Volledige versie bekijken : Vesy, Bulgaarse (Nu Theke GT)
pipokoeien
13 juni 2010, 00:02
Haarkleur/-lengte : blond, half lang
Lengte dame : 1.70?
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Bulgaars, Duits
Leeftijd : 19/20
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: standaard, CIM van persoon tot persoon afhankelijk
Voordelen: lekker meisje
Nadelen: geen extra service/zoenen
Tijdsduur : 30+
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
pipokoeien
13 juni 2010, 00:04
Pipo heeft dit meisje nu voor een 2de keer besnuffeld en is nu opeens fan geworden. Een lekker meisje met een heerlijk kontje(ligt goed in de hand maar heeft verder alleen optische voordelen).
Willi69
13 juni 2010, 13:45
Vesy / Bulgarien:
Ausgesprochen freundlich, auch bei späteren Besuchen. :) Sehr gutes Namensgedächtnis. :cool: Seit 1 1/2 Jahren in Deutschland, dafür spricht sie sehr gut Deutsch. :)
tifkad
14 juni 2010, 11:37
Joh,dit is toch niet de Vesy die een aantal
weken geleden nog in de Flasshofstrasse in
Oberhausen gewerkt heeft? Weet iemand dit misschien?
T.
Willi69
14 juni 2010, 11:56
Joh,dit is toch niet de Vesy die een aantal
weken geleden nog in de Flasshofstrasse in
Oberhausen gewerkt heeft? Weet iemand dit misschien?
Ja, das stimmt. Hat auch kurz in der Villa Vertigo gearbeitet.
tifkad
14 juni 2010, 15:02
Ich danke dir Willi, ich werde sie mal einen besuch abstatten im PHG.
T.
PS Ik denk dat haar naam Wesy is. Ik ken haar al een jaartje uit de flasshofstrasse.
PS Schade, PHG zegt dat ze im urlaub ist!
Willi69
14 juni 2010, 15:57
PS Schade, PHG zegt dat ze im urlaub ist!
Wenigstens eine ehrliche Auskunft. ;)
egon, Dr. Rammler
14 juni 2010, 20:40
ist das etwa diese blonde Bohnenstange ??? :eek:
tifkad
14 juni 2010, 20:56
ist das etwa diese blonde Bohnenstange ??? :eek:
Yes , she is very leggy :)
T.
Dennis
14 juni 2010, 21:09
PS Ik denk dat haar naam Wesy is.
Nee, haar naam zal als Vesy geschreven worden, maar in 't Bulgaars uitgesproken klinkt het als Wezy. De naam Vesy is de korte versie van Veselina en is in Bulgarije een redelijk veel voorkomende naam.
tifkad
16 juni 2010, 20:45
Nee, haar naam zal als Vesy geschreven worden, maar in 't Bulgaars uitgesproken klinkt het als Wezy. De naam Vesy is de korte versie van Veselina en is in Bulgarije een redelijk veel voorkomende naam.
Dat kan best kloppen Dennis. Ik ken een Hongaars meisje die Violetta heet. Ze corrigeert me telkens als ik haar Violetta noem om het als Wioletta uit te spreken.
T.
Willi69
7 juli 2010, 01:02
Urlaub ist beendet. ;)
pipokoeien
10 juli 2010, 16:31
Pipo had gisteren een erg blonde dag want na
jasmin was dit lekkere blonde dingetje het volgende slachtoffer. Ik noem haar sinds gisteren Beesie en daar luisterde ze ook prima naar.
Knabbel
12 juli 2010, 22:35
Ze kan soms stoicijns kijken, maar als je haar een tijdje volgt of aanspreekt dan zie je direct dat het een gezellige en vrolijke meid is. Begreep later van een medebeer dat de service dan ook ok was, maar toch enigszins gereserveerd. M.a.w. op de momenten dat het voor haar leuk dreigde te worden hield ze in. Voor de liefhebbers van een ultraslanke hardbody echter een must have...
