Volledige versie bekijken : Angela (Poolse) ex- LR, VV, PHG (Theke in NT)
Willem2
18 oktober 2005, 21:40
Naam : Angela
Haarkleur/-lengte : Blond sluik haar
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Slank, A-Cup
Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels
Leeftijd : 22 jaar-27jr
Tatoeages/Piercings :
Service : . NZC ,PZC, zoenen, beffen
Bijzonderheden : Thekefrau VV, PHG
AustinPowers
5 november 2005, 09:45
Gisteravond aan het eind van de avond stond ik nog steeds op scherp ondanks het goede toeven met Agatha (zie bericht). Om half 1 de kino in gegaan wetende dat daar meestal nog wel wat te scoren valt. Volgens mij denken veel meiden ook zo. Niet lang erna kwam Angela aan en het spelletje begon. Inderdaad zoals al vaker door collega's is aangegeven weet ze wat teasen is. En ze had gelukt want ik was een makkelijk slachtoffer. Op bed 20 minuutjes volgemaakt en daar ontpopte ze zich als een leuke, giechelende maar stoute meid. Kreeg wel weer kort een flashback naar Lisa die ik ook Barely Legal vond maar Angela vond ik qua figuur net iets volwassener. Kortom een leuk einde van de avond met haar beleefd, weet niet of ik haar nog es zal nemen omdat ze niet helemaal mijn type is maar op dat moment was ze op het juiste moment op de juiste plek.
Owww behave!
AP
paul22
1 december 2005, 08:17
Enige tijd geleden ,mijn tweede bezoek aan GT liep ik deze mooie dame tegen het zeer lekkere lijf. Ze had een speelpakje aan dat niets verhulde, en keek mij zo geil aan dat mijn pik al snel hard werd. Naar de kamer, waar ik toch profesioneel werd afgewerkt. Wat een lekker kutje heeft die meid. Een hele goede beurt gehad, weet niet of ik haar de volgende keer kan weerstaan ,maar er zijn nog zoveel mooie meiden.:p
flashman
1 december 2005, 10:07
My first visit with Angela.:D
She has a sweet little body and is a very good looking girl. Blonde, not too tall and with nice breasts.
She makes me realy horney by kissing me very hot with tounge and later all over my body and give me a good blow-job.
Fucking with her I like most from behind because you could hold her ass very good.:)
Finally I came within FT and she takes it all in her mouth.
I would give her "uitstekend"
flashman
MiniME
2 december 2005, 21:52
hebben we het over dezelfde Angela, die kleine doet nl niet aan FT (of sinds kort wel?)
is this the same Angela? this small kiddo up til now did not offer FT, so or she extended het service offering or it is somebody else?
flashman
3 december 2005, 09:10
Hello MiniME.
Yes we are talking about the same Angela. I heard about her not taking FT normally, but in my place, she did it...:o
Maybe thats why her history is so seldom...:confused:
--Goed maar kan ook mannen afwerken---
or what should this mean anyway?
flashman
Willem2
3 december 2005, 13:32
--Goed maar kan ook mannen afwerken---
or what should this mean anyway?
flashman
She only wants to do a quicky and you want to spend hours with her ;)
Afwerken = finish off
Gr Willem2
flashman
4 december 2005, 09:00
- She only wants to do a quicky and you want to spend hours with her -
yes I heard about this fact when I saw her in fkk world in september when I talked to another customer about her.
I didn´t go with her at that time, but my experience with her now was much better...:confused:
But I must say that we always have a nice talk before going to the room, maybe she likes me a little bit,:D :confused:
flashman
shadow
11 december 2005, 13:41
Bijna een jaar geleden, schreef ik op een ander forum een zeer positief bericht over kleine Angela, echter afgelopen donderdag 8 december was hier niet zoveel van over.
Omdat diegene waarvoor ik was gekomen , niet aanwezig was in GT, leek het mij wel lekker om Angela weer eens mee te nemen. Ik was al goed op de hoogte van haar snelle service, maar ik dacht "ach zo erg zal het ook wel niet zijn". Nou niets was minder waar.
Op de kamer ging ze direct tot actie over. Ze begon als een wilde te pijpen. Het leek alsof ze de bus naar Polen nog moest halen. Ik werd er onrustig van en ging overeind zitten. Ik moest even een blik werpen op dat geile figuurtje van haar om in de stemming te blijven. Dit lukte en het bloed begon weer behoorlijk door te pompen. Dit voelde Angela kennelijk ook en volgens mij was ze van plan om Shadow binnen 5 minuten in haar mondje te laten komen en met 75 euri's weer naar buiten te gaan. Om dit te voorkomen, pakte ik haar beet, legde haar op het ruggetje en had zo een fantastiche blik op haar kutje. Ik deed er een likje aan en Angela had het condoom al in de handen.
