PDA

Volledige versie bekijken : Claudia (Poolse)



Megaboob
16 juli 2010, 01:09
Naam : Claudia

Nationaliteit /taal : Pools / Duits

Leeftijd : ca 25 Jaar

Haarkleur/lengte : geblondeerd, half lang

Lengte : 1,76 meter

Postuur / Cupmaat : Zeer Slank / B-cup, naturel

Tatoeage/Piercing : Nee / nee

Service : PZC, FT, NMC, zoenen, beffen, vingeren

Claudia was een der mooiste dames van de avond, moi slank, lang, blind, en pools. dat is een goede combinatie. moie borsten, zij het niet zeer groot, maar wel in verhouding. B cup dus.

Deze dame zit al lang in het vak, en wisselt regelmatig van club, voorheen PHG, GT, Yinyang, World. Morgen gaat ze naar World gaf ze aan.

Mij heeft ze in ieder geval heerlijk gepijpt, zo goed dat ik er een FT van heb gemaakt. Pijpen kan ze, heerlijk diep, zacht, en dan weer harder, precies zoals het moet!

Ook nog even cowgirl, maar het PZC was dus dermate goed, dat ik FT wilde, en dat gaf ze!

Mooie dame dus naar mijn mening, goede service, positieve houding en instelling.

Zeker herhalingsgevaar, maar in welke club ze dan zit? Dat is dan de keuze van de dag blijkbaar. Maar ze gaf aan Yinyang momenteel erg prettig te vinden, dus wellicht daar.

:smoke: Megaboob

jb48
18 augustus 2010, 18:15
Das angegebene Alter ist leicht geschönt. In einer netten Unterhaltung sagte sie selber, dass sie 31 Jahre alt ist. Auf dem Zimmer gabe es gute ZK und das FO war auch ok. Sie lies sich lecken und fingern und ging auch beim GV in verschiedenen Stellungen gut mit. Einzig das sie etwas Flutschi auftragen hat, war nicht so schön. Aber wenn man bereits mehrere Zimmer hinter sich hat vielleicht verständlich. Insgesamt eine gute Nummer.

limbo11
19 augustus 2010, 08:07
Omdat ik zelf niet zo'n lange benen heb spreken dames met lange benen mij bijzonder aan en toe ik Claudia zag lopen met haar lange slanke benen, gekleed in een piepklein rokje (30 cm)was mijn interesse gewekt.
Boven op de couch naast haar gaan zitten en na een klein praatje vroeg ze of ze mij hier moest opwarmen maar ik verkoos toch de Kino.
Direct voelde ik haar tong tot in mijn keel en hup daar was haar rokje uit en ook het topje en duwde ze mijn hand tussen haar benen.
Ze ging voor mij op de grond zitten en liet klein Limbo tot aan de wortel in haar mond verdwijnen en dan liet ze hem nog even zo zitten en voelde je haar keel er om sluiten een erg geil gevoel.
Naakt ging ze een sleutel halen en op de kamer verder gegaan met heftig zoenen, diep pijpen en aan de kroonjewelen likken. Het leek af en toe wel een worstelwedstrijd zo heftig gingen wij te keer.
Toen ik haar likte ging ze wel mee maar ik voelde dat ze steeds bijna kwam maar het lukte net niet. Moe van het intensieve likken ben ik daarna begonnen met vingeren, waarbij ik op haar verzoek petsen op haar billen gaf en ineens kwam ze heel heftig klaar waarna ze hijgend bleef liggen en een paar minuten nodig had om bij te komen.
Ze gaf aan niet snel klaar te komen en het was volgens haar ook al weer een tijdje geleden geweest dat ze zelf was klaar gekomen tijdens een sessie.
Nadat ze was bijgekomen beloonde ze mij voor mijn inspanningen door weer diep te pijpen en te tongen.
Na condoom omgedaan te hebben ging ze op mij zitten en met haar lange benen zag dat heel lekker uit.
Daarna in misio verder en daarbij ging zij zodanig te keer dat ik na enige tijd heftig kwam en het rubbertje mooi vol maakte
In elkaars armen uithijgend vertelde zij mij dat ze vandaag weer in Ying Yang ging werken omdat in Aca het vrouwenoverschot wel erg hoog was.
Ondanks dat we zeker 45 minuten op de kamer waren vroeg ze toch maar € 40 dat ik haar met fooi heb ovehandigd.
Herhalingsfactor 100%