PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Anouk



satjack
25 juli 2010, 21:57
Haarkleur : blond
Ogen: Grijs/Blauw
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit : Nederlands
Leeftijd : 25-29
Tatoeages/Piercings : Ja
Service: nmc, pmc, pzc
Voordelen: zeer lekker
Nadelen: zeer verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik jacuzzi

satjack
25 juli 2010, 21:58
Ik kon Anouk nog helemaal niet, behalve van die ene foto en haar donderdag even gesproken in de chat maar als Diane zo enthousiast over een dame is kan het niet fout gaan en durf ik wel een blind date te maken

Dus eenmaal op de Laan was het wachten tot ik Anouk zou zien voor de eerste keer en toen ze eenmaal voor me stond dacht ik van whew dat is een kanjer mijn avond kan niet meer stuk

Normaal is het voor mij altijd een beetje aftasten hoe de dame is maar bij Anouk had ik dat totaal niet, vanaf de 1e minuut was ik totaal op me gemak bij haar en eerst even kennisgemaakt en toen naar de kamer gegaan waar we eerst naar het bad gingen en daar lekker begonnen te zoenen wat steeds heftiger werd

Kreeg het zo warm daar en Anouk zag het en zei je krijgt allemaal zweetdruppeltjes op je voorhoofd en zei ja krijg het warm van het bad of jouw dus laten we maar snel naar het bed gaan

Niet dat hielp niet veel, want daar begonnen we alweer gelijk lekker te tongzoenen en was het tijd om eerst haar even te verwennen en toen zij mij

Weet niet hoe snel de tijd wel gaat daar maar het uur was alweer zo goed als om en dacht nu al en ik wil die SEX tornado nog meemaken dus besloten om er nog maar een half uurtje aan vast te plakken en gelukkig ging dat en wou Anouk graag wat langer blijven voor mij

Dus toen kwam ze lekker op mij zitten en maakte ik die SEX Tornado mee want grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat kan Anouk lekker op je bezig zijn terwijl jij dat lekkere kontje in je handen kan houden en nog lekker met haar kan tongzoenen.

We waren alweer een tijdje bezig in dit standje met verschillende poses en dacht tijd om even te veranderen dus pakte haar beet en we draaiden in een vloeiende beweging naar de missionaris stand en gingen gewoon door met waar we mee bezig waren

Nu hield ik dat niet lang meer vol en kwam dan ook zo lekker klaar met haar dat ik eventjes sterretjes zag en totaal uitgeput op het bed lag.

Anouk kwam nog eventjes naast me liggen om nog wat lekker te zoenen maar toen was opnieuw de tijd zo goed als voorbij, Anouk ging nog even douchen en ik ging me ook langzaam wassen en aankleden zodat we net op tijd weer klaar waren om naar boven te gaan.

Ik vrees dat ik er weer een toppertje bij heb, dus nog een probleem erbij want Anouk is zo lekker die wil ik snel weer dus moet ik het nog beter gaan verdelen want ook Patrice,, Robin, Sandy en Anastacia zal ik niet vergeten

Boven nog even gezellig wat gedronken bij Mies en de meiden die ook nog even gedag kwamen zeggen en toen weer naar huis gegaan.

Bedankt lieve Anouk, je bent een kanjer en zie je snel weer

bellajunk
24 oktober 2010, 10:06
Dame is niet meer werkzaam bij DS.