PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, Privat Sunshine, Algemene ervaringen



Tiga
16 juli 2010, 21:52
Post hier je algemene ervaringen met deze club...

blauwebeer
17 juli 2010, 17:23
Voor een ervaring is het nog iets te vroeg, voor een vraag daarentegen : Komen de Roemeentjes en Bulgaartjes met een volgende lading of kunnen we eindelijk eens naar een 'Schatzi-ficken-Zimmer'-vrije omgeving?

Tiga
17 juli 2010, 19:14
Dit zijn alle dames die er werken momenteel. Het is een privéclub dus schatzi ficken zimmer is sowieso niet aan de orde. Veel plezier!

blauwebeer
17 juli 2010, 19:50
Dit zijn alle dames die er werken momenteel. Het is een privéclub dus schatzi ficken zimmer is sowieso niet aan de orde. Veel plezier!
Volkomen gelijk, de Schatzi-ficken-Zimmer nationaliteiten zijn in de kleinere clubs of privéhuizen nagenoeg niet aanwezig.

Snoopy19741
3 september 2010, 08:42
Ich weiß zwar nicht, was genau mit "Schatzi-ficken-Zimmer" gemeint ist, aber ich kann nur sagen, dass ich bisher immer sehr zufrieden mit der Laden war. Die Mädels sind echt nett und super hübsch. Kann ich nur empfehlen. Veel plezier!

limbo11
4 oktober 2010, 06:54
Volgens de Duitse Fora is deze club door het Ordnungsambt gesloten en is men op zoek naar een nieuwe lokatie.
Had ik net een kortingskaart gewonnen, jammer!

Limbo

MichelJ
4 oktober 2010, 06:58
Volgens de Duitse Fora is deze club door het Ordnungsambt gesloten en is men op zoek naar een nieuwe lokatie.
Had ik net een kortingskaart gewonnen, jammer!

Limbo

Ok, handig om te weten. Ik had ook nog een kaartje liggen die nog 2 weken geldig is, maar die kan dan waarschijnlijk de prullenbak in? Misschien weten de mods wat meer?

Admin
4 oktober 2010, 13:02
Ok, handig om te weten. Ik had ook nog een kaartje liggen die nog 2 weken geldig is, maar die kan dan waarschijnlijk de prullenbak in? Misschien weten de mods wat meer?

Men is tijdelijk gesloten op last van het Bauamt. Dit valt ook op de website te lezen.
Men probeert zo snel mogelijk weer open te gaan. Dit zal dan op de website worden vermeld en zullen we op ons forum ook melden.

Momenteel is nog niet bekend wanneer de heropening zal plaats vinden.

Admin

Li Ei Re Ei
4 oktober 2010, 15:50
what is up in the sunshine paradise? Nobody answers the phone, in other forum I heard gossip it would be closed down for business...

does anyone of you know?

Cheers,

Admin
4 oktober 2010, 15:58
what is up in the sunshine paradise? Nobody answers the phone, in other forum I heard gossip it would be closed down for business...

does anyone of you know?

Cheers,

Currently closed after an intervention of the State Construction Office.
This is expected to be temporarily, although it cannot be foreseen when they will open again. Check the PS website and this forum for further info.

Admin.

MichelJ
4 oktober 2010, 17:11
Dit valt ook op de website te lezen.

Kijk ik er nou overheen of is dit (http://privat-sunshine.de/nl/index.htm) een oude website?

Big30
4 oktober 2010, 17:22
Kijk ik er nou overheen of is dit (http://privat-sunshine.de/nl/index.htm) een oude website?

Das de "oude versie" in het NL. Hier staat de mededeling wel:
http://privat-sunshine.de/

en dat is ook alles wat er staat!

Tiga
4 oktober 2010, 21:27
Sunshine is op zoek naar een nieuwe locatie en komt zo snel mogelijk terug. Alle tombola kaarten blijven hun geldigheid behouden. We wensen sunshine een snelle heropening toe!!

MichelJ
4 oktober 2010, 21:29
Alle tombola kaarten blijven hun geldigheid behouden.

