PDA

Volledige versie bekijken : Sabina (Hongaarse) ex-Jeanet VV



Knabbel
28 juni 2010, 10:22
Haarkleur/-lengte : Lang blond stijl haar
Lengte dame : 164 cm
Postuur/Cupmaat : slank met wat room op de heupen / A/B-cups (licht hangend)
Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Beperkt Duits (maar doet echte moeite)
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : brommerstuur boven kruis / tong- en lippiercing
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Veel te lief
Nadelen: Nog nieuw, onervaren
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen

Deze dame was med de hele dag al opgevallen, al was het maar doordat ze steevast in het kielzog van haar zus Jennifer liep. Paar keer oogcontact gehad met een verleidelijke glimlach, en daarna weer wegkijken naar de grond. Tot mijn verbazing stond ze ineens achter me en sprak me zowaar aan. Zelden zo lief, rustig en werkelijk geinteresseerd door een dame aangesproken. Vanwege de drukte in de bar besloten dit buiten voort te zetten, maar doordat alle stoelen vrijwel bezet waren besloten een ligbedje op te zoeken en onder een paar handdoeken verder kennis te maken. Beetje strelen, leuk babbelen waarbij ze heel erg haar best doet goed Duits te spreken en echt geinteresseerd is. Absoluut tegenpool van een profi. De perfect opgebouwde GFE ilussie werd echter bij mij ineens verstoord toen ze over haar huwelijk en zoontje begon... :wand:

Niets mis mee maar de illusiefactor daalde in rap tempo. Vanwege het leuke "voorspel" toch maar de kamer opgedoken onder begeleiding van haar "grote zus" die haar nog even wegwijs moest maken. Helaas bleek op de kamer inderdaad dat de zwangerschap haar borsten licht hebben doen hangen, maat het valt eigenlijk ook wel mee. Zoenen aardig, maar niet meer dan lippen op elkaar en beetje draaien met de tong. Pijpen zou ze best aardig kunnen, en ze houdt het ook lang vol, alleen met een veel te droge mond (lees: te weinig speeksel) zodat het bijkans zelfs een beetje pijnlijk werd. Neukwerk was iets lastiger omdat ze door onervarenheid van haar hoge schoenen was gekukeld en haar knie had bezeerd. Voor de verandering maar eens wat standjes staande voor en tegen de muur geprobeerd. Ging best aardig, maar het geheel was te onervaren en dus weinig gestroomlijnd om van vloeiende sex te kunnen spreken. Jammer, ze zou een goede GFE kunnen bieden, maar wellicht komt dit nog. Tegen de tijd dat ze dit beheerst denk ik echter niet dat ze nog werkzaam is in dit vak.

Pistol Pete
21 augustus 2010, 10:49
Dame is samen met grote zus Jennifer verhuisd naar PSR en heet nu Sabina.

Ook PP bezweek voor haar zeldzaam fraaie gezicht en bodycontour. Vanwege het licht doorschijnende jurkje en de zorgvuldig opgestoken borsten waren niet alle PP criteria direct duidelijk. Omdat de dame wel erg zacht en lief aanvoelde op de bank en een hoog knuffelgehalte toonde tijdens de presales besloot ik ondanks lichte twijfel naar de kamer te gaan.

Op de kamer een goede GFE sessie. Pijpen doet de dame bovengemiddeld, en als zo een schoonheid de rodeo berijdt is het niet eenvoudig het zaakje niet vroegtijdig te lozen...
Na een uiterste krachtsinspanning lukte dat dan ook, ik wou nog langer genieten van haar orale kwaliteiten. Het werd een goede sessie met twee hoogtepunten, waarvan een net geen FT...

Na een half uurtje genieten zat t erop. Helaas hangen haar borsten ietsje vanwege een zwangerschap. Maar PP heeft geleerd dat de sex ook heerlijk kan zijn met een dame die niet op alle fronten hoog scoort op de PP criteria. Herhaling? jazeker wel, maar dan moet ik wel een moeilijke keus maken tussen minstens 6 andere lekkere meiden.

MiniME
22 augustus 2010, 11:40
Beide Hongaarse zusjes vallen inderdaad op een leuke manier op in PSR. Ze gaan het er echter niet lang volhouden vrees ik als ze hun VV/YY manier van denken niet aanpassen (behalve VV hebben ze ook nog een blauwe maandag in YY gezeten). Ze zijn zeer aimabel en leuk om mee te praten, maar komen veel te snel met de kamer vraag, zonder enig geknuffel/voorspel of wat dan ook. De ijsberen die het dan toch aandurfden, kwamen een illusie armer terug (zie ook recensie van Knabbel). Zoenen is matig en te voorzichtig, etc. Ik geef ze nog 3 dagen daar........

Knabbel
22 augustus 2010, 12:59
Ik geef ze nog 3 dagen daar........

