:06

Ah,

Is het de 20e dat ze naar huis gaat. Goed dat u dat weet, want ik ben het eergisteren van de opwinding vergeten te vragen. Het was namelijk veel te leuk tussen ons 2. Haar Duits gaat steeds beter en beter en de dienstverlening is nog steeds van eenzaam hoge klasse. Wat een wereldmeid :luvlove:

al uitkijkend naar het nieuwe jaar,

W-L

Goedemorgenallemaal
10 december 2010, 18:12
Ah,

al uitkijkend naar het nieuwe jaar,

W-L

zal toch ff zonder haar zijn.....

BefBeer
11 december 2010, 19:01
Afgelopen al weer te druk om helemaal naar Elsdorf (Lees Laura te gaan).

Toch jammer dat deze lady vertrekt naar verre orden net nu er al zoveel ijsberen voor haar lijken te ontdooien!:)

Hoop nog snel een keertje te kunnen genieten van deze superster.....

BefBeer

Alabama
12 december 2010, 02:03
Afgelopen al weer te druk om helemaal naar Elsdorf (Lees Laura te gaan).

Toch jammer dat deze lady vertrekt naar verre orden net nu er al zoveel ijsberen voor haar lijken te ontdooien!:)

Hoop nog snel een keertje te kunnen genieten van deze superster.....

BefBeer

Die komt vast wel weer terug. :) Vaak sneller dan je denkt.

BefBeer
17 december 2010, 14:34
Die komt wel terug ......
Misschien wel en mss niet ....

Deze week nog maar het zekere voor het onzekere genomen en het stalen ros de teugels naar Elsdorf gegeven. Ondanks barre omstandigheden van winterse en winderige aard, vlot daar kunnen geraken omdat de sneeuw nog niet erg dik lag.

De 1e verrassing was al gelijk aan de inkom. Ik zocht gepast de entree-euro's bij elkaar toen de thekefrau zei dat er een cadeautje van John was. !0,- reductie voor de kerst!

De 2de verrassing was Laura nog boven met een klant toen ik ging omkleden (ik baalde al dat ik mss 1 of meerdere uren op haar zou moeten wachten) al snel na mijn omkleding paraat was.

Op de bank al weer heerlijk herkennist met deze leuke vrouw en daar neemt ze ruim de tijd voor. Toen we elkaar weer kende naar een kamer gegaan en daar was het weer super tof!
Met Laura heb je maar enkele zoenen terwijl de date al bij een snel anderhalf uur duurt.
Een zoen op de bank beneden, kan zo 20 minuten duren. Tweede zoen op bed van minstens 20 minuten tot je haar gaat beffen. Derde zoen van een dik half uur terwijl je elkaar het innigst nadert als mogelijk tussen man en vrouw. En de vierde zoen na het bed verlaten te hebben en de vijfde zoen bij het afrekenen/vertrek.

Met Laura is zoenen nog leuker dan met je allerbeste girlfriend ever!!
Laat ik dat nu zelf ook zo leuk vinden!

Met 'slechts' 5 zoenen anderhalf uur met Laura gefeest en alles gedaan wat lekker is en zalig klaargekomen. De moeite, 1000%!

Ze heeft nog steeds haar plannen. Maandag weg naar huis, dan naar zuid-duitsland of mss zwitserland.
Mss komt ze nog naar Elsdorf. Ik heb het namens al die verliefde beertjes hier gevraagd.

BefBeer

savesexer
11 februari 2011, 17:51
Ik twijfelde of ik mijn volgende sessie met Mandy moest hebben of bij mijn planning blijven waarop LauraHU stond. De keuze was eerder snel gemaakt omdat Mandy constant in de armen van een andere beer vertoefde. Over Laura had ik veel gelezen en ik wist dat dit gewoon een succes zou worden al is haar stijl erg verschillend van mijn vorige ervaring. Laura is klein, slank, lief en aanhankelijk. Onze sessie begon op een barkruk en werd al snel in de kino vervolgd. Deze GF kruipt dicht tegen je aan en kust heel lekker en heel veel. Ze pijpt zacht en afwisselend, soms diep maar geen deeptrroat. Ze houdt altijd een handje aan de wortel zodat hij niet in haar keel terechtkomt. Haar grotje is spannend en met mooie schaamlipjes. Ze reageert vochtiger op vingermassage dan op likken en komt niet klaar ook niet wanneer ik er hard tegenaan gaat. Als ik haar vertel dat ik vandaag meer een orale dan fickdag heb, zet ze echt haar beste beentje voor om mij het oraal naar de zin te maken. Terwijl ze me lekker pijpt kijkt ze met die lichtblauwe ogen uitdagend naar me. We genieten van elkaar en wanneer de klok bijna het einde van ons samenzijn inluidt, laat ik me door haar klaartrekken wat ze op een perfecte manier doet. Ik heb echt genoten van dit samenzijn en zet haar zeker op mijn herhalingslijst.

