PDA

Volledige versie bekijken : Rondje langs de bekende Clubs in NRW.

zeppos58
7 juni 2010, 23:12
Ik vind Aca gewoon een gemiddelde club, overal schort er wel wat.
In Acapulco mis ik een whirlpool, ik heb er goede sessies gehad en minder goede, nooit echte afknappers. Het eten is meestel gewon eetbaar, de BBQ is goed.

LR kom ik graag, goede whirlpool, mooie meiden en ik ken er de toppers, nog nooit een afknapper gehad meestal goede tot zeer goede sessies. Het eten is eetbaar van de BBQ heb ik nog nooit geproefd. Ik kom hier het lifst overdag, ’s avonds wordt het me er echt te druk.

PHG vind ik een up en down club, soms is er alles soms is er niets. Ook hier mis ik een whirlpool. Ik had er alle soorten sessies van afknappers tot zeer goede. Het eten is eetbaar de BBQ is OK.

GT teveel mensen op te kleine plek, (meestal) je moet er goed uit je doppen kijken, heb er uitstekende sessies gehad, maar ook echte afknappers. Ook hier is het eten meestal eetbaar, Nog niet van de BBQ mogen proeven.

PSR. Goede tot zeer goede sessies gehad, nog nooit een afknapper. De whirlpool stelt niets voor en de douches zijn aan vernieuwing toe. Het eten is naar Duitse normen zeer goed te noemen, weet niet of ze hier aan BBQ doen. Rustige club, heb ik graag.

Villa Marisol. Was ik nog maar 1 keer, is te ver voor mij toch voor wat er te beleven is.

Villa Vertigo, meer dan 2 jaar niet geweest wegens geen sfeer en niet werkende whirlpool koude sauna…., Meestal was er toen lekker eten, ook de BBQ was OK.

Bernds (Schieferhof) De geilste en heetste seks, altijd top sessies gehad. De inkom is hoog, het eten is eetbaar maar stelt niet veel voor en ik mis een wirlpool. Toch allemaal lekker geil en hoerige tent.

Freude. Zeer grote club, steeds goede en zeer goede sessie,. Vernieuwing van het natte gedeelte is een stap in de goede richting. Mis hier op warme dagen een tuin.
Mis hier ook een echte wirlpool. Eten is te eten niets speciaals.
Ga hier vooral in de winter.

Babylon. Doodse bedoening, te weinig meiden (en dus ook beren). Heeft een geslaagde opknapbeurt gehad. Het eten stelt echter niets voor. Altijd goede sessies gehad.

YY. club met steds veranderende reglementen, dat is jammer. Je moet er goed uit je doppen kijken. Ik had er zeer goede sessies, maar ook echte afknappers. Als ik er kom ga ik steeds bij dezelfde meiden, deze waarvan ik weet dat ze Ok zijn.
Goed keuken naar Nederlandse normen ook de BBQ iq er OK. Ze hadden al een mooi en goed nat gedeelte en dat is nu nog mooier. Enkel jammer dat ze het koude dompelbad hebben weg gehaald.

Zo zie je, elke club heeft zijn positieve en zijn negatieve kanten. En een club verdient altijd een tweede en zelfs derde kans.

Note Big30: Copy uit ACA algemeen Topic

Goedemorgenallemaal
8 juni 2010, 13:44
Hey, leuk item om eens alle meningen op een rijtje te zetten zonder dat je steeds alle recensie af hoeft te aan

Ik vind Aca gewoon een gemiddelde club, overal schort er wel wat.
In Acapulco mis ik een whirlpool, ik heb er goede sessies gehad en minder goede, nooit echte afknappers. Het eten is meestel gewon eetbaar, de BBQ is goed.
Geen idee, ken ik niet.

LR kom ik graag, g
1 keer geweest, te weinig dus voor een goed oordeel maar nog niet de behoefte gehad om hiervoor GT of YY voorbij te rijden.

PHG vind ik een up en down club, soms is er alles soms is er niets. Ook hier mis ik een whirlpool. Ik had er alle soorten sessies van afknappers tot zeer goede. Het eten is eetbaar de BBQ is OK.Nooit geweest...

GT teveel mensen op te kleine plek,
Waar maar het heeft af en toe wel wat. Ruime tuin, iets minder verzorgd dan YY. Eten: Niet slecht als je je bedenkt dat et toch niet echt om het eten draait. Heb wel de indruk dat er veel kant en klaar pakjes gebruikt worden voor de jus en dergelijke.

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]PSR. Goede tot zeer goede sessies gehad, nog nooit een afknapper.
Ook PS heeft zich nog nooit in mij aanwezigheid kunnen verheugen, te dicht bij Lichtenberg? Als ik in die buurt ben stuurt mijn a\to vanzelf naar het Hof.

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Villa Marisol. Was ik nog maar 1 keer, is te ver voor mij toch voor wat er te beleven is.
Nog nooit geweest maar ik ga het toch eens proberen, zal wel wachten worden tot ik eens in de buurt ben maar die familie Doetinchem is nou niet zo lollig dat ik daar vaak naartoe ga.

