PDA

Volledige versie bekijken : Theona (Tsjechische) ex-lr



Bredero
25 juni 2010, 13:03
Naam : Theona

Nationaliteit-taal : Tsjechië, Duits

Leeftijd : vooraan 20

Haarkleur/lengte : Zwart lang

Lengte : 1.65m

Postuur-Cupmaat : Normaal / kleine C-cup

Tatoeage/Piercing : nee/nee

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen

Extra :

Een Tsjechische dame die al een 10-tal jaren in Duitsland verblijft. Mooi kopje, stijlvol, wat wil een mens nog meer? Op de kamer kwam er van zoenen weing terecht want ze laat er geen gras over groeien. Het blaasconcert was zeer goed en bij het neuken werkte ze aktief mee. FT zit ook in het pakket maar daar heb ik - hoewel ze er flinkop aanstuurde - geen gebruik van gemaakt. Bredero was dusdanig tevreden dat hij de sessie later op de dag nog eens dunntjes over deed. Onnodig dan nog te vertellen dat ik dik tevreden was met de geboden service. Deze dame is een aanwinst voor de Villa.

Tiga
30 september 2010, 08:23
Nu in GT

Costana
30 september 2010, 09:56
Gisteren ook even mee kennisgemaakt.

Leuke meid om mee om te gaan, wel opletten kleine geldwolf !
TZ vraagt ze nu extra voor en ze weet dat ze goed kan pijpen dus opletten dat je niet voortijdig komt want ze voelt het aan en gaat dan nog extra hard/zacht :)

Verder was de service niet uitzonderlijk, wel lekkere borsten, herhaling voor in de verre toekomst.

Boy69
23 september 2011, 08:25
Weer back in business en neergestreken in LR
Ze kan uit de oude doos worden gehaald en worden verplaatst naar LR

Gisteren een meer dan uitstekende sessie met haar gehad.
Wat mij betreft een echte aanwinst voor LR

Scoobert
17 november 2011, 21:42
Kan van het bovenstaande een groot deel bevestigen, al is de superbeurt die Boy heeft gekregen niet mij ten deel gevallen :eek:

Ik heb dan ook de stoute schoenen uitgetrokken en met haar op de kamer beland. Nadat ik met GT/LR/overige clubs-Junky haar zag voorbij lopen werden onze blikken even richting haar getrokken. Echter werd ze meteen geboekt door een beer die de premierefilm in de kino aan het bekijken was.....Het wachten op haar duurde anderhalf uur.......daarna nog eens uur op een sleutel.
Gevolg was voor een groot deel dat mijn geilheid weer behoorlijk gedaald was (het praten met Knabbel hielp ook niet mee ;)), hoewel ze leuk bleef kletsen tijdens de wachttijd.
Op de kamer inderdaad erg weinig zoenen :frown:, hoewel ze dat aangaf wel te doen, pijpen zeer lekker :freu:......en zodoende kwam er van neuken niet veel terecht meer :hammer:.
Na een 30-tal minuten heb ik dan ook maar aangestuurd op een vertrek.

Kortweg : zeer mooie dame, service best ok, zeer gehaaid, of moet ik zeggen sluw :D...herhalingsgevaar :gruebel:

Knabbel
22 juli 2012, 12:34
Magnum - Erkrath