PDA

Volledige versie bekijken : Liza (Litouwen) ex-VV

ezeltoon
17 juni 2010, 19:25
naam:Liza
haarkleur: Blond tot net voorbij de schouders
leeftijd: schat een jaar of 24
herkomst: litouwen
borsten: c cup
lengte: 170
bijzonderheden: geen
wat ze allemaal doet: pzc, tz,
ervaring: ben 1 uur mee kop de kamer geweest zeker herhaling vatbaar.
tarief normaal.

Nami
17 december 2010, 21:17
sinds gister YY!!

Spotte deze dame vorige week vrijdag in VV. Beetje girl next door type. Lang, ietsje meer vlees. Door haar bloemetjesjurk geen hoerige uitstraling. Een duitse vriend vertelde mij dat ik een keer met haar moest gaan. Indien het niet goed zou zijn, zou hij de sessie aan mij terugvergoeden :eek:
Alleen doorkruisten andere gebeurtenissen die vrijdag een kamergang met Lisa. Zondag op herhaling gegaan in VV. Was er vroeg en haar aangesproken toen ze wat tijdschriften aan het lezen was. 'Later' was haar antwoord. Wekte wel mijn interesse meer moet ik zeggen. Na een uur wenkte ik haar en wat volgde was zware GFE. Heerlijk :luvlove: Uiteindelijk 2u gekamerd :tongue:
Was woensdag al rond de middag in VV op de dag van de kerstparty want wilde meer. Liza was er, maar het duurde een eeuw voordat ze naar boven kwam. Toen ik haar zag, ik wist niet wat ik zag :angst: lijkbleek, ziek, in niets meer de dame waarvoor ik speciaal vroeger was gekomen en zondag al 2u mee had gekamerd. Na navraag gedaan te hebben vernam ik dat zij zich vandaag niet goed voelde en helemaal niet zou werken :wand: kut, dacht ik!
Even later vertrok ze aangekleed en al met koffer. Ik denk die is terug naar Litouwen. Jammer, jammer maar uiteindelijk de nodige andere heftige avonturen beleefd. Groot was vanmiddag mijn verbazing toen ik om 12u YY binnenliep en wie kom ik daar tegen... Ja, Liza, uiteindelijk nog 2u gekamerd en was weer :freu::freu: ondanks dat ze een beetje temp. heeft maar die is een paar keer fors verder opgelopen :teuflisch:. Liza is een schatje, geen FT, maar de rest :love:
Trouwens vandaag kerstparty in YY. Prima sfeer. Goed geregeld: 2 flinke gebraden speenvarkens, buffet, wijnen en een superlekkere chocoladefondue :rofl: Alleen de muziek: van een house overgang door naar latin :nee:
Verder veel vrouwen, maar om 20u liepen de wachttijden flink op en werd het drukker met beren, dus afscheid genomen. Van 12u tot 20u toptijd gehad en 2,5u gekamerd!!