Villa Vertigo, meer dan 2 jaar niet geweest wegens geen sfeer en niet werkende whirlpool koude sauna…., Meestal was er toen lekker eten, ook de BBQ was OK.
Nog nooit geweest, afgaande op de beschrijvingen staat het ook niet erg hoog op mijn lijstje

Bernds (Schieferhof) De geilste en heetste seks, altijd top sessies gehad. De inkom is hoog, het eten is eetbaar maar stelt niet veel voor en ik mis een wirlpool. Toch allemaal lekker geil en hoerige tent.
Jaaaa!!!! :freu::freu::freu::freu:
[QUOTE=zeppos58;170270]

Freude. Zeer grote club, steeds goede en zeer goede sessie,. Vernieuwing van het natte gedeelte is een stap in de goede richting. Mis hier op warme dagen een tuin.
Nog nooit geweest, zal er ook wel niet van komen als ik gelet op de afstandlngs andere clubs rijd. heb ook vernomen dat het er vrij donker is en ik zie graag wat :biggrin:

Babylon. Doodse bedoening, te weinig meiden (en dus ook beren). Heeft een geslaagde opknapbeurt gehad. Het eten stelt echter niets voor. Altijd goede sessies gehad.
inderdaad niet erg levendig op mijn eerste bezoek, verder alles dik okee. Ik denk ook dat het een beetje aan de dames ligt, hoewel ik op 1 geval na niet echt het gevoel had dat ik bejaagd werd, gaan ze wel erg snel enthousiast tot de hoofdzaak over, hetgeen mij overigens niet slecht bevallen is. Een beetje de rem er op zou het vreemd genoeg wat levendiger kunnen maken, ik heb het idee dat men de dames niet aan DURFT te spreken.

YY. club met steds veranderende reglementen, dat is jammer. Je moet er goed uit je doppen kijken. Ik had er zeer goede sessies, maar ook echte afknappers. Als ik er kom ga ik steeds bij dezelfde meiden, deze waarvan ik weet dat ze Ok zijn.
Inderdaad, mee eens. Toch probeer ik graag altijd iets niews, meestal 1 of 2 oude bekenden en 1 nieuw avontuur.

Zo zie je, elke club heeft zijn positieve en zijn negatieve kanten. En een club verdient altijd een tweede en zelfs derde kans.
De waarheid als een zwangere koe maar als je eerste ervaring wat minder is, ga je het niet snel nog eens proberen, zeker niet als de betreffende club wat verder ligt dan een paar goede adressen.

Toe te voegen:
van goch 1 bezoek, niet slecht bevallen maar wat ver weg en als ik daar weer eens in de buurt ben, dan prbeer ik liever een keertje VM uit.

Fun Garden 1 bezoek, iets minder bevallen dan van Goch, dus ook daarvoor geldt: eerst eens VM bekijken.

Club M
beetje klein, beetje rustig. FKK maar geen bak actie gemerkt.
Pluspuntjes: het eten is :freu::freu: en de aanwezigheid van Brandy

seksenfun
24 juli 2010, 23:09
Yin Yang

Positief:

- mooie vrouwen in voldoende aantal
- self grill restaurant
- gezellige bar met groot paaldanspodium (meestal actief gebruikt) en open haard
- grote kino
- voldoende mooie en praktische kamers (allen met douche)
- vele vrouwen animeren en zijn blijgemutst (er wordt vaak gedanst op de muziek)
- goeie hedendaagse makkelijk dansbare muziekdeuntjes
- groot en mooiste wellnessgedeelte van alle clubs (inclusief verwarmd buiten- en binnenzwembad en alle andere denkbare faciliteiten)
- club oogt mooi (een themabar en modern wellnessgedeelte)
- grote mooi aangelegde tuin
- fun fun fun… in de zomer aan het zwembad tussen beren en meiden
- meerdere Russische en vele Poolse dames met hoge service (échte topmeiden aanwezig met mooi figuurtje)
- doorgaans lekker eten, heerlijke BBQ in de zomer
- ’s zomers brunchen buiten in het zonnetje
- personeel vriendelijk
- grote club met vele gescheiden ruimtes en hoekjes waardoor je je even kan wegstoppen als je op adem wil komen, zonder mekaar altijd in de ogen te moeten zien
- inkomprijs vrij voordelig
- kamerprijs voor langere sessies vrij voordelig
- bier en fruitsap inclusief in de inkomprijs
- propere en hygiënische club (op de wc’s na)
- algemeen genomen goede sfeer, ’s avondslaat wat meer uitgelaten (in positieve zin bedoeld)
- vrouwen kiezen hoe ze rondlopen (niet volledig naakt): topless, bikini of elegant kleedje
- geen of korte wachttijden voor een kamer
- alle kamers hebben een klok hangen
- je kan zo gaan kameren (“sleutel-haal-seremonie” dus onbestaande), wat een leuk voordeel is als je erg geil tot bijna aan de kamerdeur loopt en dit dan niet moet “breken” door die “sleutel-haal-seremonie”
- bar is geen “donker hol”
- rookvrije ruimte in wellnessgedeelte waar de vrouwen ook actief zijn, afzuiginstallatie in de bar waar gerookt mag worden werkt naar behoren (geen verstikkend effect)
- ruime parking
- goed bereikbaar met openbaar vervoer
- barbediening meestal vlot
- steeds voldoende handdoeken aanwezig
- VIP-room met brubbelbad en ruime mooie chique kamer (tegen extra betaling per uur aan het onthaal)
- gratis inkom op je verjaardag, promotietarief voor 14.00 uur, kortingbonnetjes in huis-aan-huisbladen in sommige streken van Nederland en aan sommige NS-stations bij momenten
- HWP heeft goede temperatuur
- sauna’s zijn écht warm (je hebt een bio-sauna buiten en een droge binnen)
- temperatuur zwembaden perfect
- doorlopend eten (behalve na 22.00 uur en tussen 15.00 uur en 17.00 uur)
- soms warme borrelhapjes tussen 15.00 uur en 17.00 uur
- er blijven steeds voldoende meiden tot het sluitingsuur van de club
- ook vroeg op de dag al snel genoeg meiden aanwezig
- Nederlandse vrouwen (!! vaak doorsnee Hongaarse service) aanwezig of dames die het Nederlands onder de knie hebben)
- vrouwen uit alle landen van binnen en buiten Europa aanwezig (gans scala)
- club ligt in de natuur
- overnachten mogelijk maar duur
- gezond fruittussendoortje steeds aanwezig (behalve bij zomers weer als het eten buiten gestald staat, dan maar tot 15.00 uur maar dan wel later op de dag zomers fruit –aardbeien, meloen…), meerdere soorten