Ok, nu was het overduidelijk, Angela wilde haast maken. Ik wist dat dit toch geen onvergetelijke ervaring zou worden, dus besloot om het dan maar af te maken. Ik wierp nog eens een goeie blik over haar lichaam. Dit was genoeg om ondanks de haast van haar kant mij boter geil te maken. Vervolgens condoor erom en na enkele minuten was het gebeurd. Ik had een persoonlijk record gevestigd in GT. ----------7 MINUTEN-----------
Kortom: Angela is een topper om te zien. Knap koppie, lekker lijfje, klein kontje en tietjes en een verukkelijk poesje. Verder is het kille, snelle, zakelijke, onperoonlijke sex. Voor een GFE ben je hier aan het verkeerde adres. Overigens is Angela in de bar wel altijd voor een geintje, lach of praatje aanspreekbaar.
Groet Shadow!
I had my first session of the day with little Polish Angela Monday 29 Mai. I liked the way she strutted around the club shaking her kontje. To me, she resembles Marlene of PHG, GT, and Samya fame. I see above that she speakes engels, but she told me no engels so we had little conversation. HMMMM. The kisses were of the teasing variety and limited. Her blow job is very good and she makes some stranges noises as she pijps. I got a nice beffen en 69 and then cowgirl, misionary, spoon and doggie and she started asking me to come at the 20 minute mark. I continued to around 25 minutes when I quit and stole a few kontje kisses as we dressed and laughed a bit. I am glad I did her but will not repeat.
Doog
Pepto
newcomer
14 juni 2006, 08:28
+++Misschien kunnen we er een kleine competitie van maken.
Wie kan voor de basisprijs het langst bij Angela op de kamer blijven.
Alleen recente ervaringen tellen. Ik zet dus in met 7 minuten!+++
... war gestern mit Angela und bin erst nach 51 Minuten gekommen:D :cool: :o
Klar, wenn man sie machen läßt, legt sie los wie die Feuerwehr. Ich hab ihr gestern gesagt, daß wir Zeit haben und sie erstmal massiert. Dann sie mich inkl. Blow-job, bei dem ich schon dachte jetzt kommt das Ende und da war es erst kurz nach der Halbzeit (31. Minute).
Aber ich konnte sie überzeugen doch noch ein bißchen Verkehr zu haben. ;)
Fazit: Angela ist zwar ein Profi aber sehr nett. wenn man mit ihr gut auskommt kann man auch sehr guten Sex mit ihr haben. Und vielleicht wird sie dann wie gestern sogar ein bißchen selbst geil....:huch:
Grüße, newcomer
little diablo
11 november 2006, 14:50
Vele malen heb ik hoor gespot al die maanden(9) die ze nu in Gt werkzaam is maar nog niet een keer was ik met haar naar de kamer geweest. Ik was altijd een beetje terughoudend vanwege de gedachte van een optik fick girl:rolleyes: .
Maar sinds afgelopen donderdag is dat helemaal anders geworden:freu: een zeer goed uurtje met haar beleefd en zelfs nog een tweede keer met haar naar de kamer geweest. Nadat we op de kamer waren aangekomen,kwam ze bij mij heel erg verlegen over,en was ze terughoudend. Toen ik daar met haar over praten bleek dat ze me aardig goed kende(zoveel kom ik toch niet in Gt) en dat ze wist dat ik erg close was met bepaalde dames en dat de dames daar ook een bepaalde afspraak in hebben om jaloezie te voorkomen onderling.
Effe met haar :love2: en uiteindelijk werd ze wat losser. Ze heeft ze me eerst super oraal verwend en vergeet dan ook geen enkel plekje:p top.toen de rollen omgedraait en heb ik van haar mogen proeven,wat een genot en wat een mooie natuurlijke verschijning is ze nog. uiteindelijk haar haast met een hand opgetild(zo ongelooflijk licht) en de cowgirl positie in genomen:p op zijn:fuck: beide heerlijk zwetend tot :freu: gekomen.
en nog lekker na:love2: .Ze is een mooie natuurlijke meid waarvan ik zeker nog vele malen van ga genieten. Tevens de gehele avond nog heerlijk aan haar blijven plakken. een zeker genoten van haar after sales,of was het weer een GFE oei ;) ze komt in ieder geval in me top 3.
saluti L Diablo
Randy
24 november 2006, 17:52
Pijpen was erg matig, tijd geleden dat ik zo gepijpt ben in GT. Wel was ze actief, en ook enthousiast, maar het voelde niet fijn.
...
Maar goed, al met al toch een 7tje. De uitstraling, en het lekkere neuken compenseert de mindere punten. Toch vermoedelijk geen herhaling voor mij.
Bovenstaande schreef ik na een kamerbezoekje met Angela vorig jaar in augustus. Maar ach, Angela blijft een leuk meisje in de bar, altijd in voor een geintje en een giechel. Een paar weken geleden zaten we elkaar ook te teasen, dus was het geen verrassing dat er toch weer een kamerbezoek gevolgd is. En de klik was duidelijk beter dan de 1e keer.