Ze willen liever niet terug naar VV en PSR was een makkelijk uitstapje omdat nieuwe dames 3 dagen geen entree hoeven te betalen. Volgend geplande station was vooralsnog Zwitserland. Heb ze afgelopen vrijdag ook gesproken (zonder snelle sleutelvraag) en het blijven in de omgang werkelijk hele leuke dames, alleen het servicenivo is inderdaad beperkt.

Twinangel
22 augustus 2010, 14:39
Gisteren met deze 22-jarige jongedame gekamerd. Tegen mij vertelde ze dat PSR beter is dan VV omdat daar veel meer meiden rondlopen. Zoenen doet ze alleen op de kamer en is inderdaad beperkt. Ze is het Duits snel aan het aanleren, ondertussen was ze mij Hongaarse les aan het geven. Ze woont in Nederland en kan daardoor ook een paar woorden Nederlands.

seksenfun
22 augustus 2010, 14:50
Beide Hongaarse zusjes vallen inderdaad op een leuke manier op in PSR. Ze gaan het er echter niet lang volhouden vrees ik als ze hun VV/YY manier van denken niet aanpassen (behalve VV hebben ze ook nog een blauwe maandag in YY gezeten). Ze zijn zeer aimabel en leuk om mee te praten, maar komen veel te snel met de kamer vraag, zonder enig geknuffel/voorspel of wat dan ook. De ijsberen die het dan toch aandurfden, kwamen een illusie armer terug (zie ook recensie van Knabbel). Zoenen is matig en te voorzichtig, etc. Ik geef ze nog 3 dagen daar........

Voor wie hoge service in het vaandel draagt, kan ik me geen beterer reclame bedenken voor een club. MiniMe toch :smoke:.

MiniME
22 augustus 2010, 21:21
Voor wie hoge service in het vaandel draagt, kan ik me geen beterer reclame bedenken voor een club. MiniMe toch :smoke:.

Tsja, andere ijseren zullen het wel weer als kritisch gezeur bestempelen.................:cool:

Big30
22 augustus 2010, 21:30
Tsja, andere ijseren zullen het wel weer als kritisch gezeur bestempelen.................:cool:

Denk je dat echt :tongue:? MM in een vlaag van zelfreflectie :biggrin:!

Pistol Pete
22 augustus 2010, 21:36
Maar beste MiniMe, hoe te oordelen over de service van een dame als daar geen kamerervaring mee is opgedaan?

Vandaag heb ik heerlijk gespeeld met de dame, nee dit maal niet op de kamer maar op de sofa's in een druilerig PSR. Ondanks dat ik aangaf dat ik, net na binnenkomst, nog geen kamergang zou maken bleven de zusters lange tijd kletsen, ik schat een klein uurtje. Ja inderdaad ze probeerden mij ook het broodnodige Hongaars bij te brengen en nee, er kwam geen sleutelvraag. Ook later niet toen de dames kwamen buurten of bij mij aan tafel aanschoven tijdens het eten.

Wat mij betreft zijn en blijven het schatjes, heerlijke girls next door (geen volleerde DVP's maar dat verwacht ik ook niet na amper twee maandjes ervaring voor Sabina) die mij het leven in de saunaclub een stuk aangenamer maken. Ik heb maar 1 woord voor de dames: RESPECT.

MiniME
25 augustus 2010, 23:39
Maar beste MiniMe, hoe te oordelen over de service van een dame als daar geen kamerervaring mee is opgedaan?

Vandaag heb ik heerlijk gespeeld met de dame, nee dit maal niet op de kamer maar op de sofa's in een druilerig PSR. Ondanks dat ik aangaf dat ik, net na binnenkomst, nog geen kamergang zou maken bleven de zusters lange tijd kletsen, ik schat een klein uurtje. Ja inderdaad ze probeerden mij ook het broodnodige Hongaars bij te brengen en nee, er kwam geen sleutelvraag. Ook later niet toen de dames kwamen buurten of bij mij aan tafel aanschoven tijdens het eten.

Wat mij betreft zijn en blijven het schatjes, heerlijke girls next door (geen volleerde DVP's maar dat verwacht ik ook niet na amper twee maandjes ervaring voor Sabina) die mij het leven in de saunaclub een stuk aangenamer maken. Ik heb maar 1 woord voor de dames: RESPECT.

Samen met mijn ijsbeer maatje hebben we ook heerlijk met ze gepraat (na de sleutelvraag genegeerd te hebben). Super gezellig, leuk, en idd echte GNDs. De ijsberen die wel met hen de kamer opgingen waren minder blij, dus dan hebben we beiden dus de juiste keuze gemaakt (wel de voordelen van deze schatjes, en verder niets :rolleyes:).

Knabbel
29 augustus 2010, 13:44
Voorlopig zijn de zusjes nog in PSR, maar dan wel de weekenden.

Knabbel
30 januari 2011, 10:29
>> PHG