PDA

Volledige versie bekijken : Maja (letland) ex-VV



paulus boskabouter
19 juli 2010, 11:33
Haarkleur/-lengte : zwart, lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : C/D
Nationaliteit/Taal : Lets
Leeftijd : 22 jr
Tatoeages/Piercings :geen piercings, tatoeage: alleen kleintje vlak boven haar enkel
Service: PMC, NMC
Voordelen: mooi figuur, blauwe ogen, vriendelijk
Nadelen: onwennig, firsttimer
Tijdsduur : 30 min
Prijs : standaard
Extra’s bij het bezoek: niet

Maja is afgelopen vrijdag in VV begonnen en geheel nieuw in het vak; aan de service moet nog flink worden gewerkt. Desalniettemin veelbelovend voor de toekomst.

paulus boskabouter
26 juli 2010, 09:02
Inmiddels ook foto's: http://saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/ein-top-fotomodel-aus-litauen-in-der-villa/

yep3
18 november 2010, 05:39
gisteren gespot in goldentime, zat de hele tijd in de banken in het midden vd bar.
weet iemand of ze al pzc doet?

ijsbeer11
18 november 2010, 09:37
Weet je zeker dat hem om dezelfde Maja gaat?
Naar mijn weten is ze nog steeds in Letland

yep3
18 november 2010, 09:45
100% kennis van me hoorde ik net is gisteren met haar op de kamer geweest.
doet nu pzc en top service. zei wel dat ze vandaag naar huis zou gaan! als iemand haar nog spot de komende dagen graag info

timd
22 december 2010, 19:03
nu in GT gesignaleerd. SVP verplaatsen

Nami
22 december 2010, 20:36
Ben ook met deze dame geweest in VV. PZC hoorde zeker tot haar pakket. FT volgens mij niet, maar dat kan uiteraard veranderd zijn.
Denk dat GT ook prima bij haar past, want Maja werkt ze stuk voor stuk af...:patpat[1]:

Nami
27 december 2010, 21:27
:wiederda: sinds vanochtend en blijft max. 4/5 dagen. Ze gaf aan sowieso in de toekomst niet meer dan 5 dagen achter elkaar te blijven, omdat ze het anders niet meer trok. Heeft in de zomer eens 1 mnd achter elkaar in VV gewerkt, maar dat was too much voor haar. Ze gaf aan VV in (bijna) alle opzichten voor haar als DVP beter te vinden dan GT (ambiance, kamers, buitenbereik), maar in VV zijn helaas minder geile beren doordeweeks en in de dag-uren dan in GT muv de zomer en ja de dames komen nu eenmaal voor de cash :wink:

Maja heeft een heerlijk strak figuur, wonderschoon kutje, heerlijk kontje, mooi gezicht, maar over 1 ding moet ik schrijven en dat zijn haar :tietjes: Had al eens met haar gekamerd in VV en wat me toen is bijgebleven zijn haar tieten, er zaten sili's in maar de vorm was toen al een beetje onnatuurlijk, wat mij als tieten-man pur sang al een beetje teleurstelde..
Maja heeft nu opnieuw een operatie gehad (zag ik al in de bar) en tja wat moet ik zeggen toen op kamer 5 de bikinitop afging :eek: :angst: :heul: :heul:
Allejezus wat zijn die tieten verneukt zeg door die prutser van een arts. Heb nog NOOIT zo'n slechte job gezien!! De arts verdiend maar 1 straf :behead: en dan komt hij er in mijn ogen nog veel te genadig vanaf.. Zo'n gast zou ik persoonlijk laten :Big_gun: Vraag me af of hij zijn diploma's wel heeft of dat het achter in een garage is gedaan?
Dit heeft jammer genoeg mentaal ook een tikje negatieve invloed op haar, maar ja hopen dat het nog iets bijtrekt maar ik vrees het ergste voor deze mooie, slimme meid met prima service: TZ, PZC, NMC en FT
Uurtje gekamerd incl FT E100, dus 'normaal'

BSesamstraat
27 december 2010, 21:30
Hoe zag ze er uit vandaag? Bv kleur setje enz

Nami
27 december 2010, 21:45
Zwarte bikini (met een beetje kant aan de achterkant van haar broekje), lang zwart haar. Knap gezicht (stunner), mooi gebit en er prikken 2 oversized torpedo's in haar bikinitop die naar frisse lucht snakken..