Na enig geknuffel in de kino vlot naar de kamer, en daar hebben we een half uur flink pret gemaakt. Haar pijpkwaliteiten zijn fors verbeterd, en het neuken met haar is erg prettig. Niet een type waar ik vaak mee op de kamer zal gaan, maar zo af en toe is zeker geen straf.
little diablo
17 maart 2007, 21:49
Eindelijk haar weer eens na lange tijd :fuck: en wat doet ze dat toch lekker meerdere keren was ze in extase:D ik kon het gelukkig uitstellen tot het laatste moment:freu: Angela zal weer niet zo lang blijven jammer genoeg,ze overweegd zelfs om naar oostenrijk tegaan omdat er te veel concurentie is in the house:o zou erg jammer zijn want ze is niet alleen mooi maar nog veel belangrijker ze :fuck: gewoon hemels en ze heeft nog een echte GFE klik,en daar zijn er steeds minder van in the house.
@ ze blijft nog tot donderdag
Saluti L Diablo
argentis
27 maart 2007, 22:45
Omdat het maandag was en erg rustig ook met dames maar weer eens voor Angela gekozen, ik had haar een jaar geleden een paar maal gehad en vond het wel weer tijd, helaas had ik het beter niet gedaan want ze was weer in een haast bui waarschijnlijk want ik werd snel afgewerkt geen zoenen meer en de rest was ook niks aparts, voor mij hoeft ze dus niet meer ........
Jack42
21 april 2007, 18:22
Afgelopen donderdag met dit zeer mooie kleine opdondertje voor een half uur de kamer opgezocht. Ik had haar nog nooit eerder gespot in GT maar Angela valt voor 100% in mijn "Beuteschema". Service viel zeker niet tegen (goed pijpen, zoenen en verschillende standjes) en ik wilde 's avonds nog wel een keer op herhaling maar helaas had ze GT al rond 19 uur verlaten. Hopelijk zie ik haar snel weer eens in GT om er alsnog herhalingsoefeningen mee uit te voeren.
Jack42
shadow
15 juni 2007, 17:05
De volgende keuze viel op (poolse) Angela. Wie kent haar inmiddels niet. Ik twijfelde heel even of ik Angela mee naar de kamer zou nemen. In het verleden had ze me al eens binnen 7 minuten afgewerkt en ik wist niet of ik daar weer zin in had. Toen ze tijdens eens gezellig gesprekje met haar handjes onder de badjas terecht kwam, was de beslissing snel genomen. Ik wilde ook dit heerlijke lijf(je) van dat ondeugende giechelend blondje weer eens proberen. Wat is het toch een genot om helemaal naakt met haar bezig te zijn. Opvallend was dat Angela veel meer praat dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Toen was het echt alleen maar giechelen. Ik vind de orale kwaliteiten van Angela niet bijzonder, echter het neuken in meerdere standjes is prachtig om te zien. Het was een bevredigende sessie die langer dan 7 minuten heeft geduurd.
Ich wartete lange auf meine erste Runde, wurde schon ganz unruhig und lief oft umher. Das lag daran, dass die Damen, die ich buchen wollte, nur Dreier anboten, das darf echt nicht wahr sein, die haben tatsächlich auf eine Solonummer verzichtet :thefinger . Schreibe im anderen Thread noch was dazu.
Schließlich sprach ich kurzerhand die kleine, blonde Polin Angela an, die mir eigentlich bisher nicht bekannt war. Sie arbeitet aber schon ewig im GT, erzählte sie mir.
Die Nummer mit Angela war ordentlich: Nachdem sie meinen Schwanz noch per Tuch gererinigt hatte (macht sie wohl immer), fing sie direkt ordentlich an zu blasen, und das nichtmal schlecht. Ich mußte sie bremsen und vertrieb mir die Zeit mit Lecken ihrer süßen Muschi, um selbst etwas runterzukommen. Nach Montage eines Gummis ritt sie meinen Großen dann klein. Das hat Angela ganz passabel gemacht.
Sicher nichts Besonderes, aber doch solide positiv.
flens
Jack42
10 augustus 2007, 17:46
Hopelijk zie ik haar snel weer eens in GT om er alsnog herhalingsoefeningen mee uit te voeren.
En of ik deze Angela nog eens gezien heb.
Gisteren en vorige week met de verjaardagsparty van Caligula heb ik de herhalingsoefeningen kunnen uitvoeren.
Beide keren een heerlijke ervaring met haar gehad en voor mij is het allemaal erg lekker ook al weet ik dat er soms anders over haar wordt gedacht.
:wink: Jack42
thesickboy
1 april 2008, 12:06
Angela hangt nog steeds rond in GT en is nog steeds verrukkelijk om naar te kijken. We hebben een beetje zitten kroelen in de kino en kleine TSB steigerde reeds behoorlijk....maar toch niet naar de kamer gegaan. In het verleden ben ik al eens gevallen voor de charmes van deze dame en dat was toch niet echt super.
Wel zeer lieve meid met superstrak lichaam.
