PDA

Volledige versie bekijken : Agnes (Poolse)

Hollandmale
27 juni 2010, 14:07
Naam : Agnes

Haarkleur/-lengte : Blond, in knutje

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal/D (siliconen)

Nationaliteit/Taal : Poolse/Duits

Leeftijd : 37 (geschat)

Tatoeages/Piercings : Niet opgevallen

Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC

Tijdsduur : Ruim 1 uur kamer

Prijs : 75,-

Extra’s bij het bezoek : 15 minuten zwembad

Bijzonderheden: Draagt zwart corsetje, gaat mee in whirlpool

Gisteren afgesproken met J99, 13.00 binnen, al 25 dames present, met Tommy op het terras ontbeten. Prima buitenweer, veel in het verwarmde zwembad geweest, slechts binnen geweest voor whirlpool en kamerbezoek. Breedbeeldscherm met geluid in de hoek van het terras, naast de wellness-deur, voor de voetballiefhebbers. Bij het ontbijt meteen tegen Agnes aangelopen, even gepraat, daarna nog veel oogcontact op het terras. Toen ze naar beneden liep en zich uitkleedde om te zwemmen, meldde HM zich meteen in het water :rolleyes:.

Agnes wilde met HM's zonnebril zwemmen, dus we vonden mekaar al snel in het zwembad. Van zwemmen kwam weinig, van mekaar opvrijen des te meer. Agnes is een hele fijne meid, heb onder water van haar lekkere rondingen mogen genieten, eindigend met enkele natte tongzoenen. Desgevraagd gaat ze ook mee in de whirlpool, maar kleine HM gaf onder water aan, dat-ie naar de kamer wilde :tongue:.

Op de kamer houdt Agnes van veel orale verwennerij met veel en lang tongzoenen. Ze mag graag, lang en nat worden gebeft, PZC
is eveneens lang en nat, dus prima. Een lange pijpsessie onderbroken voor een stukje NMC-cowgirl, Agnes' grote memmen lekker beetgepakt, ondertussen alweer veel en lang tongzoenen. Ze doet geen FT, dus de goede PZC eindigde op haar borsten :annieengel:.

De aftersales van Agnes is eveneens in orde, daarna is ze nog geregeld aanspreekbaar. Door deze middagsessie grotendeels de WK-middagwedstrijd gemist, maar de avondwedstrijd wel gezien. Heel apart om de ballen op het scherm afgewisseld te zien worden
met topless-varianten op het terras. Die waren er volop, in diverse maten en leeftijdsklassen, heb daardoor 1 doelpunt gemist :biggrin:.

Nog kort iets over het damesbestand. Dat is inmiddels grotendeels vernieuwd, gisteren veel (blonde) Poolsen, wel 1/4 van het bestand.
De populatie lijkt wat jonger in vergelijking met 1 jaar geleden, dus ook wat meer optiek. Gisteravond waren er pakweg 40 dames present.

Samengevat: voor HM een topdag in YY. Meld me met dit mooie weer snel weer in Roermond :).

Stiffmaster
29 juni 2010, 10:48
Leuk geweest daar blijkbaar

Bijzonderheden: Draagt zwart corsetje gaat mee in whirlpool
Wat lees ik nu, gaat ze mee in de whirlpool met haar zwarte corsetje :biggrin:

Samengevat: voor HM een topdag in YY. Meld me met dit mooie weer snel weer in Roermond :).Wordt toch weer eens tijd om na 2 jaar me daar weer eens te melden. :gruebel:

chiefzone
19 oktober 2011, 16:45
is deze nog aanwezig bij Yin Yang?