PDA

Volledige versie bekijken : Mina, Duits ex-LR

Pistol Pete
23 juli 2010, 16:14
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 163 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / mooie volle b-cups
Nationaliteit/Taal : Duits (poolse ouders, maar geboren in D) / Duits, beetje engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: GFE, TZ, PZC, NMC
Voordelen: Heerlijke meid met opgeruimd karakter, blond en slim... ( Kruising van een pistollady en sonnymeisje)
Nadelen: geen
Tijdsduur : 60 minuutjes
Prijs : standaard

Weer zo een typische mooie pistollady met wie je zo de hele avond zou kunnen vullen, we hebben het maar bij twee uurtjes gelaten... eerst de warmte ontvlucht en heerlijk elkaar verkend in de tuin van Living Room, doordat ze topless rondliep waren haar fraaie borsten te zien, voelen en bekussen. Na enige tijd in de op de hete temperatuur afgestemde whirlpool terechtgekomen. Heerlijk kussen, teasen en plezier voor twee. Tot slot op de koelste kamer (nummer 2 met openslaande ramen en plafondventilator) terechtgekomen alwaar ik een heerlijk uurtje had.
Herhaling: jazeker, vanavond nog :):). Want na vanavond gaat ze enkele weekjes op vakantie....Ze heeft me plechtig beloofd daarna weer in Living Room te komen. Al met al heeft LR er weer een topper bij, zeer leuke vrolijke meid met wie het zeeeer aangenaam vertoeven is. :blume::blume::blume::blume:

fukkiedukkie
23 juli 2010, 22:14
Dan ben ik dus te laat morgen

Rheinschwimmer
28 oktober 2010, 19:32
mina hat ihren wirkungskreis vom living-room ins goldentime verlegt.....

Rheinschwimmer
24 april 2011, 19:34
mina ist jetzt wieder im living-room tätig, nach kurzem abstecher im panthera wo sie wohl unter dem namen alisha tätig war..... ihre frisur hat sie wohl etwas zum vorteil verändert und den traumboddy hat sie auch immer noch. wie ihr service auf dem zimmer ist, kann ich nicht sagen. ihr service-angebot ist größer. ich stand beim getränkeholen neben ihr und hörte wie sie zu einem gast sagte. aufnahme = 25€, schlucken = 50€. weiter habe ich nicht zugehört...... mit dem gast, gings dann auf zimmer, wobei sie schnell wieder in der bar zu sehen war.......

Knabbel
3 augustus 2011, 13:11
Was deze week weer in GT actief. Haar performance schijnt ondertussen geprofessionaliseerd te zijn...

Pistol zegt het treffend met zijn kruising tussen een Pistol en een Sonny meisje: wow...:eek:

RAUL7
3 augustus 2011, 13:26
Pistol zegt het treffend met zijn kruising tussen een Pistol en een Sonny meisje: wow...:eek:

Een Pistonny meisje! :rofl:

Knabbel
1 februari 2012, 10:32
Heb haar al maanden niet meer gespot in LR, maar wel vorige en deze week in GT. Lijkt me dat ze overwegend in GT zit.

yep3
2 september 2012, 08:26
Gisteren voor het eerst met deze Mina mogen kameren. Beschrijving van hierboven klopt. Een heerlijk naturel blonde dame met een top lichaam. Strakke kont die er heerlijk uitziet als je haar vanachter neemt, precies de goede maat. In de bar een beetje nors en arrogant maar zodra je haar aanspreekt draait ze 360 graden om.
Hele mooie stevige b cups en een lekker klein pijpmondje.
Mina legde het laken klaar en ik ging ervoor liggen. Ze ontdeed zich van haar topje en kwam naast me liggen en begon me te strelen.
Haar bikini broekje hield ze nog even aan. Nadat ze zich had ontfermd over mijn tepels daalde ze met haar mond af naar beneden waar mijn stijve leuter al op haar lag e wachten. Ze nam mijn dikke paal voorzichtig in haar mondje. Met haar gepiercte tong draait ze heerlijk rondjes om mijn eikel. Dan neemt ze mijn eikel tot aan de randin haar mond en begint er pulserend op te zuigen.
Ze gaat op en neer, steeds sneller en opeens neemt ze mijn hele pik in haar mond, deepthroat zoals het bedoeld is.
Ze houdt hem zeker 10 seconden diep binnen waarbij en haar tong zijn werk doet en ze ook nog lekker zuigt.
Ze laat mijn van speeksel en voorvocht druipende piemel uit haar mond glijden en begint er van alle kanten aan te likken.
Ze likt afwisselend mijn ballen, schacht, eijel, perineum alsook mijn dijbenen.
Ondertussen speel ik met haar heerlijke blonde kutje omdat zij zijdelings op mij zit, er zit een klein beetje fluweelzacht blond schaamhaar op wat heerlijk aanvoelt, iIk laat mjn handen over haar billen glijden en mijn vingers gaan langs haar roze anus.
Ik weet niet wt het is met dit soort naturelle blondines maar alles lijkt fris, zacht en vrouwelijk.
Ze pijpt verder en er onstaan draden van voorvocht gemengd met speeksel tussen haar tong en mijn eikel.
Ik kneed haar borsten en verzoek haar om verder te pijpen terwijl ze tussen mijn benen gaat zitten zodat ik een beter zicht heb op het schitterende schouwspel.
Ik pak haar vast en zeg dat ik haar nu ga nemen. Ze doet me een jasje om en eg haar op haar rug. Ze spreidt haar benen en ik duw mijn pik door de fluweelzachte lippen naar binnen, ze sluit haar ogen en ik duw mijn pik elemaal naar binnen. Ik vul haar nauwe kutje helemaal en begin te stoten. Ik voel dat ik in haar tegen vanalles aanstoot maar ze geeft geen kik, ik blijf haar tijdens het neuken vingeren en draai haar op haar zij zodat ik haar ligging van achter kan nemen. Ik stoot harder en harder en mina doet heerlijk mee.
Mina gaat op haar knieën en ik neem wat afstand om haar kutje te zien glinsteren zoals ze voor mij zit, haar poesje ruikt heerlijk.
Ik pak haar kont vast,ruik aan haar heerlijk ruikende haar en stoot diep in haar. Ze slaakt een kreet maar moedigt me aan om haar harder te nemen. Ik pak haar haren vast en Stoot mezelf tot een hoogtepunt. We liggen voldaan en uitgeblust naast elkaar.
Ik streel haar strakke en heerlijke lichaam en voel haar harde tepels.
Mina haalt wat te drinken en we roken een sigaret om daarna de tweede ronde te maken.
Top service, gfe met pse.
We komen na een uur de kamer af en geef haar de absoluut verdiendec€100.
Ft niet gedaan maar dat bewaren we voor de volgende keer die snel gaat komen.

yep3
30 maart 2013, 21:47
Vandaag op herhaling met deze topper!
Zelfs nog betere service dan de vorige keer...ze vroeg geen 100 pu maar omdat ze dit absoluut verdiende met haar inzet toch 100e afgerekend