PDA

Volledige versie bekijken : Jill

duivenmelker
16 juli 2010, 10:51
Jill
Haarkleur/-lengte :Zwart
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat :B
Nationaliteit/Taal :Poolse vader , Duits, weinig engels
Leeftijd : 22j oogt jonger
Tatoeages/Piercings :
Service:TZ PZC NMC beffen (laat u eerst de mond spoelen, zou standaard moeten zijn)
Voordelen: zeer mooi en lief meisje (opvallende ogen)
Nadelen:beetje verlegen
Tijdsduur :1u30
Prijs :
Extra’s bij het bezoek: achteraf nog regelmatig een zoen en een lieve glimlach
Dit toppertje zou een 3 tal maanden in YY werken en haar eerste DVP ervaring zijn .

Dit meisje was me al meerdere malen opgevallen in YY ,ze is zeer mooi ,ogen mooi opgemaakt en ziet er zeer jong uit, alleen wat verlegen ,had dit meisje in het verleden al een paar keer aangesproken waarbij ze zeer koel bleef , alleen de laatste keer kwam ze me heel lief over maar ze hield nog altijd afstand.
Gisteren viel ze me direct op en ik kreeg een lieve blik van haar ,ze was aangenaam verrast dat ik haar naam nog kende naast haar zat een heel mooi blondje ,tussen die twee mooie meisjes plaats genomen en maar direct een kamervraag gesteld aan JILL waar ze tot mijn verassing gretig op inging ze vroeg nog 5 min tijd ondertussen met het blondje wat gesproken het bleek KINGA te zijn daar ging me een lichtje op van goede berichten, vroeg dan maar of ze geen zin hadden voor een trio .
Samen met deze 2 jonge meisjes beide 22j op kamer de service van Jill was uitstekend heerlijk tongzoenen, lekkerpijpen en diep,en liet zich zalig klaarlikken ze verraste mij aangenaam.
Bij Kinga was het allemaal wat moeilijker amper zoenen , pijpen was goed ,likken had ze niet graag maar dit blondje maakt het dan weer goed met haar natuurlijke schoonheid en haar onschuldig lachje waar een man alles voor zou doen.
Al bij al een heerlijke sessie van 1u30 ,alleen had ik mijn hoogtepunten niet onder kontrole met deze 2 mooie jonge meiden ,2 maal te snel.
Het was een prima ervaring en met Jill wil ik zeker nog eens alleen op kamer.
Deze 2 meiden deden me de afwezigheid van mijn toppertje Jamila enigzins vergeten.

duivenmelker
10 augustus 2010, 09:04
Gisteren een kort bezoekje aan YY om 8u45 binnen, bij het omkleden aan de lockers kwam Jill me begroeten bij het voorbij lopen een glimlach en een dikke zoen alvast afgesproken voor een kamer.
Vlug een douche genomen en alles grondig gewassen en daar was het Engeltje al terug met de handdoeken en wij samen op naar de kamer maar eerst nog een dikke zoen wat zoend ze heerlijk met volle mond en tong.
Maar we hadden pech alle kamers bezet en 2 wachtende koppels voor en dit voor een maandagavond dan maar direkt de sleutel van kamer 11 gevraagd als die vrij was en we hadden ditmaal geluk (kamer 11 is met een bubbelbad en een betalende kamer).
Wij zijn dan maar onmiddelijk aan het grote werk begonnen eerst elkaar lekker zoenen met volle overtuiging wat doet ze dit heerlijk, overal strelen en mekaar liefkozen en ondertussen mekaar teasen met de ogen wat heeft ze een mooi gezichtje en mooie grote ogen .
Daarna begon ze aan het pijpwerk wat doet ze dit heerlijk met volle overgave diep zuigend draaiende bewegingen met haar tong mijn pik stond op springen heb dan maar voorgesteld om haar te likken waar ze gretig in toestemde , ze liet zich gretig likken ze kreunde lichtjes en genoot ervan en de clitoris was goed voelbaar en het sapte volop in haar poesje en GW maar likken zuigen beffen maar ze kwam niet tot een hoogtepunt zelfs niet na 15 min profi werk van mij ( dat zeggen de meiden toch altijd van mijn likken) maar ze had er toch van genoten.
Dan maar terug naar het pijpwerk en even later naar het neuken in verschillend standjes en in tussentijd aan mijn tepels bijten dat wist ze nog van de vorige keer uiteindelijk heerlijk klaargekomen wat een meid een topper voor mij.
Zeker voor herhaling vatbaar .