PDA

Volledige versie bekijken : Golda (Rumänisch)



Charly_Brown
2 juli 2010, 07:25
Guten Tag zusammen,


After Work chillen im Samya

Ich bin ich am Montag mal spontan nach Feierabend in Rodenkirchen aufgeschlagen. Die Bahn war Gott sei Dank frei und ich schnell am Sündentempel angekommen. Erwartungsgemäß war es sehr ruhig auf einem Montagabend aber um in Ruhe den wohlverdienten Feierabend zu genießen absolut ok. Frauenauswahl war ebenfalls immer noch mehr als ok, sowohl optisch als auch zahlenmäßig (schätze zwischen 15 -20)

Bei dem schönen Wetter hab ich es mir natürlich draußen gemütlich gemacht. Draußen auf der Terrasse gibt es nun zur Fussball WM einen Flat und mehrere Sitzgruppen zum Rudelgucken :biggrin: Es gab frisches vom Grill und ich hab mich artgerecht mit einem Bier vor die Glotze gehockt. War sich nur schwer aufs Spiel zu konzentrieren da immer wieder barbusige Schönheiten an einem vorbei stolzierten :rolleyes: Ich bin dann doch tatsächlich standhaft geblieben und hab das Spiel tatsächlich bis zum Ende geschaut.


Golda richtig goldig

Nun sollte es aber endlich auf Beutejagd gehen :biggrin: Irgendwann lächelte mich an der Bar ein süßes Wesen einsam und verlassen aus einer Ecke an und ich bin dann mal zu ihr rüber. Stellte sich in einer Mischung aus Deutsch und Englisch als Golda vor und schon hatte ich die Kleine auf meinem Schoß sitzen ihre Hand unter meinem Bademantel und kurze Zeit später ihre Zunge umschlungen mit meiner :rolleyes: Na das fing ja bestens an. Schon auf dem Sofa äußerst schmusig und anhänglich, Konversation klappt auch problemlos :)

-------------------------Kurzbeschreibung-------------------
Name: Golda
Alter: 19
Nationalität: Rumänin
Größe: 1,65m
Oberweite: 75B
Kf: 36
Haare: lang und braun
Augenfarbe: braun
-------------------------------------------------------------------

Entscheidung war so natürlich schnell getroffen und ich überlies Golda die Zimmerwahl, waren ja genug frei, Zimmer 9 sollte es sein (komplett verspiegelt :biggrin: ) Zimmer war dank Klimaanlage wohl temperiert. Befreit von den lästigen Klamotten bat Golda mich aufs Bett mit der bitte mich zurückzulegen und zu entspannen, aber gern doch Sie legte sich innig auf mich, rutschte an mir hoch und runter, es gab herrlich gefühlvolle Zungenküsse, bevor sie dann langsam zu der französischen Ansprache überging.

Französisch beherrscht sie ebenfalls sehr zufriedenstellend, sehr variantenreich, mal langsam nuckelnd, mal tief und fest mit Druck, Kronjuwelen wurden auch bedacht und immer wieder die Frage ob es auch gefällt und das tat es. Zeichendurch immer wieder Blickkontakt und ausnahmslos während der ganzen Nummer freihändig vollführt. Ihre Frage ob ich auch ihre Muschi lecken wolle bejahte ich und wir fanden uns schnell in der 69 wieder.

Poppen wollte ich natürlich auch noch und lies sie zuerst aufsatteln. Auch diese Disziplin bestand sie mit Bravour, egal ob eng umschlungen oder in der Hocke, Golda machte echt Spaß. Stellungswechsel Doggy, geiler Arsch und dazu das verspiegelte Zimmer :rolleyes: Zum Abschluss noch mal eng umschlungen in der Missio gevögelt bis das Gummi irgendwann randvoll war und wir beide trotz Klima ins Schwitzen kamen. Also blieben wir noch eine ganze Weile zusammengekuschelt unter der Klima liegen um abzukühlen.

---------------------Action--------------------------------
FO: sehr variantenreich und freihändig + Blickkontakt
FO beidseitig: in der 69 wurde sie lecker feucht
Küssen: sehr gefühlvoll mit und ohne Zunge
Sex: egal ob Reiter, Doggy oder Missio, hat in allen Positionen Spaß gemacht und sie vermittelte den Eindruck das ihr auch Spaß machte
Abschuss: Missio
PST/AST: in Deutsch oder Englisch möglich
-------------------------------------------------------------

In der Umkleide gab es ihren wohlverdienten Lohn für diese schöne Stunde der Zweisamkeit, wir duschten noch zusammen und da eh bald Feierabend war und so gut wie keine Gäste da waren haben wir dann noch den Rest des Abends zusammen oben auf der Couch verbracht. Also Golda find ich wirklich goldig :biggrin:

Fazit: Grill gut, Montags erwartend ruhig, Mädels gut und genug, Golda richtig goldig, ist vielleicht der Optikknaller im Samya aber das macht sie locker durch ihre herzlich liebevolle Art wieder wett, geht sehr auf den Gast ein, Service top, eine echte Empfehlung


LG,
Charly

Champollion
30 januari 2012, 14:21
Also Golda find ich wirklich goldig :biggrin:

Inderdaad :rolleyes:

Golda is sinds een paar weken terug. Ik heb al vaak met haar gekamerd.
Ideaal voor de GFE liefhebbers Daarom is ze vaak bezig...

MichelJ
7 juli 2012, 19:52
Ideaal voor de GFE liefhebbers Daarom is ze vaak bezig...

I agree. Prima service (met toch wat Roemeense trekjes), goede sessie mee gehad, ondanks dat ik dr qua gedrag een enkele keer moest 'bijsturen'.


Sent from my iPhone using Tapatalk

blauwebeer
8 juli 2012, 08:39
Ze kwam zich een tweetal weken geleden spontaan voorstellen, maar Blauwebeer had toen teveel andere zorgen aan zijn kop.
Waarschijnlijk zal een kamerbezoek er vroeg of laat wel inzitten, maar dan moet hij eerst voorbij Nastya en anderen geraken.

MichelJ
8 juli 2012, 15:43
Copy-past uit "Samya Algemeen":

...Terwijl ik wat doelloos op een bank hang, zie ik een paar meter van me af een Roemeentje zitten samen met een beer. Ze ontdoet zich van haar bikini-topje en er komen 2 vlezige, grote B-cups te voorschijn. Niet van die melk-tieten, maar lekker stevige, zoals MJ ze graag heeft. Ik zie de beer opstaan en denk even dat ze gaan kameren, maar tot m'n verbazing gaat hij aan de bar zitten en laat dat meisje teleurgesteld alleen achter :rolleyes:. Ik zie mijn kans schoon en schuif een paar meter op en ga naast haar zitten. Haar gezicht is niet dat van een model, maar lelijk is ze zeer zeker niet. Onder haar gezicht zit een heerlijk body. We raken aan de praat en het een relaxte meid te zijn in eerste instantie. Een paar minuten laten begint ze letterlijk te pre-salen. "Do you like to kiss?", vroeg ze me. Voordat ik antwoord kon geven ratelde ze al verder. "I kiss very good. Not only speaking but I do what I say. I am not like many other girls here with blabla.". Ook zou ze een prima massage kunnen geven, ik zou geen spijt krijgen om met haar naar de kamer te gaan vertelde ze me nog. Er ging een lampje bij me branden. Mooie praatjes voor zo'n klein snolletje, typisch gevalletje van goed in de bar, slecht op de kamer. Terwijl ik op haar borsten zat te geilen kwam van haar kant de sleutelvraag: "And? We go now or not because later I am busy I think".

Ik besloot de gok maar te wagen en vertrok met Golda naar kamer 6. Kamer 6....dezelfde kamer waar ik met Nastya de beste sessie van dit jaar (en misschien wel ooit) heb gehad. Terwijl ik aan het rand van het bed sta springt ze "in" me en begint passioneel te tongzoenen. "Now you see I made what i say...", zei ze tussendoor. Ze had gelijk, ze kwam haar belofte na. Aangezien ik niet van pas was om een uur lang 50 kg in me handen te houden stelde ik voor om op het bed plaats te nemen. Na nog wat TZ begon ze me te pijpen, eerste langzaam, nat met diepe halen, later wat sneller, niets op aan te merken. Even later belandde we in 69, iets wat ik met een nieuw meisje eigenlijk nooit doen en toen ik 2 flaporen bij haar pruim zag hangen bevorderde dat mijn geilheid ook niet echt. We gingen over op NMC, zij gehurkt boven op me, iets wat lekker aanvoelde, tot het moment dat haar Roemeense trekjes boven kwamen. "Baby, we can also stay 1,5 hour if you want", zei ze tijdens het neuken. Ik gaf haar aan dat een uur meer dan voldoende was en dat ze haar klep moest houden. "Ok....no problem. Do you want some extra's? Finish in my mouth or on my tits. It's 25€ extra". Nja...daar waren we bijna op het punt dat ik vorige week met Jimi bereikt had. Ik keek haar aan. Ik zei haar dat als ik iets extra's wil ik het haar wel zou aangeven en dat ze tijdens een sessie niet over geld moet beginnen. De boodschap was goed overgekomen en ze neukte er heerlijk op los. Na een minuut of 40 was het kruid verschoten. Na wat schoonmaakwerkzaamheden zei ze dat ze even naar beneden was en zo terug kwam. Ik vroeg haar wat ze ging doen. "I promised you a massage and I do what I say..." en weg was ze. Het resterende kwartier gaf ze inderdaad een uitstekende massage. Zonder het haar te zeggen had ze in no-time het zwakke punt in me rug gevonden. Even dacht ik dat ze me rug zou breken en toen ik daar wat van zei "snauwde" ze "Taci!". Al met al was het een goede sessie met Golda, een hele goede, het enige smetje was toch weer dat gezeur over geld op de kamer...

LBHL
20 januari 2013, 19:15
golda was afgelopen week in planet eden en ze vertelde mij dat ze daar de komende tijd blijft werken.
kan iemand dit draadje verplaatsen?