Inloggen

Volledige versie bekijken : Incognito

inco
1 juni 2010, 19:47
Hallo iedereen,

Toffe forum!!

Ben dus Inco,
Al heel tijdje getrouwd ... met dus en serieus gebrek aan sex.
De drempel vrees is groot, ben nooit vreemdgegaan, en heb er veel twijffels bij!
Is het het waard?
Maarja, thuis krijgt men bijna niets meer en en en . . . en heb er echt zin in :lostit:

Naam: Inco
Geslacht: Man

Leeftijd: 41

Hobby’s: film, auto, music, etc...

Favoriete Sauna Club: don't know yet

Favoriete Meid: slank, lang en geil

Favoriete Auto: Lambo
Favoriete Drank(en): tequila

Favoriete Eten:italiaans, chinees, japans
Favoriete Muziek: van alles

Eerste sauna club ervaring: 2012 :hammer:

Pleased to meet you guys!!!

En hopellijk neemt er es een van de ijsberen deze rookie mee voor zen eerste fkk bezoek :)

Welke fkk zouden jullie aanraden voor een allereerste keer?

Big30
1 juni 2010, 20:02
Hallo iedereen,

Toffe forum!!

Ben dus Inco,
Al heel tijdje getrouwd ... met dus en serieus gebrek aan sex.
De drempel vrees is groot, ben nooit vreemdgegaan, en heb er veel twijffels bij!
Is het het waard?
En hopellijk neemt er es een van de ijsberen deze rookie mee voor zen eerste fkk bezoek :)

Welkom Inco,

Koudwatervrees is een bekend fenomeen. Niets vreemds aan. Ik zou zeggen ga pas het water in als de gevoelstemperatuur OK is ;).

Ik weet zeker dat vele Ijsberen hier je bij een eerst bezoek met raad en daad terzijde willen staan.
Er is niet zo iets als de beste FKK-Sauna club voor een eerste keer. Dat hangt af van je wensen en je verwachtingen. Deze zullen per IJsbeer niet hetzelfde zijn. De een wordt graag in het diepe gegooid en de ander verkiest eerst een gang door het pierenbadje laten we het zo maar uitdrukken :tongue:!

Groet,
Big30

blauwebeer
1 juni 2010, 20:11
Yin Yang, dichtst bij België, mooie club annex tuin, leuke, niet te opdringerige meiden, eten best te doen, aangenaam wellnessgedeelte ..., wat wil een beer nog meer?

Was trouwens ook Blauwebeer's eerste ervaring met dergelijke clubs, en 't is nooit meer goed gekomen. :hammer:

Gondolas9
1 juni 2010, 20:20
Ook al ben je een landgenoot (Vlaanderen), kweek je toch even een Hollandse attitude aan. De eerstkomende 14 dagen kun je gratis kicken en geilen met het doorlezen van dit intrigerende forum.
Pik er een aantal voor jou leuke beschrijvingen uit, plaats een aantal onzinberichten zodat je interne mail-berichten kunt sturen, en vraag beertjes die in 'hun' club een autoriteit zijn om advies.
Check later ook even het meeting-point.

Maar eerst: 'freeze' nog even voor je in de afgrond tuimelt... Het kan je (thuis) meer kosten dan je lief is... Maar als je keuze duidelijk is... Go for it, maar bedenk dat je voorbij het oppervlakkige van geile droomseks met diepe emoties bezig zult zijn...

dupke
1 juni 2010, 20:27
Welkom Inco,

Zoals je al gelezen hebt is voor de meeste belgen Yin Yang het dichtste bij. De meeste saunaclub bezoekers gaan echter de grens over naar Duitsland.

Wil je niet alleen in het diepe springen, kan je best eens in het meetig point gaan kijken. Daar kondingen zeer doorwinderde ijsbeertjes ( zo noemen we ons) aan naar welke club ze trekken.

Als je nog enkele extra berichtjes geschreven hebt kan je een privebericht sturen naar een van die mannen die aankondigen naar de club van je keuze trekken om af te spreken om je daar een beetje wegwijs te maken.

Vooral geen angst hebben, ze zullen je met plezier met een overvloed aan advies overladen. En aangezien de meiden nieuwkomers van kilometers ver herkennen.... ben je onder begeleiding van een ervaren beertje iets minder ten prooi aan de afwerkstertjes onder de dames.

o ja, laat weten hoeveel tijd je kan uittrekken voor je saunaclub bezoek, voor velen is een bezoekje aan een club een halve dag tot dagvullende bezigheid.