BSesamstraat
27 december 2010, 21:58
Waar zit ze meestal? Heel stom weet gewoon niet wie het is en ze klinkt goed

Rudi_NL
27 december 2010, 22:07
Waar zit ze meestal? Heel stom weet gewoon niet wie het is en ze klinkt goed

Zie link in de 2e recentie over deze dame (bericht van Paulus Boskabouter). Hier staan foto's van haar.

BSesamstraat
27 december 2010, 22:09
Ja maar kon nog niet kijken. M'n iPad pakt dat niet helaas. Morgen maar even kijken .

Nami
27 december 2010, 22:13
Zie link in de 2e recentie over deze dame (bericht van Paulus Boskabouter). Hier staan foto's van haar.

:freu: :freu: foto's/beelden zeggen zoveel meer dan woorden..

Suc6 met zoeken bbertb, maar met de foto's moet dat lukken ;)

BSesamstraat
27 december 2010, 22:16
Haha gaat lukken mij kennende... Was het setje wel zwart?

Nami
27 december 2010, 22:39
Volgens mij wel, maar mss was ik al mentaal verdoofd door de aanblik van haar boezem.. Mss heeft ze wel iets anders aan getrokken zoals een bruine badjas.. :sconf[1]:

timd
29 december 2010, 10:41
Gisteren met Maja op de kamer geweest. Was weer erg goed. Blijft toch een erg mooie dame. Vrijdag a.s. gaat ze weer en blijft dan voorlopig weg...

adje10
24 januari 2011, 12:20
ik heb gisteren kennis gemaakt met maja. wat een absolute topper, stormt zo mijn top 3 in. gfe, en dan ook nog zo mooi. zelden mee gemaakt. TOP TOP TOP

timd
24 januari 2011, 21:12
Afgelopen vrijdag weer met Maja gekamerd...was zo mogelijk nog weer beter dan de vorige keer. Sessie dit keer van een uur met 3 geweldige hoogtepunten. 2 ervan komen op mijn konto! Maja heeft me eerst helemaal klaar gepijpt en kon er geen genoeg van krijgen, zoog me helemaal leeg in 69 houding. 15 minuten nodig gehad om bij te komen en vervolgens na wat sekt, waar ze zo mogelijk nog geiler van werd, met nog wat standjes klaar gekomen in de traditionele houding.

Rex
24 januari 2011, 22:24
Maja was er zaterdag ook. Een hele leuke vrouw om te zien. Rex was ook onder de indruk van haar, en is er ook mee op de kamer geweest.

Ik was onder de indruk van haar schoonheid en haar spontaniteit. Dat was ik overigens vorige week ook al van haar, maar toen greep ik telkens mis. Tja wat wil je ook als je het mooiste meisje van de klas bent........

Na ruim 3 uur te hebben gewacht ( een uur wachttijd van klant x, plus een sessie van een uur met klant x en daarna nog een uur wachten) kon ik eindelijk de kamer op met deze beauty.....

PZC was lekker, zoenen wilde ze niet, 69 wilde ze niet, maar het neuken was dik in orde. Ik ben stevig te keer gegaan met dit poppeke en dat vond ze geen enkel probleem, dat dan weer wel.......Uiteindelijk toch anderhalf uur met haar volgehouden.

Alleen al om haar schoonheid en haar vriendelijkheid zou ik nog eens met haar gaan en als dan haar prestaties ook nog eens uitgebreider zijn, dan is het helemaal top. Kan me best voorstellen dat ze er zelf ook een beetje klaar mee was, met het vele malen en lange wachten op een sleutel zaterdag....shit happens zullen we maar zeggen.....

Badslippers
25 januari 2011, 09:44
Ik was onder de indruk van haar schoonheid en haar spontaniteit. Dat was ik overigens vorige week ook al van haar, maar toen greep ik telkens mis. Tja wat wil je ook als je het mooiste meisje van de klas bent........

Heey geile hond, een vraag. Is dit de "Playmate" die we op zaterdagavond zagen toen we samen in de bank zaten en je zo jaloers was als de pest toen die andere knul er met haar vandoor ging en jij met zijn vriend opgescheept werd? Zo ja, dan is dat inderdaad een heel lekkere en aangename verschijning. Super lijf, betoverende ogen, volle borsten, witte tanden. Volgens mij had ze toen een sexy bikini aan en ik kon alleen maar naar die borsten blijven staren. Dat we ons door zo'n schoonheid mogen laten pijpen is toch het paradijs op aarde.Ik denk als Jansen haar zou zien hij "PHG" en zijn Louana een poosje links laat liggen en "GT" weer in zijn "To do" lijst opneemt. Lijkt me trouwens ook een NikXXX meisje.

Ik zal de "Link" van Paulus boskabouter nog een keer posten.
http://saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/ein-top-fotomodel-aus-litauen-in-der-villa/

Nami
25 januari 2011, 17:17
Heb eens in VV een trio met haar en Bella (Letland) voorgesteld :betrunken: :bibber_2:

Zijn nl goede vriendinnen van elkaar en leek mij toen en nog steeds een droom trio. Twee full-service fotomodellen :liebe2:
Maarrrr helaas voor mij en andere beertjes doet Maja dat helaas niet.. Vind ze niks :wand: :heul:

Rex
25 januari 2011, 21:41
Heey geile hond, een vraag. Is dit de "Playmate" die we op zaterdagavond zagen toen we samen in de bank zaten en je zo jaloers was als de pest toen die andere knul er met haar vandoor ging en jij met zijn vriend opgescheept werd?

Ja klopt inderdaad, ik werd er toen gek van.....zaterdag ging het bijna weer mis, maar ik ben nu eenmaal een volhouder......


Ik denk als Jansen haar zou zien hij "PHG" en zijn Louana een poosje links laat liggen en "GT" weer in zijn "To do" lijst opneemt. Lijkt me trouwens ook een NikXXX meisje.


Dat weet ik wel zeker. Jansen en ik hebben vrijwel dezelfde smaak. Wij vallen alleen op de echt lekkere meiden.......
@Jansen.....Ik heb ook weer heerlijk genoten van Nicole/Michelle.......mmmmmmm

Megaboob
25 januari 2011, 23:44
Dit klinkt als een Megaboob-dame! Heeft ze een natuurlijke cup, of siliconen?

Ik moet binnenkort weer eens op verkenning!

:betrunken:

:) Megaboob

Badslippers
25 januari 2011, 23:59
Dit klinkt als een Megaboob-dame! Heeft ze een natuurlijke cup, of siliconen?
Megaboob

Ik weet het niet Megaboob. In haar bikini vond ik ze er erg lekker uit zien. De meningen over haar voorgevel lopen uiteen.

Nami schrijft hier zijn mening. Is een post bijna bovenaan in dit "Topic"
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=196013&postcount=8

ijsbeer2121
26 januari 2011, 05:51
Ik vond het ook niet zo'n mooi gezicht, maar volgens haar chirurg moest het nog een beetje 'afzakken' en werd het dus met de tijd beter :gruebel:

Ik hoop het in ieder geval echt voor haar, ze is een erg mooie vrouw die de boobjob eigenlijk helemaal niet nodig heeft gehad :luvlove:

Trouwens, heet ze niet Maija of Marja ipv Maja? Ze liet me een keer haar voet zien waarop haar naam getatoeerd was en zoiets stond mij dus bij :gruebel:

eddyv007
26 januari 2011, 06:10
Maija K.

NikXXX
26 januari 2011, 13:08
... Lijkt me trouwens ook een NikXXX meisje.

Ik zal het eens gaan onderzoeken meneer BS! Op de VV foto's ziet ze er wel enorm lekker uit.

NikXXX a.k.a. 'de vieze man'

http://www.vkblog.nl/static/pub/mm/tempest/6628/Image/viezeman.jpg

adje10
2 februari 2011, 08:02
weet iemand wanneer ze er weer is? vandaag toevallig?

timd
18 februari 2011, 18:49
Live from gt: Vandaag toevallig.. ze is er weer en blijft zoals gebruikelijk 3 dagen. Net een geweldige sessie achter de rug. Maandag is ze weer in Riga..

yep3
19 februari 2011, 08:18
tijdje geleden sessie met haar gehad, heel lief meisje.
stond naast me aan de bar en dacht bij mezelf als ik op stap zou zijn ennik zou haar naast me zien staan zou ik er veel voor over hebben haar te ketsen.

met haar aan de praat geraakt en de kamer opgezocht.
op de kamer ontdeed zij haar van haar sexy setje en begon langzaam af te dalen naar onderen waar zei de kleine yep3 al zag groeien.

met veel gevoel zoog zei lekker aan de schwanz, de ballen werden niet vergeten en toen werd ik verrast door een tongetje dat langs en zelfs een stukje in mijn anus verdween.
het was lang geleden dat een svp dat deed, Candy in haar phg tijd deed het, milena in phg, Francisca in haar gt begintijd en natuurlijk leona.

ik liet het me welgevallen. haar toen maar eens op haar rug gelegd om haar eens flink te berijden. dit deed zij met volle overgave, enkele standjes de revue laten passeren en afgemaakt met een ft mmt waarbij zij met mijn warme zaad dat van haar gezicht afdroop nog lekker bleef napijpen en bleef spelen met mijn zaad.

jammer dat ze het nog niet slikt maar misschien komt dat nog

paulus boskabouter
4 maart 2011, 14:17
Maya werd afgelopen woensdag in PHG (!) gespot, maar ze leek het aldaar niet naar haar zin te hebben; daagse erna, tijdens m'n bezoek aan PHG, bleek ze alweer vertrokken...

Paulus

Rudi_NL
4 maart 2011, 23:01
Maya werd afgelopen woensdag in PHG (!) gespot, maar ze leek het aldaar niet naar haar zin te hebben; daagse erna, tijdens m'n bezoek aan PHG, bleek ze alweer vertrokken...

Paulus

Maya was vandaag in GoldenTime (vrijdag 4 maart 2011).

adje10
4 maart 2011, 23:11
lijkt me sterk paulus, ze komt altijd op dond/vrijdag en gaat zondagavond naar huis

paulus boskabouter
5 maart 2011, 14:17
beslist niet, maya is voor 100% geindentificeerd op woensdag in PHG;

Ace2
6 maart 2011, 08:47
Maya werd afgelopen woensdag in PHG (!) gespot, maar ze leek het aldaar niet naar haar zin te hebben; daagse erna, tijdens m'n bezoek aan PHG, bleek ze alweer vertrokken...

Paulus

Vreemd, want woensdag heb ik haar ook in GT gezien. :confused:

RAUL7
6 maart 2011, 08:58
Vreemd, want woensdag heb ik haar ook in GT gezien. :confused:

Ze was eerst in PHG maar omdat het haar niet beviel ging ze terug naar GT! :eek:

timd
6 maart 2011, 10:15
vrijdag ook weer mee gekamerd. Was weer erg goed. Maandag gaat ze weer, maar zou er over 2 weken misschien weer zijn.

adje10
6 maart 2011, 22:55
wat een topper

BSesamstraat
7 maart 2011, 07:38
Als ik dit lees word ik gek...en zeer geil. Zeker als ze door gaat als ze het sperma in dr gezicht of mond hebt...


tijdje geleden sessie met haar gehad, heel lief meisje.
stond naast me aan de bar en dacht bij mezelf als ik op stap zou zijn ennik zou haar naast me zien staan zou ik er veel voor over hebben haar te ketsen.

met haar aan de praat geraakt en de kamer opgezocht.
op de kamer ontdeed zij haar van haar sexy setje en begon langzaam af te dalen naar onderen waar zei de kleine yep3 al zag groeien.

met veel gevoel zoog zei lekker aan de schwanz, de ballen werden niet vergeten en toen werd ik verrast door een tongetje dat langs en zelfs een stukje in mijn anus verdween.
het was lang geleden dat een svp dat deed, Candy in haar phg tijd deed het, milena in phg, Francisca in haar gt begintijd en natuurlijk leona.


ik liet het me welgevallen. haar toen maar eens op haar rug gelegd om haar eens flink te berijden. dit deed zij met volle overgave, enkele standjes de revue laten passeren en afgemaakt met een ft mmt waarbij zij met mijn warme zaad dat van haar gezicht afdroop nog lekker bleef napijpen en bleef spelen met mijn zaad.

jammer dat ze het nog niet slikt maar misschien komt dat nog

ketserr
5 april 2011, 17:20
In mijn verhaal van vorige week over me dagje in het Duitse kets oord had ik het over een dame die heel de dag bezet was en waar ik zo op af zou stappen als ze vrij zou zijn. Gisteren was ze er weer en dat zou haar tweede dag zijn. Ik heb het hier over een Inna look a like
Het spreekt voor zich dat deze dame eraan moest.

Nadat ik een paar koppe zwasse thee, waarbij ik tussendoor regelmatig oogcontact zocht met haar, een broodje en een gebakkie op had stapte ik op haar af en ging ernaast zitten. Het is een vriendelijke dame uit Riga die heel goed Engels spreekt maar nadat ik me verhaal over vorige week had gedaan begreep ze dat ik haar wilde ketse en ze op pad kon voor een sloesol. En toen kwam het. Ze zegt tegen me dat ze de ketszwans gezien heeft en dat ze daarom geen sloesol gaat halen. Dit is heel eerlijk van haar want ik heb het weleens anders meegemaakt (bij de ramen). We bleven nog even praten waarna ik opzoek ging naar een andere.
Na het diner zag ik haar weer zitten, ze lachte naar me en ik dacht ik ga er nog een keer heen met de vraag of ze het wil proberen, zou het niet passen dan mocht ze het met de handjes met en mond afmaken. Ze vroeg of ik dat serieus meende en ging op pad voor een sloesol waar we een half uur op moesten wachten. Dit half uur was zo voorbij door haar vlotte babbel over van alles en nog wat was gezellig.

Na een half uur had ze een sloesel bemachtigd en we gingen op pad naar ketsbungalow 20 waar het lekker warm was. Op de ketsplank bekeek ze niet alleen heel aandachtig de ketszwans maar ook de rest van me lichaam die ze heel mooi vind wat mede te danken is aan me bezoekjes aan de zonnebank en mijn sportieve leventje.
Ze begon wat met de ketszwans te spelen waarna hij in haar mond verdween, dit was lekker en deed ze goed. Hierna nam ze alle moeite om de ketszwans tussen haar benen te ontvangen want ze was zelf blijkbaar erg nieuwschierig of het zou passen en hoe het zou voelen. Hij heeft er even een stukkie in gezeten maar we hebben het maar opgegeven. Ze ging weer verder met haar handjes en mond wat een ketszwansexplosie tot gevolg had.

Na afloop zei ze dat het een slecht idee was om het toch te proberen wat ik zelf ook al vermoedde maar ik moest haar gewoon proberen.

adje10
26 april 2011, 14:08
iemand maja nog gespot in GT?

yep3
26 april 2011, 20:29
nee

laplagne
25 juni 2011, 10:16
Hier was ik in het begin al bang voor: Maja is verschwunden. Misschien mocht ze niet meer van haar vriendje steeds een paar dagen naar Duitsland. Ik ben gelukkig een paar keer door dit fotomodel verwend. Maja's afwezigheid ligt zeker niet aan haar populariteit, want ze was een toppertje. Let op het woord 'was': heeft iemand haar na begin april nog in Golden Time gezien?

timd
25 juni 2011, 10:28
ze heeft me toen verteld naar de Rethelstrasse 73 (Rethel) in Dusseldorf te gaan. Kan me niet voorstellen dat ze het daar lang heeft volgehouden. Misschien een telefoontje waard?