PDA

Volledige versie bekijken : Relax Lounge, Recklinghausen

Big30
4 juli 2010, 13:35
Relax Lounge
Nahestraße 5
45663 Recklinghausen

http://www.relax-lounge.com/

Is een prive huis. Zou eerst een Saunaclub geweest zijn, geen idee welke. Als ik de inrichting bekijk lijkt het me niet een club te zijn met lage Ruhrpot prijzen.

Knabbel
5 juli 2010, 08:10
Is een prive huis. Zou eerst een Saunaclub geweest zijn, geen idee welke.

Pand is vorig jaar in de executieverkoop gegaan:

http://www.zwangsversteigerung.eu/Nordrhein-Westfalen/AG-Recklinghausen/0022-K-0197-2007

La Luna krijgt er kennelijk concurrentie bij:

Auch der Service der Service der anwesenden Damen lässt keine Wünsche offen: Zungenküsse, Französich ohne, französich total, Anal, Natursekt, Lesboshow oder auch Verkehr ohne Kondom Alles ist möglich!!

Als ik de inrichting bekijk lijkt het me niet een club te zijn met lage Ruhrpot prijzen.

Dat wordt al bij voorbaat gebagetalliseerd:

Wir freuen uns, Sie als Gast der Relax-Lounge auf höchstem Niveau zu verwöhnen und das Alles absolut brieftaschenfreundlich.

Wagons-Lits
29 juli 2010, 18:26
Kenners kennen zeker 50% van de dames op de site: allen uit een sympathiek dorpje uit het Rheinland een kilometer of 20 ten noordwesten van Keulen. Of een historische stad aan de Eufraat :smoke: denk er maar even over na.

De koppeling tussen beide gelegenheden schijnt iets met het management te zijn.

Dat er 'Verkehr ohne' werd geboden, had ik in eerste instantie niet eens gelezen. In een woord: Jakkes. Zelfs als de dames terugkeren naar hun oude club (een heb ik er zelfs nog gezien vorige week) raak ik ze niet meer met een tang aan. Dit soort praktijken is aan ondergetekende niet besteed.

een onthustste

W-L

Big30
29 juli 2010, 18:56
Tsja ... .

Men draait er in ieder geval niet omheen :eek:, zoals Knabbel ook al opmerkte!!

Bepaald niet om vrolijk van te worden, maar je weet zo wel waar je aan toe bent. Dat is dan wel weer positief te zien.

stano
30 juli 2010, 21:43
Dat er 'Verkehr ohne' werd geboden, had ik in eerste instantie niet eens gelezen. In een woord: Jakkes. Zelfs als de dames terugkeren naar hun oude club (een heb ik er zelfs nog gezien vorige week) raak ik ze niet meer met een tang aan. Dit soort praktijken is aan ondergetekende niet besteed.

in feite, als je de beschrijving van de diensten van de dames goed leest is er maar één dame dia AO aanbiedt, namelijk samira ... deze meid komt niet van de Babylon en zal er ook nooit naartoe gaan denk ik