:wink:
marioamsterdam
18 april 2008, 07:24
Woensdag was ik in GT en zag Angela uit Polen zitten. Ze liep met blote borsten en een heel uitdagend broekje. Ik kreeg het al gauw erg warm van haar. Ze weet je wel te teasen zeg. Ze keek me steeds aan en al gauw wenkt ik haar om bij me te komen. Zoals ze je aan kan kijken. Het is een bloed mooie meid met een perfect figuur. Ik zei dat ik FT wilde. Dat is goed zei ze in het Duits. We gingen naar een kamer en daar heb ik haar eerst nog gebeft. Al gauw zat mijn pik in haar mondje en begon ze me lekker te pijpen zonder. Dit was de eerste beurt vandaag, dus ik hield het niet langer dan 20 minuten uit. Toen explodeerde ik en spoot haar mondje lekker vol. Alles hield ze in haar mondje. Ik zei dat ze niet moest ophouden en ging door tot de laatste stoot en het laatste drupje zaad eruit was. Nou ik was behoorlijk in de stemming.
Ik vond het een heerlijke sessie met een zeer mooie meid. Zwaar herhalingsgevaar.....
MiniME
18 april 2008, 07:30
Nellie die anaal doet en Angela aan FT? Dit moet toch echt super mario zijn zo te lezen? :green_smi
TT Man
18 april 2008, 09:30
Earth Wind & Fire heeft daar een heel mooi nummer over geschreven... Dat was van ver voor de tijd van Mario Bros
Jack42
18 april 2008, 17:00
Earth Wind & Fire heeft daar een heel mooi nummer over geschreven... Dat was van ver voor de tijd van Mario Bros
Fantasy.......maar dat gaat niet op voor deze kwestie. (voor mij tenminste)
Stiffmaster
18 april 2008, 18:09
Speciaal voor Jack42 :teuflisch
http://nl.youtube.com/watch?v=b0iC5J_WnYw
TT Man
19 april 2008, 12:19
You lucky B....
Nellie die anaal doet en Angela aan FT? Dit moet toch echt super mario zijn zo te lezen? :green_smi
Ik heb bij Angela ook al FT gedaan en ook veel meer dan hier beschreven.
Ook bij andere meiden kan soms meer dan beschreven, bij anderen lukt dan weer minder. Het is afhankelijk of jij haar bevalt en of je haar ook een leuk gevoel geeft. Het is niet altijd fake seks bij de dames, soms vinden zijzelf het ook leuk en genieten ze ook graag. Het moet natuurlijk wel klikken en daar heb je meer dan één sessie voor nodig. Bij dames is het nooit liefde op het eerste gezicht. Bij mij en Angela klikt het wel heel goed en hebben we zelfs vriendschap.
Zelf ben ik eens 3 uurtjes met een nieuwe meid op de kamer geweest en wilde ze niet betaald worden. Dat was gewoon verliefdheid langs beide kanten. Een week later is ze ook uit de business gestapt en mailen we nog altijd. Soms maak je zoiets mee. Meestal is het natuurlijk anders en laten ze je voor de laatste seconde betalen (en liefst nog dubbel ook).
Ik heb vandaag ook bij angela ft gedaan en voor het eerst waren er geen schoonmaakdoekjes vandaag.....misschien wordt ze wat losser:D
londonbasketcase
15 mei 2008, 23:49
Hi All,
During my April trip to Goldentime (three visits) I had several sessions with Angela of Poland.
She does a decent CIM finish after a good BBBJ start and a hard fucking in her tight pussy. She has the interesting albeit odd behaviour of wiping your cock first with a wet wipe before sucking your cock bareback. She does not go very deep (she only has a small face and mouth being so petite( but she doe sit well.
Angela does not have any English (engels) so no conversation or direction in the kamer was really possible and flowing. I do not recall any kisses from this dirty minx so that is a down point. What she does make up for is her looking so dman cute and sexy in her kinky boots or running around topless.
Another interesting characteristic is her humming and strange noise blow job. I di not think much of it the first time as I was concentrating really hard of coming in her pretty mouth but when I did my second and third sessions with her I really noticed that she was going to town on my cock and singing a song while she was at it. LOL.
She does all the covered full sex positions like cowgirl, reverse cowgirl misionary, spoon and doggie and let me pound away to my heart's content. she does let you know when the 30 minutes (€50) are up and to continue is another €50 (ouch).
Now I may think twice before going back with her because of her professional manner and pricing but she pushes all my buttons visually and I probably will go back so that I can let go of another load in her pretty mouth. Then again there are so many other good looking girls at Goldentime to choose from. GT does have a stellar line up and long should it remain so. Yay.
Kind regards
Londonbasketcase
Moeke1
8 juli 2008, 07:54
Gisteren ook van dit mooie meisje mogen genieten, een lust voor het oog. Haar service was goed, een tikkeltje professioneel, maar het vingeren, likken, pzc en neuken was bijzonder lekker. Toch meer dan 20 minuten vol gesext :D
Mauriceyep
11 juli 2008, 22:06
Ik heb mijn oude recensies van Angela opgezocht en gekopieerd naar dit forum:
3 april 2005
Na alle overwegend positieve ervaringen over Angela, toch maar eens met haar naar de kamer gegaan. Eigenlijk zonder enige verwachting, maar dat draaide snel bij. Angela is buiten de kamer erg giechelend en ze heeft een hele lieve uitstraling.
