PDA

Volledige versie bekijken : Samantha (Rusland) ex-PHG

Big30
16 juli 2010, 23:45
Naam : Samantha
Nationaliteit/taal : Russische / Redelijk Engels, geen Duits
Leeftijd : Begin 20
Haarkleur/lengte : Blond/ Opgestoken haar
Lengte : 1m60cm
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage/Piercing : - / -
Service : PZC, NMC, FT niet gevraagd

Was afgelopen Woensdag volgens haar eigen zeggen haar vierde dag in PHG. Zou daarvoor niet ergens anders in Duitsland werkzaam zijn geweest. Was er samen met 2 vriendinnetjes. Ze vroeg heel vriendelijk of ze naast me mocht plaats nemen en daar maakte ik geen bezwaar tegen. Ze had gouden oorbellen in en ik dacht O NEE heb ik weer, daar komt weer zo'n Roemeense maar twas dus een Russin. Dringt zich totaal niet op, vriendelijk typje, beetje tegen het verlegene aan.

Op de kamer een boven gemiddelde ervaring. Meer een GFE dan een PSE type dame. Beetje onervaren maar dat kan soms ook wel zijn charme hebben ;)!

blauwebeer
17 juli 2010, 06:41
Ze had gouden oorbellen in en ik dacht O NEE heb ik weer, daar komt weer zo'n Roemeense maar twas dus een Russin. Dringt zich totaal niet op, vriendelijk typje, beetje tegen het verlegene aan.
Dat had je beter moeten weten, Roemeensen vragen niet of ze naast je mogen komen zitten, die trekken aan je badjas en zeuren aan je ijsberenkop : 'Schatzi, Zimmer, Schatzi, ficken'.

Willi69
17 juli 2010, 13:36
Mijsbeer :wiederda: war ganz begeistert von Samantha. ;) Es arbeiten übrigens derzeit so viele Russinnen wie schon lange nicht mehr im PHG, circa 8. :)

ksie
3 augustus 2010, 23:35
Samantha was vandaag (samen met haar vriendin) volgens haar zeggen de zevende dag in VV. Ze heeft het er goed naar haar zin. Vandaag heeft ze lekker de tijd genomen. Eerst gezellig een tijd buiten op het terras zitten kletsen. Ze spreekt redelijk engels. Daarna nog een heerlijk uur met haar op de kamer doorgebracht. Er is zeker herhalingsgevaar.
De omschrijving van de dame klopt wel alleen de A-cup mag volgens mij zeker wel B-cup zijn.

Big30
3 augustus 2010, 23:45
De omschrijving van de dame klopt wel alleen de A-cup mag volgens mij zeker wel B-cup zijn.

Ik beheers het alfabet ook zeer slecht ;)! Maar dat na A B komt dat lijkt me een ABC'tje ;)! Kzal het veranderen.

Scoobert
8 augustus 2010, 23:05
Russisch, engels sprekend, blond haar met krullen (lekker belangrijk :biggrin: )

Geen verder paspoortje daar ik te weinig info me kan herinneren....

Wilde vandaag met haar de kamer opgaan, na positief advies van Ksie. Na het eten een tijdlang zitten afwachten tot ze dan eindelijk vrij zou zijn.
Ik was net bezig een massage te geven aan een meid toen ze dan terugkwam en collega Ksie riep haar dan ook bij ons, waarvoor dank :) Ze gaf echter aan eerst een sigaretje te willen roken en dan te komen zitten aan ons tafeltje, waar ik de massage al beeindigd had :tongue:
5 Minuten wachten werden er 10, 15 en bijna een half uur toen ik, aangemaand door Ksie toch maar eens poolshoogte ging nemen. Ik had toen al een voorgevoel dat niet echt goed was. Naar de dame toegelopen en geinformeerd naar de mogelijkheden of er een kamer in zat, de reactie was lauw en ze zuchtte eens en gaf aan moe te zijn.
Alle respect dus ik zei ook dat als ze geen zin had of te moe zou zijn, ze dat moest zeggen en ik niet zou gaan. Maar :nee::nee:, ze wilde wel gaan, alleen nog een sigaretje en wat te drinken (dat ik haalde voor haar). Omdat het gesprek niet op gang wilde komen, besloot ik maar te gaan douchen met de woorden ...ik ben zo terug...wat goed was, ze zou wachten.
Kom ik na 10 minuten zowat terug staat ze uitgebreid te kletsen met een halfkale oudere ijsbeer aan de bar, de vermoeidheid ineens vervlogen schijnbaar en een stralende lach op haar 'two faces' bekkie. Ik keek er met stijgende verbazing na en Ksie snapte het ook niet helemaal. Ineens muisde ze er vantussen om een sleutel te halen, nog steeds dacht ik wellicht is die voor mij. Maar helaas.....ze liep rechtstreeks naar die rood uitgedoste kletskop en lachtte weer breeduit.
De ijsbeer maakte zich uit de voeten en ging douchen en ik vond het mijn plicht om toch even iets te gaan zeggen. Ik liep er naar toe en vroeg of ze nu met een ander ging....haar reactie was een gemene lach en yeahhhhhhhhhh (veel arroganter kon het niet). Ik bedankte haar op een duidelijke manier :thefinger::ranting2::thefinger: en wenste haar het beste ...........

