PDA

Volledige versie bekijken : Milena (Poolse) ex-LR

kempie
18 juni 2010, 20:43
Haarkleur/-lengte : Donker / schouderlang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : slank / b-cup echt
Nationaliteit/Taal : Pools / Engels: goed
Leeftijd : ? +-25 ?
Tatoeages/Piercings : volgens mij niet
Service: PZC / NMC / FT
Voordelen:
Nadelen: weet niet
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50

Deze dame heeft een sexy jurkje aan en heeft een heel mooi gezichtje. Had niet veel klanten dus twijvelde ik een beetje. Ze is een beetje terughouden, zeker geen jaagster. Bleek heel aardig toen ik een praatje met haar ging maken.

Uiteindelijk met haar op de kamer beland. kreeg het idee dat ze in haar tasje geen condoom kon vinden maar ze bedon toch maar met de seksuele handelingen. Pijpen was eerst niet geweldig maar ze veranderde geregeld de manier van pijpen en dat werd steeds beter. Had geen haast desnoods bleef ik nog een half uur langer dus liet haar gewoon gaan. Ze bleef maar pijpen tot en maakte geen enkele aanstalten om tot NMC over te gaan dus kwam ik denk ik net binnen het half uur in d'r mondje klaar. Nam daarna nog rustig de tijd om nog wat te kletsen waarna we na 40 minuten weer van de kamer afgingen.

Vraag me nog steeds af of ze maar doorging met pijpen omdat ze geen condoom kon vinden?

kempie
25 maart 2012, 18:21
Deze dame kwam ik v/d week in GT. Tegen zei daar zelf al 1.5 jaar aan de slag te zijn. heeft nu trouwens blonde haren in een strak staartje. paar kilotje meer maar ziet er nog altijd goed uit. Goede sessie mee gehad.

broodpoot
25 maart 2013, 17:02
Milena

Ik kwam na een douche terug in het bargedeelte om nog een drankje te pakken, het vochtgehalte in mijn lichaam was inmiddels gevaarlijk laag toen ik m’n Belgische collega weer zag zitten. Ben er maar weer even bij gaan zitten en ik vertelde hem dat ik het na 3 sessies wel welletjes vond. Het was alweer half elf en met het vooruitzicht om nog 2,5 uur in de auto te moeten zitten vond ik wel leuk geweest.
Hij ging even naar het toilet en ik nadat ik m’n drankje leeggedronken had leek het me verstandig om even te relaxen in de Kino.
Het was er erg rustig en meteen om de hoek was het bed leeg en ben even gaan liggen. Man dat ligt niet verkeerd en met m’n telefoon spelend kon ik een beetje om me heen kijken wat er allemaal gebeurde. Zoals gezegd had ik er 3 sessies op zitten en dacht dat het nu wel goed zou zijn. Toen kwam Lola opeens aan de andere kant bij iemand liggen en al snel zat ze gehurkt tussen zijn benen voor hem. Ik moet zeggen dat dat me niet onberoerd liet. Voeg daar aan toe dat je in de Kino mi wat meer aandacht krijgt van de dames die een beetje tussen je benen betasten en al snel kwam de spanning terug.
Hevig twijfelend wat ik zou gaan doen – ik kon zo snel even geen leuke dame vinden – maar weer een rondje gelopen en een drankje gedaan. In het bargedeelte kon ik het ook niet vinden en ben maar weer teruggekeerd naar de Kino.
Lola was inmiddels alweer klaar met haar beer en kwam even buurten met een vriendin Milena. Die vertelde dat ik volgens Lola een "nette kerl" was en daarom had ze besloten om met mij een kamer op te gaan :redface:. Ik beschouwde het maar als een compliment maar ik omdat ik nog twijfelde wat te doen heb ik maar gezegd dat ik nog lag te relaxen, vielleicht später Milena.
Het bizarre is dat Milena in principe op geen enkele manier voldoet aan wat ik graag zie. Ze is het slanke voorbij, zonder dik te zijn, ze heeft wat slappe borsten en het gezicht is leuk maar niet extreem mooi. Toch bleef ze door m’n hoofd spoken en ik besloot om maar een poging te wagen voor een laatste sessie. Zo vaak kom ik niet in GT (hoop dat ik dat over een jaar nog steeds kan zeggen) dus die ene keer dat ik er ben kan ik net zo goed tot het gaatje gaan.