Nou dat giechelen doet ze binnen de kamer ook, maar het lieve gaat toch ook wel over in een geile blik en een actieve houding. Ik heb absoluut lol met haar gehad op de kamer, vooral toen ik haar aan een uitgebreide kietelbuurt heb onderworpen. Een absolute meevaller, die een herhaling verdient.
26 juni 2005
Angela zag er gisteren weer super uit in haar zwarte outfit. Alsof het iets uitmaakt wat zij aantrekt/uittrekt.
Weer een hele tijd met haar op de bank gezeten met MiniMe en na het eten dit nog eens overgedaan, waarna ik haar (ok mezelf bedoel ik) beloond heb met een kamerbezoekje. Angela is fysiek weer iets volwassener geworden ;D maar het blijft een giebeltante op de kamer, reuze gezellig, lekkere wip, een vaste waarde die enige professionele afstand houdt en waarbij je altijd weet wat je krijgt.
Het is drie jaar geleden dat ik de laatste keer met Angela naar de kamer ben geweest. Daarvoor heb ik 3 of 4 sessies met haar gedaan verspreid over een aantal maanden. In deze 3 jaren is er weinig veranderd aan haar en dat is uitermate bijzonder!! Dit kan van slechts weinig meiden gezegd worden! Angela blijft leuk om af en toe mee te babbelen, ze is een genot om naar te kijken en het giechelige, jeugdige meisje is nog steeds aanwezig.
Dit is een groot compliment voor deze dame en dat moet ik haar binnenkort ook maar eens vertellen, wellicht tijdens een nieuwe kamersessie:D. De sex was nooit echt overweldigend met Angela en dat zal vermoedelijk niet veranderd zijn, maar haar houding is onveranderd in al die jaren dat zij al meedraait in dit vak. Professioneel gedrag, geen cosmetische ingrepen (er valt ook niets aan te verbeteren), geen arrogantie, claimend gedrag of typische "Duitse-meiden-praat":eek:. Vandaag vroeg Angela weer eens of ik met haar naar de kamer wilde gaan, toen ik aangaf dat ik van plan was om met een Roemeense dame naar de kamer te gaan, werd deze dame 10 minuten later door Angela aangeklampt en doorgestuurd naar mij:smile: Ja, nu weet ik het zeker, volgende keer ga ik weer eens met Angela naar de kamer:smile:
Jack42
11 juli 2008, 23:59
Ik kan me helemaal vinden in wat MY hierboven over Angela zegt.
Ik ken haar nu meer dan een jaar.
Angela is voor mij de mooiste in GT. Ze is altijd zeer spontaan en komt diverse keren per dag even knuffelen, of ik bij haar. Of samen een keertje spelen op de speelautomaat.
Ze is ook nooit kwaaad als ik haar eens een over sla met een kamerbezoek.
De sex met haar vind ik heel goed maar de lat ligt bij mij niet zo hoog.
Angela een hele bijzondere meid! :luvlove:
volgende keer ga ik weer eens met Angela naar de kamer:smile:
Zeker doen!
yep3
19 oktober 2008, 15:51
lekker halfuurtje gehad met angela, mondje volgespoten en tot mijn grote verbazing slikte ze alles door en kwam lekker naast me liggen terwijl ze normaal hoestend en proestend tekeer gaat met de mondspoeling....
Jack42
28 oktober 2008, 01:57
Het is meer dan 3 maanden geleden dat ik wat in haar draadje schreef maar in die 3 maanden ben ik regelmatig met die kleine naar de kamer geweest. Gewoon altijd goede service met zeer goede pré- en aftersales.
Angela is een topper in GT voor mij.
joop slim
16 november 2008, 11:16
erg leuke en lieve vrouw die ook wel van wanten weet !
maarja dat zijn er wel meer haha
yep3
16 november 2008, 11:19
toppertje, doet nu ook ft
Toppie
21 november 2008, 12:36
En ook deze dame zie ik net in haar mooie witte jurkje de villa binnenwandelen.
Bredero
21 november 2008, 14:53
Maar ondertussen alweer de deur uitgehuppeld. Dat noemen ze nou up to date informatie.
yep3
21 november 2008, 17:48
het valt inderdaad op dat angela vaak maar kort verblijft in gt. Of dat ze eerder weggaat
joop slim
22 november 2008, 20:04
Ze is volgens mij vaker te vinden in VV omdat ze het daar beter vindt, het is er ook wel mooi, zeer ruim opgezet en mooie kamers maar gezelligheid vind ik iets minder dan in GT.
Vind het wel jammer dat ze gauw op haar teentjes is getrapt als je een keer niet met haar naar de kamer gaat......en haar overslaat
yep3
23 november 2008, 01:12
ik kan me bijna niet voorstellen dat je het over angela hebt.
a. ik heb haar nog nooit in vv gezien
b. volgens is ze niet op haar teentjes getrapt als je niet met haar kamert
Zakkenleger
23 november 2008, 03:00
...
b. volgens is ze niet op haar teentjes getrapt als je niet met haar kamert
Dat is ook niet mijn ervaring van GT Angela. Altijd vriendelijk en in voor een geintje, en nooit gemekker of 'teleurgesteld' gedrag.