Weer makkelijk, deze Samantha staat voor altijd in mijn top5, maar dan wel van te mijden meiden ! :moon:

Big30
8 augustus 2010, 23:47
Weer makkelijk, deze Samantha staat voor altijd in mijn top5,

Ja wat een lief schatje he ;), minimaal top-5 helemaal mee eens :tongue:!

(n.b. Topic samengevoegd met haar al bestaande PHG topic)

lustman
9 augustus 2010, 01:00
Russisch, engels sprekend, blond haar met krullen
Heb je twee weken moeten missen. ;)

Ik was net bezig een massage te geven aan een meid.
Binnenkort noemen de dames jou ook nog de beste masseur. :smile:

Kom ik na 10 minuten zowat terug staat ze uitgebreid te kletsen met een halfkale oudere ijsbeer aan de bar, de vermoeidheid ineens vervlogen schijnbaar en een stralende lach op haar 'two faces' bekkie. Ik keek er met stijgende verbazing na en Ksie snapte het ook niet helemaal. Ineens muisde ze er vantussen om een sleutel te halen, nog steeds dacht ik wellicht is die voor mij. Maar helaas.....ze liep rechtstreeks naar die rood uitgedoste kletskop en lachtte weer breeduit.
De ijsbeer maakte zich uit de voeten en ging douchen en ik vond het mijn plicht om toch even iets te gaan zeggen. Ik liep er naar toe en vroeg of ze nu met een ander ging....haar reactie was een gemene lach en yeahhhhhhhhhh (veel arroganter kon het niet).

Russische dames altijd erg zakelijk. :biggrin: Mischien had ze een kletskop fetisch ? Sommige dames hebben ook hun type's hé. Niets aan te doen dit hoort bij het leven van een ijsbeer.

Admin
9 augustus 2010, 13:04
Niets aan te doen dit hoort bij het leven van een ijsbeer.

Ik zou me hier niet zo over opwinden! Je zegt zelf al dat het niet goed begon. Ze zou na een sigaretje bij je komen en na een half uur moest je haar gaan zoeken en toen was haar reactie lauw vergezeld met een zucht.

Ze koos duidelijk voor de centen van die andere beer waar ze waarschijnlijk al op zat te wachten. Dat het om een oudere half-kale beer ging lijkt me overigens niet zo relevant ;)!

lustman
9 augustus 2010, 14:15
Ik zou me hier niet zo over opwinden! Je zegt zelf al dat het niet goed begon. Ze zou na een sigaretje bij je komen en na een half uur moest je haar gaan zoeken en toen was haar reactie lauw vergezeld met een zucht.

Ze koos duidelijk voor de centen van die andere beer waar ze waarschijnlijk al op zat te wachten. Dat het om een oudere half-kale beer ging lijkt me overigens niet zo relevant ;)!

Ow , maar ik wind me er niet over op hoor. wil gewoon zeggen dat zulke dingen nu éénmaal gebeuren. Ik ben het wel met je eens Admin , onze doorwinterde ijsbeer ondervond zelf dat het niet goed begon dus... Voor de dames draait het om het geld en niet het uiterlijk van de klant.

kater
9 augustus 2010, 18:42
Voor de dames draait het om het geld en niet het uiterlijk van de klant.

Als ze niks te doen hebben zal dit wel kloppen.

Maar als de dames het druk zat hebben en zelf kunnen kiezen is dit vaak een heel ander verhaal :smile2::smile2:.

Of ben ik de enigste die dit is opgevallen ??? :biggrin:

;)

:cool: en dat bepaalde meiden n voorkeur hebben voor n type beer dat is niks nieuws.

