PDA

Volledige versie bekijken : Jessy

eeuwigeloper
16 juli 2010, 13:39
Naam : Jessy (?)

Haarkleur/-lengte : blond, lang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal A/B-Cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : eind 20

Tatoeages/Piercings : rechtertepel, tattoo onderrug

Service : Zeer goed. Zoenen , kussen, aftrekken, PZC, FT (?), NMC.....

Bijzonderheden :

Eind vorige week kennis mogen maken met dit pareltje. Haar naam niet echt goed opgevangen, maar ik denk dat het Jessy is. Een prachtige blondine, lekker ongecompliceerd. Sinds 2 weken weer in het vak, vertelde ze, na een jaar afwezigheid. Het raakte uit met haar vriend, of zoiets.
Hoe dan ook, een geweldig halfuurtje mee mogen beleven. Ze pijpte heel diep en intens, tot aan de wortel! Ondertussen kriebelde ze m'n ballen met haar nagels. Oei, dan gaat het een en ander al snel borrelen bij mij! Dus maar even geswitched en haar laten kronkelen onder m'n tong. Deze dame is in het bezit van een heerlijk, schoon, gladgeschoren, smakelijk kutje. Een genoegen om onder 'handen' te nemen...
Eigenlijk was het zonde om over te schakelen op het betere ramp- en stampwerk, want dan weet je dat het met zo'n lekker ding maar van korte duur zal zijn. Maar dus toch maar gedaan en na een paar standjes uiteindelijk op de knieën afgemaakt.
Voor herhaling vatbaar.

christiano
15 juni 2013, 13:39
Jessy is weer terug ! Heerlijke en mooie meid. Geen gezei....maar doet wat ze zegt.
Overigens zijn er 2 Jessy (eentje met de echte naam Jessy en een dame met deze fictieve naam)
Beide dames zijn zeer goed! Beide dames geven aan van voormalig DDE afkomstig te zijn. Ik heb alleen
maar goede ervaringen met dergelijke dames. Geen gezeur over; ik doe dit of dat niet, prijzen of seks.
Heerlijk !