PDA

Volledige versie bekijken : Ashley (Dominicaanse republiek)

Badslippers
27 juni 2010, 12:42
Naam : Ashley
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek/Duits en Spaans
Leeftijd : ?
Haarkleur/-lengte :donker/lang
Lengte dame :1.66
Postuur/Cupmaat : Normaal en getint/B
Tatoeages/Piercings : rechts op onderbuik een klein teken
Service: PZC, NMC, Beffen, Tongzoenen
Voordelen: Lief, puur, naturel
Nadelen: Geen
Tijdsduur : uurtje
Prijs : 75 euro + 25 bijdrage voor haar vliegreis naar huis
Extra’s bij het bezoek: Geen

Mijn tweede sessie van de avond is met "Ashley". Een jonge donkere dame uit de "Dominicaanse Republiek". Ik ben dus weer duidelijk op de "Latin" tour deze avond. Wat wil je met deze temperaturen. Daar zoek je bijpassend gezelschap bij. Ashley valt me op door haar volstrekt ontwapenende glimlach en oogopslag. Een meisje dat hier eigenlijk niet thuis hoort. Maar hebben we dat al niet vaak genoeg over de dames geschreven. Ik zie haar al eerder op de avond, maken oogcontact, maar wil dit deze onschuldig uitziende dame in die staat laten.

Maar dan tref ik haar op de rood leren streep voor de "Kino". Ze kijkt zeer verleidelijk en nodigt me uit om te gaan zitten. Een dame die niet na 1 minuut over een kamer en een sleutel begint te zeuren. Een dame die tijd steekt in geknuffel, een kus, een aai en een gesprek. Uiteindelijk ben ik degene die de sleutelvraag stel.

Ashley is jong, ze werkt tijdelijk in GT want ze heeft nog een andere baan (serveerster). Omdat ze op vakantie wil naar haar vaderland wil ze graag wat bijverdienen. Op de kamer ontpopt ze zich als een GFE meisje. Niet direct mijn "Cup of Tea". Maar ze doet dit heel goed waardoor ik lekker in de stemming kom en me laat gaan in deze zachte manier van het bedrijven der liefde. Ik verken haar lichaam en eindig bij haar "Dominicaanse Passievrucht". Ze laat zich gewillig beffen en ontspant haar lichaam en geniet. Haar Latijnse temperament gecombineerd met een zeer zwoele directe blik in mijn ogen zorgen ervaar dat ik het tijdens de "Cowgirl" niet echt lang uit hou.

Conclusie: Jongedame die heel puur en naturel is. Geen gekke fratsen of toestanden maar een dame die tijdens de seks een wel heel zwoele en geile blik in haar ogen krijgt. Pijpt langdurig en nat en vindt het prettig gebeft te worden. Tongzoenen zit in haar pakket. Typische dame voor ijsberen die het GFE effect nastreven.

itz
1 juli 2010, 23:24
Ik was niet heel enthousiast over Ashley. Ze heeft een lieve geile lach maar op de kamer was er geen klik. Het vonkje ontbrak om er een geile sessie van te maken en ze deed weinig moeite om dat te veranderen. Het was allemaal wat technisch, hoewel haar technieken goed zijn. Ze heeft littekenweefsel op haar buik van waarschijnlijk zwangerschap maar dat weet ze met haar kleding goed te verbergen. Ze vroeg of ik nog een tweede keer wilde klaarkomen omdat die altijd "nog lekkerder" is.
Ik heb vriendelijk bedankt.

Cupido
2 juli 2010, 10:26
Wees maar blij dat er geen vonkje is gekomen, want met dit weer staat voor je het weet heel GT in vuur en vlam.

Gringo
13 juli 2010, 15:51
Lekker ding, maar de echte vonk sloeg niet over..................
Wel de moeite waard