Dan morgen maar ff de prullenbak op de kop zetten. :rolleyes:

hara1d
4 oktober 2010, 22:56
habe ich erlebt als ich einmal dort war, Lena beantwortete mir die Frage die viele Kollegen gestellt hatten: geht devot und dominant gleichzeitig?ungebeten. Ich musste eine halbe Stunde auf die Süße warten , als sie zu mir kam fragte die dominante Lena mich: haste Dir schon einen gewichst oder sollen wir jetzt erst ins Bad und dann ins Zimmer gehen? Vor dem Badbesuch noch der Hinweis mich GRÜNDLICH zu waschen ( sie würde bei "Unannehmlichkeiten" den Gast nochmals ins Bad schicken und das gehe schließlich von der Fickzeit ab).
Die devote Lena durfte ich mit meiner Zunge erleben, sie kann genießen.
Schade dass sie nun nicht nur Do + Fr. (Mo-Do Hochschule Niederrhein, Wochenende sollte privat bleiben) sondern gar nicht mehr buchbar ist.
Es bleibt zu hoffen dass alsbald eine neue Wirkungsstätte gefunden wird.

Dabei fällt mir ein dass in dem gleichen Gebäude ein ehemaliges Restaurant einen Nachmieter sucht, von außen betrachtet geschätzte 150 m², die dazugehörige Küche ist wohl jetzt die Pizzeria die wiederum keinen Gastraum hat sondern nur Abholung und Lieferservice bietet.
Eine interessante Variante währe der erste Club in NRW mit Top-Mädels (bereits vorhanden), Top- Küche a´la carte von 10 € bis zur Mafiatorte "total"
zu 50 € (incl. Blowjob mit Aufnahme), man müsste einfach das ganze Haus "umwidmen". Auf dem daneben befindlichen Tankstellen?-Gelände ließe sich ein diskreter Parkplatz mit Zugang zum Hintereingang realisieren.

Sollten indes Bedenken seitens des Bauordnungsamtes hinsichtlich der Nutzbarkeit / Bewohnbarkeit des Gebäudes bestehen wird sich der Besitzer um Abriß oder Instandsetzung Gedanken machen müssen.
Wenn die Sonne eher im Zentrum von MG scheinen sollte wäre es mir auch recht, nur bitte nicht zu weit von der Hochschule damit wir auf Lena donnerstags nicht zu lange warten müssen.

limbo
13 oktober 2010, 11:49
Vandaag gebeld en men gaf aan dat er 6 dames aanwezig zijn

limbo11
13 oktober 2010, 20:24
Vandaag gebeld en men gaf aan dat er 6 dames aanwezig zijn

Heb ik er een klein broertje bij?

woods25
14 oktober 2010, 07:37
Vandaag gebeld en men gaf aan dat er 6 dames aanwezig zijn

Kann jemand das bestätigen,Ich habe noch ein Gutschein
Gruß
woods25

woods25
16 oktober 2010, 11:04
Laut Hp sind nur noch 2 Girls anwesend Lana und Lara
Gruß
woods25

limbo11
27 oktober 2010, 09:05
Laut Hp sind nur noch 2 Girls anwesend Lana und Lara
Gruß
woods25
Is weer open.
Ik ben er maandag geweest op de oude locatie. Alleen Lara en Lana waren aanwezig.

Admin
27 oktober 2010, 10:56
De HP is ook weer normaal on-line. Sunshine is dus weer normaal open op de oude locatie.