Negatief:

- de wc’s worden niet genoeg gepoetst (hoewel de mannen van tijd zelf de smeerlap uithangen in die kotjes)
- in de winter (als je niet buiten kan) staat de muziek ’s avonds vaak te hard (zacht discotheekvolume)
- vrij veel Hongaarse dames waarvan de meeste niet uitblinken in service (niet tz, niet pzc)
- badenmantel verplicht (tenzij het écht zomers weer is)
- verboden om een zakje of tas mee binnen te nemen
- kleine onpraktische opbergkastjes
- glibberige vloeroppervlak op sommige plaatsen in het wellnessgedeelte
- temperatuur van de douches is niet te regelen (vrij warm en ik vermoed spaardouchekoppen –weinig stralen-)
- ’s avonds durft het best wel eens erg druk zijn met mannen (zonder van wanverhoudingen te spreken) waardoor toppertjes afvangen soms noodzakelijk is
- late openingsuren in het weekend (zat en zon open vanaf 13.00 uur, feestdagen op niet zat of zon open om 11.00 uur)
- sluit alle dagen om 01.00 uur (maar ach, is eigenlijk laat genoeg)
- geen taxishuttle van de club uit
- acties op de bank zijn niet toegelaten (een knuffel, kusjes… o.k. maar pijpen, nee, buiten in de zomer zie je wel eens verregaandere acties: toegelaten of stiekem?)
- geen airco op de kamers
- meiden wordt niet verboden om klikjes te vormen onder vriendinnetjes
- meiden krijgen geen verplichte minimumservice opgelegd die inhoudt: pzc, tz, 69, vingeren, knuffelen
- iets meer vrouwen boven 27 jaar dan gemiddeld in de clubs

Living Room

Negatief:

- eten is niet lekker (in de trend van pakjespuree met worst en rode kool uit een bokaal), sommige dagen is er een soort wok-toestand die wel lekker is, BBQ is ronduit niet te vreten (zwart gebakken en toch rauw vanbinnen).
- bar is meer een vierkante kamer zondermeer (verruit kleinste bar van alle clubs)
- kleinere kino, zeer donker
- veel te weinig kamers, zeer lange wachttijden (“sleutel-seremonie”) in de avond (ongeveer 1 uur, soms nog langer), kamers bevatten een bed, that’s it, geen airco, sommige kamers in de zomer snik-snik heet, geen sanitaire voorzieningen op de kamer
- vrijwel geen animatie van de vrouwen, meeste hangen/zitten (lees: wachten) op een klant, de jagertjes die er toch zijn goed bevragen over de service!
- weinig actieve dames in wellnessgedeelte
- geen binnen- of buitenzwembad
- club is maar gewoon, geen stijl qua interieur
- overgroot aanbod aan Roemeense dames met wisselende service
- geen restaurant aanwezig (geïmproviseerd eten)
- personeel niet klantvriendelijk bij allerhande problemen als bijvoorbeeld verloren voorwerpen
- kleine club, ’s avonds te veel volk op mekaar gepakt
- geen afzuiginstallatie in de bar voor de rook (verstikkend effect voor niet-rokers)
- privé-parking zo goed als onbestaande (enkele wagens), parkeren is gewoon op straat in de buurt
- HWP te warm
- tenzij BBQ of wok-toestand avondeten om zes uur of niks meer
- weinig meiden, weinig te doen de eerste vier à vijf uur na opening
- zelden acties op de bankjes
- vele jonge vrouwen (echter weinig lolita’s met super service)
- club ligt in woongebied

Positief:

- mooie vrouwen in grote aantallen (vanaf een uur of zes in de avond)
- in het midden van de bar een danspaal die regelmatig benut wordt door de dames
- goeie muziek
- wellness o.k.
- zonnige tuin (maar klein), soms seksactie in de tuin
- ’s zomers kan je buiten op het terras eten
- personeel vriendelijk
- na eerste bezoek steeds 5 euro korting op de normale officiële prijs van 50 euro
- lange kamersessies zeer voordelig
- propere en hygiënische club
- goede sfeer
- bar is geen donker hol
- goed bereikbaar met het openbaar vervoer
- vlotte barbediening
- sauna goed warm (maar vrij vochtig)
- brunch tot ongeveer half drie, dan soep, cake en om 23.00 uur pizza
- ’s avonds gratis cider/cider met appelsiensap
- er blijven voldoende meiden tot sluitingsuur
- voor de nachtraven: open tot drie uur ’s morgens
- propere wc’s
- geen badenmantel verplicht
- ruime opbergkastjes
- temperatuur van de douches regelbaar
- hotel in dezelfde straat tegen schappelijke prijs
- meiden krijgen geen verplichte minimumservice opgelegd die inhoudt: pzc, tz, 69, vingeren, knuffelen
- gezond fruittussendoortje steeds aanwezig (enkel groene appels)

Park Sauna Residenz

Positief:

- eerder wat minder vrouwen dan de andere bekende clubs maar steeds voldoende in verhouding tot de mannen (door de grootte van de club wordt je zelden omringt door een massa vrouwen)
- restaurant à la carte met 6 sterrenmenu’s en 2 dagmenu’s + 4 heerlijke desserts
- uitgebreid koud en broodjesbuffet en soep
- grote gezellige loungeruimte met in het midden danspaal (minder actief gebruikt)
- grote kino
- voldoende kamers, nooit wachttijden (kamers eerder sober op enkele na die groot mooi en met douche en toilet zijn uitgerust)
- happy vrouwen, uitzonderlijke goeie en lange voor- en naservice indien gewenst
- het is de vrouwen verboden 30-minuten sessies af te leveren in 20 minuten
- goeie muziek, steeds als achtergrond (’s avonds –vooral in het weekend- iets harder maar nog steeds is converseren zeer goed mogelijk), soms in apart bargedeelte ambiancehits, meestal in lounge hits uit de jaren ’80 en ‘90
- zeer uitgebreid en groot wellnessgedeelte (verwarmd binnenzwembad, pooltafel, tafeltennis in veranda, 4 sauna’s (waarvan 2 altijd in werking, 1 sauna buiten, emmer water steeds gevuld met geurtje), stoombad, HWP, kouddompelbaden, koude douches in alle vormen (slang…)
- club oogt mooi en ruim (sanitair indruk jaren ’70)
- mooie tuin temidden in de natuur + grote grasweide (waar actief gesekst wordt)
- meiden uit alle contreien
- mogelijkheid om buiten te eten
- personeel erg vriendelijk en familiair
- grote club met vele gescheiden ruimtes en hoekjes waardoor je je even kan wegstoppen als je op adem wil komen, zonder mekaar altijd in de ogen te moeten zien
- heuse sportbar
- 2 tapbieren en weissbier + fruitsappen inclusief in de inkomprijs
- goede maar relaxte sfeer (soms wat te kalm)
- vrouwen kiezen hoe ze rondlopen (niet volledig naakt): topless, bikini of elegant kleedje
- geen wachttijden voor kamer
- alle kamers hebben een klok hangen
- bar is geen donker hol (beetje type Ierse pub)
- rookvrije ruimtes (goede afvoer van sigarettenrook)
- zeer snelle barbediening en bediening in het restaurant
- uitstekende saunatemperatuur
- temperatuur zwembad ideaal
- doorlopend warm, koud en broodjesbuffet
- ook vroeg op de dag al voldoende meiden aanwezig
- club ligt temidden een groot natuurgebied
- propere wc’s
- badenmantel niet verplicht
- ruime opbergkastjes
- later open op vrijdag en zaterdag (tot 02.00 uur), ook ’s zondags om 11.00 uur open
- taxishuttle van de club uit mogelijk
- alle acties (ook seks dus) overal toegelaten (behalve in – in principe - het loungegedeelte, nog niet zien gebeuren in restaurant en bar)
- meiden mogen geen klikjes vormen zodat je ze altijd makkelijk kan aanspreken
- meiden krijgen verplichte minimumservice opgelegd die inhoudt: pzc, tz, 69, vingeren, knuffelen
- gezond fruittussendoortje steeds aanwezig (vele soorten)
- in de zomer vrij koele kamers, zeker in vergelijking met andere clubs

Negatief:

- geen BBQ
- geen promoties op de inkomprijs (behalve een vrijkaartje van het forum)
- lange kamersessies vallen duur uit
- “sleutel-seremonie”
- moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer in de late uren en weekend (doenbaar als je tot station Honrath rijdt en dan via bosweg = 30 minuten)
- niet altijd voldoende handdoeken aanwezig
- HWP soms iets te fris en brubbelt te zacht
- vanaf 22.00 uur lopen er te veel dames weg
- enkele douches soms defect, temperatuur niet regelbaar en aan de lauwe kant (soms wat koud zelfs), bewegingsdetector werkt slecht
- meer vrouwen boven de 27 jaar dan gemiddeld in de clubs (en ook meer vollere vrouwen)
- overnachten niet mogelijk

Villa Vertigo *

Negatief:

- meeste vrouwen onnatuurlijk (fake tits, zwaar geschminkt, gelaten reacties…) maar wel vaak mooi ogende vrouwen (service zeer wisselvallig)
- geen kino
- wisselende kamers (van erg mooi tot zeer sober)
- vrouwen zijn stuurs
- wellnessgedeelte ondermaats
- brunchen in de zon is een gedoe (bar waar brunch uitgestald is, ligt aan uiterst andere kant dan de tuin)
- sfeer ver te zoeken (tenzij op dansavonden in het weekend)
- “sleutel-seremonie”
- barbediening niet altijd even vlot
- geen HWP, geen turks stoombad, geen HWP (twee thuis yaccuzzi’s, men laat er op aanvraag water inlopen = 15’ wachten)
- te koude sauna’s
- buitenzwembad niet verwarmd
- bij opening meestal rustig (ook qua meiden)
- gelegen op een drukke verkeers-as/industrie (maar rustige tuin)
- geen acties op de bank
- geen airco op de kamers

Positief:

- lekker eten, eethoek voorzien
- 2 uiterst chique bars, 1 met paal
- overdag geen luide muziek
- in het weekend een soort danceparty
- grote mooi aangelegde tuin
- heerlijke BBQ in de zomer
- personeel vriendelijk
- grote club
- acties op inkomprijs
- langere kamersessies voordelig
- geen of korte wachttijden op kamer
- bar is geen donker hol (uiterst moderne strakke look)
- rookvrij gedeelte, geen echte rookhinder in rookgedeelte
- voldoende parking
- lange eettijden
- er blijven voldoende meiden tot het sluitingsuur
- propere wc’s
- praktische opbergkastjes
- regelbare temperatuur van de douches
- open einde in het weekend
- meeste zijn jonge mooie vrouwen

World

Positief:

- zeer veel (vaak meer dan 100) en zeer mooie (heel veel slanke types) vrouwen
- ruime gezellige aparte eetplaats aanwezig
- grote mooie bar, ingedeeld in vier thema’s met vier danspalen (niet actief gebruikt)
- grote kino
- vele vrouwen animeren op onnavolgbare aangename manier en zijn blijgemutst
- goeie hedendaagse dansbare muziekdeuntjes (op vrijdag- en zaterdagavond zacht discotheekvolume)
- uitgebreide mooie wellnessgebieden (alle faciliteiten aanwezig, inclusief een gewone sauna, een broeierig hete buitensauna – open vanaf 15.00 uur- en bio-sauna met natuurgeluiden, onverwarmd binnen- en buitenzwembad, immens grote tuin (verschillende delen, gescheiden door hagen…), beachbar, HWP…
- zeer grote en mooi ogende club
- lekker eten, lekkere BBQ
- personeel vriendelijk
- erg goede sfeer
- vrouwen lopen naakt (dinsdag is bikinidag)
- geen of korte wachttijden voor kamer
- je kan zo gaan kameren (“sleutel-haal-seremonie” dus onbestaande), wat een leuk voordeel is als je erg geil tot bijna aan de kamerdeur loopt en dit dan niet moet “breken” door die “sleutel-haal-seremonie”
- bar is geen “donker hol”
- rookvrije gedeeltes, afzuiginstallatie o.k. (geen overlast van verstikkende rook)
- ruime parkings
- barbediening vlot
- promoties op inkomprijs
- temperatuur sauna’s perfect
- doorlopend eten allerhande (warm, koud, broodjes)
- voldoende meiden tot aan het sluitingsuur
- ook vroeg op de dag al veel vrouwen aanwezig
- in de natuur gelegen
- gezond fruittussendoortje (enkel appels) steeds aanwezig
- nette wc’s
- badenmantel niet gebruikelijk
- temperatuur van de douches regelbaar
- open tot ’s morgens in de vroege uurtjes
- bijna enkel jonge vrouwen en bijna geen vrouwen met een maatje meer
- nooit té veel volk op mekaar gepakt

Negatief:

- wisselende kamers (sommige zeer mooi, meeste basic, ook kamers waar je de buren hoort)
- voornamelijk Roemeense en Bulgaarse vrouwen
- brunchen buiten onmogelijk
- dure inkomprijs
- langere sessies duur (extra’s ook duur)
- fruitsappen exclusief inkomprijs, bier inbegrepen
- temperatuur zwembaden eerder fris
- kleine opbergkastjes
- glibberige vloeroppervlak aan de douches aan de kleedkamers
- verregaande acties op de bank nog niet gezien (wel in de tuin en kino)
- meiden krijgen geen verplichte minimumservice opgelegd die inhoudt: pzc, tz, 69, vingeren, knuffelen (meeste leveren goeie service)

Villa Marisol **

Negatief:

- weinig vrouwen en zeer weinig lolita’s
- geen eetplaats aanwezig
- geen kino
- vrouwen animeren niet en nemen over het algemeen weinig initiatief tot kameren
- wellness is eerder summier, enkel een sauna en verwarmd buitenzwembad met jet stream (verder geen wellness), de aanwezige wellness is wel heel o.k.
- eten is eenvoudig (BBQ is goed, als er BBQ is)
- kleine club (waar je steeds onder vier ogen zit)
- happy sfeertje ontbreekt
- “sleutel-seremonie”
- barbediening: soms effe iemand roepen
- geen promoties op de inkomtarieven (behalve vrijkaartjes)
- geen HWP
- in industrie gelegen
- meer vrouwen boven de 27 jaar dan gemiddeld in de clubs (en ook meer vollere vrouwen)

Positief:

- bar is mooi en modern
- voldoende en mooie kamers
- tenzij er iets speciaals te doen, geen luide muziek
- club oogt heel mooi
- mooi aangelegde tuin, groot genoeg in verhouding tot de club
- vrouwen uit alle windstreken
- mogelijkheid om ’s middag buiten te brunchen
- personeel vriendelijk
- normale prijzen
- proper en hygiënische club
- bar is geen donker hol
- geen wachttijden voor een kamer
- geen verstikking van de rook van sigaretten
- voldoende parking
- sauna is perfect en mooi ontworpen
- temperatuur buitenzwembad perfect
- nette wc’s
- badmantel niet verplicht
- ruime opbergkastjes
- service van de meiden wordt in het oog gehouden

Finca Erotica **

Positief:

- restaurantplaats aanwezig
- grote barruimte in mooie bepaalde stijl
- voldoende mooie kamers
- vele vrouwen animeren op leuke wijze
- muziek staat nooit te hard (de klassieke clubmuziekjes)
- alle wellnessfaciliteiten aanwezig (HWP met ligstoelen er rond, niet verwarmd buitenzwembad, sauna…)
- club oogt heel mooi
- lekker eten, bijna continue (brunch, soep, gebak, avondeten vanaf 18.00 uur)
- ’s zomers kan je buiten brunchen
- personeel erg vriendelijk en gedienstig
- promotarieven op inkom buiten de spitsuren
- aangename sfeer
- geen rookhinder in de bar
- vlotte bediening aan de bar
- sauna is perfect van temperatuur
- gelegen op den buiten
- nette wc’s
- ruime opbergkastjes (verouderd)
- nooit té druk in de club

Negatief:

- voldoende vrouwen aanwezig maar weinig lolita’s
- eerder een kleine kino
- kamerprijzen voor langere sessies niet voordelig
- vrij donker binnen
- slecht bereikbaar met openbaar vervoer
- meer vrouwen boven de 27 jaar dan gemiddeld in de clubs (en ook meer next girl types)

Babylon **

Negatief:

