Volledige versie bekijken : Vika (Litouwen) ex-Xenia VV/GT
Knabbel
28 juni 2010, 11:02
Haarkleur/-lengte : Kort rood stijl haar
Lengte dame : 160cm
Postuur/Cupmaat : superslank, / puntige B-cups
Nationaliteit/Taal : Litouwen / Engels
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Fris, guitig koppie
Nadelen: Nog nieuw, onervaren
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen
Het zal misschien niet ieders smaak zijn,maar voor mij een echte stunner, zowel qua koppie als body. Ze is echter nog zo kakelvers dat ze nog niet echt haar plek kan vinden in dit wereldje. Mede daardoor neemt ze soms zomaar een vijandige houding aan, terwijl ze even later weer poeslief is. Onpeilbaar dus. Ik laat haar voorlopig nog even in de wei grazen.
Foto's op blog: http://saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/feuerrote-xenia-aus-litauen/
Flipper
7 juli 2010, 18:54
Ik wilde dr wat over zeggen.. Maar aangezien ik alleen horen van info heb kan ik beter niets zeggen..
Het is niet erg goed iig..
Knabbel
7 juli 2010, 19:42
Ik wilde dr wat over zeggen.. Maar aangezien ik alleen horen van info heb kan ik beter niets zeggen..
Het is niet erg goed iig..
Ik heb de kamer verlaten zonder een enkele expliciet sexuele handeling verricht te hebben, en dat terwijl we sinds een week een positief geladen spanningsboog gecreëerd hadden. Sterker nog, ze stelde ondanks haar vermeende arrogantie zelf voor de kamer op te zoeken. Dit meisje is helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
The Joker
7 juli 2010, 23:35
Vandaag was ze in elk geval niet in VV te bewonderen, heb een paar weken terug gezellig met haar geluld, echter nog geen kamergang mee gedaan.
Knabbel
25 juli 2010, 12:30
Nu in Gt.
Knabbel
14 augustus 2010, 00:16
Dit meisje is helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Het ziet er naar uit dat die plek binnenkort gewoon weer thuis is. Ze vertelde opgelucht volgende week naar huis te vliegen en definitief afscheid van dit wereldje te nemen. Hoop maar voor haar dat dit lukt.
"de souza"
2 september 2010, 17:49
Het ziet er naar uit dat die plek binnenkort gewoon weer thuis is. Ze vertelde opgelucht volgende week naar huis te vliegen en definitief afscheid van dit wereldje te nemen. Hoop maar voor haar dat dit lukt.
Het is haar niet gelukt:redface:, gisteren was ze weer in GT.
Knabbel
6 september 2010, 00:35
Het is haar niet gelukt:redface:, gisteren was ze weer in GT.
Haar tijdelijk contract lijkt met enkele maanden verlengd te zijn, in het kader van jeugdwerkgarantieplan. Vooralsnog tot december. Heeft er nog steeds geen zin an, maar lijkt wel wat losser en vrijer te zijn geworden. Blijft er echter eentje met een handleiding.
Carlitos
6 september 2010, 21:43
Een dame met prachtige tieten. Heel aparte haarkleur die haar heel aantrekkelijk maakt, maar helemaal geen interesse in de ijsberen. Vroeg me eigenlijk af wat dat hele groepje uit Litouwen daar deed. Totale non-interesse. Gold eigenlijk ook voor de ijsberen, die keken heel lang de kat uit de boom, net als ik.... Er hing een hele rare koele sfeer.
Maar ze staat toch wel hoog op mijn lijstje, maar dat zal nog wel ff duren.
Megaboob
6 september 2010, 22:12
Xenia ken ik niet (alleen maar gezien), maar de Litouwse Victoia is echt niet te versmaden, en een van de toppers van GT. lees er mijn stukjes maar eens op na! m.a.w. de nationaliteit van de dame is niet bepalend!
:freu: megaboob
Gondolas9
6 september 2010, 22:55
Vreemde berichten.
Veel hints en suggesties.
Koosjer?
yep3
6 september 2010, 23:21
Heeft er eigenlijk al iemand met haar gekamerd?
The Joker
7 september 2010, 11:02
Nee als ik haar bezig zie in de club zul je niet snel een recensie terugvinden :)
Gondolas9
7 september 2010, 23:50
Ik heb het gevoel dat er veel hints zijn naar niet uit vrije wil werken, maar dat er rond de hete brij gedraaid wordt. Of zie ik dat fout?
The Saint
8 september 2010, 00:44
Lees anders eens de recensies op youppie: die zijn to the point over haar
Big30
8 september 2010, 01:09
Lees anders eens de recensies op youppie: die zijn to the point over haar
Gewoon een van de vele dames die centjes wil verdienen en nogal makkelijk voor wat extra's vraagt dat is het beeld wat opduikt uit de Youpie recensies.
