PDA

Volledige versie bekijken : Lizzy (Thai)



Bubbelbader
14 juni 2010, 10:18
Naam: Lizzy
Haarkleur/-lengte : Lang / bruin krullend
Lengte dame : 164
Postuur/Cupmaat : normaal/ B
Nationaliteit/Taal : Thai / Engels duits (weet niet meet wat ik met haar gesproken heb)
Leeftijd : 38
Tatoeages/Piercings :geen /geen
Service: TZ, PZC, NMC, overige niet gevraagd
Voordelen: heerlijke GFE plus enige ondeugendheid
Nadelen: lekker
__________________

In TZ wat terughoudend, NMC is goed doet lekker mee. Maar PZC zeer nat en gevoelig neemt de balletjes ruimschoots mee een wil ook haar vingertje nog wel eens ergens in stoppen. Haar tepels reageren boven natuurlijk.

boemboem69
18 september 2010, 19:07
Mocht van de gunsten van deze dame genieten tijdens mijn eerste bezoekje aan deze mooie club.
Ze zat naast het restaurantdeel op een speelkast te spelen, en ik had haar al enige tijd in het oog. Na een vriendelijke glimlach samen in een zetel gaan zetten, wat gebabbeld en dan verder naar de kamer 1. (blijkbaar de enige met een eigen douche) Daar samen onder de douche waar ze me al een voorsmaakje gaf van haar handwerk. Eens op het bed volgde het betere werk.
Daarna terug samen onder de douche. Probeem was wel dat ik enkel maar een breifje van 200 € had, dat ze op dat moment nog niet konden wisselen aan de inkombalie. Ze moest dus nog even wachten. Pas na 1 uur slaagde de kassa erin met de 200 € te wisselen . Al die tijd had ze geen andere man mee naar de kamer durven meenemen, bang om haar centen te mislopen. Ikzelf was ondertussen reeds met Mia naar de kamer gegaan. Uiteindelijk heb ik ze haar gegeven in het restaurant.
Al bij al een positieve ervaring met deze dame.

seksenfun
19 september 2010, 14:27
Er zijn 3 kamer met douche, de dames weten dat beter :smoke:.

Knabbel
2 oktober 2010, 19:25
Leeftijd van 29 mag veranderd worden in 38. Grappige dame met voorgeschiedenis in Nederland. Niet vies van publiekelijke actie en zeer goed in massage en een body-to-body.