PDA

Volledige versie bekijken : Aken, Club Prive, Thomashofstr. 2, Anni



Freddy_K
1 juni 2010, 21:49
ik ben altijd op zoek naar echt mooie meisjes maar die vind je zeer zelden. Vandaag echter 1 gevonden. Keek op het internet bij:

http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/club_prive/girl/anni_/from_uri/L25ld3M/from_a/girl_11263

vanmiddag waren de gezichten nog zichtbaar, althans die van Kenni. Zeer zeer mooi dus ik moest heen. Aangekomen was Anni nog mooier. Op sexrelax staat dat ze 20 is maar in het echt is ze pas 18 en dat is echt zo. Een echt SUPER mooie jonge Roemeense uit Boekarest die ook nog eens model is. Heerlijk naturel meisje met natuurlijk grote borsten, een heerlijk lijf maar met name haar gezicht is gewoon wonderschoon.

Ze is echt onervaren en ze beweerde het werk al 1 week te doen maar ik heb het idee dat ik de eerste klant was omdat ze de prijzen niet goed wist en ze klungelde ook met het mij naar de douche brengen enzo.

Service was goed en ze is een schattig meisje maar alles met condoom. Dus PMC en helaas geen beffen. Ondanks dat haar poesje zo mooi was heb ik het niet gedaan omdat ze 30 of 40 euro extra wilde hebben daarvoor (de prijs wist ze niet exact). Ik had al 60 betaald dus dat vond ik teveel.

Maar voor de liefhebbers van echt mooie teeny meisjes een MUST. Ze is er slechts 1 week!!!!

Kenni is ook wonderschoon. Ze lijken zusjes te zijn maar ze zijn enkel vriendinnen.

mick
22 juni 2010, 15:00
doet ze ook tongzoenen ? vingeren toegestaan ?

Freddy_K
22 juni 2010, 20:32
heb ik niet gedaan. Service pakket is wel uitgebreid. Ze doen nu ook aan PZC en beffen alleen was het aan de telefoon weer erg vaag wat ze daar voor willen hebben. Je moet het allemaal daar afspreken. Ben nog niet weer geweest.

Als je een jong leuk uitziend meisje zoekt die zoent en geweldig pijpt kan ik Ania aanraden, kosten 70 euro voor 30 min alles incl.

http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/nickis_welt/girl/ania/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_2629

http://nickis-welt.de/ania.html

Anni en Kenni zijn wel iets knapper maar Ania is ook mooi :P

superman41
1 juli 2010, 17:05
hay
heb je bericht gelezen hierover. ik vroeg me af hoe de voorkant van hte huis eruit ziet. vies? of aantrekkelijk om binnen te komen. Is alles te vertrouwen ginder? wat is de prijs en voor hoelang?
ben nog niet zo ervaren hierin
thanks

Freddy_K
1 juli 2010, 18:24
hay
heb je bericht gelezen hierover. ik vroeg me af hoe de voorkant van hte huis eruit ziet. vies? of aantrekkelijk om binnen te komen. Is alles te vertrouwen ginder? wat is de prijs en voor hoelang?
ben nog niet zo ervaren hierin
thanks

zit in een nette flat net iets buiten het centrum van Aken. Gewoon nette flat ingang, bellen bij "prive". Dan als je binnenkomt sta je aan de rechterkant al direct voor de deur.

Even bellen of ze nog werken. Ik belde vorige week en kreeg geen gehoor.

60 euro voor pijpen met condoom (PMC) en neuken met condoom (NMC). Er zijn wel extra mogelijkheden maar daar willen ze meer geld voor hebben. Is mij onduidelijk hoeveel. Je moet het daar bespreken maar ik zou niet meer dan 80 euro betalen voor PZC, NMC en beffen. Dat is zeg maar de maximum prijs die in deze regio gehanteerd wordt. Maar als je beffen en PZC niet nodig vind dan is 60 euro wel een goede prijs voor zo'n ontzettend mooi en aardig meisje.

limbo11
12 augustus 2010, 08:59
Belachelijk

In Aken is de normale prijs € 60, voor 1/2 uur met FO
Bij de Eroticgirls in Eschweiler heb je voor die prijs FT en dat geldt ook voor de locatit Heinrichsallee.
In de Thomas Hofstr wordt je uitgekleed en dat niet voor de fun maar voor de poen. De club is dan ook regelmatig leeg omdat er geen klanten meer heen gaan.