Admin

limbo11
9 november 2010, 06:50
Gisteren had ik eindelijk tijd en goesting om mijn gewonnen kortingskaart van Sunshine in te wisselen.
Lana was alleen aanwezig vandaag (ze gaf aan dat vanaf dinsdag Lana en Kathy aanwezig zullen zijn en vanaf vrijdag Lena en Lily) Ze blijven voorlopig op dit adres.
Lara was door haar gedwongen rustperiode vanwege een operatie flink bijgekomen maar niet dik.Natuurlijk waren ook haar borsten dikker geworden en omdat ze pront rechtop stonden was dat een geile aanblik.
Ik vroeg haar wat 3/4 uur kost omdat ik 2x wilde komen.Spontaan gaf ze aan dat ik ook in 1/2 uur 2x kon komen als dat lukte.
Dus de resterende € 25 boven op mijn tegoedbon betaald en in de badkamer gewassen.
Toen Lara binnenkwam zat ik op de bank en de eerste verrassing was de haardos die zij onder droeg, dat ben je niet meer gewend bij alle kale kutjes!
Ze kwam naast mij op de bank zitten en al snel waren we flink aan het tongen. Op haar knieen begon zij mij te pijpen, afwisselend en zonder handinzet. Om niet te komen zijn we snel op het bed gaan liggen en Lara ging door met een heel mooi blaasconcert. Omdat ik 2 keer wilde komen heb ik haar mooi laten doorblazen en na 10 minuten kwam ik waarbij ze alles over haar prachtige borsten liet lopen.
Gewassen, wat gepraat en toen weer gestart voor de 2e ronde. Klein Limbo had nu toch wel wat moeite om stijf te worden maar zij pijpte zo lang totdat hij fier rechtop stond. Condoom om en zij kwam op mij zitten en bereed mij heerlijk waarbij ik haar borsten heerlijk kon kneden.
Gewisseld in Misio ging het door met heftige TZ en na wisseling in Doggy voelde ik dat ik het niet lang meer zou houden en ik spoot het rubbertje vol.
Ondanks het feit dat het 1/2 uur al voorbij was maakte Lara geen enkele haast. We lagen nog wat en streelden elkaar. Na het wassen en aankleden werd ik met een dikke zoen uitgeleide gedaan.
Een lekker bezoekje dat dik voor herhaling vatbaar is.

Admin
17 mei 2011, 12:12
Donderdag 19 Mei is er weer een party bij Privat Sunshine (http://www.privat-sunshine.de) voor 99euro.

Admin
19 juli 2011, 00:31
Donderdag 21 Juli is er weer een party bij Privat Sunshine (http://www.privat-sunshine.de) voor 99euro...............

pertje
28 oktober 2012, 22:14
Is iemand hier onlangs nog geweest?

pertje
8 december 2012, 12:47
Hallo Hallo,

Ik kan me niet voorstellen dat hier al tijden niemand meer geweest is. Ik ben voornemens hier binnenkort heen te gaan en zou graag en bevestiging willen hebben dat dit een aardige keus is.

BVD voor uwen reacties.


PS Ga ik erheen, dan komt er zeker een review.

gebbel
10 december 2012, 18:44
ben hier pas nog geweest
andrea had ik gekozen
ziet er zeer goed uit mooi lichaam
de sex was beduidend minder goed
gebbel

pertje
14 december 2012, 08:23
Nou, daar was ik gisteren dan, bij privat sunshine. Netjes rond 12.00 ingeklokt. Toen waren er reeds 8 mannen aanwezig, ik verwacht dat dit vaste klanten waren. En toen bleef de deurbel maar gaan en gaan..op een gegeven moment waren er 22 tot 24 mannen aanwezig. Het laat zich al raden dat dit op 4 vrouwen (Lara deed alleen de gang-bang en de theke) een aardige bezetting is. Dan vertrekken er tussendoor enkele beren, maar dan komt om 17.00uur de tweede golf met beren langs (dan was het tarief nog maar 69euro, het hadden nederlanders kunnen zijn :wink:). Met deze drukte zul je of heel assertief moeten zijn of zo brutaal zijn de dames te gaan afvangen in de gang. Omdat ik beide niet ben het ik maar 2 kamergangen gedaan. Deze waren met Cora en een klein romeens 19-jarig meisje en beide waren zeer de moeite waard. Omdat de eerste keer bij Cora nogal snel ging wilde ze er nog wel een vervolg aan geven, maar op party-dagen hebben ze een "open deuren"-beleid en stond er opeens een duitser achter cora toen ze mij aan het pijpen was. Toen hield het voor mij op, dat is toch niet mijn cup-of-thee. Ook de gang-bang heb ik aan me voorbij laten gaan, maar daar werd wel veelvuldig gebruik van gemaakt.

Door de vriendelijkheid van de dames en het treffen van een nederlandse beer heb ik me deze dag toch wel vermaakt, maar door de drukte en open deur beleid zal ik hier geen vervolg meer aan geven.

gr. pertje