PDA

Volledige versie bekijken : Indische tina



phoenix
29 mei 2010, 17:23
deze nederlandse dame laat er op de kamer geen gras over groeien, ze zoent je lekker en maakt het je lichamelijk gemakkelijk, ontspannen pijpen met een condoom en dat heeft ze geoefend. zoals bij veel dames is het even op gang komen totdat het kutje zo nat is dat je het gevoel hebt zonder te neuken en dan is pas echt lekker , want dan is ze op stoom...ze heeft volle billen en haar borsten zijn niet groot maar oke...ze klaagt niet van oh wat word ik moe, nee gewoon lekker doorgaan afwisselend pijpen en neuken en op tijd een nieuw rubbertje eromheen zodat de kans erg klein is dat het ding kapot gaat.

zeker drie kwartier goed geneukt en gepijpt en toen maar klaar gekomen in haar zeiknatte poes. Ze heeft me nog even kort maar goed gemasseerd en toen zijn we de kamer afgegaan.... ik heb toch weer wat te kiezen bij jan bik en das best fijn....voor de jongens die twee keer willen klaar komen dat kan bij haar ook...ik zeg dat omdat ze me dat heel vriendelijk vroeg in het begin................. :freu:

mr williams
4 juni 2010, 18:40
waar in utrecht werkt onze tina:gruebel:

phoenix
4 juni 2010, 20:09
jan bik utrecht is de plek zoals ik schrijf

Cuties
7 juli 2010, 01:32
Stats zoals: lengte, gewicht, porstuur, leeftijd, werktijden, werkdagen zouden mss wel handig zijn. Is dit een donker of een licht getint indisch meisje? Ik hou meer van licht getinte dames....:cool: