PDA

Volledige versie bekijken : Fernanda (Duitse/Braziliaanse) ex-VV



Knabbel
28 juni 2010, 09:47
Haarkleur/-lengte : Lang glad stijl zwart haar
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : slank, / puntige c-cups
Nationaliteit/Taal : Geboren Duitse met Braziliaanse look / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Leuk koppie en geil lichaam
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen

Uitdagende looks met wulpse billen en een mooie spitse boezem. Vrolijk en guitig, doch geil koppie, kinderstemmetje en een beetje naief. Wat wil je nog meer? :biggrin: Ik verwachtte een professionele houding op de kamer en dat vertelde ik haar ook voordien. Bleek gelukkig mee te vallen. Zoenen wel met tong, maar beetje terughoudend. Pijpen nat, maar beetje eentonig en neukwerk dan wel weer goed. Ze gaat hier lekker in mee en kwam voordien met haar ronde kontje helemaal omhoog zodat ik met een flinke klodder spuug eens lekker over die bilnaad kon glijden. Verder makkelijk in de omgang. Geen highlight, maar leuk voor tussendoor.

Foto's op blog: http://saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/und-die-bildhubsche-fernanda-ist-auch-zuruck/

Ace2
14 september 2010, 19:40
Zit nu in GT. Bijzonderheden volgen.

seksenfun
14 september 2010, 19:47
Geen highlight, maar leuk voor tussendoor.



Moet knabbels recensie onderschrijven. Alleen ga ik toevallig alleen nog maar voor highlights, so was first and last time with her :smoke:.

Ace2
15 september 2010, 21:53
Zit nu in GT. Bijzonderheden volgen.


......................En het werkte. Kitty verliet de mannen en ik deed een stap naar voren om te zeggen dat ze er goed uit zag. Ze lachte mij vriendelijk toe en keek mij hoopvol aan toen ik met mijn volgende zin begon. De zin waarin de woorden “schlussel” en “zimmer” voor kwamen. Maar zover kwam het niet. Halverwege de zin stapte Braziliaanse Fernanda binnen. “Dat lekkere ding moet ik hebben” dacht ik en zodra ze in een bank ging zitten (om babyfruit te eten) stapte ik op haar af en ging ik naast haar zitten. Daarna vroeg ik of het akkoord was dat ik naast haar ging zitten. Dat was akkoord en ik kreeg zelfs een hapje. “Ich brauche vitamine fur die nachste stunde” “Nachste stunde?” vroeg Fernanda. Ik knikte van “ja”: “ja, wann ich dich ficke”

De beschrijving van Fernanda klopt vrij aardig wat onder haar topic is beschreven. In mijn achterhoofd hield ik er rekening mee dat ze volgens sommigen van ons was tegen gevallen. Ik zou het proefondervindelijk maar moeten onder vinden.
Wij liepen naar de kamer waar Fernanda het laken over het bed deed. Ik hield haar echter tegen. “Als erste will ich uber die preise sprachen” zei ik. Begrijpend knikte Fernanda van “ja” en wilde een aanvang nemen met haar verhaal. Ik legde mijn wijsvinger op haar momd en vertelde: “Eine massage fur mi rist 25 euro. Einde massage mit extras ist 50 euro und eine massage mit Hollandisch speciaal ist 100 euro.” en bij die laatste woorden liet ik mijn tongetje naar buiten hangen. Daar kwam ook een beetje kwijl mee naar buiten.

Na onze prijsonderhandeling gingen wij op bed liggen en Fernadanda begon mij lief te strelen en wat te kroelen. Ik had haar echter een massage beloofd en ik wilde mijn woord houden. Ik legde haar op haar buik en begon een poging te ondernemen met masseren. Op haar verzoek kwakte ik daarbij een flinke lading Nivea op har rug. En zo begon ik mijn journey die massage heet. Fernanda legde haar hoofd in het kussen en sloot haar ogen en kreunde af en toe zachtjes. Het is niet dat ik nu denk goed te masseren, maar de gedachte dat ze nu letterlijk slapend rijk zou worden moet haar wel hebben opgewonden. Ik denk dat in zo’n kwartier ben bezig geweest, waarbij ik geen plek onberoerd liet van dat heerlijke lekkere lijfje van haar. Na dat kwartiertje ging ik naast haar liggen en zij legde zich op haar zij. Voorzichtig zoende ze mij, maar dat mocht niet veel om het lijf hebben. Ze kuste mijn nek en borst en ging snel naar beneden waar ze mijn penis onderhanden nam. Ze likte wat aan mijn kale ballen en likte zich naar boven om vervolgens mijn eikel schoon te likken. Dat ging mij iets te snel en ik trok haar dan ook weg en legde haar op haar rug. Weer probeerde ik haar te kussen, maar weer was ze afhoudend. Ik kuste haar nek en borsten, terwijl ik ook met haar tepels speelde. Niet lang daarna gingen enkele vingers op verkenning bij haar poesje. Echt nat was het nog niet, maar het poesje was wel week. Ik vingerde haar klitje en haar poesje werd al maar weker. Vervolgens likte ik mij naar beneden om ik likte aan haar poesje. Dat liet ze zich welgevallen, waardoor ik voor haar ging zitten om haar beter te beffen. Tot mijn verbazing leek ze er wel van te genieten. Ze zorgde er goed voor dat mijn tong haar klitje niet zou kwijtraken en ze bereed mijn vinger die een beetje in haar poesje zat. Ik liet ook een natte vinger over haar aarsje gaan en dat kon haar helemaal bekoren. Toen ik mijn hand weg trok hield zij die hand tegen en liet de vinger tegen haar aarsje drukken. Ondertussen befte ik door en door. Fernanda bewoog haar grote billen en bereed met haar kont mijn vinger die ze naar binnen probeerde te werken. Ineens werd alles onrustiger en ze stootte haar kont wild naar voren, zodat mijn vinger er goed in zat. Met haar handen pakte ze mijn hoofd en draaide met haar bekken zodat ze schokkend klaar kwam. Na een halve minuut ontspande ze zich en slaakte een kreetje. Ik hing nu boven haar en Fernanda glimlachte naar mij.
Ik ging naast mijn Braziliaanse schone liggen en probeerde haar weer te zoenen. Maar ook nu was dit teveel gevraagd. Wat niet teveel was gevraagd was een korte pijpbeurt. Net toen ik aan haar heerlijke mondje was gewend pakte ze een condoom en deed die om mijn penis, waarna ze wat glijmiddel over mijn becondoomde penis deed. Ze ging op mijn penis zitten en liet hem langzaam naar binnen glijden. Dat werd vervolgd door een cow-girl-actie. Eerlijk gezegd was het ook wel een beetje passieloos. Ik besloot haar maar op haar rug te leggen en haar zo te nemen. Dat beviel al een stuk beter. Om niet te eentonig zijn, nam ik haar ook nog eens van achter en ik beukte lekker tegen die mooie grote ronde kont van haar. Ik voelde allerlei bubbeltjes opkomen. Ik vroeg nog of FT mogelijk was, maar dat wees te resoluut af. Ik liet de bubbeltjes maar komen en spoot het condoom vol.

Fernanda hielp mij met schoonmaken. Na het schoonmaken gingen wij nog op bed liggen en vielen in een soort slaaproes in elkaars armen. Fernanda begon te gapen, dat weer op mijn lachspieren werkte: “alle frauen mach ich langweilig” grapte ik. “Nein dass glaube ich nicht” reageerde Fernanda “dass passiert mir immer nach orgasmus” Ze kroop nog wat dichter tegen mij aan en na een paar minuten keek ik naar haar slapende gezicht en moest vaststellen dat ze er heel onschuldig uitzag.
Natuurlijk sliepen wij niet heel lang. Al met al had de hele sessie anderhalf uur geduurd. Dat was goed genoeg.
Fernanda heeft mij een genoegelijke tijd bezorgd. Ik zal zeker nog een keer op herhaling gaan, en misschien zelfs al weer snel. Toch is het servicepakket en de beleving van Fernanda te beperkt om mij op dit moment langdurig te “binden”. Haar mooie smoeltje zal echter voorlopig garant staan voor genoeg klandizie binnen GT……………………………..

adje10
7 oktober 2010, 10:30
buiten de kamer was ze heel goed, eenmaal op de kamer viel het zwaar tegen

seksenfun
16 oktober 2010, 20:09
Een treffende beschrijving van haar hierboven van ace2.

Ze heeft het liefst mannen die haar slapend rijk maken. Ze heeft er eentje gevonden :wink:. Haar masseren, haar oraal en anaal verwennen, samen slapen... 1,5 uur gepasseerd (bij haar is dat 150 euro en geen 100 euro). Zolang je als man daar zelf heel erg opgewonden van geraakt is er niets mis mee :smoke:.

Knabbel
25 maart 2011, 15:54
>> PHG

sunny
25 maart 2011, 16:49
Kannst Du den Verweis auf ihren Wunsch bitte entfernen? Danke!