Jack42
23 november 2008, 14:18
Ze is volgens mij vaker te vinden in VV omdat ze het daar beter vindt, het is er ook wel mooi, zeer ruim opgezet en mooie kamers maar gezelligheid vind ik iets minder dan in GT.
Vind het wel jammer dat ze gauw op haar teentjes is getrapt als je een keer niet met haar naar de kamer gaat......en haar overslaat
Ik schreef op 12 juli:
Ze is ook nooit kwaad als ik haar eens een over sla met een kamerbezoek.
En dat is nog steeds zo! Ik krijg volop aandacht van haar ook al ga ik ipv met haar met mijn andere topper naar de kamer. Ik snap het ook niet zo dat JS dat anders ziet.
Ze is idd weleens naar VV geweest maar dan meer om de drukte van GT te ontvluchten niet echt omdat het daar beter zou zijn voor haar.
yep3
23 november 2008, 14:41
de service van angela en de communicatie met haar is de laatste jaren steeds beter geworden. Ze is iets rustiger op de kamer, in het begin was het allemaal met een soort sneltreinvaart, ft is nu mogelijk en ze is gewoon echt een heel leuk hertje om tijd mee door te brengen.....EEN SCHATJE
Jorah Mormont
23 november 2008, 15:44
Vreemd genoeg heb ik Angela helemaal niet gezien in VV afgelopen vrijdag. Toppie zou toch niet in de bonen zijn:confused:
Sonny:wink:
Toppie
23 november 2008, 17:25
Haha ik ken de gt-dames wel een beetje. Nee ik heb haar daarna ook niet meer gezien. Zie bericht van bredero
joop slim
2 december 2008, 19:53
26-11 was ze in gt, ze kwam op me af en vroeg hoe het ging, en heel subtiel de sleutelvraag, grrr die oogjes van haar............kon de verleiding niet weerstaan om mee te gaan.
op de kamer ff gebabbeld en te horen gekregen dat ik "du bist verruckt" maar ja das niks nieuws haha van haar kan ik het hebben.
ik kom terug op mijn oordeel dat ze gauw op haar teentjes was getrapt.....absoluut niet op en top zakenvrouw <lol> .
Kortom heerlijke vrouw en een leuke 20 min. gehad (later op de dag een sms of ik er nog was........mmm zal wel "kunden bindung" zijn.)
Cupido
3 december 2008, 18:20
Ja gisteren 2 december was ze er ook weer.
Dat schatje.
Gr.
Cupido
joop slim
4 december 2008, 21:56
vandaag 4 december, eerst ff sms gestuurd met de vraag waar ze was in vv of gt, mmm stap in gt de kleedruimtes binnen en krijg antwoord ...........in gt dus.
Even later in de bar even begroet en aan de bar eerst ff de standaard 2 bakken koffie gedronken waarna uit het niets angela tussen ons in kwam hangen.
Het gesprek verliep een beetje stroef en ging een beetje de verkeerde kant op ze had het maar over dat ze de '2de keus' was en of ik nu wel tijd voor haar had, mede door het vuur wat werdt aangewakkerd cq opgestookt door mijn vriend, had ik bijna geen zin meer om met haar mee te gaan, en ook had ik het gevoel dat ze zat te drammen om naar de kamer te gaan.
Het is nu de tweede keer dat ze weer begint over hoe ik mijn tijd besteed in gt, ze houdt alles noulettend in de gaten en weet precies wat ik en hoe ik met een andere dame mijn tijd besteed en als ze dan ook nog begint over mijn portomonee te beslissen wat ik wel of niet moet doen vindt ik helemaal vreemd.
Ik dacht dat we hier in een club zijn en geld wordt uitgegeven voor diensten die de dames aanbieden. Waarom zou zij mij moeten vertellen hoe ik mijn geld moet besteden en wat ik in haar ogen niet zou moeten omdat zij vindt dat die andere dame misbruik maakt van mij ?(de tijd zal het uitwijzen), ik dacht dat ik daar zelf voor bij was toch ?
wat betreft de andere dame had ze niet echt een goed woordt voor over, of ik ben zo blind en dom of angela ziet ze vliegen. Vindt het erg jammer dat ze zo reageerd dit had ik niet verwacht eigenlijk aangezien ze leuk, spontaan en ook zakelijk kan zijn.
Ze zal het vast goed bedoelen................denk ik dan maar, maar het zit me niet lekker !
Pfff lijkt wel weer of ik getrouwd ben.........ooo is dit nu z'on WFE ?
Heeft iemand dit al eens meegemaakt met een dame ?
zal de volgende keer anders toch maar eens vragen waarom ze zo doet....