Goedemorgenallemaal
27 maart 2011, 18:30
Tja, Laura..... Ik ben maar weer eens bij haar geweest want ze stond op het aanwezigenlijstje.... Wat kan ik nog zeggen???? het was bij binnenkomst al een feets haar te zien, ook al was bv sabrina er ook en nog veel meer dames... Maar Tja, die is het gewoon, die heeft het allemaal in huis. Er zijn dames die wilder en geiler zijn, er zijn misschien ook dames die leuker en liever zijn (niet veel, en het kan natuurlijk ook een beetje aan de wat beperkte vocabulaire van Laura liggen, dat denk ik eigenlijk), er zullen best mooiere figuurtjes zijn (hoewel dat subjectief is natuurlijk) maar bij Laura komt dat allemaal samen in 1 persoon.

Ik vind haar gewoon leuk......
Gossie, moet ik me zorregen gaan maken?? klinkt dat niet erg groentenwandelaar-achtig?????

biged
4 april 2011, 14:59
Conversatie verloopt moeizaam met haar indien je de hongaarse taal niet machtig bent.
Maar qua dienstverlening is dit een dame die haar job goed kent en beheerst.
Kan een man supergoed behagen.

foempje2
8 april 2011, 14:37
Deze dame trok mij aan door haar uiterst lieve lach en dito gezichtje.
Ik wist als bij binnenkomen dat zij zeker ook aan de beurt ging komen.

Na een rustpauze van de eerste sessie, bij Laura gaan zitten. Wat aan de babbel geraakt in de mate dat dit kan natuurlijk want mijn Duits is zeker niet beter dan dat van haar.

Maar je voelt je direct op je gemak bij haar, zij heeft zoiets speciaal...

Al gauw begon ze te zoenen, echt supergoed en gevoelig. Wat zitten strelen en genieten op de bank. Begon ze te pijpen en ik haar de likken.

We zijn dan maar naar het bed in de bar getrokken om nog wat verder te spelen met elkaar. Best wel opwindend om het met zo'n sexy dame daar te doen.
Jasje erover en lekker neuken, ze voelt lekker aan bij het neuken. Zaadjes mooi in het zakje geschoten en rustig afgerond.

Bij het verlaten van de zaak afgerekend en werden de 2 dames erbij geroepen. Van Laura nog een innige tz en knuffel gekregen. Afscheid van Nicoletta was wat profi-er.

BefBeer
20 april 2011, 21:35
Ook over Laura loop ik achter met schrijven..

Haar weer bezocht en weer helemaal OK!

Ruim een half uur op de bank herkennisgemaakt en ruim een uurtje op de kamer.
Op de bank is hat al aardig heet met deze dame van de poesta en op de kamer weer alles uit de kast gehaald.
Zalig meid met een ongelooflijk uithoudingsvermogen.
Een poes kan niet langer on je heen gekruld liggen als deze Laura.
Zo mooi, zacht en lief. Je waant je echt in de zevende hemel met haar.
Ongelooflijk hou ze dit volhoud en als de voorgenomen vakantie neemt, zeer verdiend.

Tot de volgende keer!!!!

BefBeer

hanslatta
8 augustus 2011, 12:32
Laura al een tijdje niet meer gespot. Ik niet op de presentlijst...
weet iemand of ze weer terugkomt?

Goedemorgenallemaal
8 augustus 2011, 12:55
Laura al een tijdje niet meer gespot. Ik niet op de presentlijst...
weet iemand of ze weer terugkomt?

Vast wel, ze kan me niet te lang missen....

Laura is een dame die, als ze er is, meest volle weken werkt. Dat wisselt ze dan af met een paar weken afwezigheid, kan tot ruim twee maanden duren hoor.

jeank
8 augustus 2011, 16:01
Laura is momenteel in Hongarije en komt op 9 september terug.

hanslatta
9 augustus 2011, 12:02
super, dank voor info!

BefBeer
9 augustus 2011, 20:33
Laura staat nu weer op de Anwesenheid.

BefBeer

Wagons-Lits
1 september 2011, 21:07
En gaat nu zondag (4 sept.) weer naar huis - ik denk zo'n 2 weken, maar kan iets langer zijn.

het wordt even afzien ;-(

ook voor

W-L

Babylon
19 september 2011, 10:48
Unsere Service-Granate Laura HU (http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/12.php) vergnügt sich ab heute wieder für mehrere Wochen im Babylon.

foempje2
26 februari 2012, 20:47
Vorige week na lange tijd in Babylon was Laura de eerste dame die ik had.
ff paniek bij het binnenkomen op 11u stipt, geen Laura te zien hoewel ze wel op de aanwezigheidslijst stond.
Even later viel ze dan toch binnen :freu:
Een lange sessie met haar gehad met alles erop en eraan FT, haar een massage gegeven (lekkerlekker), en dan nog een aangename neukpartij.

Hoe doet ze het toch ieder keer?

Goedemorgenallemaal
1 maart 2012, 16:29
Vorige week na lange tijd in Babylon was Laura de eerste dame die ik had.
ff paniek bij het binnenkomen op 11u stipt, geen Laura te zien hoewel ze wel op de aanwezigheidslijst stond.
Volgens mij betekent 11:00 uur dat ze fysiek aanwezig is in het gebouw.... Moest zich nog even omkleden denk ik.

