PDA

Volledige versie bekijken : Aïcha Atheneumbuurt

mmedaniels
6 juli 2010, 16:23
Gisterennacht even op de lappen geweest, auto geparkeerd in de Van Maerlandstraat. Toen ik terug naar m'n wagen stapte (moet tegen half twee geweest zijn) liep Aïcha daar rond. Het is zelden dat er nog tippelaarsters te vinden zijn in de buurt. Ik stond geil en was van plan naar het Schipperskwartier te gaan. Dan toch maar geopteerd voor Aïcha, een zeer slank heel donker negerinnetje.
Ze loopt daar al wel enkele jaartjes rond.
Niettegenstaand het een junk is ziet ze er nog redelijk appetijtelijk uit, strak kontje, kleine tietjes.
Prijs €50 doet alles ook neuken zonder condoom, zelfs anaal zonder condoom.
Niettegenstaande mijn redelijke alcoholconsumptie me hiertoe toch niet laten verleiden...
Op een rustig plaatsje:
Eerst PZC (flauw), dan broekje af zij voorovergebogen condoompje op en haar lekker geneukt, om de eindigen met een pijpbeurt waar ik in haar mond mocht komen wat ze onmiddellijk op de grond spuwde.
Alles binnen een tijdspanne van 5 minuten...

Flurkman
6 juli 2010, 18:42
Is dat die slanke Aicha die ook op afspraakjes.com adverteert?

biglover
6 juli 2010, 20:44
pijpen zonder condoom is levensgevaarlijk voor virussen zeker met hoeren

lustman
9 juli 2010, 14:43
De Atheneumbuurt heeft niets met het SKW te maken. Het ligt er namelijk 2 km vandaan. Verder is in deze buurt al jaren terug grote schoonmaak geweest en straat prostitutie is er verboden nu. Men komt er af en toe nog is een heroine hoertje tegen. Tja , voor ieder wat wils.

mmedaniels
11 juli 2010, 14:36
Nee Flurkman dat is een andere!
Die ontvangt privé in de lange nieuwstraat en is geen junk!