Aan het einde van onze middag wou ik nog even met een andere dame mee en zat wederom te wachten omdat er wachttijd was kwam ze nog even bij mij hangen, ik zei er is aardig wachttijd voor een sleutel he, ja zei ze, waarop ik zei ja want ik zit ook te wachten, ze vroeg op wie ik zat te wachten en toen ik de naam noemde was het gelijk oo dan ga ik maar............op een vreemde toon ( ja ik weet ben niet interressant voor een dame als ik al zit te wachten op iemand die sleutel aan halen is, maar dit klonk anders)
ik snap soms geen reet van vrouwen...........of ik ben werkelijk dom (mmm das ook wel makkelijk trouwens dan kan ik ook wel gewoon elke keer schouders ophalen als ze me wat vragen haha)
TT Man
5 december 2008, 10:58
ik snap soms geen reet van vrouwen...........
Wie wel? En vrouwen die in deze branche werken zijn al helemaal niet te begrijpen (en daar bedoel ik niets negatiefs mee).
Stoppen met begrijpen en gewoon genieten (uiteraard met de dame van jouw keuze).
Tis toch wat, dat je de mooie en boedgeile dames van je af moet slaan. Kom daar maar eens om IRL ;)
thesickboy
5 december 2008, 11:34
vrouwen...........of ik ben werkelijk dom
Toch eens overwegen om je naam te veranderen....;)
:wink:
joop slim
5 december 2008, 11:37
ja idd heb je wel gelijk in maar het stoorde mij, ook omdat ze die andere dame het licht in de ogen niet gunt.... jammer zegt meer over haar dan over die andere dame.
tis een lieve leuke mooie dame, maar ook een op en top golddigger ze kon mij precies voor rekenen wat ik had uitgegeven aan die andere dame....................
joop slim
5 december 2008, 11:39
haha idd misschien wel verstandig om die te veranderen <lol>
Zakkenleger
5 december 2008, 12:42
...
Het is nu de tweede keer dat ze weer begint over hoe ik mijn tijd besteed in gt, ze houdt alles noulettend in de gaten en weet precies wat ik en hoe ik met een andere dame mijn tijd besteed en als ze dan ook nog begint over mijn portomonee te beslissen wat ik wel of niet moet doen vindt ik helemaal vreemd.
...
Ik vind vooral vreemd dat je over Angela klaagt, maar (blijkbaar) niet in haar gezicht durft te zeggen dat haar gedrag je niet bevalt.
Het is simpel: het is JOUW geld en wat JIJ ermee doet is JOUW zaak. Dat zij zich dit gedrag meent te kunnen veroorloven, zegt dat je in ieder geval bij haar als een watje gedraagt.
Anyway, ik ken Angela heel anders, en heb dit soort gedrag nooit meegemaakt van haar, en ook niet van anderen gehoord. Ik heb er dan ook wel moeite mee je te geloven. (Of houdt ze echt van je ? :D)
thesickboy
5 december 2008, 13:05
Anyway, ik ken Angela heel anders, en heb dit soort gedrag nooit meegemaakt van haar, en ook niet van anderen gehoord.
Ik vrees dat ik zakkenleger moet bijtreden in deze opmerking.:eek::wand:;)
joop slim
5 december 2008, 15:00
Whatever, Prima heren, ieder zijn eigen ervaring daarvoor is een forum dacht ik.
by the way ik klaagde niet, vond alleen beetje vreemd.
tis gewoon een super leuke meid
yep3
5 december 2008, 17:00
ik ken angela zo totaal niet
Jack42
5 december 2008, 17:16
Pfff lijkt wel weer of ik getrouwd ben.........
Neen dat kan niet want Angela is al mijn "Ehefrau" in GT :D
Maar ik begrijp je verhaal verder niet zo goed.
Je stuurt haar een sms om te vragen waar ze is dus dan mag Angela aannemen dat je dan ook met haar naar de kamer wilt die dag anders maakt het toch niet uit waar ze is?
Jammer dat je Angela slecht neerzet op dit forum want dat verdient ze allerminst!!!
Mijn ervaring gisteren met haar over de hele dag was weer super, voldoende aandacht, veel lachen samen en op de kamer was het goed als altijd.
Zakkenleger
6 december 2008, 11:26
Whatever, Prima heren, ieder zijn eigen ervaring daarvoor is een forum dacht ik.
by the way ik klaagde niet, vond alleen beetje vreemd.
tis gewoon een super leuke meid
Tsja, ik lees wat je schrijft als klagen. :rolleyes: ('ik vind het vreemd', 'of ik getrouwd ben', 'ze bemoeit zich met hoe ik mijn geld uitgeef') als dat geen klagen is, OK, maar echt vrolijk werd je er toch niet van???
Anders moet je alles wat over A. geschreven hebt, nog eens bekijken?
Zelfs TSB begint het al eens te worden met me, het moet niet gekker worden hier :D.
Mauriceyep
30 januari 2009, 20:00
Angela zag er weer prachtig uit vandaag, ze heeft haar haar rood geverfd en dat staat haar prima. Bij binnenkomst heette ze me - zoals altijd - glimlachend welkom en dat terwijl ik 3,5 jaar niet meer met haar op de kamer ben geweest: welke vrouw doet dat nog? Dat zijn er weinig.