Even later viel ze dan toch binnen :freu:
Een lange sessie met haar gehad met alles erop en eraan FT, haar een massage gegeven (lekkerlekker), en dan nog een aangename neukpartij.

Hoe doet ze het toch ieder keer?
Nou ik heb de hele dag achter het net gevist. Je wordt bedankt... als we tenminste op dezelfde dag waren.

laurentdekoning
8 juni 2012, 17:41
Maandag voor de éérste keer naar de club Babylon geweest, en ik moet zeggen dat ik tot op heden het mij nog niet beklaagd heb.
Met onze Laura schitterende momenten beleefd, is inderdaad een schatje.
De andere dames mogen er ook wezen maar Laura is voor mij toch een buitenbeentje.
Ze spreekt toch behoorlijk Duits vond ik, alfhoewel ikzelf het bijna niet spreek, versta het wel ( zeker de gebarentaal ).
Eerlijk gezegd was dit mijn hele eerste keer dat ik in een club kwam, saunaclub wel te verstaan.
Ik ga zeker terug naar deze club, misschien niet de grootste, naar hetgeen ik al gezien heb op het internet, maar toch best een gezellig clubje.

X_tofke
11 oktober 2012, 22:23
Mannekes - i am convinced - volgende keer dat ik naar den babylon ga zal ik met plezier met laura den diepsten draai maken....

ik tel de dagen al af ....

ben echt curieus

Breezahlover
21 oktober 2012, 23:38
Onlangs heb ik weer een, na lange tijd, een uurtje met LauraHU geboekt. Haar Duits is nu redelijk goed. Ze is niet erg actief acquisitie aan het voeren, maar wanneer je haar aanspreekt straalt de vriendelijkheid ervan af.
Servicetechnisch denk ik dat ze wel tot de beteren in Babylon te rekenen is! Een echte GFE, waarbij ze niet de indrukt wekt het alleen voor de centjes te doen. PZC en NMC, heerlijk tongzoenen en kriebelen op plekken waar je nog niet eens wist dat je jeuk zou kunnen krijgen.
Al met al een heerlijk uurtje, dat zeker voor herhaling vatbaar is.

BefBeer
14 november 2012, 14:42
Deze beer onderschrijft weer wat andere beren en ikzelf ook al rder over Laura schreef/schreven.
Het is top meubelstuk vab Babylon.
Vorige week weer van haar genoten.
Enig probleem (what's a problem?) is dat het niet zo nieuw meer overkomt maar nog steeds top!

Ze is zelfs 6 kilo aangekomen dus nu normaal slank!

BefBeer

Onlangs heb ik weer een, na lange tijd, een uurtje met LauraHU geboekt. Haar Duits is nu redelijk goed. Ze is niet erg actief acquisitie aan het voeren, maar wanneer je haar aanspreekt straalt de vriendelijkheid ervan af.
Servicetechnisch denk ik dat ze wel tot de beteren in Babylon te rekenen is! Een echte GFE, waarbij ze niet de indrukt wekt het alleen voor de centjes te doen. PZC en NMC, heerlijk tongzoenen en kriebelen op plekken waar je nog niet eens wist dat je jeuk zou kunnen krijgen.
Al met al een heerlijk uurtje, dat zeker voor herhaling vatbaar is.

foempje2
27 november 2012, 19:42
ze staat precies niet meer op de lijst met de dames, toch niet vertrokken uit Babylon?

Champollion
27 november 2012, 19:44
ze staat precies niet meer op de lijst met de dames, toch niet vertrokken uit Babylon?
Volgens iemand op youppie, zijn er een drietal Hongaarse dames van Babylon naar YY vertrokken :
Laura, Noelle en Jenny.

BefBeer
27 november 2012, 19:54
Was deze week niet daar gedurende mijn tijd daar!

BefBeer

Goedemorgenallemaal
28 november 2012, 09:15
Volgens iemand op youppie, zijn er een drietal Hongaarse dames van Babylon naar YY vertrokken :
Laura, Noelle en Jenny.

Oh, da's jammer. Ik hoop dat ze niet uitglijden in de spekgladde douches. Ik weet niet wat voor connecties ze hebben maar als mijn Horecazaak zulke gladde douches had en er waren mensen onderuit gegaan, dan had ik wel wat instantied op de stoep gehad. Afijn, we wachten even af, van Laura weet ik dat ze er wel eens tussenuit geknepen is, hetzij vakantie, hetzij eens een andere club proberen. Jenny zou dat ook wle eens gedaan hebben. Ik denk niet dat ze lang in YY zal blijven. IN Babylon ergerde ze zich aan de muziek als bepaalde dames eens los gingen met de knoppen van het muziekapparaat.

duivenmelker
28 november 2012, 20:27
Maandag was ze niet in Yin Yang.

Goedemorgenallemaal
12 december 2012, 02:14
En ook hier is ze weer verdwenen...
Volgens een bericht in het forum van Babylon loopt ze nu, gekleed, rond in Dom-Esch...
Villa Classico , Dom-Esch (http://www.villaclassico.de/#/start/)
Nooit van dat gat gehoord...