Scoobert
9 augustus 2010, 18:44
Heb je twee weken moeten missen. ;)

De vervangsters waren meer dan goed hoor, en daar kun je alles over mee vertellen :biggrin:

Binnenkort noemen de dames jou ook nog de beste masseur. :smile:

Pfff, dat is wel niet goed voor menig ego hier op de site :thefinger:

Russische dames altijd erg zakelijk. :biggrin: Mischien had ze een kletskop fetisch ? Sommige dames hebben ook hun type's hé. Niets aan te doen dit hoort bij het leven van een ijsbeer.

Ach ik wilde het even kwijt, dat Admin de details niet zo relevant vind, dat mag. Ik vind zoveel details in de recensies niet zo relevant ;)
En ja ben ervaren genoeg er voor om te weten dat geld voor alles gaat, ben er al lang over heen hoor, al ben ik er niet overheen geweest (en dat is een doordenker)

pipokoeien
10 augustus 2010, 23:36
Zo Big, hebben we weer eens in hetzelfde vijvertje gevist?

Ik had haar bij PHG niet gezien maar Pipo zat vandaag het schoonspringen te bekijken en vond dat hij zelf ook maar even op zoek moest naar een paar van die lekker lijven waar hij dan meer mee kon dan alleen maar kijken hoe dat zo lekker strak op zo'n plank staat.....bijna allemaal hadden ze ook zo'n lekker kont! Maar ik dwaal af. We waren gebleven bij Samantha die vandaag uit Riga kwam. Heerlijk meisje die precies voldeed aan de duikplank behoeftes die Pipo eerder had opgedaan. Ook niet lulig met tijd/geld. We hadden een relaxte tijd in de kamer waar eerst veel en vooral geile actie was en vervolgens nog een beetje na geswaffeld en dit alles ging het uur ver voorbij. Ze wilde echter maar voor een uur hebben. Heb toen maar even geinvesteerd in toekomstige service door 'm nu nog even figuurlijk "uit m'n broek te laten hangen"

Pipo

pipokoeien
10 augustus 2010, 23:36
he, wat gebeurd hier opeens? Ik reageerde op een enkel berichtje van BIG30....

Big30
10 augustus 2010, 23:44
he, wat gebeurd hier opeens? Ik reageerde op een enkel berichtje van BIG30....

hey pipo! er is toch niets misgegaan met je reactie?? het topic is nu iets langer dan haar paspoortje die nog uit haar PHG tijd stamt, maar das toch niet zo gek.

Zo Big, hebben we weer eens in hetzelfde vijvertje gevist?
Pipo

Tsja opvallend, is al jaren zo, denk dat we hetzelfde aas gebruiken ;)!
Zal vrijdag weer eens kijken of Monique nog in die vijver rondzwemt. Overigens ze is nu dus opeens een Letse geworden, in PHG kwam ze nog uit een klein stadje uit Rusland, soit. Misschien dus toch een Roemeense :tongue:!

pipokoeien
11 augustus 2010, 11:58
nope, nix mis gegaan. Was gewoon grappig omdat je de combinatie maakte terwijl ik schreef.

Manni1A
15 augustus 2010, 00:24
Mijsbeer :wiederda: war ganz begeistert von Samantha. ;)

Ich war auch ganz begeistert von Samantha. So ein Schätzchen. Da werden ja Erinnerungen an Leila wach :freu:

Manni1a

pipokoeien
27 augustus 2010, 22:03
is dit nu dezelfde Samantha als de Letse in GT?

Big30
28 augustus 2010, 00:03
is dit nu dezelfde Samantha als de Letse in GT?

Neen dit is een andere! Deze zou in PHG zijn begonnen en is vervolgens naar VV verkast. De andere eerst LR en toen Gt.

Dat ze volgens eigen zeggen midden Juli in PHG is begonnen en daarvoor nooit in een andere club zou hebben gewerkt geldt overigens niet als bewijs ;)!

Manni1A
28 augustus 2010, 21:32
Gute Nachricht für Scoobert ;)

Samantha ist in die Finca Erotica weitergezogen - die Dame scheint sein sprunghaft zu sein :heul:

Scoobert
29 augustus 2010, 09:01
Gute Nachricht für Scoobert ;)

Samantha ist in die Finca Erotica weitergezogen - die Dame scheint sein sprunghaft zu sein :heul:

Hahahaha, ich mag schon deinen Humor :biggrin: