PDA

Volledige versie bekijken : Kelly / Kathy (Duitse)



thesickboy
7 juni 2007, 11:32
Naam : Kelly

Nationaliteit/ taal : Duitse

Leeftijd : 22jaar

Haarkleur/lengte : Halflang bruinachtig zwart haar

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage / Piercing : Ja / in haar mond een piercing

Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken,..

Extra : is al eerder werkzaam geweest in de PHG





Ik ben met een duitse dame mee naar de kamer gegaan genaamd Kelly. Erg spontaan meisje. Erg mee gelachen. Ze heeft een piercing in haar tong en onder haar bovenlip boven haar voortanden (nog nooit gezien). Meestal draagt ze een rood setje, 22 jaar en halflang haar tegen het zwarte aan. Volgens mij staat ze nog nergens beschreven op dit forum?!

Willi69
7 juni 2007, 13:48
Volgens mij staat ze nog nergens beschreven op dit forum?!
Stimmt, Kelly ist älter als das Eisbärenforum. :eek: Hat zuletzt Ende 2003 im PHG gearbeitet und erst letzte Woche wieder angefangen (siehe Berichte von Manni1a und mir).

Boebel
28 juni 2007, 18:09
Zaterdag 23/06 met Kelly mee geweest. Super meid. erg gelachen.

naast de goede sex ook gebabbeld en zelfs liedjes gezongen!

echt een hele goede recentie en zeker voor herhaling vatbaar:luvlove:

erg lief en sympatisch meisje wat al veel heeft meegemaakt.

groetjes Boebel

frank0
22 september 2007, 19:54
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze is verhuisd naar Jing Jang Roermond.....:nee::nee:

Had een aantal zeeeeeer lange sessies met haar en het altijd naar mijn zin gehad.....

:freu:

Picasso 1
15 oktober 2007, 19:54
Gelukkig Stiffmaster nog leren kennen op de allerlaatste mogelijkheid. Het was een aangename dag in YY zowel door de prettige gezelschap Willem2, Dupke, Stiffmaster alsook het geflikflooi met allerlei dames.
Het einde van de avond blijft me het meeste bij. Ik had een enorme behoefte om nog een keer te :fuck:. Ik zag Kathy sexy dansen aan de bar. Binnen enkele minuten vervolgde dat zich door haar billen op mijn kruis te bewegen terwijl ze me heel geil recht in de ogen bleef aankijken. Ik werd bloedgeil :dance[1]:. Het duurde dan ook niet lang of we stonden op een sleutel te wachten in de hal :rofl:.

Stiffmaster komt even langs om afscheid te nemen en ploseling hoor ik 'pats'. Kathy bleek Stiffmaster op de billen te hebben geslagen en Stiffmaster keek geschockt om zich heen :D. Ik wist dat Kathy in was voor stout gedrag, dus duw ik haar met haar kont tegen de kruis van Stiffmaster. Ze begon met haar billen een braziliaanse dans op Stiff's kruis en ze stelt een trio voor :eek:. Stiffmaster wees dit af (verrek, die man kan daadwerkelijk nee zeggen :green_smi). Ik zeg tegen Stiff "dat je nu met zulk een geil moment van een heerlijke meid je laatste minuten in een club doorbrengt" en vermelde hem verder dat als hij straks in de auto was hij eraan moest denken dat ik op dat moment die heerlijke stoot aan het :fuck: zou zijn.

Het ga je goed Stiffmaster ;).

Hollandmale
11 november 2007, 11:03
Kathy was gisteren (zaterdag) aanwezig, gespot door 'n medebeertje.
Waarschijnlijk een van de dames die HM donderdag nog niet kende :cool:.

Eagledriver
31 december 2007, 14:11
Ik had Kelly/Kathy al een paar maal in PHG gezien, en vond het altijd een spontane meid, alleen de aanwezige piercings deden mij altijd huiveren. :nee: Zeker de piercing boven haar tanden :eek:.
Tot afgelopen vrijdag, op "mijn oudejaarsdag". Ze had een paar piercings thuis gelaten en dat maakte van haar een lekker naturel meisje. Na enige tijd rondgekeken en rondgelopen te hebben ben ik met haar naar de kamer gegaan, en heb hier een leuke tijd gehad. Kathy is een lekkere meid die uit kan delen en kan ontvangen. :fuck:

Ik zit niet heel veel in de buurt van YY, maar als de kans zich voordoet, dan hoop ik dat Kathy er is voor een nieuw samenzijn.

Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

Moeke1
24 april 2008, 19:07
Naam : Kate (soms ook Katie)
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : ongeveer 1.68m
Postuur/Cupmaat : zeer slank , sportief type / A-Cup
nationaliteit/Taal : Duitse , duits en engels
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : piercing in voorhoofd en onderlip
Service : Goed en zeer hevig . Zoenen, vingeren, NMC en PZC zeer goed
Extra : Mooi meisje / ze loopt topless door de zaak

Als je van een snelle en zeer hevige pijp- en neukpartij houd, zit je bij haar goed. Ik vond het een aparte en leuke ervaring, zeker omdat ik ze steeds weer kon afremmen om zo het orgasme lang genoeg uit te stellen.

beer67
21 juni 2008, 11:17
deze kathy niet meer gezien sinds 3 weken

Moeke1
21 juni 2008, 11:45
Ik heb ze elke week gezien. Ze loopt nog steeds hyperkinetisch rond :lostit:, ge kunt er ni naast kijken.

libero
28 juni 2008, 11:52
De krulletjes die ze tot nu in haar haar had zijn odnertussen verdwenen.

Gister een heel leuk halfuurtje gehad. leuke prettig gestoorde meid. Bij binnekomst was ze op een stretcher bij het zwembad wat acrobatische rekoefeningen aan het doen. iets later greep ze me bij het passeren bij mijn leuter vast.

aangezien ik al een paar maanden (ik kom er maar eens in de zoveel maanden) al interesse had in haar, heb ik deze kans maar genomen. Ze blijkt nog heel aardig en heel sociaal ook nadat we van de kamer waren.

er zouden meer van dit soort meiden moeten zijn.

enige minpunt was wel dat ik haar vriendin niet heb gezien met wie we als aflsuiter nog een triootje zouden doen. Ze staat iig bovenaan mijn lijst om volgende keer eens onder handen te nemen

Goedemorgenallemaal
17 augustus 2008, 22:09
wat een avondje
Samen met Nadine een trioooojohohooooooo:D

Saruman
18 augustus 2008, 20:54
Nadine, Kathy, Nipa en Luana behoren op dit moment tot de "vaste crew" van ZZ (als je daar al van mag spreken)

Nipa wel tot ze haar massagesalon geopend heeft in Luik (over een maand of zo zou dat zijn)

Groeten,
S :wink:

cockboot
10 januari 2009, 22:16
hallo beste ijsberen ,
vandaag naar yinyang geweest ,superervarig met sylvia ,een poolse dame die goed nederlands speekt en mij gigantisch heeft verwent
zegt het voort

cockboot
10 januari 2009, 22:17
het eten bij yinyang is trouwens supergoed