PDA

Volledige versie bekijken : Lance snoof cocaïne in gezelschap 4 stripteaseuses

facial
5 juli 2010, 16:15
http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-France/article/detail/1128895/2010/07/05/Lance-snoof-cocaine-in-gezelschap-4-stripteaseuses.dhtml

Goedemorgenallemaal
5 juli 2010, 20:35
Waaropm ontkent Lance dat toch allemaal???
Gewoon toegeven dat ie temidden van vier stripteuses is geweest is heel goed voor zijn geloofwaardigheid. hij is vaak genoeg van vrouw gewisseld om hem een liefhebber te mogen noemen. Als hij dit ontkent maakt dat andere ontkenningen ook maar ongeloofwaardig..

CLUBSPORT
5 juli 2010, 20:39
Dat ligt (denk ik) in puriteins amerika iets gevoeliger ;)

Big30
5 juli 2010, 20:39
Waaropm ontkent Lance dat toch allemaal???

Omdat het gewoon niet klopt! Het waren er namelijk 5 :biggrin:.

CLUBSPORT
5 juli 2010, 20:47
5 dames of 5 ons coke ???:biggrin:

Goedemorgenallemaal
6 juli 2010, 08:23
Dat ligt (denk ik) in puriteins amerika iets gevoeliger ;)
Kweenie of dat belangrijk is, ondanks dat we nu een paar heel goede VS renners hebben interesseert die sport, en dus ook de sporters, ze daar nog niet zoveel. ja maar, zijn stichting? hij verdiend toch vorstelijk? ja dat denken wij, ik denk dat ie nog niet verdiend wat een modale NBA speler verdiend...

Kortom, hij moet rekening houden met ons, niet met zijn landgenoten :D.

royke86
6 juli 2010, 09:33
5 dames of 5 ons coke ???:biggrin:
Dan kunnen ze weer een paar dagen vooruit...

En 5 vrouwen en coke, wat is het probleem ;)

Goedemorgenallemaal
6 juli 2010, 10:48
Dan kunnen ze weer een paar dagen vooruit...

En 5 vrouwen en coke, wat is het probleem ;)
Tommeke is ook gepakt en aan de schandpaal genageld voor coke dus waarom Lance niet.

royke86
7 juli 2010, 14:41
Tommeke is ook gepakt en aan de schandpaal genageld voor coke dus waarom Lance niet.

Is ook zo. Mensen zijn rare wezens en proberen elkaar het leven zuur te maken. Beetje jammer allemaal! Ik trek me er niets van aan en leef mijn eigen leven met mensen waarvan ik hou!