MichelJ
2 augustus 2011, 19:15
-> LR
Sent from my iPad using Tapatalk
Rudi_NL
2 augustus 2011, 20:47
Vesy is een lekkere verschijning, maar behoort tot de categorie "preutse" DVP's. De service op de kamer is niet slecht, maar is ook niet je van het en inderdaad wat gereserveerd. Haar zoenen is niks. Herhalingsgevaar 50%.
Knabbel
5 augustus 2011, 12:12
Naar eigen zeggen overdag aanwezig in LR en dan later op de avond/nacht in Happy by Night.
tifkad
5 augustus 2011, 19:02
Naar eigen zeggen overdag aanwezig in LR en dan later op de avond/nacht in Happy by Night.
Weet je misschien of ze dit elke dag doet?, naar by Night gaan bedoel ik.
Knabbel
5 augustus 2011, 21:02
Weet je misschien of ze dit elke dag doet?, naar by Night gaan bedoel ik.
Dat heeft ze niet gezegd. Sprak haar gisteren op haar 3e dag in LR, en heb haar inderdaad later op de avond niet meer gezien.
tifkad
6 augustus 2011, 23:03
Dat heeft ze niet gezegd. Sprak haar gisteren op haar 3e dag in LR, en heb haar inderdaad later op de avond niet meer gezien.
Oke bedankt Knabbel.
Big30
7 augustus 2011, 02:00
Vesy is een lekkere verschijning, maar behoort tot de categorie "preutse" DVP's. De service op de kamer is niet slecht, maar is ook niet je van het en inderdaad wat gereserveerd. Haar zoenen is niks. Herhalingsgevaar 50%.
Ik herken het wel een beetje wat je zegt. Ken haar goed uit PHG. Natuurlijk is ze niet preuts maar wat wel klopt is dat ze als ze de eerste keer met iemand de kamer opgaat wat, zeg gereserveerd is wat afwachtend. Dat klopt, sterker nog dat zegt ze zelf ook en weet ze van haarzelf.
Vaak zegt een eerste (kamer-)indruk alles. Bij Vesy is dat zeker niet zo. Behalve dat je haar optisch kunt omschrijven als een "lekkere dame" is het ook zeg een leuke en voorkomende dame, vaak in voor een geintje.
Laat ik het zo zeggen, zou ik nu geen kaakontsteking hebben, was ik hedenavond in LR geweest en zou Vesy dan aanwezig zijn geweest zou een kamergang voorgeprogrammeerd zijn geweest :tongue:.
Oja, ook toen ze nog in PHG werkte kon je haar later wel eens in "Happy by Night" aantreffen.
sunny
12 augustus 2011, 16:51
Wieder im PHG ;)
Chris71
12 augustus 2011, 19:15
Ja , wieder im Happy. :freu:
tifkad
1 april 2012, 19:53
Waar is ze nu eigenlijk? Niet meer in PHG en By night.
King Kong
2 april 2012, 14:02
Ja idd,zeker lang niet gezien deze lekkere lange bonenstaak.
Ik heb er ook nog een tijdje mee gekamerd,maar heb ze ook al lang niet gezien,jammer genoeg.
Wie??
Big30
2 april 2012, 19:00
Geen idee of en zo ja waar ze nog werkt. Haar vriendinnetje Pedja/Petia ook al maanden niet gespot. Denk niet dat ze in 1 van de bekende clubs in NRW zich ophoudt, dan was dit hier zeker wel gemeld.
tifkad
18 april 2012, 17:56
Oke, ze schijnt weer terug te zijn in PHG. By the way, haar naam schrijf je als Wessy.
Big30
18 april 2012, 20:37
Oke, ze schijnt weer terug te zijn in PHG. By the way, haar naam schrijf je als Wessy.
Thxs voor de info. n.b. Wesy/Vesy is als een uit Bulgaars (cyrillisch alfabet) vertaalde naam feitelijk hetzelfde. In de oude transliteratie werd de cyrillische B in een W vertaald, tegenwoordig wordt de V gebruikt.
