PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Rachel



satjack
25 juli 2010, 22:11
Haarkleur : bruin
Ogen: Bruin
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, A-cup
Nationaliteit : Nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : Ja
Service: nmc, pmc, pzc
Voordelen: zeer lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik jacuzzi

satjack
25 juli 2010, 22:12
Had Rachel nog nooit gezien maar wel eens mee op de DS chat gezeten :)
En ik weet dat dates nooit tegen vallen bij DS dus ik durfde deze blind date dus zeker ook aan en dat is zeker niet tegen gevallen :D

Eenmaal op de Laan eerst wat gedronken en ik zag al snel een dame lopen met dread locks dus ik wist dat moet Rachel zijn en die zag er lekker uit dus wist toen al dat ik juiste keuze had gemaakt applaus

Zag dat Roos al snel Rachel even vertelde dat is Slow dus nu wist ze ook gelijk dat we een date hadden samen en bleven daarna al gelijk oog contact houden :)

Eindelijk mocht ik dan naar de kamer toe want hoor de Pedro roepen Rachelllllllll uurtje VIP hahaha

Eenmaal in de jungle was het weer even aan elkaar wennen maar dat was al snel voorbij en stonden we al snel lekker te zoenen en dat kan Rachel ook heel erg lekker :p

Toch maar even de wilde beesten aan de kant gegooid zodat we ruimte kregen om op het bed verder te gaan met lekker elkaar te verwennen ;)

Rachel had me al snel lekker opgewonden gemaakt en zei zal ik condoompie er om heen doen, maar zei neeeeeeeeee eerst ga ik jouw nog even verwennen en ik geloof dat Rachel daar met volle teugen van heeft genoten zoals ik haar af en toe aan keek en in die bruine ogen van haar keek ;)

Maar toen was het toch echt tijd om Rachel aan het werk te zetten en die kwam eerst even lekker boven op me zitten en begon lekker paardje te rijden en geloof dat ze dat wel wat vond want ze ging lekker tekeer en ik genoot er dan ook met volle teugen van :)

Toch nog even van standje gewisseld en nog even doggy gedaan want wou die billen nog wel even vasthouden maar dat lukte niet meer echt want het was zo lekker zoals zij dit standje deed, en het niet lang duurde en ik lekker klaar kwam er weer sterretjes zag :)

Rachel bleef ook helemaal bezweet en voldaan op het bed liggen en ik bleef lekker even naast haar liggen en masseerde nog eventjes haar schouders en nek waar ze ook van genoot.

Eigenlijk hadden we even samen moeten gaan douchen Rachel want dat hadden we wel eigenlijk nodig hahaha
Maar helaas was de tijd alweer om dus dat ging niet meer en het bad al helemaal niet gezien zoals altijd.

Maar ja dat heb ik nu eenmaal als ik met een dame op de kamer ben en die gewoon hot stuff zijn ;)

Rachel bedankt het was heerlijk deze 1e keer en er zal echt een 2e en 3e keer gaan komen ook maar de vraag blijft uiteraard weer wanneer.

1amnaughty
16 april 2011, 12:45
Op de DS site staat ze niet meer. Dame werkt er niet meer.

fletch
18 juli 2014, 12:03
Met deze dame in het verleden een aantal stevige neukpartijen gehad jammer dat ze er niet meer is, maar er zijn nu wel andere heerlijkheden bij DS lekker geil daar.