PDA

Volledige versie bekijken : Karina (Poolse)

Knabbel
4 juni 2010, 13:55
Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : slank, / b-cups
Nationaliteit/Taal : Pools / redelijk Duits
Leeftijd : 30
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Mooie dame
Nadelen: Veel glijmiddel
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 40 euro per half uur
Extra’s bij het bezoek: Gratis glijmiddel voor de volgende sessie

Karina viel me op daar haar looks, slank en flink gebruind. Dit in combinatie met een leuk koppie deed me uiteindelijk in haar armen belanden. Dan blijkt maar weer dat het in Acapulco veraderlijk kan zijn als het het in de club iets donkerder is. Niet dat ze me tegenviel, maar eerlijkheidshalve bij nader inzien toch niet mijn type. Echter ik was noodgeil en het moest gebeuren.

Op de kamer nauwelijks tot plichtmatig zoenen, direct pijpen echter zonder enige beleving. Dat ze net voordat we de kamer opgingen vertelde een zoontje van een jaar of 10 te hebben deed mijn lustbeleving ook niet echt toenemen. Desondanks heeft ze nog wel een mooi slank lichaam. Vrij snel wilde ze op knallen overgaan, maar ik wist het nog te rekken door staand voor het bed haar nog even te laten pijpen, en eerlijk is eerlijk in deze positie (vrijhandig) was het al een stuk beter. Uiteindelijk dan toch knallen waar als domper op de feestvreugde er een enorme hoeveelheid glijmiddel aan te pas kwam. Al met al weinig verheffend, geen beleving en veel glijmiddel. Niet voor herhaling vatbaar. Ik moet m'n handen ook gewoon van die milf's afhouden en niet in meer in Babbel's vijver vissen.

Dennis
4 juli 2010, 08:05
In het kolkende Acapulco (want warm, veel dames (en heren) en de Duitse winst op Argentinië) deze fraaie dame gespot en plaatsgenomen op de bank en later naar de kamer geweest.

Daar een heerlijke sessie met Karina gehad, bijna geheel tegenstrijdig aan Knabbels' ervaring met haar; ze begon me haast teder te zoenen in mijn nek, om vervolgens naar mijn mond te gaan, en wat overging in echt tongzoenen (van het betere soort mag ik wel zeggen, of het was gewoon het soort tongzoenen wat ik lekker vind, whatever). Zo lagen we een tijdje in elkaars armen en ik ging al zoenend mijn weg naar "beneden" zoeken. Ik heb de indruk dat Karina het beffen wel waardeerde. Ik ga niet zeggen dat ze echt klaarkwam, maar wel dat ze genoot. Daarna was het haar beurt om oraal aan de slag te gaan. Daarbij vergat ze m'n ballen niet. Zelf vind ik het heerlijk als een dame ook je ballen meeneemt in het orale spel. Pijpen zelf was ook prima. Lekker zacht en nat. Uiteindelijk kwam ze bovenop me zitten en al (tong)zoenend flink geneukt tot het einde. Geen moment "plichtmatig", steeds volledige inzet en prima werk. Er is geen glijmiddel aan te pas gekomen.

Zo zie je maar weer; ook de dames kunnen een mindere dag hebben. Want Karina levert echt goed werk af. Ze vertelde wel dat ze net terug was uit Polen en dat ze in Acapulco overnachtte, hetgeen betekende laat op bed en vroeg weer op (9 uur). Zo werkt ze 2 weken in Acapulco, en vervolgens gaat ze voor 10 a 14 dagen weer terug naar huis (Polen). Misschien dat ze aan het einde van zo'n werksessie wat vermoeid is en daardoor minder presteert.

Ze heeft inderdaad een kind, maar daarvan zijn geen sporen terug te vinden; gladde buik, mooie, echte B-cup borsten, lekkere kont. Gewoon een heerlijke MILF (technisch gezien volkomen juist, maar ze oogt nog jeugdig). Herhalingsgevaar aanwezig, hoewel er nog heel veel andere mooie dames in Acapulco rondlopen die ook mijn aandacht verdienen.

jb48
18 augustus 2010, 19:19
Karina ist laut eigenen Angaben seit ca. 9 Monaten in Deutschland. Dafür spricht sie schon ganz gut Deutsch, so dass man sich ausreichend mit ihr unterhalten kann. Sie hat vorher schon in 2 anderen Clubs gearbeitet, u.a. im Penelope. Ist jetzt seit ca. 3 Monat im Aca. Auf dem Zimmer war der Service gut. ZK, FO, sie lies sich auch lecken und fingern. Bei Sex ging sie gut mit. Ingesamt eine gute Nummer, Wiederholungsgefahr ist gegeben.

Horny Howard
11 maart 2012, 12:49
Weet toevallig iemand waar deze meid is gebleven ? Bij welke club ze nu aanwezig is ?

hitman
16 mei 2014, 14:47
Karina is nog steeds in Acapulco, heeft een jaar of 4 geleden ook kort in Freude Bochum gewerkt. Ik had haar nog nooit in ACA gezien, maar dacht haar te herkennen uit F39, wat zij desgevraagd bevestigde.

Hele goede service.

Horny Howard
13 juli 2014, 10:28
Hitman Dank voor je post,
Ik heb onlangs Karina weer iets wat verrijkt :biggrin: Het was, na heel wat jaren, weer geweldig om met haar te kameren.
Nog steeds een prachtig lichaam en een bijzonder aardige meid.

Dalton
19 september 2014, 11:59
KARINA werkt al 6 jaar in ACAPULCO en was gisteren in de nieuw geopende cub.
Een leuke dame om mee te kameren en ook nog eens een goed figuur,dat wordt af en toe weer eens een bezoekje van mij aan ACA of die nieuwe club.
Een aanrader voor iedere ijsbeer die goed verwend wilt worden,lekker 3 uurtjes liggen rollebolle met haar.