PDA

Volledige versie bekijken : Alexia (Bulgaarse)

NiPi
7 juni 2010, 18:51
Haarkleur/-lengte :Zwart/kort
Lengte dame :160 cm
Postuur/Cupmaat : mollig/A cup
Nationaliteit/Taal : Bulgarije/Bulgaars
Leeftijd : 22j
Tatoeages/Piercings : Grote tatoe op arm / geen piercing
Service: TZ/PZC/NMC
Voordelen: Strakke poes...
Nadelen: maar je mag er wel je neus niet insteken. :biggrin:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50e

Zondag was ik vroeg in PHG. Er waren nog maar weinig meisjes aanwezig en de meesten had ik nog nooit voordien gezien. Ook geen enkel knap exemplaar.
Ik vreesde een verkeerde clubkeuze gemaakt te hebben, maar later op de dag werd het toch alsmaar beter.

Alexia zat stilletjes in een hoekje in de bar. Ze lachtte lief naar mij en ik besloot er bij te gaan zitten. Als gauw bleek een serieus communicatieprobleem. Het lieve kind spreekt alleen maar Bulgaars. :eek:
Na wat basic woordjes en gebaren toch op de kamer beland.

Normaal gezien ben ik geen beffer bij DVP's maar om een of ander reden ben ik toch tussen haar benen beland. Misschien dacht ik dat haar poes een andere taal sprak? Was iig geen goed idee. Een geur van allerlei Franse kaassoorten, waaronder zeker ook enkele schimmelkazen, kwam me tegemoet en zorgde ervoor dat ik weer even snel boven water kwam. Dat heb ik dan weer voor even afgeleerd.

De rest was wel veel beter. Toen ik op mijn rug viel en naar frisse lucht snakte, begon Alexia mijn stevig te pijpen hetgeen ze voortreffelijk deed. Met veel gevoel voor ritme en lekker diep.

Dan begon ze mij in cowgirl te berijden. Ze heeft een serieus zwaar onderstel in vergelijking met de rest van haar lichaam. Zo een beetje als een Russische tank uit de koude oorlog. Ze pakte mij stevig beet rond mijn hals en begon mij hevig af te rammen. Heerlijk gewoon. Ze heeft een strakke poes die ze helemaal dichtkneep rond mijn paal. Niet veel later kon ik mijn niet meer houden en knalde het zakje vol.

Buiten het begin viel deze sessie al bij al nog meer, maar toch niet direct herhalingsgevaar.