Correct zou denk ik Becи zijn ;).
tifkad
18 april 2012, 20:59
Thxs voor de info. n.b. Wesy/Vesy is als een uit Bulgaars (cyrillisch alfabet) vertaalde naam feitelijk hetzelfde. In de oude transliteratie werd de cyrillische B in een W vertaald, tegenwoordig wordt de V gebruikt.
Correct zou denk ik Becи zijn ;).
Thanx!. Ze voerde haar telefoonnummer onder de naam Wessy in, in m'n mobieltje. Jammer genoeg was het niet het juiste nummer. (De kamers in By Night zijn slecht verlicht moet ik toegeven en ze was wat aangeschoten)
King Kong
18 april 2012, 22:52
Recent gespot dan?
tifkad
19 april 2012, 16:14
Recent gespot dan?
Sorry, my bad , had een paar dagen geleden gebeld naar PHG, maar net een andere thekefrau aan de lijn gehad bij PHG en die zei dat ze niet meer bij PHG werkt.
masseurke
19 april 2012, 17:54
Opties een to do, prakties een don't... tenminste, ik vond er niet veel aan (zie een PHG verslagje van me +/- een klein jaar geleden). Wat mij betreft, geen mega verlies dus.
Dit heb ik er toen over gepost... Soit, onze blikken vonden elkaar en ik overwoog om de stap te zetten tot ik plots de ranke Vesy in het oog kreeg. Ook zij stond reeds lang op mijn lijstje, al was het maar qua looks… Ik meende over haar gelezen te hebben, maar kon me niet herinneren of dat een positief verhaal was geweest.
Toeval wou dat ze net in men buurt kwam zitten, druk kakelend met een ander Bulgaartje… oogcontact lukte matig, ze had meer interesse in een verderzetting van haar gesprek dan tot de actie over te gaan.
Tot ze in de gaten kreeg dat er een vent zin had in, stak ze plots haar tong naar me uit, gevolgd door een lachje. Ik had geen zin om er veel woorden aan vuil te maken, dus maakte het sleutelgebaar.
Even later bevond ik me op een grote kamer met dubbel bed, ’t was even wachten op de pret!
Ze begon onmiddellijk te pijpen en dat verbaasde me zo, dat er maar matig beweging in kwam. Normaal heb ik niks nodig, maar nu moest ze ook nog eens ’t pijpen onderbreken om haar neusje te snuiten; "Verkoudheid opgelopen tijdens twee dagen vakantie, wegens grote temperatuursverschillen, bla, bla, mijn gel ben ik verloren, blablabla, bla blaa…" Ja weg “boner”.
Pffff ik had al spijt dat ik het God-hoe-heet-het-wichtje-alweer-superslank-klein-lang-zwart-haar-arrogant-kauwend-Roemeens-(tja…)-iets-met-een-A…-besje niet had geboekt.
Turnoefeningen waren iets beter, maar haar gel was ze dus verloren, al heb ik er geen hinder van ondervonden.
Optisch een "to do", ook lief, maar praktijk gericht wat mij betreft een "don’t", of zou ik ze een keer een herkansing geven???
Groeten,
M
King Kong
19 april 2012, 23:23
Hmmmm,jammer,ik was al weer een beetje blij.Ik heb toch verschillende leuke kamerbezoeken gehad,met dit gewoon super lekker skinny ding:smile:
Altijd vriendelijk,pijpwerk was zeker niet van de hedendaagse Roemeense kwaliteit,maar toch.
Ze liet zich wel lekker beffen en had wel een heerlijke vleermuis.:baeh:
Voor mij mag ze nog wel ff een keer terugkomen,dan wil ik ze zeker nog eens op de prikstok zetten.
Knabbel
1 november 2012, 01:32
Nu Thekefrau in Living Room.
Willi69
1 november 2012, 17:01
Nu Thekefrau in Living Room.
Prima, #Thekenfrauen++ :tongue:
Knabbel
13 augustus 2015, 01:54
Na 2 mnd verlof weer boven water, echter nu als Thekefrau in GT ipv LR.