Terwijl ik een rondje deed zag ik haar bij de ingang van het bargedeelte staan kletsen met Lola en m’n Belgische collega die enthousiast tegen me begon te vertellen dat hij Lola had gevonden, niet wetende dat ik daar al een kamergang mee gemaakt had.
Ik vroeg Milena of ze even wilde liggen bij de Kino om te trachten me een beetje warm te krijgen en ze kwam snel bij me liggen.
Ik moet zeggen dat ik dat gefriemel wel handig vind om er achter te komen of de zin er nog echt is hoewel ik me voor kan stellen dat je de scheidslijn van de dame onnodig bezet houden niet moet over gaan. Dit laatste is nog een beetje zoeken voor me.
Hoe dan ook, Milena is een schatje en nadat al snel bleek dat ik nog voldoende leven in me had is ze op zoek gegaan naar een sleutel.

De kamer tegenover die waar ik de sessie met Lola had gehad was ons doel en binnen ontdeden wij ons snel van onze kleren.
Milena is met de sex echt een topper. Zo zie je maar, de echte stunners zijn natuurlijk ook leuk om naar te kijken maar als ik zo terug kijk op de sessie met Milena dan zie je toch dat er een toegevoegde waarde is.
Even voor de volledigheid, ik wil op geen enkele manier de suggestie wekken dat Milena onaantrekkelijk is hoor. Dit is gewoon een beschouwing vanuit mijn beleving waarbij ik hoogstens aan wil geven dat er voor de toekomst een levensles uitgekomen is dat ik me wellicht is wat minder moet concentreren op de dames waarbij je je puur fysiek aangetrokken voelt maar ook is verder moet kijken dan je neus lang is.
Innig TZ en ik moet zeggen dat ik nu even goed moet nadenken hoe lang geleden het is dat ik zo’n fantastische blowjob heb gehad. Kanonnen zeg. Als je je dan bedenkt dat dit de 4e sessie was en dat ik me ernstig moet concentreren om niet te snel te komen dan zegt dat mi al voldoende.
Ik twijfelde nog even om het te verlengen met een half uurtje maar anders dan ik in het topic “geile tijden” las vroeg ze daar 50 Euro extra voor, 75 voor een uur deed ze dus niet. Althans, niet met mij.
Maakt me ook niet zo heel veel uit, wellicht had ze met mij minder klik dan ik met haar maar ze wist dat iig bijzonder goed te verbergen.
Ik vond 50 Euro net even te veel van het goede, het liep al tegen enen dus ik vond een half uurtje al meer dan genoeg. Mede gezien het feit dat ik voelde dat een orgasme niet lang meer uit zou blijven heb ik er dan ook maar vakkundig een einde aan laten maken.

Ik krijg nog een innige omhelzing bij de locker en heb daarna nog een koude Heineken genomen om een geslaagde dag af te sluiten.

Na een douche stapte ik om kwart over één in de auto en was binnen 2 uur thuis. Dat viel me niet tegen maar s’ nachts kun je wel lekker doorrijden, da’s weer een reden om langer te blijven ;).

-007-
24 december 2013, 12:47
Gisteten mijn tweede dvp van de poolse milena.

Leuke/lieve meid, geen visuele hoogstandje , wel uitstekende service. Prima inzet, en heerlijke pijpkunsten.

Presales vond ik tegenvallen, maar aftersales wel degelijk te noemen.

Herhalingsgevaar: jazeker, bij de volgende bezoek aan gt..