Ze doet het werk net zo veel uit vrije wel als elke willekeurige loonslaaf in Nederland. Hoewel deze dame me meer overkomt als een slim zakenvrouwtje ;)!
Trouwens volgens Y zou ze in Gt Vika heten, er huppelt daar al een andere Xenia rond.
Big30
Carlitos
8 september 2010, 07:21
Conclusie is dus dat niemand hier met haar heeft gekamerd. Sir Wankalot heeft gelijk, haar gedrag in GT laat te wensen over als ze toch geld wilt verdienen.
Ik ben overigens op zoek naar recensies van Julia, een 26-jarige Poolse schone met donker rood lang haar en blauwe ogen. Mooi slank figuur en cup B. Ze vertelde nog een andere naam die ze hanteerde, maar die ben ik weer vergeten.
The Saint
8 september 2010, 14:39
Ik ben overigens op zoek naar recensies van Julia, een 26-jarige Poolse schone met donker rood lang haar en blauwe ogen. Mooi slank figuur en cup B. Ze vertelde nog een andere naam die ze hanteerde, maar die ben ik weer vergeten.
Yvonne?
Carlitos
9 september 2010, 08:33
Bedankt voor het meedenken Saint, maar die naam had ik wel onthouden. Volgende keer toch maar opschrijven.
The Joker
15 september 2010, 22:18
Vandaag spotte ik haar in PHG...
Die meid wisselt vaker van club dan dat ze kamert lijkt het wel :)
Flipper
16 september 2010, 23:22
Ik nog nooit iemand dames & heren a like.. iets positiefs over deze meid horen zeggen.. behalve dat ze lekkere tetten heeft... en een leuk koppie..
En dat heeft ze zeker.. =D dus heren,.. optik.. thats it, niet zeuren over de niet aanwezige service.. 50 pop.. en weer een illusie armer.. ^^ ;)
zaadmannetje
17 september 2010, 13:54
Ze ziet er idd geweldig uit maar op de kamer is het een afknapper , was al na 20 minuten de kamer af. zal er geen 2e keer mee meegaan .is afstandelijk en wil je zo snel mogelijk laten komen dat ze weer de kamer af kan , het lijkt wel of ze de trein moet halen.
Carlitos
20 september 2010, 19:10
Zaadmanneke, bedankt voor je waardevolle info. Maar toch kan ik haar niet uit mijn hoofd zetten. Die kop, der haren en heerlijke "tetten". Ik schat in dat ik toch die 50 euro de deur uitgooi maar ik moet het proberen.
paulus boskabouter
20 september 2010, 22:55
Beslist niet doen, zij is de grootste afknapper sedert jaren! Echt waar. Spreek uit ervaring!
Local Hero
21 september 2010, 20:25
I guess I should've known by the way U parked your car sideways
That it wouldn't last
See, U're the kinda person that believes in makin' out once
Love 'em and leave 'em fast
Een Corvette, ik denk wel dat iedereen wat dat is, het is een van de hottest cars, snel, illusies, ... Je ziet ze niet veel op de baan, nog veel minder dan Ferrari's, Lamborghini's en andere exoten. En als je er al een tegenkomt, dan gaat dat niet onopgemerkt voorbij. Hetzelfde overkwam mij een tijdje geleden in de Villa. Ik zag er eentje, rood, nog erg jong, ... wie kan daar aan weerstaan? Tijd voor een ritje ... :tongue:
A body like yours oughta be in jail
Cuz it's on the verge of bein' obscene
Move over, baby, gimme the keys
I'm gonna try 2 tame your little red love machine
Ksenija, the hottest car.. fast times ... illusion, beautiful set of wheels, but not so fast, rather slow .. and the ride is so sweeeeet... you must be a limousine, not a sports car. Het is verbazingwekkend hoe sex verkoopt. Vooral als het gaat om sportieve auto's. Een sportieve auto straalt sexiness, dus waarom er dan niet van proeven :smiley:
I guess I should've closed my eyes when U drove me 2 the place
Where your horses run free
Cuz I felt a little ill when I saw all the pictures
Of the jockeys that were there before me
Believe it or not, I started 2 worry
I wondered if I had enough class
But it was Saturday night, I guess that makes it all right
And U say - "Baby, have U got enough gas?"
Longwang
22 oktober 2010, 05:28
Of course her red hair is striking but she easily had the best body of any girl there last weekend. She told me her name was Samantha and said she was from Russia. Was very quiet in the room at first and did not come across as overly friendly but after she warmed up a bit she was fantastic. Spent 1.5 hours with her on the first night and 3 hours on the second night and left totally satisfied on both nights. But even if she does not bother to say hello to you while passing in the club I would gladly repeat with her.
Longwang
Knabbel
23 oktober 2010, 12:20
I would gladly repeat with her.
Apparantly she's on holiday next weeks...