Veel plezier

inco
1 juni 2010, 21:09
Hartelijk dank allemaal!
Het voelt al en stuk korter bij het eerste bezoek.
En ga ook onmidellijk aan de slag met de goede raad :)

Zoals ik begrijp zoek ik vooral "optik fuck", slanke mooie meiden met mooi kontje en liefst er keuze in hebben.

Picasso 1
1 juni 2010, 23:44
Ik weet zeker dat vele Ijsberen hier je bij een eerst bezoek met raad en daad terzijde willen staan.

Afhankelijk van de club van je keuze zijn er verschillende ijsberen die je in hun favoriete club graag zullen begeleiden
- Seksenfun neemt je graag bij de hand in Oase
- Rplover voor een topdag in Villa Vertigo
- Willem2 gaat vast graag met je mee naar Yinyang
- Stiffmaster voor het geval je geïnteresseerd bent in een dagje Fun Garden
- Minime zal vast met je mee gaan naar een partytreff naar keuze
- Extince kan je inwijden in Villa Marisol, een club waar hij grote liefde voor heeft gekregen
- Raul7 reist graag wat grotere afstanden en is een geschikte ijsbeer voor een dagje FKK World
- voor Living Room moet je ook bij Seksenfun zijn
- Joepie mbt tot zijn favoriete stamclub Acapulco
- Junther voor een relaxte dagje GT
- Foots voor een trip naar Palace
- Lustman vertoeft graag in rustoord PSR
- Forza germania voor een spetterende avond Happy Garden

Veel plezier :biggrin:

inco
4 juni 2010, 22:22
Veel plezier :biggrin:

Hehe, dat is nu eens en handige lijst
THanks ALOT!

dupke
5 juni 2010, 08:27
picasso, waarom zet je iedereen op het verkeerde been ? :gruebel:

Allee , inco toch

Stiffmaster
5 juni 2010, 10:09
Hehe, dat is nu eens en handige lijst
THanks ALOT!

Hoi Inco, laat je niet van de wijs brengen door Picasso1, hij noemt inderdaad best wel een aantal ervaren ijsberen op, maar......zet je wel op het verkeerde been door achter hun namen juist die club neer te zetten waar deze ijsberen zo ongeveer het meeste hekel aanhebben. als ik mezelf als voorbeeld mag nemen dan zijn dit mijn favoriete clubs.

1. Living Room in Kaarst
2. Acapulco in Velbert
3. Goldentime in Brüggen
4. Yin Yang in Roermond

Zomaar wat voorbeeldjes, lees bepaalde berichten van diverse clubs eens goed na en kijk op meetingpoint of er toevallig een wat bekendere ijsbeer ergens heen gaat waar jij denkt je te kunnen vermaken, je hebt nu ook 10 berichten geplaatst dus kan intern mailen naar collega ijsberen, maak daar gebruik van indien nodig, let wel zorg dat je de kop erbij houdt, heel veel wijsheid maar vooral plezier toegewenst. Gr. Stiffie

inco
10 juni 2010, 11:02
bedankt, was recenties aan het lezen met de genoemde ijsberen en vondt ook wat tegenstrijdigheid....en inderdaat beetje van de wijs.
Maar heb ondertussen heeeel veel gelezen en tot nu toe gaat voorkeur
1 GT
2 YY
3 LR

Voor de tombolas moet ik daar eenmalig inschrijven of iedere maand opnieuw?

Stiffmaster
11 juni 2010, 16:08
bedankt, was recenties aan het lezen met de genoemde ijsberen en vondt ook wat tegenstrijdigheid....en inderdaat beetje van de wijs.
Maar heb ondertussen heeeel veel gelezen en tot nu toe gaat voorkeur
1 GT
2 YY
3 LR

Voor de tombolas moet ik daar eenmalig inschrijven of iedere maand opnieuw?

Dankzij onze moderators hoeft dit slechts èèn keer :rolleyes:

CLUBSPORT
21 juni 2010, 18:24
Ik ben ooit bij YY begonnen maar bij GT kreeg ik de smaak pas goed te pakken :freu: