PDA

Volledige versie bekijken : 29 Jaar beste leeftijd voor seks

facial
23 juni 2010, 15:35
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/7024860/__29_Jaar_beste_leeftijd_voor_seks__.html?p=9,3

Willem2
28 juni 2010, 09:01
Sommige ijsberen hebben op alles commentaar en op dit nieuwsbericht niet ??? :cool:

ijsbeertje!
28 juni 2010, 10:41
Geen wonder dat sommige oudere ijsberen al zo snel weer naar huis gaan wanneer ze een partytreff bezoeken. :p

edward
28 juni 2010, 11:41
Geen wonder dat sommige oudere ijsberen al zo snel weer naar huis gaan wanneer ze een partytreff bezoeken. :p

Dan gaan de oudere ijsberen toch gezellig thuis in bad

777

Dalton
28 juni 2010, 14:21
Waarom heb je me in een teiltje gezet EDWARD?

joepie
28 juni 2010, 14:27
dalton jij bent toch nog geen 29

Dalton
28 juni 2010, 14:28

IJSBEERTJE je moet beter opletten in de clubs want de ouderen zijn in een club meestal de hele avond op de kamer en gaan er pas vanaf als het brand-alarm afgaat dan schrikken ze namelijk wakker.
Wij komen in een club om te slapen en niet om te neuken,de bedden in die clubs daar slaap je zo lekker op en dan wordt je niet lastig gevallen door al die opdringerige dames die hele dagen aan ons zitten te trekken omdat wij niet zo snel klaarkomen en het gemakkelijk 5 uur vol kunnen houden dat gerampetamp.:teuflisch:

ijsbeertje!
28 juni 2010, 14:47
IJSBEERTJE je moet beter opletten in de clubs want de ouderen zijn in een club meestal de hele avond op de kamer en gaan er pas vanaf als het brand-alarm afgaat dan schrikken ze namelijk wakker.
Wij komen in een club om te slapen en niet om te neuken,de bedden in die clubs daar slaap je zo lekker op en dan wordt je niet lastig gevallen door al die opdringerige dames die hele dagen aan ons zitten te trekken omdat wij niet zo snel klaarkomen en het gemakkelijk 5 uur vol kunnen houden dat gerampetamp.:teuflisch:

Ja, ik geloof best dat de oudjes vijf uur bezig zijn... 4.5 uur om hem omhoog te krijgen om hem vervolgens met moeite een half uur stijf houden om te kunnen rampetampen. :thefinger:

(hehe... ik vind het alleen maar prachtig om te zien, de wat oudere wandelaars die nog steeds met volle teugen van hun leven genieten en ik hoop het zelf ook zo lang vol te houden. :biggrin:)

moimarc1970
26 juli 2010, 10:01
i would like to see your experience