- geen restaurantplek aanwezig
- vrouwen animeren enorm en houden de winkel in gang, wat echter vervelend kan worden gezien het een kleine club betreft waar je je moeilijk kan wegstoppen, tenzij op het eerste verdiep in de grote kamer met tv
- kleine niet zo zonnige tuin
- kleine club
- barbediening: soms al eens iemand roepen
- stedelijk gelegen

Positief:

- mooie vrouwen (ondanks weinig lolita’s) maar weinig vrouwen aanwezig
- zeer mooiedoch kleine bar
- voldoende kamers (mooi maar ook weer niets bijzonders)
- muziek o.k.
- wellnessgedeelte beneden met twee sauna’s en zeer grote HWP is erg mooi
- club oogt heel mooi
- meiden vanuit alle windstreken
- eten eerder eenvoudig maar wel lekker en continue voorradig
- ’s zomers kan je buiten brunchen
- personeel vriendelijk
- inkomprijs (tijdelijk) voordelig
- lange kamersessies (tijdelijk) voordelig
- toffe sfeer
- bar is geen donker hol
- geen rookhinder in bar
- voldoende parking
- sauna’s goede temperatuur
- nette wc’s

Planet Happy Garden

Positief:

- mooie vrouwen (schommelt normaal gezien om en rond de 40)
- 2 bars (typische bar als in andere clubs –met danspaal die actief gebruikt wordt, zogenaamd nachtcafé waar niet gerookt mag worden en de sfeer rustig is)
- voldoende kamers (zelden lange wachttijden), de meeste echter sober, enkele met airco
- de vrouwen zijn over het algemeen blijgemutst en animeren
- in de typische bar de typische dansdeuntjes van vandaag op luider niveau, in het nachtcafé achtergrondmuziek (vaak jaren ’80 songs)
- wellnessgedeelte is vooral in de zomer erg goed door de sfeer omheen de bankrai(stads)tuin aan het niet-verwarmde buitenzwembad, er is een buitensauna (vochtiger dan de binnensauna), een kino en HWP ontbreekt (hetgeen een mankement is in de lange winterperiodes in onze contreien
- best een aangename club ondanks dat je merkt dat de club een van de eerste in zijn bestaan is
- gezellige tuin met het zwembad als centraal punt, geen grote tuin, geen grastuin
- voldoende vrouwen uit voldoende verschillende landen aanwezig
- lekker eten, lekkere BBQ
- ’s zomers de mogelijkheid om gezellig buiten te brunchen
- ruime club
- voordelige lange kamersessies
- bier en fruitsappen inclusief in de inkomprijs
- algemeen genomen goede sfeer, enkel ’s avondslaat durft de sfeer wat meer uitgelaten te zijn (in negatieve zin bedoeld)
- geen rookhinder van sigaretten (wel in de typische bar)
- ruime parking
- barbediening vlot
- sauna’s zijn perfect warm
- er blijven steeds voldoende dames aanwezig tot aan het sluitingsuur
- gezond fruittussendoortje steeds beschikbaar (enkel appels)
- nette wc’s
- ruime opbergkastjes
- temperatuur douches regelbaar
- vele jonge vrouwen

Negatief:

- geen echte goeie plek om te eten (improviseren aan lage tafeltjes, bar)
- personeel niet zo vriendelijk (is een evolutie –tijdelijk?-, was vroeger zeer vriendelijk)
- geen promoties op de inkomprijs (uitgezonderd de vrijkaartjes van het forum)
- geen klok op de kamer
- geen HWP
- “sleutel-seremonie”
- bars zijn geen donker hol
- zwembad niet verwarmd
- eten op bepaalde uren (’s avonds), daarna alles op en je weet nooit precies wanneer het avondeten opgediend wordt (varieert nogal), positief zijn de pizza’s om 22.00 uur
- in industriegebied gelegen
- overnachten in club niet mogelijk
- ’s avonds durft het best wel eens erg druk zijn met mannen (zonder van wanverhoudingen te spreken) waardoor toppertjes afvangen soms noodzakelijk is
- altijd gesloten om 01.00 uur (wat eigenlijk laat genoeg is, sinds kort kan er voort gevierd worden tot 04.00 uur in PHG by night, vlak naast PHG)
- acties op de bank en buiten zijn niet toegelaten (ik denk aan pzc…)

Oase **

Negatief:

- het typische club med vakantiesfeertje en de fun om en rond het zwembad in de zomer ontbreekt
- eten kan bijna bestempeld worden als “slecht”
- personeel niet altijd en allemaal even vriendelijk
- inkomprijs duur
- lange kamersessies duur, extra’s ook extra duur
- fruitsap exclusief inkomprijs
- onhygiënische club (onder andere worden de kamers tussendoor niet altijd ververst)
- moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer
- plekken waar handdoeken dienen te liggen, liggen vaak leeg
- geen promotarieven op inkom
- onverwarmd buitenzwembad (met wel een broebelhoekje)
- avondeten om 18.00 uur, aanschuiven in de rij, snel op en daarna niets meer van eten
- wc’s minstens even vuil als op de Belgische treinen
- kleine opbergkastjes

Positief:

