Volledige versie bekijken : Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (Pools)
GT-junky
21 juni 2010, 11:56
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : Normaal / klein B cup
Nationaliteit/Taal : Pools, Duits/Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
Service: PMC/NMC
Voordelen: Mooie symphatieke meid
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 Euro
Afgelopen weekend voor de verandering maar eens niet naar een saunaclub geweest en gewoon de rosse buurt van Duisburg maar eens bezocht.
Best leuk om er zo af en toe eens te kijken. In de wat oudere huizen zitten maar heel weinig dames die aan mijn criteria voldoen, maar in 17-19 en op nummer 26 zitten best leuke meiden.
Na een aantal rondjes gelopen te hebben toch maar eens een praatje gemaakt met Maya. Na wat inleidende zinnen in mijn gebrekkige Pools was het ijs snel gebroken. Maya is een goeduitziende meid die mij qua looks (lang, slank, blond en blauwe ogen) ook in mijn favoriete saunaclub nog zou opvallen.
Hoewel de kwaliteit in een laufhaus wel eens wat te wensen overlaat, ben ik over Maya dik tevreden. Ze ontpopte zich gelukkig ook niet tot een klokkijkster.
Herhalingsgevaar: zeker aanwezig.
royke86
22 juli 2010, 14:09
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : Normaal / klein B cup
Nationaliteit/Taal : Pools, Duits/Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
Service: PMC/NMC
Voordelen: Mooie symphatieke meid
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 Euro
Afgelopen weekend voor de verandering maar eens niet naar een saunaclub geweest en gewoon de rosse buurt van Duisburg maar eens bezocht.
Best leuk om er zo af en toe eens te kijken. In de wat oudere huizen zitten maar heel weinig dames die aan mijn criteria voldoen, maar in 17-19 en op nummer 26 zitten best leuke meiden.
Na een aantal rondjes gelopen te hebben toch maar eens een praatje gemaakt met Maya. Na wat inleidende zinnen in mijn gebrekkige Pools was het ijs snel gebroken. Maya is een goeduitziende meid die mij qua looks (lang, slank, blond en blauwe ogen) ook in mijn favoriete saunaclub nog zou opvallen.
Hoewel de kwaliteit in een laufhaus wel eens wat te wensen overlaat, ben ik over Maya dik tevreden. Ze ontpopte zich gelukkig ook niet tot een klokkijkster.
Herhalingsgevaar: zeker aanwezig.
Ben ik het zeker mee eens de kwaliteit en de service is ver onder de maat! Je kunt voor 30 euro ook wel niet veel verwachten, maar hopelijk niet dat gemauw onder het spel. Dit niet dat niet. En bij iedere meid proberen ze je over te halen om meer te betalen voor een zogenaamde extra service ver onder de maat. Nee gaan aanrader voor mij in ieder geval.
Herhalingsgevaar Duisburg is klein!
bad pritt
6 september 2010, 09:16
Ben ik het zeker mee eens de kwaliteit en de service is ver onder de maat! Je kunt voor 30 euro ook wel niet veel verwachten, maar hopelijk niet dat gemauw onder het spel. Dit niet dat niet. En bij iedere meid proberen ze je over te halen om meer te betalen voor een zogenaamde extra service ver onder de maat. Nee gaan aanrader voor mij in ieder geval.
Herhalingsgevaar Duisburg is klein!
wat een dom gel.l, in duisburg heb ik vaak betere of net zulke goede service als in een saunaclub. Er zitten veel uitpezers maar ook veel toppers, niet in eros 26 of maar wel elders.
Je moet wat investeren en een beetje rondlopen, en praten en kijken.
De kans dat je een slechte dame treft is wel aanwezig mischien meer dan in een club maar ook daar is het soms slecht.
Toppers in duisburg, bijna alle thaise dames uit huis 13, silvia huis 11b, vivienne huis 11b, vesna huis 11b, vicky huis 11, claudia huis 16 -17 etc etc
koosje12
3 januari 2011, 20:19
wat een dom gel.l, in duisburg heb ik vaak betere of net zulke goede service als in een saunaclub. Er zitten veel uitpezers maar ook veel toppers, niet in eros 26 of maar wel elders.
De kans dat je een slechte dame treft is wel aanwezig mischien meer dan in een club maar ook daar is het soms slecht.
Toppers in duisburg, bijna alle thaise dames uit huis 13, silvia huis 11b, vivienne huis 11b, vesna huis 11b, vicky huis 11, claudia huis 16 -17 etc etc
Is inderdaad teveel gegeneraliseerd dat alles in een Laufhaus slecht is. Ook is het zo dat niet alle dames tijdens het bezoek continu om extra diensten (lees: extra geld) lopen te zeuren.
Dolfie
3 januari 2011, 20:26
Desondanks dat ik niet zo een laufhaus fan ben moet ik Karelclosetrol hierin volledig gelijk geven.
Het is namelijk zo dat veel dames die in saunaclubs werken de overstap maken naar laufhaus en raambuurten.
Het zijn veelal deze dames die er optisch zeer goed uitzien.
De reden hiervoor is dat ze in zulke laufhausen pakken meer geld kunnen verdienen + blasen met gummi.
Is niet aan elke dame besteed dit bandwerk maar deze info heb ik uit eerste hand:wink:
Grtz,Dolfie
bad pritt
3 januari 2011, 20:31
Is inderdaad teveel gegeneraliseerd dat alles in een Laufhaus slecht is. Ook is het zo dat niet alle dames tijdens het bezoek continu om extra diensten (lees: extra geld) lopen te zeuren.
De service in de raamwereld ook in nederland wordt steeds beter..ik kan goed vergelijken..er is weinig verschil tusen saunaklub en ramen vind ik.
Gisteren in de doubletstraat 40 minuten bij een jonge hongaarse..super mooie meid..heerlijke sex..25 euro. Heb in saunaklubs veel mindere sessies gehad...voor veel meer..dus maar\gelijk generaliseren.
Ik denk dat ik nu ik de weg ken in de Vulkaan en de Doublet hier zelfs veel meer value for money kan krijgen als in een saunaklub. Ook op het saunaklub service niveau dat je inde vulkaan ook wel kunt krijgen iets moeilijer dan inde klubs dat wel.
Vulkaan..Mickey..de beste sex van 2010 mee gehad betaald en onbetaald en dat 3 keer. Kosten 30 euro per keer en een opkomende verliefdheid.
Generaliseren is makkelijk maar zoals altijd slaat het volledig de plank mis:biggrin:
bad pritt
3 januari 2011, 20:35
Desondanks dat ik niet zo een laufhaus fan ben moet ik Karelclosetrol hierin volledig gelijk geven.
Het is namelijk zo dat veel dames die in saunaclubs werken de overstap maken naar laufhaus en raambuurten.
Het zijn veelal deze dames die er optisch zeer goed uitzien.
De reden hiervoor is dat ze in zulke laufhausen pakken meer geld kunnen verdienen + blasen met gummi.
Is niet aan elke dame besteed dit bandwerk maar deze info heb ik uit eerste hand:wink:
Grtz,Dolfie
Klopt helemaal maar die meiden bieden meestal het sauna pret pakkeet aan dus pzc en tz erbij..bijv Loredana of Kinga of Bahar uit eros 26 in Duisburg.
Lopende band werk..hoe beschrijf je een goed gebeokte clubdame dan...:biggrin: Zit ook weer weinig verschil tussen.
Als dvp zou ikhet ook wel weten..al dat gelul van al die ozo nette betweterige zaken mannen voordat je geld kunt verdienen zitten ze maar met je te lullen over niks op een bankje..of gewoon snel een klantje afwerken en klaar voor de volgende. Denk dat de goede raamdames veel kunnen verdienen veel meer dan in een klub waar veel tijd verloren gaat met praten, lopen, pre en aftersales etc etc...