Dus: tijd om nog eens op herhaling te gaan met haar. Het werd een prima sessie. Zoenen doet ze goed, maar niet met overgave. Pijpen was prima en neuken was goed (maar je moet wel zelf de touwtjes in handen houden). Het giechelende meisje is nog steeds aanwezig, maar tijdens de sex, laat ze dat gelukkig achterwege .. ze heeft bijgeleerd! Het blijft allemaal zakelijk met Angela, en het naspel is geen warme GFE die helemaal tegen je aankruipt ... het blijft Angela, een leuke, vriendelijk vrouw, die het mij vandaag naar de zin heeft gemaakt:smile:
MeesterMixer
7 februari 2009, 16:30
Voor mij de eerste keer met dit meisje (want dat is het, een meisje). Wat een heerlijke giechelkont zeg, gelukkig zijn we op de kamer ook nog aan sex toegekomen en ze ronde het netjes af met een ft. Heerlijk!
MichelJ
10 oktober 2010, 12:12
Nu als theke in PHG.
egon, Dr. Rammler
26 oktober 2010, 17:59
Nu als theke in PHG.
stimmt :freu: einwandfrei identifiziert :smile2:
Pistol Pete
13 maart 2011, 23:47
Velen zullen het niet geloven maar Angela liep vandaag geheel naakt rond in Planet. Wat een body. Pas bij mijn vertrek realiseerde ik me dat het de ex-theke van PHG was die ik in haar nieuwe cleopatra look zowaar niet herkende. Hoe vaak heb ik niet gedacht in PHG dat ik graag een nummertje zou wilen maken met deze superslanke pistollady. Nu had ik de kans en herken haar niet:hammer::hammer:....
Haar nieuwe naam is Veronica. Of ze een blijvertje is weet ik (uiteraard) niet, vandaag was haar eerste dag in FKK Planet.
Scoobert
22 mei 2011, 12:23
Tja ik zal dan maar er toch iets over schrijven. Er zullen er wellicht nog meer gaan volgen ;)
Uit behoorlijke betrouwbare bron vernomen dat deze kleine giecheltante in LR werkzaam zou zijn, en dan voor ons beren, aan de goede kant van de bar.
Hoewel ik totaal geen plannen had richting NRW af te reizen deed me dit bericht toch snel besluiten wel te gaan.
Kortweg.....er naar toe - aangebeld - binnen gelaten - omgekleed - ontbijtje en de ogen goed de kost geven.
En ja hoor daar spotte ik haar, buiten 'oben ohne' zittend in de tuin, samen met een bekende Duitse LR-bezoeker en LR-baas Uwe. Na wat gechitchat naar binnen, zonnetje scheen behoorlijk en daar het gesprek voortgezet. Natuurlijk heel wat herinneringen op te halen en het gegiechel was niet van de lucht. Een collega Duitse ijsbeer, ook wakker geschoten door het bericht dat ze nu voor de bar zou werken, trakteerde haar op wat chocolade maar besefte al redelijk snel dat hij beter niet kon storen :tongue:
Uiteindelijk de sleutelvraag en dus op naar de kamer.......op weg erheen dacht ik nog....als het maar niet gaat tegenvallen :gruebel:
Nou nee dus, niets was minder waar, heerlijk half uurtje gehad met haar, waarbij ik blij was dat ik de handrem mee had op de kamer, want die heb ik tot twee keer toe moeten aantrekken :biggrin:
Ze is gisteren laat in de middag vertrokken....maar als haar verhaal klopt, zal ze zeker vaker terugkomen.
Volgens Flipper dus een ontmaagding van mij.......en zo zou je het kunnen zien ook :)
Rheinschwimmer
22 mei 2011, 13:17
ja, angela sieht immer noch so lekker aus wie in 2006, wie ich sie das erste mal gesehen habe. und von ihrer fröhlichkeit und ihrem freundlichen wesen hat sie nichts verlohren. sie ist eine echte bereicherung für den livingroom
Flipper
23 mei 2011, 20:01
Volgens Flipper dus een ontmaagding van mij.......en zo zou je het kunnen zien ook :)
is je eerste theke he.. dus ja .. haha.. :D Maar, volgens geruchten kan het snel je 2e zijn..
Jeanette met het kaartenspel heeft in HG als theke gesolliciteerd.
;)
Scoobert
23 mei 2011, 20:24
Dan zie je dat toch fout....die heb ik al gehad voor het Theke avontuur van haar....dus die telt eigelijk niet :D
Boy69
1 augustus 2011, 08:44
Angela werkt weer fulltime in GT
Rheinschwimmer
3 augustus 2011, 09:36
aber auch zur zeit im heimaturlaub..... aber sicher nicht für lange.....
yep3
29 september 2011, 10:49
bood mij zelfs anaal aan, iemand haar al eens anaal genomen?
Scoobert
29 september 2011, 21:06
bood mij zelfs anaal aan, iemand haar al eens anaal genomen?
Nope en ik stel me vragen bij dat aanbod van haar kant.......maar goed, ik ben ik :D