- zeer veel mooie (overgewicht blonde) vrouwen aanwezig
- voor zo’n grote club eigenlijk zeer weinig plaats om rustig te eten
- zeer grote bar met danspaal (actief gebruikt), hoerig uitzicht, redelijk donker maar geen donker hol te noemen
- grote kino
- voldoende kamers aanwezig (van heel mooi tot afwerkkamerjes)
- vrouwen animeren (regelmatig wel tot vervelends toe)
- goeie muziek
- goed uitgebouwd wellnessgedeelte (niet verwarmd buitenzwembad, 2 sauna’s, heel grote HWP…)
- club oogt heel mooi, ook de tuin (het afschuwelijke zicht van de aanbouwsels in alle soorten stijlen door mekaar niet te na gelaten)
- meiden uit alle windstreken aanwezig
- grote club (maar je wordt zelden gerust gelaten door de dames)
- algemeen genomen goede sfeer, maar zeker geen “happy” sfeertje
- vrouwen lopen volledig naakt
- geen of korte wachttijden voor een kamer
- bar is geen donker hol
- geen rookhinder
- ruime parking
- barbediening vrij vlot
- grote HWP op temperatuur
- sauna’s écht warm
- er blijven steeds voldoende meiden tot het sluitingsuur
- steeds voldoende meiden vanaf het openingsuur
- in de natuur gelegen
- geen badenmantel
- open tot in de vroege uurtjes
- acties overal toegelaten en wordt ook gedaan
- er wordt beweerd dat de service van de dames heel hoog ligt, mijn eenmalige ondervinding wees maar een gemiddelde service aan (3 sessies: van slecht over goed tot uitstekend)
- zeer veel jonge mooie vrouwen aanwezig

Samya

Positief:

- vele mooie jonge vrouwen aanwezig
- gezellige bar maar klein voor de hoeveelheid dames/beren, paaldanspodium wordt actief gebruikt
- voldoende kamers waarvan een deel erg mooi
- goeie muziek (maar veel te hard in de avonduren)
- groot apart wellnessgebied op –1 maar geen HWP
- club oogt mooi
- vrouwen uit vele windstreken
- lekker eten
- mogelijkheid om buiten te eten (overdekt ruim gedeelte)
- personeel vriendelijk
- grotere club (kleine barruimte met te weinig relaxzetels in de avond als het drukker wordt)
- normale inkomprijs
- langere sessies voordelig
- bier en fruitsap inclusief inkomprijs
- geen of korte wachttijden voor kamer
- bar is geen donker hol
- rookvrije ruimte in wellnessgedeelte waar de vrouwen niet actief zijn, afzuiginstallatie in de bar waar gerookt mag worden werkt naar behoren (geen verstikkend effect)
- promotarieven inkomsprijs
- sauna is perfect op temperatuur, ook de bio-sauna
- doorlopend eten
- er blijven steeds voldoende meiden aanwezig tot aan het sluitingsuur
- vroeg op de dag ook al voldoende meiden
- gezond fruittussendoortje steeds ter beschikking
- nette wc’s
- badmantel niet verplicht
- douches o.k.
- meiden krijgen verplichte minimumservice opgelegd (bovendien hangt bij de theke een lijst met alle extra services per dame)
- vele jonge vrouwen aanwezig

Negatief:

- geen eetplek aanwezig
- vrouwen animeren weinig (en als dat gebeurd vrij agressief)
- zeer kleine tuin (zo goed als geen)
- sfeer is vrij neutraal
- “sleutel seremonie”
- redelijk kleine parking
- barbediening niet altijd even vlot
- geen HWP
- geen zwembad
- overwegend Roemeense vrouwen
- gelegen in de industrie
- muziek té hard in de avonduren, te veel volk op een te kleine plek (iedereen concentreert zich in de bar)
- ’s avonds durft het best wel eens erg druk zijn met mannen waardoor toppertjes afvangen soms noodzakelijk is
- sluitingsuur altijd 01.00 uur (wat laat genoeg is)
- geen acties op de bank

Golden Time

Negatief:

- bar absoluut niet gezellig (lijkt een sobere wachthal van een treinstation)
- veel te weinig kamers, meeste trouwens tuinhuisjes
- vrouwen animeren niet (enkel aan lul trekken en vragen of je wil kameren)
- muzieksoort niet speciaal, staat al vanaf openingsuur vrij hard
- club straalt niets uit
- personeel niet zo vriendelijk
- (zonder tuin) kleine club
- geen sfeertje
- “sleutelhaal-seremonie”
- verstikkend effect in de bar van de sigarettenrook
- parking te klein
- geen promotarieven (behalve vrijkaartjes forum)
- sauna erg warm maar ook erg vochtig
- eten geen “+-vermelding” waard
- muziek vrij luid in de avond
- ’s avonds veel te druk met mannen
- altijd om 01.00 uur gesloten (maar dat is wel laat genoeg eigenlijk)
- geen acties op de bank, wel in de tuin en kino
- meeste vrouwen leveren geen GFE-service en zien 30’ als 20’

Positief:

- vele vrouwen aanwezig (meeste precies op uiterlijk geselecteerd –lees: onnatuurlijke vrouwen: fake boobs, overgeschminkt…-)
- eten wordt ter plekke klaargemaakt (lekkerste menu soms snel op)
- kino vrij groot (wordt actief aan seks gedaan)
- aparte wellnessruimte met sauna en HWP
- mooie erg grote tuin maar geen zwembad
- dames uit alle windstreken
- eten kan er mee door (enorm verbeterd tegen vroeger)
- normale inkomprijs, goedkope langere sessies (maar het fenomeen 100-euro meisje steekt steeds meer en meer de kop op)
- barbediening vlot maar niet vriendelijk
- HWP meer dan o.k.
- voldoende meiden tot het sluitingsuur
- Nederlandse of Nederlandssprekende vrouwen aanwezig
- in de natuur gelegen
- steeds gezond fruittussendoortje aanwezig (enkel appels)
- nette wc’s
- ruime opbergkastjes
- douchetemperatuur regelbaar
- kamers met airco
- vele jonge vrouwen

Acapulco

Positief:

- gezellige ruime bar met groot paaldanspodium (meestal actief gebruikt)
- kino ruim genoeg en daar wordt meestal actief verlijd
- voldoende mooie en ruime kamers (nooit wachttijden)
- perfecte ruime sauna, mooi verwarmd (matig) binnenzwembad met rustruimte, mooi en ruim buitenterras
- club oogt enorm mooi
- meiden van alle regio’s aanwezig
- heerlijke BBQ in de zomer (met steeds frietjes)
- zeer voordelige inkomprijs
- erg voordelige kamerprijs voor halfuurtjes, gemiddeld voor langere sessies
- goede sfeer
- klokken op de meeste kamers
- afzuiginstallatie voor rook werkt naar behoren
- steeds koekjes voor bij de koffie aanwezig aan de bar
- hoewel het eten op geregelde tijdstippen valt (en je dan snel moet zijn) is er altijd wat te eten (brunch, soep met brood, cake, avondmaal)
- er blijven steeds voldoende meiden tot aan het sluitingsuur van de club
- ruime opbergkastjes
- regelbare temperatuur douches
- goede verhouding beren/dames
- ruime openingsuren
- het is de meiden verboden om klikjes te vormen

Netatief:

- acties op de bank zijn niet toegelaten
- eenvoudige maaltijden
- vrouwen animeren niet (met uitzondering op de eerste verdieping, soms, vaak in kino)
- muziek is minder
- personeel niet altijd even vriendelijk
- geen bier en fruitsap in de prijs inbegrepen (fruitsap al helemaal niet te verkrijgen)
- sleutel-seremonie
- parking wat te klein
- bediening aan de bar kan vlotter
- niet altijd voldoende handdoeken aanwezig
- geen HWP
- in de vroege uurtjes niet zo heel veel vrouwen aanwezig
- tussen de industrie gelegen
- gezonde tussendoortjes schaars

Bernds: **

Positief:

- het is de vrouwen verboden om in een andere taal dan het Duits te praten (zodat ze niet in je gezicht kunnen roddelen)
- mooie vrouwen in voldoende aantal in verhouding tot de grootte (kleinte) van de club
- voldoende kamers (geen wachttijden)
- club op zich oogt best mooi
- vrouwen zijn verplicht minimumservice te leveren
- personeel vriendelijk
- goede sfeer
- vrouwen lopen poedelnaakt
- bar is geen donker hol
- bediening bar vlot
- sauna o.k. maar klein
- steeds voldoende meiden
- vrouwen uit alle contreien
- gezonde tussendoortjes aanwezig
- opbergkastjes groot genoeg
- verregaande acties op de bank, indien gewenst door de beer
- als je de club verlaat, roept men de meisjes waar je mee kamerde voor een afscheidskus (als ze niet bezig zijn)

Negatief:

- dat er heel de dag eten gereed staat is op zich positief, niet dat het zelfde eten heel de dag staat te sudderen
- kleine bar
- geen kino
- zeer kleine club
- het is de vrouwen strikt verboden te animeren op welke wijze dan ook
- wellnessgedeelte bestaat niet (enkel een kleine sauna)
- piepkleine tuin
- vreemd systeem qua betaling meiden: 50 euro per keer je klaarkomt
- dure inkomprijs
- parkeren voornamelijk her en der in de omgeving
- geen HWP
- in een woonwijk gelegen
- laat open en in het weekend gesloten

Freudenberg:

Negatief:

- geen tuin
- vrouwen animeren niet
- geen HWP (wel 2 jaccuzzi’s tegen betaling)
- donkere club (je moet al bijna langs een dame heen wandelen om haar pas echt goed te kunnen zien)
- sfeer is wat gelaten
- in de industrie gelegen

Positief:

- hygiënische en nette club
- geen storend harde muziek
- alle dagen om 10.00 uur al open
- verregaande acties op de bank indien gewenst
- meiden worden verboden om klikjes te vormen
- doorsnee genomen erg goede service van de meiden
- zo goed als doorlopend wisselende menu’s van goede kwaliteit
- steeds gezonde snoeperijen en zoete snoeperijen aanwezig
- zeer groot bargedeelte
- grote kino
- voldoende kamers (geen wachttijden)
- mooi wellnessgedeelte met unieke herlebenischdouche, goede (kleine) sauna
- grote paaldanspodium (in de avond geregeld actief gebruikt)
- grote club
- geen rookhinder
- vrouwen uit alle regio’s
- al vroeg genoeg vrouwen aanwezig

* lang niet meer bezocht
** nog maar één keer bezocht

Willi69
25 juli 2010, 13:50
Planet Happy Garden

Negatief:

a) geen echte goeie plek om te eten (improviseren aan lage tafeltjes, bar)
b) geen promoties op de inkomprijs (uitgezonderd de vrijkaartjes van het forum)
c) in industriegebied gelegen
a) Stimmt, aber in den Sommermonaten kann man bequem auf der Terrasse essen
b) Falsch, eine 5er-Karte kostet 200 € => der 5. Besuch ist frei
c) Warum ist das ein Nachteil? Kein Ärger mit Anwohnern, keine Parkplatzprobleme

seksenfun
25 juli 2010, 21:43
a) Stimmt, aber in den Sommermonaten kann man bequem auf der Terrasse essen
b) Falsch, eine 5er-Karte kostet 200 € => der 5. Besuch ist frei
c) Warum ist das ein Nachteil? Kein Ärger mit Anwohnern, keine Parkplatzprobleme

b) dat weten we ook weeral, is me nooit iets van gezegd, ook niet toen ik er wekelijks en meer kwam (zou toch wel mogen hè)
c) tja, ik hou van de natuur :smoke:

Big30
25 juli 2010, 21:47
b) dat weten we ook weeral, is me nooit iets van gezegd, ook niet toen ik er wekelijks en meer kwam (zou toch wel mogen hè)

Toen gold het nog niet dus werd er je toen ook niets van gezegd ;)!